Joka päivä oppii jotain uutta.

140 posts, 7 pages, 71,798 views

mayah

Posts: 11,313

#1 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Sanotaan, että oppia ikä kaikki. Joka päivä oppii jotain uutta. Mitä sinä opit tänään?

Mä opin tänään:
- ymmärtämään jotain perusideoita telkun ja radion toiminnasta. Kiitos siitä pojille..
- että JP-päivät mun palkkakuitissa on Juhlapyhä-päiviä, joita vuodessa on kahdeksan ja joista maksetaan korvaus, mikäli sille samalle viikolle osuu työpäivä :)

Ja kello on vasta varttia yli ykstoista!! Tästä tulee hyvä päivä *hymy*

--
Being happy is what I do best ^_^

darkfr

Posts: 232

#2 • • darkfr d:play
en oo tänään vielä kauheasti ehtinyt oppimaan mutta sainpa ainakin hyvän ja halvan opiskelijaruokareseptin + hieman lisää kokemusta taas tossa musantekopuolessa näin aamutuimaan.

--
4/4

aivastus

Posts: 499

#3 • • aivastus Ärsyttävä
- apt-getia voi hämätä luomalla tyhjiä tiedostoja.
- webminin root-salasanan vaihtoon on olemassa valmis scripti.
Orkl, ei jaksa muistaa enempää nyt. *ding*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

*tappi*

Posts: 203

#4 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
Opin että osaan sittenkin ruotsia.
-piileviä kykyjä *joo* *iloinen*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

Fyrisch

Posts: 4,525

#5 • • Fyrisch
Opin tänää tekee tiimityötä O___o *lmao* Yleensä teen kaiken yksin ja en anna muitten tehä mitää tai päinvastoin, kait tää on iha jees, ei ainaskaa tarvii stressaa ite nii paljoo!
2000

Posts: 420

#6 • • 2000 Opetuslapsi
Nyt tiedän miltä näyttää kouvola ja nastola *hymy*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#7 • • Enkeli Guest

2000:
Nyt tiedän miltä näyttää kouvola ja nastola *hymy*



Pakko myöntää että mäkin tiedän milt ne näyttää*justjoo*
LauraLine

Posts: 278

#8 • • LauraLine
Mä opin tänään ainakin sen että omaan vessaan voi jäädä vangiksi*nauru*
Olin tulossa suihkusta ja kun yritin aukasta vessanoven niin se jäi silleen 10cm raolleen eikä mihinkään liikkunu vaikka kuinka yritin. Selvis et toinen ovi sen takana oli sen verran auki et ne jäi tavallaan "lukkoon". Raosta ei mahtunu ja siihen toiseen oveen en päässy käsiks. Rupes tulee jo kiva paniikki et tännekö jäätiin...
noh.. keksin siin sit vessanoven alapuolelta liikuttaa sitä toista ovee..
heh*lmao*
UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se
tänään opin kuinka poltetaan kastike oikeen kunnolla pohjaan *poks*
Se siitä kun koittaa kokkaa pojille ruokaa.. *nauru*
mekaanikko

Posts: 1,176

#10 • • mekaanikko don selecta
Eilen opin, että sama PMS-väri voi näyttää ihan erilaiselta päällystetyllä ja päällystämättömälä paperilla, sekä jotain siitä, miten saadan Photarilla tehtyä guassimaisia väripintoja. Tänään en ole vielä oppinut mitään mainitsemisen arvoista, paitsi että en sen etten sittenkään ihan täysin tajua PMS-värien numerointilogiikkaa. Ai niin ja sen että kun kopioi matskua Freehandista leikepöydän kautta Illustratoriin, spottivärit muuttuvat prosessiväreiksi! =O Ja että Freehandin PDF-export on ihan paska.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Jutu

Posts: 3,054

#11 • • Jutu Blondi
Opin että ei kannata imeskellä nikotiinitabletteja jos ei polta *eiei*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kilobitti

Posts: 2,419

#12 • • kilobitti 1-2-3 techno
tänään opin miltä smoothie maistuu. Kiitos purrr-*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

mekaanikko

Posts: 1,176

#13 • • mekaanikko don selecta

mayah:
Tänään mä opin, että esiintyvän taiteilijan tai muun julkisen esiintyjän tai urheilijan palkkiot ovat verottomia. Esiintyjän esityksen myynnit tilaisuuden järjestäjälle kuin myös ohjelmatoimistojen väliset tällaisten esitysten myynnit ennen niiden myyntiä tilaisuuden järjestäjälle ovat verottomia.



Niin, siis arvonlisäverottomia. Kyllä palkkioista tulovero pitää maksaa.

Itse opin tänään paljon lisää työharjoittelupaikkani (eräs nimeltä mainitsematon suuri mainostoimisto) toimiston pohjaratkaisuista, tosin edelleenkin olen suurimman osan ajasta ihan pihalla siitä, missä mikin oikein sijaitsee. Lisäksi opin, miten ei kannata reprota kuvia.. =(

Huomenaamulla opin, miten vauvanruokapurkkeihin liimataan uudet etiketit asiakaspresistä varten. =)

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

ee102

Posts: 775

#14 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tänään opin sen, että raiskaustapausten tutkinta oikeudenkäyntiin asti voi viedä hyvinkin 2,5 vuotta. *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#15 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään opin kuinka Suomessa täytetään veroilmoitus *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ninka

Posts: 564

#16 • • Ninka
Mä opi tänään että äidit on aika ilkeitä juonittelijoita ja ne iskee juuri sillon kun sä olet heikoimmillas. Mun äidin juonitteluista tuli suurin este mun viikonlopun hauskan pidolle *nyyh* ja miten se kommentoi " No sullahan säästyy nyt sitten rahaa ". Voitte varmaan uskoo et lohdutti *grr* tosi paljon, onhan se paljon kivempaa jäädä kotiin istumaan ku kerta rahat säästyy... *uuh* *poks*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#17 • • Aziz Combat Fighter

ee102:
Tänään opin sen, että raiskaustapausten tutkinta oikeudenkäyntiin asti voi viedä hyvinkin 2,5 vuotta. *uuh*



Se on epäillylle tekijälle kaks ja puol vuotta uskomattoman piinaavaa ja epävarmaa aikaa. Mut eipä se silti varmaan omaa oloa helpota..
Jutu

Posts: 3,054

#18 • • Jutu Blondi
"Laskemalla yhden asteen asuntosi lämpötilaa saavutat viiden prosentin säästön lämmityskuluissa ja -energiassa." Kävin WWF:n sivuilla ja opin paljon uutta, mutta tuo nyt oli se mikä jäi päähän. Alkoi pelottamaan kun siellä selaili niitä sivuja ja luki varsinaisia uhkakuvia.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ee102

Posts: 775

#19 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Ana-5000:
---
ee102:
Tänään opin sen, että raiskaustapausten tutkinta oikeudenkäyntiin asti voi viedä hyvinkin 2,5 vuotta. *uuh*

---


Se on epäillylle tekijälle kaks ja puol vuotta uskomattoman piinaavaa ja epävarmaa aikaa. Mut eipä se silti varmaan omaa oloa helpota..



Varsinkin, jos tekijä toistaa teon toisessa maassa. *hmph*
UnityF

Posts: 15,721

#20 • • UnityF joo just se
tänään koitan opetella menettämättä hermojani... alkaa olla vain hieman vaikeeta.