Aamu jönkkis!

305 posts, 16 pages, 164,925 views

Yediah

Posts: 1,090

#281 • • Yediah FINRG, Spacehouse

coolcat82, 2.10.2006 15:53:
---
Yediah, 2.10.2006 15:52:
---
coolcat82, 2.10.2006 15:50:
---
Yediah, 2.10.2006 13:56:
aamujönkkis on väistämätön. aamu kuin aamu, ihan sama, aina sen huomaa kuitenkin herätessään että tatti jöpöttää melkein mahanahkaa myöten leukaan kohdistuneena.

---


Öö... kulta hei... kyl sulla stondaa koko yön... *iloinen*

---



oho! puhuin paskaa, niin se taitaa ollakin, tiedät vissii paremmin

---


Nii... toisaalta jos tota nyt vielä täydentäis kertomalla totuuden, eli sulla stondaa melkein kokoajan vuorokaudenajasta riippumatta. *jiihaa*



just *nauru*
vanhus

Posts: 889

#282 • • Edited vanhus
juuh tällästä oli havaittavissa täs aamulla herätessäni*joo*

tais olla jotain mukavaa unta mielessä*blush*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#283 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
o/

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Birgie

Posts: 1,311

#284 • • Birgie Kikati

Steven Hoaks, 23.12.2006 14:31:
o/



nii on se vittumaista ku just sillon aletaan huuteleen ku on jo takki päällä menossa ja pakko mennä *grr**igor*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Kolera

Posts: 4,256

#285 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Yediah, 2.10.2006 15:54:
---
coolcat82, 2.10.2006 15:53:

Nii... toisaalta jos tota nyt vielä täydentäis kertomalla totuuden, eli sulla stondaa melkein kokoajan vuorokaudenajasta riippumatta. *jiihaa*

---


just *nauru*


Mä haluun nähä sut harrastamassa painia, juoksemassa 110m metrin aitoja, lenkkisaunassa(ainaki helppo tunnistaa), tetsaamassa, no keksikää nyt lisää ku en keksi nyt oikee mitää =(

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Yediah

Posts: 1,090

#286 • • Yediah FINRG, Spacehouse

Kolera, 10.3.2007 22:15:
---
Yediah, 2.10.2006 15:54:
---
coolcat82, 2.10.2006 15:53:

Nii... toisaalta jos tota nyt vielä täydentäis kertomalla totuuden, eli sulla stondaa melkein kokoajan vuorokaudenajasta riippumatta. *jiihaa*

---


just *nauru*

---

Mä haluun nähä sut harrastamassa painia, juoksemassa 110m metrin aitoja, lenkkisaunassa(ainaki helppo tunnistaa), tetsaamassa, no keksikää nyt lisää ku en keksi nyt oikee mitää =(



En usko että haluisit! *nauru*
Foxmagon

Posts: 1,329

#287 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Nähty!

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Foxmagon

Posts: 1,329

#289 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

nuance, 13.3.2007 00:13:
---
Foxmagon, 11.3.2007 14:10:
Nähty!

---


:D

en usko vaik ois videonauha!



No, ehkä mä näin sitten vain näkyjä. *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

nuance

Posts: 1,963

#291 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Foxmagon, 13.3.2007 12:03:

No, ehkä mä näin sitten vain näkyjä. *hihu*



tai nakuja. AM I RITE AM I RITE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Foxmagon

Posts: 1,329

#292 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

nuance, 13.3.2007 12:07:
---
Foxmagon, 13.3.2007 12:03:

No, ehkä mä näin sitten vain näkyjä. *hihu*

---


tai nakuja. AM I RITE AM I RITE :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD



Lisää sieniä!

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Wanna B

Posts: 259

#293 • • Wanna B Rattopoika
Kannattaa nukkua töistä pommii, ei oo aamuhölmöö ku työkaveri soittaa herättääksee *joo*
Tai sit on nii kiire duunii ettei sitä vaa huomaa... Näin kuitenki tänää kävi...

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Wanna B

Posts: 259

#294 • • Wanna B Rattopoika
Nonii, tänää oliki sitte kunnollinen aamuheijari, oltii kavereiden luona yötä, nii ei viittiny sitä veivata alas... Vartti siinä meni odotellessa et laski ees vähä...

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

¡ Previous post about a year ago !
ValaX

Posts: 3,891

#295 • • ValaX
No niin... Se oli opettavaista luettavaa. Nyt on valmistelut tehty ja aamulla katsotaan kuinka tehoa...
Kolera

Posts: 4,256

#296 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
TÄH?!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Claquesous

Posts: 3,206

#297 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Joskus, kun joutuu menee aamu 6:en duuniin, mulla tulee aamuparru vähä jälkijunas. Oon sellases duunis, jos joutuu hengaa kaa ihmisten kasvokkain ilman minkäänmoisen pöydän suojaa. Näin siis aamuheijarit on aika kiusallisii, joutuu vähä piilottelee. Toisaalt hyvä, et tulee ainakin tietää, et oon viel viriili ja potenttinen uros.

--
32. of December

ValaX

Posts: 3,891

#298 • • ValaX
Kyl meni aivan vituiks. Aamulla kun heräsin, oli niin teltta pystyssä että...
whispering

Posts: 871

#299 • • Edited whispering Super Juusto
Rem-uni
on vaihe, jonka aikana näemme unia. Lihakset lamaantuvat muualla paitsi silmissä, jotka liikkuvat nopeasti. Verenpaine ja pulssi heittelehtivät. Miehillä on lähes aina rem-unen aikana erektio. Myös naisten paisuvaiskudos turpoaa. Aivojen hapenkulutus ja hiilidioksidin tuotto kasvavat lähes valveen tasolle. Rem-vaiheen jälkeen univaiheiden sykli alkaa alusta.

Tuolta: http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.php?id=703&vl=2006