RUSH - The ultimate NYE banger 31.12.2004 @ Helsinki

307 posts, 16 pages, 46,414 views

Nacu

Posts: 1,293

#181 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Eikös överit synny just sillon kun on niin vitun hyvä fiivis ja tuntuu, ettei mikään/kukaan pysty itseään vahingoittamaan? Imo huumeiden kanssa sama kun alokoholin... "eihän nyt yks vielä mitään haittaa, tulee vaan PAREMPI fiivis..." *ding*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Lucky-13th

Posts: 383

#182 • • Lucky-13th
tai sit jos on nii skutsis ettei yks enää mitää vaikuta,kuhan on vaa puuhaamista vähäks aikaa..*sars*
Kantapään kautta, kaverit tai överit*juonittel* jokainen omalla tavallaan

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

tomppi

Posts: 1,600

#183 • • tomppi thzombie ™

Nacu:
Eikös överit synny just sillon kun on niin vitun hyvä fiivis ja tuntuu, ettei mikään/kukaan pysty itseään vahingoittamaan? Imo huumeiden kanssa sama kun alokoholin... "eihän nyt yks vielä mitään haittaa, tulee vaan PAREMPI fiivis..." *ding*



What's in this stuff *ding*
This can't be good for me but I feel great *plur*
I definitely need more of that stuff *poks*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Displacer

Posts: 1,828

#184 • • Displacer

ant1:
---
mayam:
Bileet oli hyvät, varsinki Sebastian *joo*... harmittaa vaan, kun ilta loppu sattuneesta syystä niin lyhyeen *eiei*

---


30min aikasemmin mun käsityksen mukaan ?



...mut paras osa jäi kuulematta *joo*
Juhgu

Posts: 7,921

#185 • • Edited Juhgu Virnistelijä

CandyRaver:
---
Voi helvetti sentään että ihmiset osaa olla...*grr*... eiköhän ne juuri ne ympärillä olevat ihmiset(ennekkoluuloiset sellaset) aja noi muutamat ihmisraukat noihin tekoihin... vaahto vaahto vaahto... vain sellaiset hlöt, joilla on todella paha olla(koska kukaan ei suostu kuuntelemaan,kukaan ei suostu ymmärtämään ja kukaan ei suostu auttamaan), ovat niitä jotka sitten sortuvat tuollaisiin "virhearviointeihin" ... vaahto vaahto vaahto...
KUKAAN ei ilman syytä lähde hengellänsä leikkimään...vaahto.



Överit tapahtuvat henkisten ongelmien lisäksi varsin usein myös siksi, että niiden annostelu on tarkkaa puuhaa ja käyttäjä ei ole jaksanut vaivautua ottamaan kunnolla selvää mitä on vetämässä, kuinka paljon sitä on järkevää vetää ja mitä muita riskejä vetämiseen liittyy (ts. käyttäjältä puuttuu kunnollinen harkintakyky). Ongelmia aiheuttaa myös nykyinen lainsäädäntö, joka voi johtaa siihen että ostaa erilaista ainetta mitä luulee ostavansa.


Nacu:
Eikös överit synny just sillon kun on niin vitun hyvä fiivis ja tuntuu, ettei mikään/kukaan pysty itseään vahingoittamaan? Imo huumeiden kanssa sama kun alokoholin... "eihän nyt yks vielä mitään haittaa, tulee vaan PAREMPI fiivis..." *ding*



No ehkä oksenteluöverit viinan kanssa. Hengen lähteminen sen sijaan on eri juttu.

Olen toki itsekin tehnyt virhearviointeja ja vetänyt parit överit, mutta jos niistä olisi henki lähtenyt, se olisi ollut minulle darwin awardin eikä säälipisteiden paikka.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#186 • • candyraver Guest

Juhgu:
---
---
---

Överit tapahtuvat henkisten ongelmien lisäksi varsin usein myös siksi, että niiden annostelu on tarkkaa puuhaa ja käyttäjä ei ole jaksanut vaivautua ottamaan kunnolla selvää mitä on vetämässä, kuinka paljon sitä on järkevää vetää ja mitä muita riskejä vetämiseen liittyy (ts. käyttäjältä puuttuu kunnollinen harkintakyky). Ongelmia aiheuttaa myös nykyinen lainsäädäntö, joka voi johtaa siihen että ostaa erilaista ainetta mitä luulee ostavansa.

