Aamu jönkkis!

305 posts, 16 pages, 164,893 views

lohikarme

Posts: 1,730

#261 • • lohikarme RitariVittupää

hallucinogen, 22.8.2006 08:15:
---
lohikarme, 22.8.2006 08:12:
Sehän on hallu vaan järjestelykysymys *vink*

---

Ai näinkö on? No järjesteles mulle sit sit semmonen pieni siro brunetti =D Torstai-illasta alkaen, kiitos ;) Tarjoon bisset jos on semmonen kun haluun :D



Hei mä oon jo totaalisesti pallo jalassa *vink* Joudut ihan ite järjestelee *lmao*

--
Qualis artifex pereo

hallucinogen

Posts: 8,190

#262 • • hallucinogen Edain

lohikarme, 22.8.2006 08:16:
Hei mä oon jo totaalisesti pallo jalassa *vink* Joudut ihan ite järjestelee *lmao*


Noo mut kai sä toiselle voi järkätä, ei kai se oo kiellettyä jos ei vie koeajolle tms, minähän sen riskin otan kun otan sen kuin sian säkissä ;)

--
pikku-*possu*

Caro²

Posts: 5,301

#263 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tänää ei ollu. Mut sit läppäsin sitä, ni johan sekin heräs..
Wegez

Posts: 2,141

#264 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Aamujönkkis on kyllä melkei aina..mutta mistäs sais iltajönkkiksen... *ding*







nethr,
Mennäkkö töihin 15-30 min myöhässä vai pidätteleekö iltapäivään asti - kas siinä pulma *ding*


Caro²,
Runkkaa matkalla..



hehe..täst tuli mielee... :D
Aikoinaa koulus yks kaveri tuli myöhäs tunnille..sit se tuli istuu siihe mun vieree ja vaa tokas "vittu ku myöhätyin bussista ku oli pakko jäädä runkkaa ku stondis ei lähteny millää.." Nooh se tais möläyttää sen sen verran kovaa et opettajaki kuuli ja tokas vaa et "herää [nimi] tästä lähtien aikasemmin jotta ehdit hoitaa aamutoimes ajoissa". *lmao*

--
...we´re all made of stars...

Claquesous

Posts: 3,206

#265 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Harvoin ei ole aamuheijarii. Usein on muuten jopa aikaa onanoida (duunist voi aina myöhästyy jotai 10min).

--
32. of December

kap-pu

Posts: 1,167

#266 • • kap-pu the amazing suction cup boy
NYT ON!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

anton fine

Posts: 1,359

#267 • • anton fine myspace.com/finethedj
ihana asia, sallii aamupanon ilman lämmittelyä :D jep jep
kap-pu

Posts: 1,167

#268 • • kap-pu the amazing suction cup boy

fine, 23.8.2006 12:23:
ihana asia, sallii aamupanon ilman lämmittelyä :D



niin, ei tarvi ku antaa aamuhali ja tilanteen vakavuus on jo selvä!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

tomii

Posts: 3,594

#271 • • tomii kallion herttua
Joskus, jos joutuu herää ihan liian aikasin (klo 05-06), niin pikkukaveri ei ole edes ehtinyt herätä tähystelemään. Sit se jönkkis tuleekin viiveellä esim. bussimatkalla töihin/kouluun/minnelie. Aika paha paikka nimittäin, kun kanki on kovana jossakin julkisessa ja pitäis nousta seuraavalla pysäkillä veks!!! *nauru* Käykö muille ikinä näin?

--
reivaan kunnes kuolen

kap-pu

Posts: 1,167

#272 • • kap-pu the amazing suction cup boy

tomii, 23.8.2006 12:29:
Käykö muille ikinä näin?



kyllä, etenkin bussit on aika pahat. se johtuu kai jotenkin siitä bussin moottorin seisonta(! no pun intended!)värinäefektistä. metrossa ja sporassa, joita enimmäkseen lähinnä käytän, ei ole tätä ongelmaa niin kovin. mut tällaisina hetkinä voit vaikka ajatella, että hiiteen sosiaalinen sovinnaisuus! tai sit vaan tunkee kädet taskuun hämäykseks.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

josbe

Posts: 1,982

#273 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Sanoisin, että parempi kuin ei jönkkistä ollenkaan *pepsodent*
tomii

Posts: 3,594

#274 • • tomii kallion herttua

kap-pu, 23.8.2006 12:32:
---
mut tällaisina hetkinä voit vaikka ajatella, että hiiteen sosiaalinen sovinnaisuus! tai sit vaan tunkee kädet taskuun hämäykseks.



Mä heitän yleensä laukun siihen eteen :D vois kyl tietty joskus käyttää oikeutta aamujönkkikseen ja näyttää vaan kaikille telttaa *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

kap-pu

Posts: 1,167

#275 • • kap-pu the amazing suction cup boy

tomii, 23.8.2006 12:39:
Mä heitän yleensä laukun siihen eteen :D vois kyl tietty joskus käyttää oikeutta aamujönkkikseen ja näyttää vaan kaikille telttaa *joo*



Niin no kyl mullakin on yleensä laukku tai vähintään kirja siinä. :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

friikman

Posts: 38

#276 • • friikman
mulle toi bussitilanne on erikiusallinen koska oon vantaalta ja käytän aina pelkkii verkkareita ja mun kädet on amputoitu.
Yediah

Posts: 1,090

#277 • • Yediah FINRG, Spacehouse
aamujönkkis on väistämätön. aamu kuin aamu, ihan sama, aina sen huomaa kuitenkin herätessään että tatti jöpöttää melkein mahanahkaa myöten leukaan kohdistuneena.
coolcat82

Posts: 771

#278 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Yediah, 2.10.2006 13:56:
aamujönkkis on väistämätön. aamu kuin aamu, ihan sama, aina sen huomaa kuitenkin herätessään että tatti jöpöttää melkein mahanahkaa myöten leukaan kohdistuneena.



Öö... kulta hei... kyl sulla stondaa koko yön... *iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Yediah

Posts: 1,090

#279 • • Yediah FINRG, Spacehouse

coolcat82, 2.10.2006 15:50:
---
Yediah, 2.10.2006 13:56:
aamujönkkis on väistämätön. aamu kuin aamu, ihan sama, aina sen huomaa kuitenkin herätessään että tatti jöpöttää melkein mahanahkaa myöten leukaan kohdistuneena.

---


Öö... kulta hei... kyl sulla stondaa koko yön... *iloinen*




oho! puhuin paskaa, niin se taitaa ollakin, tiedät vissii paremmin
coolcat82

Posts: 771

#280 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

Yediah, 2.10.2006 15:52:
---
coolcat82, 2.10.2006 15:50:
---
Yediah, 2.10.2006 13:56:
aamujönkkis on väistämätön. aamu kuin aamu, ihan sama, aina sen huomaa kuitenkin herätessään että tatti jöpöttää melkein mahanahkaa myöten leukaan kohdistuneena.

---


Öö... kulta hei... kyl sulla stondaa koko yön... *iloinen*

---



oho! puhuin paskaa, niin se taitaa ollakin, tiedät vissii paremmin



Nii... toisaalta jos tota nyt vielä täydentäis kertomalla totuuden, eli sulla stondaa melkein kokoajan vuorokaudenajasta riippumatta. *jiihaa*

--
*sydän* Diamonds *sydän*