Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 387,314 views

Avatar
#341 • • *Mirri* Guest

mayah:
---
Specimen_7:
Karin ”Horo” Kunnari

---


*reps* *nauru*......Anteeksi *blush*



*kivatsulle* Karin on ihana ihminen. Piste.
Uhuu

Posts: 844

#342 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
Mul onkin ystävä, joka on Suomen vahvin nainen 2004!!!

-lähessukuauhuuvoimanaiselle

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

-P

Posts: 4,972

#343 • • -P

Specimen_7:
Miljonääri-jussin Karin ”Horo” Kunnari on meikän entinen naapuri ja isosiskon vanha luokkakaveri.



Millä perustein väität häntä Horoksi? onko se jokin minkä luit 7päivästä, Ilta-Lehdestä vai Iltasanomista, joissa suurin osa on ”mediapeliä” ja roskaa? :D

[muokattu 6.6.2004 15:59]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

-Kerttu-

Posts: 4,542

#344 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Specimen_7:
Miljonääri-jussin Karin ”Horo” Kunnari on meikän entinen naapuri ja isosiskon vanha luokkakaveri.

Idolsissa oli jossain vaiheessa mukana Titta niminen tyttö, jolta sain avolämäristä, kun se ei tykänny mun tupakanhaittapropagandamainoksen vastaisesta kommentista.

Salkkareitten Saulilla oli sellanen gangsteriteinikaveri, joka oli yläasteen aikana samassa koulussa paria vuotta alemmalla luokkatasolla ku meiksi.

Ja kerran helvetinmoisessa kaasussa meinasin jäädä tony halmeen auton alle, ku askel lähti kartamaan autotien puolelle.



Kiitos kauniista sanoista! *hmph* *kivatsulle*

[muokattu 6.6.2004 16:02]

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

HaPsULi

Posts: 170

#345 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
kai tänne saa ilmottautuu jos ON sukua julkkikselle ja samantien myös melkein suka julkkikselle !

Olen sukua julkkikselle nimeltä Åke Lindman joka on siis elokuvaohjaaja ja näyttelijä, ohjannu elokuvan Lapin Kullan Kimallus ja sen ”uuden” etulinjan edessä...hän on minun isosetäni eli äitini setä *jiihaa*

Olen melkein sukua julkkikselle nimeltä Kimmo Kuhta pelaa HIFK:ssa jääkiekkoa ja hän on siis siskon poikani kummisetä !

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

ETJ

Posts: 1,229

#346 • • ETJ Failed specimen

Viola81:
---
Specimen_7:
Miljonääri-jussin Karin ”Horo” Kunnari on meikän entinen naapuri ja isosiskon vanha luokkakaveri.

Idolsissa oli jossain vaiheessa mukana Titta niminen tyttö, jolta sain avolämäristä, kun se ei tykänny mun tupakanhaittapropagandamainoksen vastaisesta kommentista.

Salkkareitten Saulilla oli sellanen gangsteriteinikaveri, joka oli yläasteen aikana samassa koulussa paria vuotta alemmalla luokkatasolla ku meiksi.

Ja kerran helvetinmoisessa kaasussa meinasin jäädä tony halmeen auton alle, ku askel lähti kartamaan autotien puolelle.

---


Kiitos kauniista sanoista! *hmph* *kivatsulle*

[muokattu 6.6.2004 16:02]



*kiitoskiitos**känni*Jou, ole paha vaan. *sydän**possu**sydän*
*pahis* no mikäs siinä:\”When the harm is done, it\'s done.\” *piis*
*jiihaa**hih* *muhaha*
zari

Posts: 716

#347 • • zari Team Tamppaajat
meidän naapurissa asu n. 4 vuotta sit Ilveksen pelaaja Juha Pitkämäki.
Ja Raimo helmisen siskon tyttö on ollu mun luokalla,jne.

