Potkaise moderaattoria - moderoinnin palaute

646 posts, 33 pages, 293,690 views

domi

Posts: 7,069

#401 • • Edited domi Työn sankari.

JussiS, 25.1.2008 11:39:
...mut joku meatspin.gif läväytettynä asialliseen topikkiin, joka on n00bisti aloitettu ei sitä ole.

Mun mielestä on myös ihan OK et esim soundchilds- tai finlandia-topikissa jengi sanoo mielipiteensä ko tuotoksesta, koska ne kuuluu topikkiin - vittuako niitä tänne postaamaan jos ei halua palautetta. Ei sinnekään silti meatspin kuulu.


Lupaan vähentää ko. giffin levitystä forumin threadeissa nollaan.
tumpsi

Posts: 2,553

#402 • • tumpsi rekisteröitymätön

ezzy, 25.1.2008 11:34:
Onks hyvä olo siel ylhäällä?


Otetaanpa se saapas sieltä pepusta pois.

Tässä threadissa on tehty aika selväks se, että tumpsi ja muut kuvapostaajat käyttäytyy asiattomasti, vaikka itse en koe tehneeni niin. Muiden teoista en ota vastuuta. Mikäli sulla on vielä joku juttu jota et ymmärtäny, niin kysy pois, mä vastaan ihan mielelläni. Saat tästä vielä palkinnoks REPLYKUVAN, tulosta se ja pistä seinälle niin elämä alkaa taas hymyillä. :)

sunny-face.jpg
ezzy

Posts: 8,060

#403 • • ezzy Droid-pappa

tumpsi, 25.1.2008 11:45:
---
ezzy, 25.1.2008 11:34:
Onks hyvä olo siel ylhäällä?

---

Otetaanpa se saapas sieltä pepusta pois.

Tässä threadissa on tehty aika selväks se, että tumpsi ja muut kuvapostaajat käyttäytyy asiattomasti, vaikka itse en koe tehneeni niin. Muiden teoista en ota vastuuta. Mikäli sulla on vielä joku juttu jota et ymmärtäny, niin kysy pois, mä vastaan ihan mielelläni. Saat tästä vielä palkinnoks REPLYKUVAN, tulosta se ja pistä seinälle niin elämä alkaa taas hymyillä. :)

sunny-face.jpg



Kattelin sun postaukset ja kuvareplyt taas läpi, niin multa meni ainakin 90% niistä kyl täysin ohi. Ehkä en vaan osaa. Hymyile sä vaa, sulla kun on hauskaa ainakin omien reply-kuvies parissa.
tumpsi

Posts: 2,553

#404 • • tumpsi rekisteröitymätön

ezzy, 25.1.2008 11:55:
---
tumpsi, 25.1.2008 11:45:
---
ezzy, 25.1.2008 11:34:
Onks hyvä olo siel ylhäällä?

---

Otetaanpa se saapas sieltä pepusta pois.

Tässä threadissa on tehty aika selväks se, että tumpsi ja muut kuvapostaajat käyttäytyy asiattomasti, vaikka itse en koe tehneeni niin. Muiden teoista en ota vastuuta. Mikäli sulla on vielä joku juttu jota et ymmärtäny, niin kysy pois, mä vastaan ihan mielelläni. Saat tästä vielä palkinnoks REPLYKUVAN, tulosta se ja pistä seinälle niin elämä alkaa taas hymyillä. :)

sunny-face.jpg

---


Kattelin sun postaukset ja kuvareplyt taas läpi, niin multa meni ainakin 90% niistä kyl täysin ohi. Ehkä en vaan osaa. Hymyile sä vaa, sulla kun on hauskaa ainakin omien reply-kuvies parissa.


Ellet oo huomannu ni sulta menee kaikki muukin positiivinen ohi. Lue vaikka omat postis/irkkiläppäs läpi. :)
ezzy

Posts: 8,060

#405 • • Edited ezzy Droid-pappa

tumpsi, 25.1.2008 12:03:
---
ezzy, 25.1.2008 11:55:
---
tumpsi, 25.1.2008 11:45:
---
ezzy, 25.1.2008 11:34:
Onks hyvä olo siel ylhäällä?

---

Otetaanpa se saapas sieltä pepusta pois.