---

---
No ehkä oksenteluöverit viinan kanssa. Hengen lähteminen sen sijaan on eri juttu.



En ala taivuttelemaan tätä rautalankasta koska en näe siihen minkäänlaista syytä/tarvetta...
Asiani ydin oli se, että syyt jo pelkästään siihen ekaan kokeilukertaan ja sitä kautta mahdolliseen ongelmakäyttöön ovat kyllä useimmissa tapauksissa jossain muualla kun kys. hlön omassa päässä...SYY=SEURAUS
Miettikää puhumisianne...
Juhgu

Posts: 7,921

#187 • • Edited Juhgu Virnistelijä

CandyRaver:
---
Asiani ydin oli se, että syyt jo pelkästään siihen ekaan kokeilukertaan ja sitä kautta mahdolliseen ongelmakäyttöön ovat kyllä useimmissa tapauksissa jossain muualla kun kys. hlön omassa päässä...



Niin. Minä puolestani yritin sanoa, että syyt siihen viimeiseen kertaan ovat ilkeiden ihmisten (sääli) lisäksi mahd. myös epämääräinen aine (sääli) tai käyttäjän huono harkintakyky ja väliinpitämättömyys ympärillä olevia ihmisiä ja varsinkin bileiden järjestäjää kohtaan (ei sääliä).

Syy pelkästään siihen ekaan kokeilukertaan taitaa useimmissa tapauksissa olla uteliaisuus. Mutua, mutta niin taisi olla sinunkin lausuntosi.

Tämä ei tosin enää koske tätä Rushin tapausta, enhän ollut paikalla enkä tiedä ko. onnettomuudesta juuri mitään.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Riku

Posts: 3,187

#188 • • Edited Riku The Little Prince
Niinjoo, kuka tahansa ihminen joka mokaa kerran, ansaitsee kaikkien muiden halveksunnan ja vihan. Selvähän se. Ei riitä että tyyppi menettää mokansa takia henkensä, vielä pitää jälkikäteen vittuilla ja parjata kun "mun ilta meni pilalle, yhy yhy". Ja voi pyhä mooses jos joku valopää vielä laukoo jotain "kyl ny luulis tietävän et kyl tos voi delaa, oma vika" niin pallien naulaukset ensi vuoden joulusukan viereen eivät ole kaukana. Vitusti taas propseja porukalle näin helvetin kypsästä asennoitumista. Enpä kyllä jaksa itkeä siinä vaiheessa kun tyypit itse kuolevat itse valitsemiensa elintapojen seuraamuksena, jos ei tuon vertaa löydy myötätuntoa tai anteeksiantoa. Drugs are bad, mm'kay :P

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#189 • • Edited Riku The Little Prince

miss mad:
JA IHMISET HEY... EIX OIKEESTI KANNATA VÄHÄN MIETTIÄ VETÄÄKÖ JOTAIN MUUTAKIN KUN VIINAA JOS EI TUUNNE RAJOJAAN!!!TÄLLÄSTÄ BILEIDEN KESKEYTYSTÄ LIIAN KUOSISSA OLEVAN IHMISEN TAKIA TAPAHTUU KOKO AJAN.JA SE ON EPÄREILUA KAIKKIA LIPPUNSA MAKSANEITA KOHTAAN...JA AIVAN TURHAA. NYT JÄRKI KÄTEEN..

Heyhey, ja ehkä kannattaisi vähän miettiä mitä päästää suustaan jos oma tietotaso asiasta on täysin nolla. Tapahtuma itsessään on ikävä, mutta jotaan vitun perpektiiviä tähän hommaan nyt jo hei jookos :P Mitenkään vähättelemättä, mutta tässä tapauksessa kuoli yksi ihminen. Kertokaapas mulle kuinka usein tuollaista on tapahtunut viime vuosien aikana? Tietääkö kukaan yhtä ainutta muuta vastaava tapausta bileissä? Shit happens, ikävää. On oikeasti. Mutta tää sun pelkkiin tunteisiin järjen sijasta keskittyvä puheenvuoro on kohtuullisen perusteeton ja naurettava. Suomessa kuolee muistaakseni keskimäärin joka päivä joku ihminen viinaan, mutta mä voin pari arvuuttelukierrosta pitää aiheen tiimoilta, että olisiko tuollaisesta tapauksesta tullut tälläistä julkista moralisointia ja paheksuntaa? Ei todellakaan. It's all in your fucking head, get a new and improved brainwash. :P

PAHOITTELUNI JOS JOKU ON KUOLLUT MUTTA KYLLÄHÄN JENGIÄ KUOLEE KOKO AJAN ERI PUOLLELLA MAAILMAA..

