saako vakituista pettää

306 posts, 16 pages, 167,053 views

z

Posts: 1,146

#121 • • z
eikös tästä ollut jokin kuukausi takaperin taas jokin tyypillisen korkeatasoinen uutislehden kevätkysely?

tulos taisi olla, että :

1) suurin osa pettää ainakin joskus ja
2) toisten pettämiset tuomittaan useimmiten ja
3) omia ei sitten niin usein

toiminnan syyt olivat sarjaa 'teki mieli', 'se on inhimillistä', 'siinä vaan kävi niin', 'oli tilaisuus' jne.
noena

Posts: 3,138

#122 • • noena first breath after coma

Samu, 11.8.2005 15:43:
Jaa.. entäpä sitten tämä pettäneen puolisosi kohtalo? *ding*


Hmm.. joo, elossa vielä on. mutta ei silläkään helppoa ole ollut, kun hänen kaikki ystävänsä kuulivat asiasta, ei tosin minun kauttani, ja tuomitsivat hänen tekonsa... luottamus on mennyt monella, jos olen oikein ymmärtänyt.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mongolia

Posts: 160

#123 • • Mongolia truenörth
Hommatkaa nyt huumorintaju :)
Braini

Posts: 76

#125 • • Braini raihnanen
no ei todellakaan. pettäminen jo sanana on nii vastenmielinen.
Braini

Posts: 76

#128 • • Braini raihnanen
semmonen mä oon.. aina viemässä asioita toisten suusta *pepsodent*
Tanjiz

Posts: 370

#129 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Ihan vitun tyhmä kysymys! Eikö ihmiset tajuu, et jos haluu panna jotain muuta niin silloin ei rakasta oikeesti sitä omaa kumppanii, koska jos jotain rakastaa oikeesti niin EI halua olla muiden kans! Niin yksinkertaista..*piis*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Yallu

Posts: 1,910

#130 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Mä kävin tästä aiheesta erään ystäväni kanssa keskustelua ja hän perusteli pettämistä humalatilalla, että kännissä ihmiset tekevät tyhmyyksiä.. Totta se on. Kyllä kännissä tehdään tyhmyyksiä ja arvostelukyky pettää. Mutta miksi ihmiset hakeutuvat tilanteisiin joissa pettäminen on mahdollista? Koska omassa suhteessa ei ole kaikki kohdallaan.. Mä en ole oikea ihminen tuomitsemaan, mutta mielestäni pettäminen ON tyhmää ja väärin..
Mutta jos ON pettänyt ja OIKEASTI katuu (ei mitäänkrapula morkkista) ja on pohtinut asiaa ja haluaa jatkaa vakituista suhdettaan, niin kannattaa miettiä kahteen kertaan, tai vaikka kolmeen, kertooko siitä toiselle. Huono omatunto itsellä on parempi kuin mielipaha toiselle. "Se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa.."
tintsu

Posts: 96

#131 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
No ei vitussa.

--
a Devil without the horns.

Riku

Posts: 3,187

#132 • • Edited Riku The Little Prince

Tanya, 2.11.2005 19:55:
Ihan vitun tyhmä kysymys! Eikö ihmiset tajuu, et jos haluu panna jotain muuta niin silloin ei rakasta oikeesti sitä omaa kumppanii, koska jos jotain rakastaa oikeesti niin EI halua olla muiden kans! Niin yksinkertaista..*piis*

Toi pätee ehkä jossain ihastumisen ensihuumassa. Yallulla sen sijaan oli mielestäni paljon asiaa kirjoituksessaan. Muihin ihastuminen kesken suhteen on ihan normaalia ja inhimillistä, tärkeintä on ettei yritä toteuttaa impulssejaan ja nimenomaan hakeudu tilanteisiin joissa voisi sortua.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

lunake

Posts: 800

#133 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Nop.




*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Yediah

Posts: 1,090

#137 • • Yediah FINRG, Spacehouse
en vieläkään ymmärrä tätä.. :(
Gleba

Posts: 549

#138 • • Gleba
jos ei yks ihminen kerrallaan riitä, ni sit vois varmaan vaan keskittyä seksisuhteisiin ja fuck buddyjen hankintaan.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#139 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
voisko joku mode muuttaa ton otsikon vähä järkevämmäks..?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Gleba

Posts: 549

#140 • • Gleba
saako siitä "järkevää" tekemälläkään...

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.