(Darude & Proteus) DJ Mag's Top 100 DJs 2004

222 posts, 12 pages, 40,710 views

Apo

Posts: 1,574

#121 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

JussiS:
Mutku sil saa skenepisteitä et dissaa mielestään paskaa musaa :/



Pitäis kyl opetella dissaa paremmin, omat dissaukset on liian hienovaraisia et menee kaikilta ohi enkä saa skenepisteitä *kyynel*
jUSSi

Posts: 1,377

#122 • • jUSSi äkäinen vanhus

JussiS:
---
mkuisma:
"Jos ei diggaa, niin ei silti tarvi dissaa" ??

Jos toi top listakin on niin turha kuin kaikki marisee niin vähän huvittavaa että siitä kuitenkin nousee tommoiset tunteenpurkaukset :)
---
Mutku sil saa skenepisteitä et dissaa mielestään paskaa musaa :/



Just, ja Antti Tuisku kuuluu kaikkien aikojen 100 suurimman suomalaisen joukkoon? Pakko kuulua kun se on äänestetty sinne.

Kyllä näitä listoja saa dissata, sillä näillä listoilla pärjäävät ne mediapelissä menestyneet, joilla levymyynti on tarpeeksi suurta. Kixu myy, sille ei voi mitään. Se on yksi eniten kaupallistuneista elektronisen musiikin genreistä, joten näiden listojen dissailua ei kixufanien kannata ottaa henkilökohtaisena herneenä nenään.
iam

Posts: 3,085

#123 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Eli siis tämä dj mag lista on hyvä siksi että proteus on siellä, mutta huono siksi että darude on siellä? Helou..

En laske itseäni kixudiggariksi vaikka kiksukin maistuu ja mua ei haittaa sinänsä ketä dissataan, mutta on tää silti vähän hassua dissaamista sen joutuu kaikki myöntämään? Veikkaan että jos Ville olis ennen sandstormia postannut demojansa näihin foorumeihin ja soittanut ug bileissä levyjä, niin kellään ei olisi mitään ongelmaa sen kanssa että se on tuolla top-100 listalla. Nyt kun proteus on kuitenkin monta pykälää edellä, niin oikeastaanhan kaikki on ihan hyvin vielä??

Näkikö kaikki kun vedin juuri vähäisetkin skenepisteeni vessan pöntöstä alas *poks*
ratsastuskoulu

Posts: 604

#124 • • Edited ratsastuskoulu

happosepi:
Kerrohan sä käsitykses mulle (ja meille muillekin) hyvästä dj-setistä? :)


EI tarvi, Gnizhak kertoi sen jo tuolla aiemmin. Lue se ja opettele, ehkä joskus sitten pääset listalle.

Muakin naurattaa kanssa tuo mkuisman yllä mainitsema asia että ihmiset kommentoi "miks darude on tuolla, tää lista on ihan perseestä" ja samassa viestissä "hienoa harri!!!!".

Miks on hienoa, että harri on päässyt listalle joka on ihan perseestä? Miksi muuten onnitellaan jotain harria, eikä proteusta? Saaks siitä enemmän skenepisteitä, kun kutsuu jotain dj:tä sen oikealla nimellä?

Edit: Vastaankin itselleni. http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=27828 <- tuon keskustelun mukaan niitä pisteitä saa kuin saakin lisää kutsumalla dj:tä nimellä. Jatkakaa.
Jole

Posts: 51

#125 • • Jole konelevyseppä

jUSSi:
Just, ja Antti Tuisku kuuluu kaikkien aikojen 100 suurimman suomalaisen joukkoon? Pakko kuulua kun se on äänestetty sinne.

Kyllä näitä listoja saa dissata, sillä näillä listoilla pärjäävät ne mediapelissä menestyneet, joilla levymyynti on tarpeeksi suurta. Kixu myy, sille ei voi mitään. Se on yksi eniten kaupallistuneista elektronisen musiikin genreistä, joten näiden listojen dissailua ei kixufanien kannata ottaa henkilökohtaisena herneenä nenään.



