saako vakituista pettää

306 posts, 16 pages, 167,063 views

Epailija

Posts: 5,636

#281 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

KittyCleo, 5.2.2007 15:50:
tottakai viimestään siinä vaiheessa jos on joutunu olee pari kolme päivää ilman! Mut kelakkaa ny niit nössöi kekkä on jonku kuukauden sillai "no eihän seksi ollenkaan ole minun perustarpeeni joten en petä vaikka en saakkaan" Syvimmät säälini ja pahoitteluni niille naisille jotka moista kärsii ja on liian tossun alla muualta hakeakseen. Ai kän fiil joor pein.



IF post == sarcasm;
PRINT ":D";
ELSE;
PRINT "Jos seksi on perustarve, joka ei suhteessa täyty niin kuin pitäisi, niin eikö sitä kuuluisi joko a) keskustella asiasta tai b) pistää suhde poikki?";

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

haesul

Posts: 178

#282 • • haesul :--)
mut saako sit itteään pettää. kuitenkii on aika vakituisessa suhteessa ittesä kanssa *ding*

--
*kuolaa*

Anselmi

Posts: 2,578

#283 • • Anselmi And sell me

Ronie, 5.2.2007 17:17:
---
KittyCleo, 5.2.2007 15:50:
tottakai viimestään siinä vaiheessa jos on joutunu olee pari kolme päivää ilman! Mut kelakkaa ny niit nössöi kekkä on jonku kuukauden sillai "no eihän seksi ollenkaan ole minun perustarpeeni joten en petä vaikka en saakkaan" Syvimmät säälini ja pahoitteluni niille naisille jotka moista kärsii ja on liian tossun alla muualta hakeakseen. Ai kän fiil joor pein.

---


KYL KYL *NAURU*


Kittycleo on niin fiksu että mä en pysty sanomaan mitään:(

--
sen pituinen se

%

Posts: 568

#284 • • %
maapallolla kaikki on sallittua, mutta lakeja kannattaa rikkoa varoen. daaa

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

nethr

Posts: 763

#285 • • nethr !!
Vittu EI saatana *dissaa**grr**grr**grr**grr**eiei**eiei**eiei*

--
xD

anis

Posts: 2,451

#286 • • anis
No ei!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

thomas

Posts: 5,618

#287 • • thomas
no ei helvetis
Avatar
#288 • • Fuzzy Guest
Oltiin eilen parilla duunin jälkeen ja jotenkin meidän keskustelu mun työkaverin kanssa käänty pettämiseen. Tää työkaveri on tosi fiksu, asiallinen ja ns. kunnollinen ja rehellinen.
Ja ihan kaikesta hänen ajatusmaailmoista poiketen, hänen mielestään pettäminen on ihan okei kunhan toinen ei vaan saa tietää siitä, eikä tunteita ole mukana siinä pettämisessä. Ja ilmoitti myös, että se voi olla jopa todella piristävää suhteelle!
Ja tämä kaveri on siis naispuoleinen.
En iki maailmassa olis kuvitellu että sen suusta tollasta kuulisin! Ja siis puhu vielä niin, että käytti esimerkkinä omaa miestä eikä itseään. Jäi kyllä meikäläisellä vähän monttu auki*whaat*

Mut täytyy kyllä sanoa, että niiden suhde toimii loistavasti. Luottamus niillä on 100%. Että kai se on ihan niin miten tykkää, vaikka mä en kyllä pystyis antaa anteeksi jos mua petettäis suhteen aikana millään tasolla.
ramsau

Posts: 403

#289 • • ramsau chuck my norris
Taisi olla lööppilehti (IL tai IS) tuossa muutama päivä sitten taannoin jonka "kysy seksologilta"-palstalla kyseinen tohtori aika yksiselitteisesti sen selitti että tietyissä tilanteissa se on ymmärrettävää ja sallittua.

"mikäli näin ei käy sinulla on täysi oikeus hankkia rakastajatar"

Meikältä kyllä tippu silmät päästä sen jutun luettuani. Huhhuh..
Mönnä

Posts: 190

#290 • • Mönnä
Ei saa. Piste.

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

xl8r

Posts: 2,227

#291 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Mikä vitun kysymys tää oikein on? Eikö ihmisillä oo mitään moraalia?