Tässä threadissa on tehty aika selväks se, että tumpsi ja muut kuvapostaajat käyttäytyy asiattomasti, vaikka itse en koe tehneeni niin. Muiden teoista en ota vastuuta. Mikäli sulla on vielä joku juttu jota et ymmärtäny, niin kysy pois, mä vastaan ihan mielelläni. Saat tästä vielä palkinnoks REPLYKUVAN, tulosta se ja pistä seinälle niin elämä alkaa taas hymyillä. :)

sunny-face.jpg

---


Kattelin sun postaukset ja kuvareplyt taas läpi, niin multa meni ainakin 90% niistä kyl täysin ohi. Ehkä en vaan osaa. Hymyile sä vaa, sulla kun on hauskaa ainakin omien reply-kuvies parissa.

---

Ellet oo huomannu ni sulta menee kaikki muukin positiivinen ohi. Lue vaikka omat postis/irkkiläppäs läpi. :)



Ei ne kyllä mene kuin sellaisten ihmisten tapauksessa joista en pidä ja joiden jutut ei yleisesti ottaen hymyilytä.

ps. toi sunny face liikkuu hyvin mukana piristämässä *plur*
Epailija

Posts: 5,636

#406 • • Epailija Physicist, 2nd class.

akir0, 24.1.2008 20:55:
Lisäks kuvat sekoittaa kyl threadien lukemista ikävällä tavalla ku pitää pomppia tavallista enemmän, jotta löytää seuraavat tekstit.



Sanoisin, että replykuvia turhauttavampia ovat lainaukset, joissa (ainakin!) tuhannen kilometrin lainauksista kommentoidaan tuurilla ehkä kolmea viimeisintä virkettä ja sitäkin yhdellä lauseella. Keskusteluketjujen lukeminen muuttuu nopeasti vieritysurakaksi, kun jokaista luettavaa lausetta kohden pitää selata A4:n verran alaspäin ja ihan tähän eivät nuo reply-kuvatkaan, jotka jo itsessään voidaan monesti laskea jonkinasteiseksi kommentiksi, yleisesti ottaen pysty.

Tähän laiskaan lainailuun en ole moderaattorien nähnyt paljoa puuttuvan, vaikka TIETYT TYYPIT tuntuvat sitä harrastavan aika usein ja vaikka forumin netiketissäkin asiasta mainitaan:

* Lainaa tekstiä järkevästi - älä ota 50 rivin lainausta johon kommentoit yhdellä sanalla.

Nih.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jone

Posts: 8,258

#407 • • Jone Archibald Haddock
Alkaa pikkuhiljaa menemään hermot erääseen venäläiseen bilejärjestäjään, joka tekee satojen käyttäjien ryhmäspammilistoja, joille pääsee täysin pyytämättä, mutta joilta ei näköjään pääse pois edes usean huomauttamisen jälkeen vaan järjestäjätaholta alkaa tulemaan avautumista sen sijaan.

Mikä on käytäntö tällaisen asian suhteen?
Lyra

Posts: 666

#408 • • Lyra

Jone, 3.3.2008 09:14:
Alkaa pikkuhiljaa menemään hermot erääseen venäläiseen bilejärjestäjään, joka tekee satojen käyttäjien ryhmäspammilistoja, joille pääsee täysin pyytämättä, mutta joilta ei näköjään pääse pois edes usean huomauttamisen jälkeen vaan järjestäjätaholta alkaa tulemaan avautumista sen sijaan.

Mikä on käytäntö tällaisen asian suhteen?




niinkuin sinne ryhmikseenkin olen laittanut niin tiukka linja on:

KAIKKI turhat ryhmäviestit on kiellettyjä; ryhmäviestissä pitää olla tarkoitus eli esim alennus bileistä, tai kutsu vip tilaisuuteen tai bileitä ei mainosteta muualla eli ne on suljetut pippalot (UG). Eli ryhmiksen tulee tarjota vastaanottajalle jotain mitä julkinen mainos ei tarjoa.
Ryhmäviestit ei ole tarkoitettu spämmäys mainostamiseen ellei vastaanottaja ole itse tälläiseen suostunut.
-xx-

Posts: 5,001

#410 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Tämä liittyy ehkä enemmän täydellisen saitin metsästykseen, mutta aiheeltaan tänne.