Jos Tuiskun albumi on 100 eniten myyneen joukossa niin se luultavasti voisi sopia hyvinkin sinne 100 suurimman suomalaisen artistin joukkoon. Onhan se erittäin hyvin menestyny viime vuoden aikana näin Suomen mittakaavassa niin on hyvinkin mahdollista että kuuluu sinne 100 suurimpaan. Propsit sille! (nyt mun skenepisteet nousi +2 avoinmielisten skenettäjien silmissä :))

Ja ei kixu myy, ainakaan lähellekään tarpeeksi.
jUSSi

Posts: 1,377

#126 • • Edited jUSSi äkäinen vanhus

Jole:
Jos Tuiskun albumi on 100 eniten myyneen joukossa niin se luultavasti voisi sopia hyvinkin sinne 100 suurimman suomalaisen artistin joukkoon. Onhan se erittäin hyvin menestyny viime vuoden aikana näin Suomen mittakaavassa niin on hyvinkin mahdollista että kuuluu sinne 100 suurimpaan. Propsit sille!



Eli sä tosissaan nostaisit Tuiskun Antin samalla listalla kuin Mannerheim, Kekkonen, Lönnrot, Kivi, Agricola pelkän rupisen levymyynnin takia ja tuisku on vielä ihan puhdas tuote? Onko paska kixu tuhonnut sun aivos *vink*

Koko postaukseni pointti oli siinä, että tällaiset äänestykset ovat täysin subjektiivisia kohdemarkkinoinnille ja heijastavat täysin sen hetkisen maailman arvoja. 50 vuoden kuluttua suomen suurimman ihmisen lista on varmasti kovin erinäköinen, aika kun yleensä väkisin muuttaa perspektiiviä.

Minua nämä listat eivät ole hetkauttaneet moneen vuoteen, mutta näitä juupas/eipäs -väittelyitä on kiva seurata. Nämä listat ovat puhdasta viihdettä.
ezzy

Posts: 8,060

#127 • • ezzy Droid-pappa
ja niin "hieno" kun toi listakin on, nostettiin esim Väinö Myllyrinne (euroopan suurin mies 246cm) sinne keinotekoisesti erään foorumin käyttäjien toimesta.
jUSSi

Posts: 1,377

#128 • • jUSSi äkäinen vanhus

ezzy:
ja niin "hieno" kun toi listakin on, nostettiin esim Väinö Myllyrinne (euroopan suurin mies 246cm) sinne keinotekoisesti erään foorumin käyttäjien toimesta.



Aivan. I rest my case.
Amnesia

Posts: 888

#129 • • Amnesia

ezzy:
ja niin "hieno" kun toi listakin on, nostettiin esim Väinö Myllyrinne (euroopan suurin mies 246cm) sinne keinotekoisesti erään foorumin käyttäjien toimesta.



...ja YLE pudotti Matti Nykäsen ja Myllyrinteen äänestystulosten TOP10:stä sijoille 11 ja 12. On se hienoa, että eletään demokraattisessa valtiossa, muutetaan tuloksia kun ne ei miellytä *igor*
tumpsi

Posts: 2,553

#130 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

MiikkaL:
Miksi muuten onnitellaan jotain harria, eikä proteusta? Saaks siitä enemmän skenepisteitä, kun kutsuu jotain dj:tä sen oikealla nimellä?



Mua on kans jo pidemmän aikaa kiristäny toi aika vitusti.
Oletan että vähintään 90% näistä ihmisistä, jotka kutsuu artistia niiden oikeilla nimillä,
ei heitä oikeasti tunne.
Ovat vaan kuulleet oikean nimen joltain muulta / lukeneet jostain netistä tms.,
ja kokevat olevansa skeneäijiä kun kutsuvat artistia tämän oikealla nimellä.

Ja vaikka tuntisikin, niin ei siellä lavalla esiinny mikään vitun Harri, Ville, Paavo taikka Elmeri,
vaan ko. tapauksessa esim. dj Proteus.
Olen ollut pystyttämässä aiheesta topikkia jo useempaan otteeseen,
mutta jostain syystä en ole sitä koskaan saanut itsestäni ulos.

Olen puhunut.

edit. pikku säätöö
micqo

Posts: 1,094

#131 • • micqo
Ei ymmärrä miks Darudea dissataan aina *ding*
annabel

Posts: 1,681

#132 • • annabel bändäri

MiikkaL:
Miksi muuten onnitellaan jotain harria, eikä proteusta? Saaks siitä enemmän skenepisteitä, kun kutsuu jotain dj:tä sen oikealla nimellä?



Hyvä Paavo ja sija 39!

Skenepisteet +20 :P
Hyvä minä *hahjust*
Riku

Posts: 3,187

#133 • • Riku The Little Prince
Ollaanpas täällä taas hienosti vääristelty asioita. En mä kyllä ole hirveesti spotannu "Darude on paskaa musaa, dissataan sitä", vaan tässä ollaan puhuttu herran dj-taidoista, joista kukaan ei ole vielä onnistunut ketään täällä vakuuttamaan ja kun kyse on nimenomaan Top-100 dj's, ei top-100 producers. Onko se nyt niin helvetin vaikea ymmärtää? Proteus osaa soittaa, Darude ei käsittääkseni juurikaan.