Meinaakko? No mutta sehän tekee tästä kuolemasta täysin merkityksettömän, käytkö vielä paskomassa haudalle? Kasvaa sit paremmin pidempään jos joku muu ihminen ehkä sattuu muistamaan kuollutta rakastaan ehkä kukillakin.

MUTTA JOS KUOLEMA ON ITSE AIHEUTETTU

Ja kuinka vitun rautalangasta se pitää vääntää että mahtuu kaaliin että överit eivät välttämättä ole sen enempää itseaiheutettuja kuin mikään muukaan kuolinsyy? Käy mäkissä, hanki sydäri, oma moka, hehheh. Mieti edes pari minuuttia omaa päivittäistä toimintaasi, ja yritä kelata kuinka monille turhille terveys- ja kuolemanriskeille itse altistat itsesi päivittäin oman mukavuutesi vuoksi (lähteä voi tosiaan vaikka ruokavaliosta, edetä kohti vaikka henkilöauton käyttöä ja listaa voisi jatkaa lähes loputtomiin...), ja sen jälkeen mieti pariin otteeseen onko sinulla varaa ruveta aukomaan muille siitä kuinka nämä "tappoivat itse itsensä omilla ratkaisuillaan", ja että voisiko jokin turha elämäntapasi potentiaalisesti aiheuttaa kuolemasi, tai ainakin lisätä sen riskiä?

NIINKU ESIM JUST KAMA ÖVERIT NI ON TODELLA TURHA ETSIÄ SYYLLISTÄ BIILEKANSAN JOUKOSTA.JOKAINEN VOI MIETTIÄ VÄHÄN OMALTA KOHDALTAAN OMAA TOIMINTAANSA.

Ja postauksiaan. Minun kultainen sääntöni on yrittää olla avautumatta asioista asiantuntevaan sävyyn silloin kun en tiedä asiasta vittuakaan. Silloin kannattaa pitää suunsa kiinni ja antaa fiksumpien hoitaa puhuminen.

HARMITTAA VAAN KUN TAAS KONEMUSIIKKI PIIRIT SAAVAT YHDEN HUUMEBILEET LEIMAN LISÄÄ JONKUN YKSITTÄISEN TAPAUKSEN TAKIA!! TAISI OLLA VIIMEISET BILEET AKTIA-SALISSA!!

Tää mua jaksaa tietyllä tavalla aina naurattaa ja huvittaa. Ok, sen ymmärrän että tuota imagoa ei käytännön kannalta juuri kannata levitellä, mutta jos nyt lähdetään siitä että koko konemusiikkikulttuurin olemassaolo perustuu hyvin pitkälti huumeisiin. Lukekaa historiaa, niin tajuatte että ilman huumeita meillä ei luultavasti oisi edes näitä bileitä. =) *kuuntelee hirmustuneiden kansanjoukkojen mylvintää ja turhautumista epämieluisten faktojen edessä* ;)

Ja jos mua joku vituttaa, niin se on se, kun ihmiset kuvittelee aina olevansa niin vitun paljon fiksumpia että niillä on varaa tuomita tai sanella muille miten näiden kuuluisi elää elämäänsä. Kaikilla on omansa, pilatkoon jokainen omansa miten lystää, on se sitten amikseen meneminen, lasten hankkiminen tai huumeet :P Se on kato kaikki kiinni omasta suhtautumisesta ja näkökannasta, ja joka vitun idiootti täällä on täsmälleen yhtä väärässä luullessaan olevansa oikeassa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

ReQ

Posts: 105

#190 • • ReQ The Strange Attractor
*poppareitavalmistel*
Yoni

Posts: 440

#191 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Hyvät keskustelut nää bileet ainakin synnytti! *vink*
joun

Posts: 425

#192 • • Edited joun People want to be needed

Yoni:
Hyvät keskustelut nää bileet ainakin synnytti! *vink*



Kieltämättä *nauru* Mul onki sipsejä *muhaha*
Vois tosiaan ainaki tosta kuolemasta puhumisen jättää siihen asti ku tiedetään et käviks semmosta ees, ois tosi ikävää kyl jos niin on käyny, ei kenenkään kuolema oo koskaan kiva. Mut varmaa tietoa ei ilmeisesti ole vielä?