Olisi kiva, jos kaikille käyttäjille olisi helposti nähtävissä lista kulloinkin online-tilassa olevista modeista, jos haluaa huomauttaa jostain akuutisti häiritsevästä asiasta. Tai sitten joku muu systeemi (vertaa palvelusähköpostiosoitteet), jonka kautta viesti menisi kaikkien modejen nähtäväksi, ja siihen reagoisi ensin ehtivä. Kynnys saattaa joku asia modejen tietoisuuteen kasvaa, jos ensin pitää arpoa että keitäs kaikkia ne nyt olivatkaan ja kukahan ehtisi asiaan ensin tarttua.

Jaa, näköjään tämän ketjun ekassa viestissä on mainittu nykyiset(?) moderaattorit, joita on huomattavan vähän, joten ehkä nillitykseni on turhaa... mutta jatkossa jos modeja on enemmän niin kehotan harkitsemaan toimivampaa yhteydenottosysteemiä.

--
kiitos ja anteeksi ^^

Jussi Soro

Posts: 6,385

#412 • • Jussi Soro choon!

akir0, 19.5.2008 17:35:
Vaikka noi nyt vähä aihetta liippaakin, niin molemmat tuntuis tekevän enemmänkin liiketoimintaa kuin esiintymistä hippiaatteen kera :)

En siis tiedä pitäisikö noi poistaa vaiko ei. Omasta mielestäni eivät kuitenkaan kuuluisi ko. osioon.


No emmä tiä, esitanssijoitahan nuo on... Harva sitä hippimeiningillä tekee muutenkaan, tai ei ilmaiseksi ainakaan mitään kauhean näyttävää saa...
akir0

Posts: 2,554

#413 • • akir0 idleRPG champion 2009

JussiS, 19.5.2008 17:39:
---
No emmä tiä, esitanssijoitahan nuo on... Harva sitä hippimeiningillä tekee muutenkaan, tai ei ilmaiseksi ainakaan mitään kauhean näyttävää saa...



Jep, tarkoitus olikin osaltaan herättää vaan keskustelua linjauksesta jolla mennään. Lähinnä näen sellasen "riskin", että vielä enemmän kaupalliset toimijat alkavat tuolla promoamaan.

Toisaalta en tiedä onko sekään haitallista, kunhan ei mene spämmäykseksi.
Apo

Posts: 1,574

#414 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

akir0, 19.5.2008 17:49:
Jep, tarkoitus olikin osaltaan herättää vaan keskustelua linjauksesta jolla mennään. Lähinnä näen sellasen "riskin", että vielä enemmän kaupalliset toimijat alkavat tuolla promoamaan.

Toisaalta en tiedä onko sekään haitallista, kunhan ei mene spämmäykseksi.



Kaupalliset toimijat niinkuin tämä: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=61984 ?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#415 • • Jussi Soro choon!

akir0, 19.5.2008 17:49:
Jep, tarkoitus olikin osaltaan herättää vaan keskustelua linjauksesta jolla mennään. Lähinnä näen sellasen "riskin", että vielä enemmän kaupalliset toimijat alkavat tuolla promoamaan.

Toisaalta en tiedä onko sekään haitallista, kunhan ei mene spämmäykseksi.


No mun mielestä niin kauan kuin pysytään noiden aihealueiden sisällä mainostuksessa (eikä siis spammata), niin noi kaupallisetkin on ihan OK. Kyllä esimerkiks laitetoimittajat ihan työkseen tota tekee.
Ozma

Posts: 867

#416 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

akir0, 19.5.2008 17:49:
Jep, tarkoitus olikin osaltaan herättää vaan keskustelua linjauksesta jolla mennään. Lähinnä näen sellasen "riskin", että vielä enemmän kaupalliset toimijat alkavat tuolla promoamaan.

Toisaalta en tiedä onko sekään haitallista, kunhan ei mene spämmäykseksi.


En minakaan tota viela haitalliseksi nae, mutta paivittainen bumppaus ja spammaysviestit kaikille niin voi jo alkaa reagoimaan :D
m1kk3

Posts: 5,560

#418 • • m1kk3 no-life

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti