RUSH - The ultimate NYE banger 31.12.2004 @ Helsinki

307 posts, 16 pages, 46,411 views

Avatar
#301 • • pia^^ Guest
Alusta asti paikalla ja kyllä rokkas *jiihaa* . Ikäviä välikohtauksia en halua muistella, unohtukoot ne. Kaikkien soitto kuulosti hyvältä, Nemes alotti tosi kivasti ( *sydän* ). Ja Sam oli loistava *jiihaa* . Nyt on sanat iha hakuses... mut kivaa oli ja se oli tärkeint. Kaikest huolimatta paras uus vuos mitä mulla on ollu *plur*
sparffo

Posts: 238

#302 • • sparffo Team Aerobic
nyt olen lukenut tän thredin alusta loppuun *eiei* vitsi mitä draama mazkuu...
tunteeko edes kukaan kyseistä kaverii?? olis ehkä ihan hyvä idis kysellä siltä, siis oma stoori.
onnex ny Sebastian tuli ja vähän selventi tilannetta, muuten tää olis varmaan paisunu Charles Manson jutuix
*nauru*

kelailkaa sitä et jos nää huhut (jotka ovat edelleen luettavis!) olis päässy ilttiksen otsikoihin *eiei* ei varmaan edistäis scenen kasvua, vaan taas ehkä päinvastoin...
ja loppupelis niin ei siellä niin moni käy kemikaaliosastolla, suunnilleen samanverran ku muualla.
mutta aivan naurettava toi väitös että konemusaa ei voi selvinpäin diggailla*hmph* yllätyin väittäjän iästä, luulin aika junnux*igor*
oma on valinta, jos ne pitää sen omana jutskana niin mikäs siinä.

jos tää ny keventäis jonkun mieltä, niin voin kertoa että Gootti piireis vedetään aika reippaasti ruiskua. luotettavana tiedonlehteenä mulla tähen on "tää nainen joka asuu mun talos". hän on töissä farmaseuttina apteekissa, ja perjantaisin/lauantaisin on hyvä vertailla ruiskukulutusta.
riippuen vähän siitä et mikä on illan "teema" niin sen mukaan menee pumppua, Gootti illat ovat ollet pääsäntösesti myyntihuippuja (2-4x muuhun verrattuna). käytetyllä ruiskulla voi kait ruikkia verta toistensa päälle *igor**nauru*
mutta ei ne kait nappia vedä??*ding* ainaskaan ei ne niitä apteekista hae *nauru*

toivottavasti pääsen pian seuraaville Rush:eille *jiihaa*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

joun

Posts: 425

#303 • • joun People want to be needed

sparffo:
toivottavasti pääsen pian seuraaville Rush:eille *jiihaa*



Jep sitä toivon minäkin, varsinki kun carbon based jäi kuulematta. Toivottavasti ei tosiaan ens kesään asti tarvis odottaa *hymy*

--
Im happy only when Im busy

sparffo

Posts: 238

#304 • • sparffo Team Aerobic

dose:

Toivottavasti ei tosiaan ens kesään asti tarvis odottaa *hymy*



joo, missä sitä muuten sitte sais Haardi addiktiot stätisfoitua*nauru*

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

Damien

Posts: 2,882

#305 • • Damien [tr3ox]

CandyRaver:
Toiseksi:vahinkojakin sattuu..*ding* ja voitteko nyt vakavissanne väittää,että teiän koko uusi vuosi oli pilalla vaan sen takia, että bileet nyt jouduttiin lopettamaan puoli tuntia etuajassa!?*igor*
Tottakai tuollainen riskialtis huumeiden käyttö on asia, joka syntyy omasta päätöksestä ja näin ollen vastuu seurauksista on myös omissa käsissä(syy=seuraus), mutta on kuitenkin muistettava, että se yksi nimenomainen hlö olisi voinut olla kenen tahansa teidän kaveri/läheinenkin ystävä ja silloin olisi eri ääni kellossa..*uuh*



Idiotismiä, multa meni "tuttu" kaveri pari vuotta sitten lääketokkurassa baarin vessaan eikä tullu takasin. Vitun pässi sanon minä, kunnon pässi, säälin perhettä mutta kaveria en kaipaa tippaakaan...
Karski

Posts: 6,049

#306 • • Edited Karski Pomon kätyri

anqqa:
---
Sebastian:
--- 8< ---- clip ----

---


virallinen tieto siinä.

spekulointi muiden osalta loppuu, samoin offtopicointi, muuten tää menee sulki, capishe?



Se oli sit siinä. Kiitos kaikille osallistuneille *kiitoskiitos*

Ps. Anqqa, se kirjotetaan CAPISCE tässä tapauksessa. :P

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Sebastian

Posts: 904

#307 • • Sebastian RoboCock
Tälläisiltä henkilöiltä kun Marjut Laitinen ja Hanna Kekkonen jäi ilmeisesti tavaroita Rushiin - laittakaa privana viestii