Mitä teette kun ette saa unta?

261 posts, 14 pages, 63,030 views

vanhus

Posts: 889

#41 • • vanhus
ai että tämmönenki on mut eix se ole väkisin makaamista jos ei saa unta siitä taas voidaan miennä et sehän on lakiinkin kirjattu että se on laitonta puuhaa et niiin ei missään tapauksessa saa tehdä*grr**piis**grr**joo*ja eix viel sama ole saari ihmisten kielellä riisilehmät vai oliko se nyt ku puhutaa lontoota*joo* no ei vaiskaan ei sellasista saa heitaa huulta*joo**ding**muhaha**yessir*
Avatar
#42 • • RINY Guest
Paremmin uni ainakin tulee jos on päivän aikana tehnyt oikeesti jotain. Jos päivät menee vaan dataillessa oon kyl huomannu et ei se uni sieltä tuu niin hyvin. Mä ainakin irkkaan aina niin myöhään et alkaa väsyttää tai sit just selaan nettiä tai katon telkkaa. *nauru*
Avatar
#43 • • GoA Guest
Pyörin sängyssä, kiroilen ja stressaan kun en nukahda. Sit nukahdan jossain vaiheessa, nukun mahdollisesti pätkittäin ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu herättyäni.
Cassu

Posts: 634

#44 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Jos uni ei tule mikä on mulle niin harvinaista, niin otan kirjan käteen niin johan käy silmät rasittuu et ne käy luppaamaan....tai sit jään pohtimaan kaikkee elämään liittyvää, tai meen käymään jääkääpilla juomassa maitoo tai mehuu, niin kyl nää konstit yleensä auttaa....kuumalla ilmalla ikkuna auki ja pussilakana peitoksi ettei tuu kylmä....
Kaikkein tärkein tietty on et etsin parhaan mahdollisen asennon.....*nukkuu*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

kahlis

Posts: 13

#45 • • kahlis Team spoon - Team Kukkunäätä ;)
Yleensä meen koneelle ja jumitan irkissä aamuun asti. Leffat toimii paremmin nukuttajana.
Jos on ihan pakko olla virkeenä seiraavana päivänä ni pari nappulaa huuleen ja uni alkaa mukavasti.

--
Mä oon mitä mä oon ja muut mitä ne uskaltaa

Sparkling

Posts: 740

#46 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

GoA:
Pyörin sängyssä, kiroilen ja stressaan kun en nukahda. Sit nukahdan jossain vaiheessa, nukun mahdollisesti pätkittäin ja olen kuin perseeseen ammuttu karhu herättyäni.



Kuulostaa tutulta *ding*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Jazmine

Posts: 1,009

#47 • • Jazmine Pösilö

sapeli:
---
Jazmine:
---
Angelus:
---
Jazmine:
SUN on ihan turha tollasta murehtii *hih*

---


Ai et kuis varten?

---

Hei.. on mulla silmät päässäni *joo* *hymy* *plur*

---


Neiti puhuu kyllä ihan asiaa *joo* Mut tää nyt on vähän off-topic... *justjoo**hihu*


Joo.. mää huomasin *iloinen* Mut hei, pääasia et on hauskaa! *lallaalaa* *nauru*

--
Polcca on parasta *sydän*

meow

Posts: 1,170

#48 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
poltan röökiä.

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

henkkat

Posts: 528

#49 • • henkkat
heh..kirjotan viestin jollekkin ja sit kö ootan vastausta ni yleensä nukahdan.kuulostaa tosi tyhmälle mut toimii ainaskii mun kohdalla..=))
Avatar
#50 • • djmg Guest
yleensä vaan pyörin sängyssä ja laitan musaa soimaan ..... kyllä se uni lopulta aina jossai vaihees sielt tulee... *nauru*
Fentae

Posts: 186

#51 • • Fentae
Odotan. Kyllä se sieltä joskus tulee. *joo*
akir0

Posts: 2,554

#52 • • akir0 idleRPG champion 2009
Lasken numeroita ykkösestä ylöspäin, yleensä parinsadan kohdalla nukahtaa. Jos ei auta niin sitten tietokoneen äärelle pelaamaan jotain.
Avatar
#54 • • Jonulih Guest
lähettelen tekstareita jokaselle joka on mun puhelimessa*hih*
WuZuul

Posts: 181

#55 • • WuZuul
Seksi ois kyllä kans se eka vaihtoehto mut ku ei ni ei... Nyt yleensä vaan kelailen asioita ja elämää ku ei nukuta, yleensä johtaa siihen että hiffaan kuin perseellään kaikki on mutta yleensä uni tulee piakkoin sen jälkeen *nauru*

--
Wannabe bilekone.

Unik

Posts: 4,117

#56 • • Unik
Hakkaan päätä seinään niin pitkään et taju lähtee.
Elmiira

Posts: 1,446

#57 • • Elmiira
Yhden hyväksi havaitun keinon unen saantiin opetti äippä kultani *plur*

Sänkyyn vaan pitkälleen ja sit alat ajatella jokaista ruumiinosaa kerrallaan varpaista ylöspäin... Siis niin, et ensin ajattelet varpaitas ja niin kauan et ne ihan rennot jne...

Siinä pitäis koko kropan rentoutua ja unen tulla. Ja pää tyhjenee muista ajatuksista, kun keskittyy tähän ihan tosissaan... *nukkuu*

Mulla on ainakin toiminu, kun oli joku aika sitten hieman vaikeuksia saada unta *uuh*
Enkä kertaakaan kerenny koipiani pidemmälle ajatella *hymy*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

stimbeh

Posts: 400

#58 • • stimbeh Moriheimoreilee.

unik:
Hakkaan päätä seinään niin pitkään et taju lähtee.



*nauru*
Takuuvarma!

(entäs jos just ku oot ”untenmaillatajupois” ni naapurit tulee kysymään että miks yrität seinästä läpi keskellä yötä...?)*hih*

--
Flow with the go.

Avatar
#59 • • sakk303 Guest
laitan nukkumaan.
laitan nukkumaan.
laitan nukkumaan.
laitan nukkumaan.
laitan nukkumaan.
röökille.
laitan nukkumaan.
laitan nukkumaan.
laitan nukkumaan.
kuselle.
laitan nukkumaan.
äh. *poks*
laitan nukkumaan.
laitan nukkumaan.
laitan nukkumaan.
lämmitän maitoa/kaakaota mikrossa.
kone päälle.
musaa kuulokkeista lujalla.
klubitus-idlausta.*haukottel*
sähköpostit.
laitan nukkumaan.
musa soi korvissa ja luomet painuvat kiinni.
mmh. *nukkuu*
-P

Posts: 4,972

#60 • • -P

dco:
Pah, onpahan ainakin hyvä syy käydä ulkomailla ja/tai paukuttaa visaa tyhjäks nettikaupois *slurps*



Joo, sun nettikauppas tiedetään.. ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell