mtv3 yö chat

109 posts, 6 pages, 32,857 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#61 • • hallucinogen Edain
Mä jäin eilen yöllä katsomaan sit sitä saamarin chattia ja oli se ihan mukavaa kun kerrankin oli vieraina sellaisia henkilöitä jotka kiinnostaa *joo*

--
pikku-*possu*

Pablo

Posts: 1,875

#63 • • Pablo

T-mu:
Tänää DJ RX / FINRG ja Temmi / Carbon Based
Ohjelmassa mm. superhyperextraallwaysultraihqmagee kilpailu loistavine palkintoineen!!



tsemppiä jätkät. ja esiintykää eduksenne! ;)
ezzy

Posts: 8,060

#64 • • ezzy Droid-pappa

Ilona :):

Voih kumpa se onnistuiskin.. mutta meillä on aikas tiukat säännöt musiikin suhteen tuolla.. :( yhyy.. *nyyh*



tehkää kuten normaalistikin eli protsku heilumaan vaan dekkien taakse ja joku normaali chatti-taustamusa soimaan =)
Orfeus

Posts: 5,872

#65 • • Orfeus

ezzy:
tehkää kuten normaalistikin eli protsku heilumaan vaan dekkien taakse ja joku normaali chatti-taustamusa soimaan =)


*lmao*
Zet4

Posts: 1,135

#66 • • Zet4 n00b

Jone:

Kyllä sut ja Rikukin vielä joskus kutsutaan eittämättä kertomaan näkemyksiänne asioista chättiiin. Oon ainakin ihan täysin ton kannalla. *jiihaa**aplodit*



RIKU CHATTIIN!!!
Mitään en kannata enempää ku tota ideaa. Jotenki mulla on sellainen fiilis että siitä tulis katsomisen arvoinen ohjelma...

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Juhgu

Posts: 7,921

#67 • • Juhgu Virnistelijä
Chattailua varten on internet, ja jos haluaa vain tuijottaa ruutua niin löytyy kyllä leffahyllystä jotain jolla on enemmän viihdearvoa. Ei mahdu minun päähäni nuo tv-chatit. Ei edes laskuhumalassa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Vice

Posts: 182

#68 • • Vice Känniääliö
Tänäänhän on chätissä huippu vieraita! *aplodit*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

typ0

Posts: 1,892

#69 • • typ0 syntax error

T-mu:
Tänää DJ RX / FINRG ja Temmi / Carbon Based
Ohjelmassa mm. superhyperextraallwaysultraihqmagee kilpailu loistavine palkintoineen!!



repes =D siistii... pojist tulee julkimoita *nauru* noh missaan SENKIN. *nyyh*

Jone:
Kyllä sut ja Rikukin vielä joskus kutsutaan eittämättä kertomaan näkemyksiänne asioista chättiiin. Oon ainakin ihan täysin ton kannalla. *jiihaa**aplodit*



meiän pitäs päästä sun kans kännis sinne chättiin selventää maailman näkemyksiä *nauru* *iloinen*

[muokattu 30.3.2004 05:35]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#70 • • astaroth Guest
Tuli katsottua Rx:n ja Temmin chatesitys ravintolasta, kaikki koulukaverit vähän ihmetteli kun about 400 ihmistä bilettää hirveissä fiilareissa ja tämä jannu katselee televisiota silmät kuivina, eikä TV:sta edes kuullut puhetta... Siinähän vierähti helposti pari tuntia.*iloinen* Harmi vain, kun ei kuullut, mitä herrat höpöttivät...*uuh*
Claquesous

Posts: 3,206

#72 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Ilona :):
Iltaa kaikki iltavirkut!

Tänään tänne maikkarille saapuu COSMO & LUKA.
Kyssäreitä kehiin!!

Ilona



tänäänkö!!1!

--
32. of December

Claquesous

Posts: 3,206

#73 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Ilona :):
---
mikkihiiri:
---
Ilona :):
Iltaa kaikki iltavirkut!

