Mitä teette kun ette saa unta?

261 posts, 14 pages, 63,031 views

Jago

Posts: 4,039

#241 • • Jago un-trained monkee

Freja, 19.10.2007 12:51:
Kuuntelen hiljaisella rauhallista musiikkia. Näin itseasiassa teen joka ilta, laitan radion soimaan sillee, et se sammuu 59 minuutin päästä automaattisesti. Oon löytäny monta kanavaa, mitkä soittaa ainoostaan rentouttavaa ja hidastempoista musiikkia iltaisin/öisin.

Joskus pelaan kännykkäpeliä.


Mulla oli kanssa nuorempana aina toi metoni käytössä ja toimi aina*joo*

Nykyään ei enää viitti laittaa musaa yöks, kun se vois häiritä unikaveria*hmph**hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

COBALT

Posts: 1,407

#242 • • COBALT akitaattori
Imen pitkän huikan konua tai heitän pillerin turpaani! Josseijjoo, ni sit tuijotan Diskoveryzäneeliä niin kauan etten huomaa ku silmät luppas kiinni joskus aamukasilta...
Kuulostipa terveelliseltä?

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

kap-pu

Posts: 1,167

#243 • • kap-pu the amazing suction cup boy
napit korviin ja ipodist hyvää musaa. ei tarvi olla ees erityisen rentouttavaa, koska sen sijaan et kuuntelisin masisteluun masismusaa ja ärärmeininkeihin ärrinpurrinmusaa ni jokunen bändi toimii mulla melkeinpä jokaiseen fiilikseen ku rokkaavat niin kybäl. luottokamaa Nine Inch Nails, Massive Attack, Future Sound of London, Therapy? jne.

Paitsi et FSOL:in Lifeforms-albumi ei sovi tarkotukseen aina ku sielt tulee niit yllättäviä viuviu-ääniä jotka sit herättää jos on simahtanut. :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Dirt

Posts: 105

#244 • • Dirt Chiken hunting
tuun koneelle. moderoin discogsessa. käyn läpi muutamat foorumit. sit syön jugurttia tai vastaavaa.
elysion

Posts: 1,036

#245 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Jossain vaiheessa tuli kuunneltua tota Orionin From Rural To Urban settiä. Se toimi aika kivasti rentoutumistarkotuksissa :). Muuten yleensä yritän kehittää vaan jonku älyttömän jutun ja rupeen kelaa sitä. Jutun siis pitää olla ennemminkin joku tarinatyyppinen, eikä mielellään hirveesti reaalimaailmaan liittyvä. Jos rupee miettimään jotain omia tekemisiään / suunnitelmia, niin uneton yö on taattu.
Fyrisch

Posts: 4,525

#246 • • Fyrisch
Jos yövuorot päättyny ja loma alkanu nii juon pikajurrit, sillon kyl nukahtaa.

Yleensä huomaan sen ylipirteyden ajoissa jolloin lähen lenkille jaloin tai sit fillaril, toimii!
tommib

Posts: 3,204

#248 • • tommib
Tulee silloin katseltua leffoja/sarjoja dvd:ltä, pyörittyä netissä (tulee kalliiksi kun eksyy Ebayhin:)) ja lueskeltua. Aikoinaan keittelin aina pannullisen teetä ja katselin vaan jotain leffaa tai luin.
sadesola

Posts: 409

#249 • • sadesola Kettu mikä kettu
Rakennan hatun tyhjistä maitopurkeista ja
istun Ikean parvisängyllä se päässäni.

Ei se auta unettomuuteen, eikä sillä tavalla
saa persettä.