Itse olen kuullut Darudelta todella hyviäkin biisejä, mutta ei se tee herrasta dj:nä sellaista, että tämä ansaitsisi paikkansa tuolla listalla. Kuten ei kovin moni muukaan minun näkökulmastani.

Ja mitä tohon dj:n omalla nimellä kutsumiseen tulee, niin voi vittu. Ensin se on coolia kutsua sitä nimellä ja siitä saa skenepisteitä. Nyt kun se ei enää oo coolia, niin 100 ihmistä tulee itkemään että 'et sä saa kutsuu sitä sen etunimel kun se dorkaa' saadakseen "uuden muodin" mukaisia skenepisteitä. Voi elämä. Ja kumpikohan näistä kahdesta nyt sitten onkaan suurempaa...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

peepe

Posts: 904

#134 • • peepe
Niin siis oikeesti mitä välii millä nimellä joku jotain dj:tä kutsuu? Ihan sama.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#135 • • Edited ratsastuskoulu

pHaze:
Ollaanpas täällä taas hienosti vääristelty asioita. En mä kyllä ole hirveesti spotannu "Darude on paskaa musaa, dissataan sitä", vaan tässä ollaan puhuttu herran dj-taidoista, joista kukaan ei ole vielä onnistunut ketään täällä vakuuttamaan ja kun kyse on nimenomaan Top-100 dj's, ei top-100 producers. Onko se nyt niin helvetin vaikea ymmärtää? Proteus osaa soittaa, Darude ei käsittääkseni juurikaan.



MIssä oot kuullu/nähny daruden dj-keikalla, josta olet nuo johtopäätökset vetänyt?
tumpsi

Posts: 2,553

#136 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

peepe:
Niin siis oikeesti mitä välii millä nimellä joku jotain dj:tä kutsuu? Ihan sama.



No, jos kaikki sanoo kaikkia artisteja niinku tykkää,
ni eihän sitä kohta enää tiedä että kuka esiinty ja missä.
Joo, kärjistetty, mutta kuitenkin.

Miks niillä sit on joku taiteilija nimi jos sitä ei kukaan käytä?

Esim. (kyseistä topikkia sivuten,) miks tossa listassa sit ei oo dj:t Harri, Ville ja Paavo?

Nimim. dj Harri b2b dj Ville b2b dj Paavo live ät ...

edit: noi ukot tuskin haluaa "taidettansa" kutsuttavan minkään muun nimen esittämiksi
kuin he itse ovat halunneet / alun perin ajatelleet


edit2: mulle on aika sama onks joku kuulia tai skenee,
mutta mä edelleenkin fiilistelen esim. Proteuksen, en Harrin esiintymistä.
Vaikka tiedänkin että Proteuksen henkkareissa lukee Harri, eikä Pr0tzq.
just my 15 e.
plur.

lisäeditit: vitun euromerkki (:&#8364;)
peepe

Posts: 904

#137 • • peepe
tumpsi plaah :)
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#138 • • Gilgamint.com Making questions
Ehkä paskimpii keskusteluit vähää aikaa ... ehkä noi panoläpät on viel huonompii... ehkä alotan tuol suihinotto topikin mis kaikki voi kertoo et kuka imeny ketä ja onko sitä pillua tullu nuoleskeltua *iloinen**lmao*

sucks.jpg

ois itekki voinu olla hiljaa *iloinen*
tumpsi

Posts: 2,553

#139 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön
vanha, mutta harvinaisen toimiva:
arguing.jpg

*plur* vaan kaikille *igor*

edit:typo
whispering

Posts: 871

#140 • • whispering Super Juusto

pHaze:
tässä ollaan puhuttu herran dj-taidoista, joista kukaan ei ole vielä onnistunut ketään täällä vakuuttamaan ja kun kyse on nimenomaan Top-100 dj's, ei top-100 producers. Onko se nyt niin helvetin vaikea ymmärtää? Proteus osaa soittaa, Darude ei käsittääkseni juurikaan.


Darude on edelleenkin niiden mielestä paras ketä sitä äänesti. Sä et vaan suostu hyväksyyn sitä, koska ne äänestäjät ei oo yhtä lahjakkaita musiikillisesti kuin sä, joten nehän ei voi tietää mikä kuullostaa hyvältä *nauru*