Hangover: Treatment, therapy & cure

106 posts, 6 pages, 52,864 views

Flamie

Posts: 478

#21 • • Flamie
Juot joka juoman välissä lasillisen vettä, tai jotain ei alkoholipitoista. Syöt hyvin ennen dokaamista, ja sitten kun iskee se nälkä kesken dokauksen, kannattaa varata se suolapurkki siihen kebulin lähelle. Sitä kannattaa laittaa ja rutkasti sinne. Ennen nukkumaan menoa kittaat jonkun 0,5l vettä naamaan. *vink* Tolla keinolla on nyt pärjätty oikein hyvin.
Jos se krappe kuitenkin iskee niin se menee kiltisti tuolla sängyn pohjalla ollessa, vesipullo toisessa kädessä ja toisessa ruisleipää, ja paljon. Jos mennään puhumaan norjaa niin vedetään samanlainen annos takasin sisälle niin kyllä se siellä pysyy.
*piis*
Unik

Posts: 4,117

#22 • • Unik
Mulle ei tule krapulaa.
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#23 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

lumikki`:
mä en periaattees saa darraa,ellen juo tequilaa, tms.
mutta jos saan darran,ni se on jotai ihan hirveetä.

lääkkeenä..
ennen nukkumaa menoo yks burana.
aamupalaks joko kylmää maitoo,tai kaakaoo ja paistettu kananmuna.

oon käsittäny,et valkuaisaineet muodostaa vatsaan kalvon,joka helpottaa krapulaa.



*hellokitty*



rasvainen ruoka muodostaa mahalaukkuun kalvon ja hidastaa näi alkoholin imeytymistä eli enne juomista jos syö jotain rasvaista niin välttämättä ei tuu niin paha krapula ja myöskin välttyy siitä että viina nousis liian nopeasti päähän.. tai sit ei, mut niin olen itse lukenut..

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Unik

Posts: 4,117

#25 • • Unik
...niin mut en tule ikinä känniinkään?
UnityF

Posts: 15,721

#26 • • UnityF joo just se
hmm.. mä en tajuu... jos juon kirkkaita, tequilaa, salmarii,wiskii, breezerii jne jne ja vaikka kaikkia noita sekaisin niin ei oo krapulaa... *ding*
MUT jos juon kaljaa tai siiderii niin tsiisus mä teen kuolemaa seuraavana päivänä.. *ding*

en sit tiiä yhtään mistä toi johtuu... Mut jos krapula iskee niin paaaljon vettä ja sitä mehuu jossa on 12 vitamiinii en nyt muista nimee, salami pizza ja klubbari. sillä se menee ohi... *joo* *hymy* Aina ennen ryyppäämistä niin juon lasin tai kaksi maitoo niin ei tuu oikeen ikinä ees pahaa oloo sen takia. *hymy*
Avatar
#27 • • astaroth Guest

UnityF:
MUT jos juon kaljaa tai siiderii niin tsiisus mä teen kuolemaa seuraavana päivänä.. *ding*


Voi johtua esim. jostain käytettävästä eineksestä. Eräällä tapaamallani herralla oli semmoinen viinapää, että hän pystyi juomaan litran kossua illan aikana, eikä krapulaa näy. Mutta litran bisseä juodessaan olo oli mitä karmein, koska hänen elimistönsä ei siedä mallasta. Siiderissäkin on varmaan sitten joku vastaavanlainen ainesosa tjsp.
Fyrisch

Posts: 4,525

#28 • • Fyrisch

Astaroth:
Voi johtua esim. jostain käytettävästä eineksestä. Eräällä tapaamallani herralla oli semmoinen viinapää, että hän pystyi juomaan litran kossua illan aikana, eikä krapulaa näy. Mutta litran bisseä juodessaan olo oli mitä karmein, koska hänen elimistönsä ei siedä mallasta. Siiderissäkin on varmaan sitten joku vastaavanlainen ainesosa tjsp.



viina on paljon puhtaampaa, tosin ku bisse ja siideri..munki darrat on pahempii ku juo jotai binii
Avatar
#29 • • astaroth Guest

Fyraett:
viina on paljon puhtaampaa, tosin ku bisse ja siideri..


Mutta ei se mun krapulaani millään helpota. =D
Mosh

Posts: 137

#30 • • Mosh Adonis
Sillon ku join kohtuudella, eli ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa, oli kans usein melkonen krapula.

Heti ku juon kohtuuttomasti... elikkä 3-4 kertaa viikossa, darratkin loppuu täysin. En muista, millon viimeks olisin valittanu muusta ku pienestä väsymyksestä *nauru*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Fyrisch

Posts: 4,525

#31 • • Fyrisch

Astaroth:
Mutta ei se mun krapulaani millään helpota. =D



Darra ku darra, yht kauheit ne silti on, jotkut vaa enempi siededttävii!

