Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,203,993 views

Jago

#2943 • • Jago un-trained monkee

Replying to Päivän uutinen:

http://www.hs.fi/kulttuuri/Tutkimus+tosi-tvst%C3%A4+Ylemm%C3%A4t+luokat+inhoavat+alemmat+katsovat/a1305552352570

Mielenkiintosta, joskin ymmärrettävää. En tosin ois ehkä sinkkuelämää ajatellu niinkään ylempää koulutustasoa vaativana vaan enemmänkin naisten/homojen juttuna koulutustasosta riippumatta.

Itte ton mukaan sopisin ylemmän koulutuksen saaneiden kastiin, vaikka oonki perskoulupohjalla*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

epicuros

#2944 • • epicuros

Itte ton mukaan sopisin ylemmän koulutuksen saaneiden kastiin, vaikka oonki perskoulupohjalla*nauru*

Joo, itekin olin eka vähän silleen, et "soo true", kunnes katselin vähän mitä ympärillä oikeasti tapahtuu ja totesin, et "ok, I'll get me coat" :D

--
Valid criticism does you a favor.

Max Power

#2945 • • Max Power Techno hoodlum

Joo, itekin olin eka vähän silleen, et "soo true", kunnes katselin vähän mitä ympärillä oikeasti tapahtuu ja totesin, et "ok, I'll get me coat" :D

mites sitten käy kun samanlainen "tutkimus" väkerretään musiikista, kaikki konemusaa kuuntelevat on hyperintellektuelleja raketti-insinöörejä ja purkan jauhajat yhteiskunnan retarded sakkaa, vai oisko se sittenki just toisin päin?

sohvaperunafaktori, hähää, siin oliski uus ohjelmaformaatti kaikille tosi-tv tahvoille :P

epicuros, i'll get mi coat too.....

epicuros

#2947 • • Edited epicuros

--

epicuros

#2948 • • Edited epicuros
MegaUploads Dangerous Secrets affect YOU, Mike Mozart JeepersMedia ACTA / PIPA / SOPA

MegaUpload - Closed.
FileServe - Closing does not sell premium.
FileJungle - Deleting files. Locked in the U.S.
UploadStation - Locked in the U.S.
FileSonic - The news is arbitrary (under FBI investigation).
VideoBB - Closed! would disappear soon.
Uploaded - Banned U.S. and the FBI went after the owners who are gone.
FilePost - Deleting all material (so will leave executables, pdfs, txts)
Videoz - closed and locked in the countries affiliated with the USA.
4shared - Deleting files with copyright and waits in line at the FBI.
MediaFire - Called to testify in the next 90 days and it will open doors pro FBI
Org torrent - could vanish with everything within 30 days "he is under criminal investigation"
Network Share mIRC - awaiting the decision of the case to continue or terminate Torrent everything.
Koshiki - operating 100% Japan will not join the SOPA / PIPA.
Shienko Box - 100% working china / korea will not join the SOPA / PIPA
ShareX BR - group UOL / BOL / iG say they will join the SOPA / PIPA

--

lopez

#2955 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

KeijoK

#2959 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2012022115234739_hu.shtml

Mitähän seuraavaksi? Aletaan pitämään kirahveille taikka sarvikuonoille jotain keskusteluohjelmaa....voi herran isä sentäs!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

NwB

#2960 • • NwB
Antropomorfismi on inhimillistä.

--
Jee! Kumpi voitti!!