Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute

646 posts, 33 pages, 292,983 views

sapeli

Posts: 11,768

#61 • • sapeli jokukukamikä?

patis:
Tälläkin hetkellä uudet-listan kärjessä roikkuu kolme täysin turhaa aihetta (mitä teit äsken?, mitä aiot tehdä seuraavaksi?, mitä syöt /juot just nyt).



Jos ne ois täysin turhia niin ei kai ihmiset sinne koko ajan kirjoittelis...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#62 • • Aziz Combat Fighter

sapeli:
---
patis:
Tälläkin hetkellä uudet-listan kärjessä roikkuu kolme täysin turhaa aihetta (mitä teit äsken?, mitä aiot tehdä seuraavaksi?, mitä syöt /juot just nyt).
---


Jos ne ois täysin turhia niin ei kai ihmiset sinne koko ajan kirjoittelis...



huoh.jpg
kilobitti

Posts: 2,419

#63 • • kilobitti 1-2-3 techno
mä näkisin kohta aiheellisena täysin oman yksi kysymys-alueen perustamisen, sinne vois lykätä ainakin seuraavat kaiken-keskustelun-tappavat threadit:

kuka olet?
mikä puu olet?
kuinka vanha olet?
miten päin seisot suihkussa?
kuinka kauan aktisi kestää?
oletko ikinä itkenyt konemusiikista?
millä nimellä kutsut tyttö- poikaystävääsi?
kuinka monen kanssa olet maannut?
kuinka monen klubbarilaisen kanssa olet maannut?
mitä teet seuraavaksi?
mitä teit äsken?
mitä ajattelit tehdä mutta jätit tekemättä?
mitä teit vaikka et ajatellut?
mitä teit vaikka ajattelit tehdä jotain muuta?
mikä sai mielesi muuttumaan?

Btw, useimmat noista ois voinu sijoittaa vanhoihin threadeihin, jolloin keskustelu ois pysyny keskusteluna eikä juu/ei-vastausten ketjuna. Ja mä keksin tohon pari uutta, eikun perustamaan!*piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Vivo

Posts: 178

#64 • • Edited Vivo

sapeli:
Jos ne ois täysin turhia niin ei kai ihmiset sinne koko ajan kirjoittelis...



Koska ihmiset on keskimäärin ääliöitä ja ne keskimääräset ihmiset on viime aikoina löytäny tän sivuston yhä useammin. Ja ei, en tarkoita tällä nyt henkilökohtaisesti sinua. Lähinnä tarkoitan sitä ettei tätä enää voi pitää konemusiikkiin keskittyvänä foorumina.

--
one foot in the rave

Karski

Posts: 6,049

#65 • • Karski Pomon kätyri

Vivo:
---
sapeli:
Jos ne ois täysin turhia niin ei kai ihmiset sinne koko ajan kirjoittelis...

---


Koska ihmiset on keskimäärin ääliöitä ja ne keskimääräset ihmiset on viime aikoina löytäny tän sivuston yhä useammin. Ja ei, en tarkoita tällä nyt henkilökohtaisesti sinua. Lähinnä tarkoitan sitä ettei tätä enää voi pitää konemusiikkiin keskittyvänä foorumina.



Ei, vaan lähinnä konemusiikkiyhteisönä.
Suurin osa kuitenkin kuuntelee konemusiikkia
ja hengailee alakulttuurin parissa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Vivo

Posts: 178

#66 • • Vivo

Tres:

Ei, vaan lähinnä konemusiikkiyhteisönä.
Suurin osa kuitenkin kuuntelee konemusiikkia
ja hengailee alakulttuurin parissa.



Enpäs ollutkaan ajatellut asiaa tuosta näkökulmasta. Totta kai terveen yhteisön sisällä voi keskustella lähes kaikesta mahdollisesta. Eipä vaan ole minun yhteisöni. Oli joskus minun foorumini. Se taas on vain ja ainoastaan mun ongelma.

--
one foot in the rave

kilobitti

Posts: 2,419

#67 • • kilobitti 1-2-3 techno

mayah:
Toi oma alue näille topikeille vois olla ihan hyvä ajatus! Jos niitä tässä vaiheessa lähtee lukitsemaan, niin sota siitäkin syttyy..



Ongelma on siinä, että osa noista kysely-tyyppisistä threadeista on fiksujakin...esim. Virallinen "kysy tyhmiä"-threadille on mielestäni olemassa sosiaalinen tilaus. Mut ehkä eron tekee, kuten sanoit, liian tarkka otsikko jolloin siitä tulee "yhden kysymyksen threadi".