Ens vuoden alus ajattelin kokeilla tällast:

RU-21.jpg

toi riittäis hoitaa (jos toimii) 5 darraa, ja maksaa 69kr (kait jotai 6-7e)
-qwr-

Posts: 117

#32 • • -qwr- antifeidari

Fyraett:
---
Astaroth:
Mutta ei se mun krapulaani millään helpota. =D

---


Darra ku darra, yht kauheit ne silti on, jotkut vaa enempi siededttävii!

Ens vuoden alus ajattelin kokeilla tällast:

RU-21.jpg

toi riittäis hoitaa (jos toimii) 5 darraa, ja maksaa 69kr (kait jotai 6-7e)



Ääei. Eiköhän se sillä perus pitsalla ja yrtillä yleensä vähän helpota *joo*

Paitsi sillon ku on tosi paha darra, sillon ei auta muu kuin nukkuminen.
ee102

Posts: 775

#33 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Kyllä joskus kokenu melkoset päänsäryt *känni*-illan jälkeen, mutta ei semmosia ongelmia oo oikeestaan koskaan tullu sillon ku on muistanu juoda monta lasia vettä ennen nukkumaan menoa ja ku on syöny myös jotain. Ku ei nukaha kaljapullo suussa tai jotain sinne päin niin aika hyvin mä ainaki ohitan krapulan.
Timce

Posts: 5,381

#34 • • Timce
Tiedä sitten miten tota krapulaa hoidetaan, mutta ehkäisystä pari sanaa.
Varma kikka on ottaa pari särkylääkettä ja vettä päälle heti kun tulee baarista -> nukkumaan..Toimii ainakin itellä. Pari viikkoa sitten tuli syötyä ?-vitamiinia (ei pysty muistamaan), joka myös toimi.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Ozie

Posts: 1,389

#35 • • Ozie
Tarvitaan
- 30g proteiiniä
- 500mg c-vitamiiniä
- 600mg burana
- monivitamiinejä
- 0,5l energiajuomaa

Aluksi protskut ja vitamiinit, sen jälkeen vielä burana ja energiajuoma. Eiköhän toimi ihan yhtä hyvin muussaki järjestyksessä tosin *hymy*
Kate

Posts: 186

#36 • • Kate
Kun ei juo, ei tuu darraa *iloinen*
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#37 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
tai kun juo koko ajan niin ei tuu darraa..

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

styrOx

Posts: 485

#38 • • Edited styrOx Hardcore Hooligan!!!
Pysyy vaan tutuissa ja turvallisissa juomissa...ni ei tuu reivi rapulaa..mut jos lipee tuntemattomiin juomiin ni heti kyl puskee kauheen reivi rapulan...parasta on kyl kieriskellä lattialla sikiö asennossa eipä siihen paljon muuta tarvita no sit tietenkin jotain juotavaa..ei muuta....

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party &#039;till you die... I stick to my style!

NiMo

Posts: 483

#39 • • NiMo PolkkaPuppe
tässä melkein riippuu siitä että kuinka paljon juo ja missä ajassa. mutta yleensä ei ole ollut krapulaa seuraavana aamuna. *eiei* *joo* mutta ehkä krapulan pystyy myös välttään niin että juo joka toisen drinkin vettä. mutta siinä on se huono puoli että viinaa joutuu varmasti juomaan enemmän kuin normaalisti ja vessa tulee varmasti tutuksi.. *nauru* *nauru*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

JustinSan

Posts: 822

#40 • • Edited JustinSan Nullius in verba
Sillon kun joskus teininä (liian aikaisin *eiei* ) aloitti noi ryypiskelyt, kankkusta ei tullut ikinä, ihan sama mitä joi ja miten paljon. Sitten pikkuhiljaa alko tulee darrat ja sitten ne vaan paheni ja paheni kunnes lopulta tilanne oli se, että vaikka joi vaan ihan vähän niin kankkunen tuli silti ja sitä oli koko päivän ihan paskana, seuraavan yön nukkui levottomasti painajaisten ja hikoilun kera ja sitten vielä seuraavana aamukin ihan paskana.
Päänsäryistä kärsin vain ajoittaisesti, mutta muuten oli koko ajan oli sellainen "huono olo", samanlainen kuin juuri ennenkuin oksentaa, ihan sama mitä teki, se oli sitä koko päivän, yön ja aamun, koko ajan "oksennus kurkussa" vaikka laatta ei ikinä käytännössä lentänytkään ja jos tunki sormet kurkkuun, paha olo palasi pian uudestaan, entistä pahempana.

Sitten aloin kelaamaan, että ei se oo sen arvoista ja nykyään en käytännössä etanolipohjaisia juomia juo ollenkaan, eipä tarvii kärsiä, eikä tarvii hölmöillä ja sitten kärsiä morkkista. Pääkin pysyy skarpimmassa kuosissa*piis*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."