Edit: En ainakaan hesarissa mitään huomannu, kyl loukkaantumisista ja pikkupaloista kerrotaan, mut ei tällaisesta.

--
Im happy only when Im busy

peepe

Posts: 904

#193 • • peepe
Mun mielestä on vaan hyvä keskustella asioista, ja erityisesti päihteiden väärinkäytöstä, mutta toivottavasti pikkuhiljaa järjestävä taho antaa jotain virallisempaakin tietoa.
Jone

Posts: 8,258

#194 • • Edited Jone Archibald Haddock

peepe:
Mun mielestä on vaan hyvä keskustella asioista, ja erityisesti päihteiden väärinkäytöstä,



On toki, mutta miksi se pitää tehdä Rushin palautetopikissa? Yleisön päihteidenkäyttöön liittyvät päätökset eivät voi olla järjestävän organisaation vastuulla ja Klubituksen huumekeskusteluun liittyvä topic sijaitsee täällä.
Sinza

Posts: 2,227

#195 • • Sinza

CandyRaver:
Menkää itseenne ja suorittakaa pientä itsetutkiskelua ennen kun alatte täällä syyttelemään ketään TEIDÄN UUDENVUODEN JUHLINNAN pilaamisesta...


Ai että nyt pitäis sitten vaan olla hiljaa ja tyytyväisenä hyväksyä tapahtunut. Eihän se mitään haittaa, keskeytetään vaan bileitä useammin, se tuo just mukavan fiiliksen siihen loppuun. Ja kyllä mä mielelläni maksan sisään suurenkin rahasumman, ei mua haittaa vaikka en näkiskään illan pääesiintyjää *justjoo*.

Ihmisellä saa olla mielipiteensä. Mun mielipide on se, etten ollenkaan hyväksy huumeiden käyttöä. Siksi multa ei myöskään heru ymmärrystä tällaisessa tilanteessa. Sori.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Jone

Posts: 8,258

#196 • • Edited Jone Archibald Haddock

Sinza:
Ja kyllä mä mielelläni maksan sisään suurenkin rahasumman, ei mua haittaa vaikka en näkiskään illan pääesiintyjää *justjoo*.



Carbon Basedkö nyt oli illan pääesiintyjä? Millä perusteella? Siksi, että niiden soittoaika sattui olemaan listan viimeisenä? *nauru*
Sinza

Posts: 2,227

#197 • • Sinza

Jone:
Carbon Basedkö nyt oli illan pääesiintyjä? Millä perusteella? Siksi, että niiden soittoaika sattui olemaan listan viimeisenä? *nauru*


No siis se esiintyjä, jota itse odotin eniten. Sori huono sanavalinta.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

peepe

Posts: 904

#198 • • peepe

Jone:
On toki, mutta miksi se pitää tehdä Rushin palautetopikissa? Yleisön päihteidenkäyttöön liittyvät päätökset eivät voi olla järjestävän organisaation vastuulla ja Klubituksen huumekeskusteluun liittyvä topic sijaitsee täällä.



No ei tietenkään sitä pidä tehdä täällä, mutta tää topikki lähti siinä vaiheessa sivuraiteille, kun joku kirjoitti jonkun vetäneen överit ja mahdollisesti kuolleen niihin Rusheissa. Ja jos joissakin tietyissä bileissä tapahtuu häiritsevässä määrin kuosausta, niin kyllä siitä mun mielestä voi mainita palautetopikissa.
Jone

Posts: 8,258

#199 • • Jone Archibald Haddock

Sinza:
No siis se esiintyjä, jota itse odotin eniten. Sori huono sanavalinta.



Sääli tietysti, että jäivät kuulematta, mutta eiköhän sullakin lahtelaisena ole suhteellisen usein mahdollisuuksia kuunnella armaita Karvaperseitämme. Niin usein jopa, että luulis välillä ihan puuduttavan. *vink*
Sinza

Posts: 2,227

#200 • • Sinza

Jone:
Niin usein jopa, että luulis välillä ihan puuduttavan. *vink*


I just can't get enough... *nauru*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*