Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 388,221 views

typ0

Posts: 1,892

#581 • • typ0 syntax error

MiMoSa, 17.4.2007 19:16:
---
typ0, 17.4.2007 17:16:
iltalehti vetää pojot kotiin jos teän suku on järjestäjänä kun lehti väittää että pamela tulee suomeen järjestämään sukujuhlat =D

---

Aijaa, tollasesta mä en oo kyl koskaan kuullu mitään. *nauru*



heh no tos ruokiksella tänää luin iltalehtee ja siin hehkutettiin kuinka pamela ois tulossa suomeen ehkä exmiehensä tommy leen kanssa.. ja et sen takia järkättäs sukujuhlat =D tms...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

villelope

Posts: 2,846

#582 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Nii jaa, eräs ministeri asuu vanhempien naapurissa.

Kotipaikkakunnan menestynein missi on taasen kotoisin parin korttelin päästä. Hänen jääkiekkoiljamiehensä oli tuttu näky seudulla, kuten myös missin siskon futarimies.

On kai noita muitakin, mut ei jaksa miettiä yhtää enempää.
Aune-mummo

Posts: 543

#583 • • Edited Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
mä oon julkkis , oon ollu tv.ssä *justjoo* LOL X 100
jmaa

Posts: 35

#584 • • jmaa
Olen syönyt lihakeittoa Kalle Palanderin kans samassa pöydässä
ja ollut samassa saunassa Jaakko Salovaaran kanssa.
Olen kätellyt Esko Ahoa
ja tuore F1-kuski Heikki Kovalainen on mun äidin tädin uuden miehen pojan poika *aplodit*

Nii ja me ollaan Kata Kärkkäisen kanssa kolmannet serkut! *joo*
MiMoSa

Posts: 1,664

#585 • • MiMoSa

typ0, 17.4.2007 20:05:
---
MiMoSa, 17.4.2007 19:16:
---
typ0, 17.4.2007 17:16:
iltalehti vetää pojot kotiin jos teän suku on järjestäjänä kun lehti väittää että pamela tulee suomeen järjestämään sukujuhlat =D

---

Aijaa, tollasesta mä en oo kyl koskaan kuullu mitään. *nauru*

---


heh no tos ruokiksella tänää luin iltalehtee ja siin hehkutettiin kuinka pamela ois tulossa suomeen ehkä exmiehensä tommy leen kanssa.. ja et sen takia järkättäs sukujuhlat =D tms...


Just just...*nauru* Ei ne kyl ite oo mitään järkäämässä ja vähän kyllä epäilen saapuko ne ees paikalle tälläkään kertaa. Ite pitää kyl ehdottomasti mennä todistaa sekin ihme jos ne muka paikalle tulee.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Displacer

Posts: 1,828

#586 • • Displacer
Menee vähän ohi aiheen mutta,

mun pikkusiskot tulee esiintymään salkkareissa parin jakson ajan.

Olen siis sukua melkein julkkiksille enkä melkein sukua julkkikselle :D
Avatar
#587 • • Edited opmdevil Guest
Olen melkein sukua julkkikselle koska:

- Kaveri oli Mikkelin Suomi Grillilla vuonna 2000 samaan aikaan Remu Aaltosen kanssa!
- Pari viikkoa sitten Prismassa seisoin jonossa Duudsoenin ei-peukaloa-tyypin takana.
- Olen jutellut sen Mikkeliläisen Suomen Neidon kanssa. Sanoin sori kun tönäsin väkijoukossa.
- Severi Pyysalo (se kaveri joka soittaa Vibrafonia) on mun pikkuserkku.
- Samoin taidan olla jotain sukua (pikkuserkku) kahdelle tyypille, jotka on duunannut Hirmu Valtiaita telkkariin, ja toinen niistä on istunut samassa pöydässä baarissa joidenki näyttelijöiden kanssa jotka on julkkiksia.
- Itsestäni on pari kertaa ollut juttu paikallislehdessä kuvan kanssa ja mut on tunnistettu niistä kuvista pari kertaa baarissa. Mutta en tiedä olenko silloin sukua julkkikselle jos itse olen se julkkis.
- Olen ollut roudarina bändille, joka lämmitteli Maija Vilkkumaata 1999 ScoopRockissa.
- Olen ollut samassa baarissa Ville Valon kanssa - KAKSI KERTAA ja istunut pöydässä, joka oli VÄHINTÄÄN 5 metrin päässä kyseisestä herrasta.
neppu*

Posts: 111

#588 • • neppu* Neppu
Mun ex-poikaystävän kaverin setä on itse Jorma Ollila! Huimaa..
Slind

Posts: 116

#589 • • Slind Lake Doom beachboy
Olen ollut samassa baarissa kuin Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus ja Jarkko Martikainen (olivat levyttämässä jotain levyä Savonlinnassa tuolloin). Isän kaverin sisko on naimisissa Jarmo Myllyksen kanssa!