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

asdf

Posts: 3,155

#292 • • asdf

xl8r, 11.7.2008 06:28:
Mikä vitun kysymys tää oikein on? Eikö ihmisillä oo mitään moraalia?



Joo mietin kans samaa et eiköhän vastaus tuohon oo aika selkeä.
Avatar
#293 • • opmdevil Guest
Itse olen sitä mieltä, että jokainen saa tehdä just niin kuin itsestään hyvälle tuntuu.
Avatar
#294 • • Sunshine^82 Guest
no vittu ei!! ompas tyhmä kysymys! *nauru*
Lyylikki

Posts: 2,975

#295 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Minun mielestä parisuhteessa olisi ihan hyvä myös keskustella siitä, mikä on pettämistä. Missä menee raja?

Tällaisess plur-kulttuurissa sitä helposti tulee halailleeksi (ja ehkä jopa pussailleeksi) tuttuja miehiä ja naisia, toisinaan jopa ei niin tuttujakin, silloin kun fiilikset sattuvat kohdilleen. Jos puolisko sitten sattuisi olemaan mustasukkaista lajia, niin äkkiäkös tuosta nyt suutahtaisi. Samoin ilta saattaa joskus venähtää, jolloin yöksi saatetaan jäädä jonnekkin muualle, kuin kotiin. Tokihan näistä parisuhteessa tulee ilmoittaa sille toiselle osapuolelle, mutta varmasti tuossakin epäileväisimmille epäilyjä syntyisi.

Itse en näe sitä pettämisenä, että vähän pusuttelee tai vaikka flirttaileekin. Ne ovat ihan hyviä oman mielen piristyksiä ja toisinaan viehätysvoimaa on hyvä testata, niin pysyy itsetunto kohdillaan. Pettäminen on mielestäni enemmän henkisiä päätöksiä, kuin fyysisiä tekoja.

Uskoisin pystyväni antamaan anteeksi jopa seksin. En ehkä helposti, mutta kaikkea sitä on tullut anteeksiannettua, joten tuskin sekään olisi muusta kuin tahdosta ja ajasta kiinni. Sitä, että toinen päättäisi vaihtaa minut parempaan, mutta pitäisi minua kuitenkin varalla, edes ajatuksen tasolla. Sitä tuskin pystyisin antamaan anteeksi.

Toivoisin toiselta ihmiseltä sen verran rehellisyyttä ja minun arvostamista, että jos suhde tuntuu kuolleelta ja haikailee muiden perään, suhteen voisi rehellisesti sitten lopettaakin.

Hyvähän näitä on pohtia, kun tuo SINKKULUUKUN poste restante on tainnut vaihtua ihan pysyvämpään oleskeluun kyseisessä osoitteessa.
aiduu

Posts: 375

#296 • • aiduu
saako vakituista pettäjää humauttaa vakituisella pesarilla?*hih*
AlexS

Posts: 1,389

#297 • • AlexS kummasetä

aiduu, 11.7.2008 18:58:
saako vakituista pettäjää humauttaa vakituisella pesarilla?*hih*


Saa <o/

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

cletus

Posts: 369

#298 • • cletus
no ei todellakaan saa pettää! pettäjät pitäis vielä ladon taakse ammuttavax...*pahis*
Timce

Posts: 5,381

#299 • • Edited Timce

cletus, 11.7.2008 23:08:
no ei todellakaan saa pettää! pettäjät pitäis vielä ladon taakse ammuttavax...*pahis*



Jos ei tiedä, että nainen on varattu ja naisen mies yllättää, niin eihän rakastaja joudu ladon taakse?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

cletus

Posts: 369

#300 • • cletus

Timce, 11.7.2008 23:09:
---
cletus, 11.7.2008 23:08:
no ei todellakaan saa pettää! pettäjät pitäis vielä ladon taakse ammuttavax...*pahis*

---


Jos ei tiedä, että nainen on varattu ja naisen mies yllättää, niin eihän rakastaja joudu ladon taakse?



niin no ei tossa tapauksessa sitä rakastajaa pidä lahdata jos ei tiedä että nainen on varattu...vaan se nainen joka pettää miestään.