--
KABOOM!

lostgone

Posts: 2,493

#250 • • lostgone
Viime päivinä olen syönnyt lisää buranaa niin paljon, että pystyn taas nukkumaan.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

pirpeli

Posts: 5,533

#251 • • pirpeli

kap-pu, 19.10.2007 23:28:
Paitsi et FSOL:in Lifeforms-albumi ei sovi tarkotukseen aina ku sielt tulee niit yllättäviä viuviu-ääniä jotka sit herättää jos on simahtanut. :D



Eehehh, oon huomannu saman :) Hesassa laitoin aina jos uni ei tullu musan(usein FSOLia) pyörii ihan hiljasella kotiteatterin kautta. Sitte siihen nukahti, mutta annas olla kun alhaalta alko kuulumaan piipittelyä ja muita hassuja ääniä :D Ihmeissään siinä pomppaa ylös että mitä ihmettä?!?

Noiden aikaisemmin esittämieni keinojen lisäksi oon huomannu tässä sen, että kunnossa olevat niska- ja hartialihakset auttaa unen saantiin huomattavasti. Apua on ollut hieronnasta, venyttelystä sekä iskän aikoinaan ostamasta hirssiakanatyynystä. Ihan paras ikinä tyyny, muotoutuu niskan, hartioiden ja pään mukaan, pysyy viileänä ja on hassun tuntunen :) Aluksi oli totuttelemista kovuuteen, mutta äkkiä siihen tottui.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#252 • • opmdevil Guest
Kun uni ei tule, minä yleensä syön sokeria. Sitten kun masussa on pari sataa grammaa naminamiainetta (eli siis sitä sokeria) niin alkaa tulemaan väsy ja sitten on huomattavasti helpompi nukkua.
sapeli

Posts: 11,768

#253 • • sapeli jokukukamikä?

opmdevil, 22.10.2007 15:16:
Kun uni ei tule, minä yleensä syön sokeria. Sitten kun masussa on pari sataa grammaa naminamiainetta (eli siis sitä sokeria) niin alkaa tulemaan väsy ja sitten on huomattavasti helpompi nukkua.



Luulis että useimmilla toi toimii just päinvastoin - sokerihan aiheuttaa ylienergisyyttä ja yliaktiivisuutta? *ding* Mulla on ainakin tosi levoton olo kun oon syöny paljo mässyjä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tintti

Posts: 59

#254 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Jääkaapille mars....ruisleipää ja maitoa, kyllä sit uni maistuu *nukkuu*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#255 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
onneks viimeaikoina ei oo tarvinnu miettii tätä *ding* tuli aihe aika tutuksi viime talvena/keväällä. Mut tosiaan, jos unettomuus on suht. lievää, kannattaa ehdottomasti kokeilla valeriaanaa *joo* rauhottaa elimistön mukavasti ja valmistaa uneen. Lisäksi nukkuu sikeämmin. Tietysti jos unettomuus on todella vaikeaa niin em. valmiste ei ehkä auta.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Heli

Posts: 1,489

#256 • • Heli vai kuka se oli
mietin et TTU ku ei saa unta!

--
ei se väärin ole.

Lyylikki

Posts: 2,975

#257 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
En ole ollut radalla useampaan viikkoon ja se varmaankin on sotkenut rytmin niin, että ei meinaa uni tulla. Pitäisi saada energiaa purettua johonkin, mutta pää ei toimi samalla aaltopituudella kropan kanssa. Ehkäpä joudun vetämään perseet ensi viikonloppuna. Jos se helpottaisi.

Nyt taidan taas mennä pyöriskelemään tonne sänkyyn.
-V-

Posts: 587

#258 • • -V-
Riippuu oonko yksin vai kaksin, ja siitä jumitanko vakaatasossa vai pystyasennossa... *ding*
gsuiZ

Posts: 37

#259 • • gsuiZ
Mulla harvemmin tälläistä ongelmaa on, mutta silloin kun sattuu olemaan, niin käyn yleensä jossai jääkaapilla hakemassa jotain purtavaa ja juon lasillisen vettä.

Joskus sitä kyllä pyörii monta tuntia sängyssä hikisenä saamatta unta :/

Ei mulla muitakaan parannuskeinoja siihen ole :DDDDDDDDDDDDD Ei kyllä tuokaan mikään keino ollut.