*sydän* Ilves *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

fibbe

Posts: 49

#348 • • fibbe Speed King
mun tädin mies oli xl5:sen ja olikos taikapeilin tai jonku sanottaja ... on sekin jotain *pahis*
Fentae

Posts: 186

#349 • • Fentae
Unohdin mainita että Tomas Lindén (Yle FST Stömsö) on vanha veistonopettajani. *joo*

Kuva
TiiTu

Posts: 240

#350 • • TiiTu
okeei..äidin serkkupuolen uuden kihlatun siskonpoika on Arsi Harju. Jes!!
Mellu-

Posts: 4,006

#352 • • Mellu-
salkkareitten jenni ( eli Anu palevaara) on hoitanut mua ku olin pieni. ja se on tanssinu ennen meitin äiteen työpaikalla *hih*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

stimbeh

Posts: 400

#353 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Tapasin Renzon Nykissä (yleisesti: kuka?), Kurren (se artisti) kanssa olin mäkissä, Brian Setzeriin (kirjaimellisesti) törmäsin Rauma-Factoryn backstagella, frendin äiti oli salkkareissa, Tom Araya näytti mulle kieltä keikalla.

Menikö tarpeeksi noloksi? *hih*

--
Flow with the go.

Moehkoe

Posts: 50

#354 • • Moehkoe The Queen
hmm... oon jotain sukuu annika ja tomi metsäkedolle.*ding*

niin ja mun naapurin sukunimi on lerssi *jiihaa*
sillä saa aika paljon julkisuutta aikaan *iloinen*

olis kiva tietää sen etunimi...
stimbeh

Posts: 400

#355 • • stimbeh Moriheimoreilee.

flame:
niin ja mun naapurin sukunimi on lerssi *jiihaa*
olis kiva tietää sen etunimi...



Lottovoitto jos se sattuisi olemaan etunimeltään Uljas. *nauru*

--
Flow with the go.

Optik

Posts: 1,691

#356 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jeps, eli hoidetaan noi sukulaiset pois alta ensin

Mun setäni on oopperalaulaja Jorma Elorinne, ja sen poika Ville-Markus on vuoden mies jostain vuodelta miekka ja pipo..

sitten nää julkkistapaukset

Oon tanssinu yhdessä baarissa joskus 1993 vai 1994 Miss Suomi finalistin kanssa hitaita.. Se tuli vielä itse hakemaan, itse oon niin ujo *blush*

Sitten tuo Suomen Neito 2003 Johanna Hynninen on ollu parin kaverinsa kanssa mun kämpällä aloittelemassa baari-iltaa pari vuotta sitten. Ihan kivan tuntuinen tyttönen oli

Ainiin, sit mä tunnen näitä isoja klubbaristaroja, niinku kaikki lahnat ja sit jonen *muhaha*


vähän, mutta edes jotain *iihhih*

[muokattu 21.7.2004 14:12]

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#357 • • RINY Guest
Hah, Joel Hallikaisen lapset on ollu mun kaa samassa koulussa ala-asteella ja yläasteella. Joten Joel Hallikaisen sattu näkemään joskus ala-asteen myyjäisissä jne. *vink*

Meinasin melkein unohtaa! Olen istunut iltaa Stella yhtyeen kanssa samassa pöydässä hetken aikaa ja vaihtanutkin pari sanasta heidän kanssaan! *sydän* Aivan ihania ihmisiä he. *iloinen*

[muokattu 21.7.2004 13:37]
henkkat

Posts: 528

#358 • • henkkat
*pelle*
mamma seurusteli aikoinaan..siis joskus nuorena, pelle hermannin kanssa..*nauru*
Moehkoe

Posts: 50

#359 • • Moehkoe The Queen

Stimbe

Lottovoitto jos se sattuisi olemaan etunimeltään Uljas.



Älä muuta viserrä *iloinen*
vanhus

Posts: 889

#360 • • vanhus
mäkin oon mut en vaan millään muista kelle mut kyl mä viel kerron