--
If it is too hard, you are too old

KittyCleo

Posts: 205

#591 • • KittyCleo PiweHiwe
siis näithän on tyyliin lähimmäs sata.. ja suurin osa niin noloja et mitä jos en kertois yhtäkään..
no vaik hei mailman kovin hardtrance deejii on moikannu mua yms...

--
Rouva Korpela*hymy*

plink

Posts: 1,405

#592 • • plink team paska

remotion, 16.5.2007 15:57:
parjattukohusilikonimegahumppabeibimissilortto soitti ja kysy mua just ulos...



no kai nyt lähdet?:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

remotion

Posts: 5,283

#593 • • remotion nostatus guru

plink, 16.5.2007 16:01:
---
remotion, 16.5.2007 15:57:
parjattukohusilikonimegahumppabeibimissilortto soitti ja kysy mua just ulos...
---


no kai nyt lähdet?:)



joo kai sitä vois koittaa sopeuttaa teknoiluun, tää nykysukupolvi Yleisestiottaen on vaan semmosta et kimpoilee mihin sattuu kukaan ei osaa pitää mitään sopimuksia ja sovitutkin rikotaan viimesellä minuutilla joten en osaa yhtään vielä ennustaa mitä tänäänkin sitten loppupeleissä tapahtuu...
Tarsu

Posts: 2,449

#594 • • Tarsu
olin seksuaalisessa kanssakäymisessä norkys batistan kanssa!

logo.jpg

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Avatar
#595 • • Fuzzy Guest
Pitää varmaan lisää että mun täti oli vuonna 1955 1. perintöprinsessa miss Suomi -kisoissa ja näytteli "tyttö tuli taloon" -elokuvassa jsks silloin kun maailma oli vielä mustavalkonen=)
Occu

Posts: 2,528

#596 • • Occu

Fuzzy, 20.5.2007 17:16:
Pitää varmaan lisää että mun täti oli vuonna 1955 1. perintöprinsessa miss Suomi -kisoissa ja näytteli "tyttö tuli taloon" -elokuvassa jsks silloin kun maailma oli vielä mustavalkonen=)



eihän tuossa ole mitään tekemistä sen kanssa, että olisit melkein sukua vaan olet suoraa sukua.
kuten tuo otsikko on.

sama koskee hyvin montaa muutakin tähän ketjuun postannutta. hauskuus piilee siinä, että jos on tehnyt jotain, että olisi melkein sukua jollekkin julkkikselle.
siinä taasen ei ole mitään hauskaa että on sukua julkkikselle. sehän on suhteellisen normaalia.

sorry nyt vaan jos vaikutan nalkuttavalta akalta! :(

--
..::MOI::..

Uniq A.K.

Posts: 179

#597 • • Edited Uniq A.K.
Mun serkun ekan lapsen kummi on Petri Nygård.. Heh!!
Serkku pyöri joskus noissa rap-porukoissa..

--
TTF saves my soul!

Avatar
#598 • • Fuzzy Guest

Occu, 20.5.2007 18:16:
---



eihän tuossa ole mitään tekemistä sen kanssa, että olisit melkein sukua vaan olet suoraa sukua.
kuten tuo otsikko on.

sama koskee hyvin montaa muutakin tähän ketjuun postannutta. hauskuus piilee siinä, että jos on tehnyt jotain, että olisi melkein sukua jollekkin julkkikselle.
siinä taasen ei ole mitään hauskaa että on sukua julkkikselle. sehän on suhteellisen normaalia.

sorry nyt vaan jos vaikutan nalkuttavalta akalta! :(


my bad, mut en kelannu et sillä ois niin väliä.
Occu

Posts: 2,528

#599 • • Occu
no eipä sillä oikeastaan olekkaan.

oon vaan nipotuulella :/

--
..::MOI::..

Amuck

Posts: 2,396

#600 • • Amuck dub-i-dub

MiMoSa, 17.4.2007 08:05:
Kuulin just radiosta et Pamela Anderson olis tulossa Suomeen kesällä ja muistu mieleen et oonhan mä vielä tollekin sukua, enkä pelkästään melkein sukua. Tuo nyt vaan on sen sortin sukulainen, ettei sitä aina ees muista/halua muistaa...*hih*


Eli olet sukua pääministeri Matti Vanhaselle! :O
http://www.iltalehti.fi/viihde/200706066200825_vi.shtml

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco