mtv3 yö chat

109 posts, 6 pages, 32,852 views

UnityF

Posts: 15,721

#41 • • UnityF joo just se

Ilona :):
MAINOS

Aiheeseen liittyvää.. pankaas kattoen 31.7 eli to-pe yöl ihmees chattii.. Neoni tulee mulle vieraaksi.. Jeeee.. Paljon kysymyksii ja kommentteja tuleen.KIitoos. :) :)

Ilona


mä haluun kattoo mut kummiskaan en muista.... hmm.. jos joku viittii muistuttaa.... pliiiiis...*plur*
Inferno

Posts: 369

#42 • • Inferno [Terrorcraft]
Baarista tms. tulee kotiin niin onhan sillon ihan jees kattoo chattii,mut noi mobiili-pelit menee kyl vähän yli.

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Avatar
#43 • • cjet Guest

Ilona :):
---
Unity(f):
---
Ilona :):
MAINOS

Aiheeseen liittyvää.. pankaas kattoen 31.7 eli to-pe yöl ihmees chattii.. Neoni tulee mulle vieraaksi.. Jeeee.. Paljon kysymyksii ja kommentteja tuleen.KIitoos. :) :)

Ilona

---

mä haluun kattoo mut kummiskaan en muista.... hmm.. jos joku viittii muistuttaa.... pliiiiis...*plur*

---


Mä voin yrittää muistaa muistuttaa.. :)



Toivottavasti sillä on taas ne ihanan väriset vaatteet päällä... *hmph*
-P

Posts: 4,972

#44 • • -P
hihii. nähtiin tony livenä :). jotkut lähetti tosi ilkeitä viestejä sinne *hmph*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#45 • • Transa Guest
26.1.04 Chatis vieraana Neon,Proteus,Friik..*hih*
Deleted

Posts: 89

#46 • • Deleted
hah paras oli kun joulun alla hakkeroitiin murolaisten kanssa (www.muropakatti.com/murobbs) toi ?puhuva joulupukki?

se sitten kuulosti akuankalta tai miltälie möröltä parin illan ajan *pahis*

[muokattu 7.1.2004 18:14]
UnityF

Posts: 15,721

#47 • • UnityF joo just se

Coyote:
26.1.04 Chatis vieraana Neon,Proteus,Friik..*hih*



hmm... kun muistaisin kattoo.... *hih*
Aidrian

Posts: 1,799

#48 • • Aidrian Furian Master

Coyote:
26.1.04 Chatis vieraana Neon,Proteus,Friik..*hih*


sattuu muuten aika sopivasti, kun Säde HC pailut 31.1.04 *vink*
lostgone

Posts: 2,493

#49 • • lostgone
Enköhän mä joka tapauksessa kato ton q muutenkin tunnun olevan aina seuraamassa kyseistä ohjelmaa öisin q en osaa nukkua ja ei o muutakaan tekemistä..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

UnityF

Posts: 15,721

#50 • • UnityF joo just se

lostgone:
Enköhän mä joka tapauksessa kato ton q muutenkin tunnun olevan aina seuraamassa kyseistä ohjelmaa öisin q en osaa nukkua ja ei o muutakaan tekemistä..*justjoo*



no samaa voisin kyl sanoo... tässä sitä nytkin oon valvonu koko yön.. vieläkään en oo päässy nukkuu vaikka chatitkin on jo loppu..*ding*
mza

Posts: 2,954

#51 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Aijai kun oli hauskaa katsoa pitkästä aikaa chattia viime yönä. *hahjust*
Oman käsityksen mukaan sensuroitavaksi pitäis joutua huume aiheiset viestit, korjatkaa jos olen väärässä.
Eipä sille mitän mahda jos valvoja ei tunne ”tuotteita”.
Yllättävän moni oli ollut superskunkin tai white widown keikalla tai vähintäänkin omisti LEVYN, hyviä ”bändejä” jotka varmaankin kolisee hyvin.*poks*
Mutta pilaanpa tämänkin ilon....
ROUSKUTTELEMISIIN!*nauru**piis*
Avatar
#52 • • Transa Guest

Ilona :):
---
Coyote:
26.1.04 Chatis vieraana Neon,Proteus,Friik..*hih*

---



JEEE.. kaikkien kynnelleKykenevien pitää valvoa että saadaan kunnon bileLähetykset aikasex..
Jos jollakin on jotain ideoita, kysymyksiä tms.. niin laittakaa vaiks meilä. Jihaa.*plur*

sUVI-iLONa



Protskuha vois soittaaki sillo yöllä, olisha se mukavaa kattel sitä heilumista kotisohvaltaki.
Tuliskoha noilta herroilta joskus joku dvd setti niinku Tiestoltaki tullu concert dvd paketti.
Tääl olis ainaki heti ostaja. *joo*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#53 • • Jussi Soro choon!
Mun mielestä on lähes rikollista päästää Friikki valtakunnalliseen telkkariin. *igor*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#54 • • Jussi Soro choon!

Ilona :):
Apua onko??? En oo ikuna kyseistä kaverii tavannu.. pitäiskö huolestuu?? *nauru*
Kertokaa kaikki likaiset yksityiskohdat..


Ihan mukava poika se on. No probs.
Jone

Posts: 8,258

#55 • • Jone Archibald Haddock

JussiS:
---
Ilona :):
Apua onko??? En oo ikuna kyseistä kaverii tavannu.. pitäiskö huolestuu?? *nauru*
Kertokaa kaikki likaiset yksityiskohdat..

---

Ihan mukava poika se on. No probs.



Kyllä sut ja Rikukin vielä joskus kutsutaan eittämättä kertomaan näkemyksiänne asioista chättiiin. Oon ainakin ihan täysin ton kannalla. *jiihaa**aplodit*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#56 • • Jussi Soro choon!

Jone:

Kyllä sut ja Rikukin vielä joskus kutsutaan eittämättä kertomaan näkemyksiänne asioista chättiiin. Oon ainakin ihan täysin ton kannalla. *jiihaa**aplodit*


Mä veikkaan et meillä olis kyl aika paljon asiaa. Kansalaisvetoomus menemään! *aplodit*
Defa

Posts: 293

#57 • • Defa Zuhause

JussiS:
Mun mielestä on lähes rikollista päästää Friikki valtakunnalliseen telkkariin. *igor*



Ei se ole sen rikollisempaa kun päästää sut rauma teeveen yö-chattiin vuosi sitten*aplodit*
Kaizu

Posts: 194

#58 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Joo-o kyllä valvotaan ja katsotaan *joo*

--
PaartiPaarti

Jussi Soro

Posts: 6,385

#59 • • Jussi Soro choon!

Defa:
Ei se ole sen rikollisempaa kun päästää sut rauma teeveen yö-chattiin vuosi sitten*aplodit*


Mut mä sentään soittelin siel hyvää muzakkia.

PS: nykyisin kantsii kattoo keskiviikkosin loistava salkkuvisa!
nomic

Posts: 4,120

#60 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Ilona :):
NOH NII.. Tänään on sitten se päivä kun nuo mestarit saapuvat suoraan lähetykseen.. jee!!

ja kaikki valvoo.. EIX JOO??

ilonA


...ja joku muisti äsken vasta että töllöttimes olis ollu säteilijöitä... *igor*
ei kellään olisi sitä nauhalla? *täh*

[muokattu 27.1.2004 15:48]