Tänään tänne maikkarille saapuu COSMO & LUKA.
Kyssäreitä kehiin!!

Ilona

---


tänäänkö!!1!

---



TÄNÄÄN TÄNÄÄN.. ihan just!



No mitä sitä turhaa enää nukkumaa.. valvomine on jees*hymy*

--
32. of December

DagO

Posts: 1,066

#74 • • DagO häröö
Täytyypi varmaan katsastaan kun ei tuo unikaan tuu simmuun ku vast joskus kolmen aikoihin.
Avatar
#75 • • pipa Guest
Minä olen joskus vahingossa kattonu.. Sillon tuli katsottua, kun kidi oli vieraana ja sillon ku neon, friik ja proteus oli vieraana... Toki joskus pitää arvostella LARAa joka sattuu olemaan minun entinen työkaveri.. JAK!!!

[muokattu 23.4.2004 00:28]
zari

Posts: 716

#76 • • zari Team Tamppaajat
En kattele, saatika sit laita rahoja moiseen turhuuteen. Vois oikeesti ko. chatti painua ja kauas *hih* ja mielummin vaikka tulla joku elokuva,tms. Chatteja jo muutenkin rupee oleen ihan liikaa samoin kuin kunnon kiskontaa harrastavia pelejä joita jotkut 10-11v lapsoset harrastaa niiden kännyköillä joihin ei oo viä älytty hankkai saldorajotusta, tai sit tuhlaa just koko saldonsa moisiin peleihin ja porukat maksaa.

Kunnon avautuminen *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Avatar
#77 • • djmg Guest

Lachesis:
Mtv3 tekee varmaan älyttömät fyrkat tolla chatilla.



nii tekee..*joo*
quile

Posts: 136

#78 • • quile Kävelevä banneri.

trancegirl:
En kattele, saatika sit laita rahoja moiseen turhuuteen. Vois oikeesti ko. chatti painua ja kauas *hih* ja mielummin vaikka tulla joku elokuva,tms. Chatteja jo muutenkin rupee oleen ihan liikaa samoin kuin kunnon kiskontaa harrastavia pelejä joita jotkut 10-11v lapsoset harrastaa niiden kännyköillä joihin ei oo viä älytty hankkai saldorajotusta, tai sit tuhlaa just koko saldonsa moisiin peleihin ja porukat maksaa.

Kunnon avautuminen *nauru*


Totta. *yessir*
ezzy

Posts: 8,060

#79 • • ezzy Droid-pappa

trancegirl:
En kattele, saatika sit laita rahoja moiseen turhuuteen. Vois oikeesti ko. chatti painua ja kauas *hih* ja mielummin vaikka tulla joku elokuva,tms. Chatteja jo muutenkin rupee oleen ihan liikaa samoin kuin kunnon kiskontaa harrastavia pelejä joita jotkut 10-11v lapsoset harrastaa niiden kännyköillä joihin ei oo viä älytty hankkai saldorajotusta, tai sit tuhlaa just koko saldonsa moisiin peleihin ja porukat maksaa.

Kunnon avautuminen *nauru*



No, oppivathan jotain rahan arvosta ajoissa. Tunnen muutaman joilla on mennyt luottotiedot chattiin lähetettyjen viestimassojen takia. Kova koulu turhuuden takia.
Avatar
#80 • • Edited valona Guest

IlonaPoks:
Tää tsätti-täti muistuttaa kaikkia että telkkarit auki ja kanavaksi maikkari.
Yöllä teitä hauskuuttaa :[iso]COSMO & FLAIKKU[/iso]*jiihaa*

ilona



Jeps tänään kyl puhelin laulaa tekstiviestien muodossa. Tiukkoja kyssäreitä jne, toiv. suuri sensuuri ei iske liian kovalla kädellä.

tänään = huomenna. Tietenkin. Jokainen päivähän on uusi eilinen.