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Jussi Soro

Posts: 6,385

#68 • • Jussi Soro choon!
Ihmettelen vaan, et miks "Mua kiinnostaa" -topik lukittiin? OK, otsikko oli erittäin huono ja epäselvä, mut eikös senkin olisi saanut vaihdettua? Sinällään itse postaus kyl selvitti asian ainakin mulle. Mitäs sitä turhaan runoilemaan, jos kerran asian voi yksinkertaisestikin esittää.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#69 • • Aziz Combat Fighter

JussiS:
Ihmettelen vaan, et miks "Mua kiinnostaa" -topik lukittiin? OK, otsikko oli erittäin huono ja epäselvä, mut eikös senkin olisi saanut vaihdettua? Sinällään itse postaus kyl selvitti asian ainakin mulle. Mitäs sitä turhaan runoilemaan, jos kerran asian voi yksinkertaisestikin esittää.



Koska siitä topikista ois tullu taas yks tyypillinen "EKSÄ TAJUU"-paskanheittelyskaba.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#70 • • Jussi Soro choon!

Ana:
---
JussiS:
Ihmettelen vaan, et miks "Mua kiinnostaa" -topik lukittiin? OK, otsikko oli erittäin huono ja epäselvä, mut eikös senkin olisi saanut vaihdettua? Sinällään itse postaus kyl selvitti asian ainakin mulle. Mitäs sitä turhaan runoilemaan, jos kerran asian voi yksinkertaisestikin esittää.

---


Koska siitä topikista ois tullu taas yks tyypillinen "EKSÄ TAJUU"-paskanheittelyskaba.


Eiks kaikista topikeista täällä tuu sellasii jokatapauksessa?
nn

Posts: 45

#71 • • nn

Ana:


Koska siitä topikista ois tullu taas yks tyypillinen "EKSÄ TAJUU"-paskanheittelyskaba.



Niin ja tommoset tyypit ne yleensä alottaa.
SORI
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#72 • • Aziz Combat Fighter

JussiS:
---
Ana:
---
JussiS:
Ihmettelen vaan, et miks "Mua kiinnostaa" -topik lukittiin? OK, otsikko oli erittäin huono ja epäselvä, mut eikös senkin olisi saanut vaihdettua? Sinällään itse postaus kyl selvitti asian ainakin mulle. Mitäs sitä turhaan runoilemaan, jos kerran asian voi yksinkertaisestikin esittää.

---


Koska siitä topikista ois tullu taas yks tyypillinen "EKSÄ TAJUU"-paskanheittelyskaba.

---

Eiks kaikista topikeista täällä tuu sellasii jokatapauksessa?



No ei ihan kaikista, mut tollaset "MOI OON NYYPIÖ SAA LYÖDÄ!"-topikit on kyl just sellasia... seriously. Vähän niinku et perustais "Kumman puolen vinyylistä soitat ensin?"-topikin...
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#73 • • Aziz Combat Fighter

nn:
---
Ana:


Koska siitä topikista ois tullu taas yks tyypillinen "EKSÄ TAJUU"-paskanheittelyskaba.

---


Niin ja tommoset tyypit ne yleensä alottaa.
SORI



nomut se oli kyl pöljin topikki pitkään aikaan :DD se sama ois kerrottu tossa topikissa sulle uudelleen ja uudelleen ja AUTA ARMIAS jos oisit yrittäny sanallakaa puolustella ittees :D En mä noita yleensä alota. Mä postaan sarkastisia giffejä.
Avatar
#74 • • astaroth Guest

Ana:
Mä postaan sarkastisia giffejä.


Halleluja! :D
Avatar
#75 • • ikj Guest
...keskustelun ois voinnut myös toki siirtää johonkin yleisee miksaus topiikkii, koska niitä varmaan riittää.
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#76 • • Gilgamint.com Making questions

ella_:
ihan aikuisten oikeesti vois noita tsihihihihihi runkrunk topicceja vähentää



Pojat o poikii...1
Avatar
#77 • • Edited astaroth Guest
Meillä on jo pidemmän aikaa täällä forumilla pyörineet seuraavat threadit:

- Lävistykset & tatuoinnit: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=562;sivu=1
- Kielilävistys: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=9565

Jälkimmäistä ei mielestäni tarvitse pitää auki, toinen noista on kuitenkin jo vuodelta 2002.

Edit: Sitten tämän digikamerat ja -kuvaus-topicin voi varmaan heittää kuvituksen puolelle.
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=8942
Avatar
#79 • • ALIEN Guest

Astaroth:
*nuoleskelee*



*nauru*
Avatar
#80 • • astaroth Guest

ALIEN:
*nauru*


Anteeksi, mutta onko jotain haittaa siitä, että huomautan?