mitä tykkäätte pitkähiuksisista pojista?

393 posts, 20 pages, 210,957 views

Avatar
#341 • • pipa Guest
riippuu tapauksesta, jotkut on aikas hot..
Timce

Posts: 5,381

#342 • • Timce

Android, 6.2.2007 19:58:
---
Timce, 6.2.2007 19:50:
---
Android, 4.2.2007 19:28:
---
D, 4.2.2007 19:22:
Miten se on aina että ku o pitkä tukka niin on hevari. o,O

---

Tykkään kyllä metallista.

---


Myth not busted.

---


No mut entäs kaikki hipit sitten? Mähän tykkään psykestä kans. Olenko sekä hevari että hippi? :D

(Vähän kumma yhdistelmä siinä tapauksessa *lmao*)



Soot outo tapaus?! :D Sano nyt vielä, että diggaat punkista. ;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

_RixU_

Posts: 320

#343 • • _RixU_
Yleensä ne on kyl mun mielestä melko yök *poks*
Lippe

Posts: 438

#344 • • Lippe
En tykkää yhtää, yhhyh. *poks*
Avatar
#346 • • Norb Guest
Mun kulta oli ainaski söpö ponnaripää *sydän*
Sallakat

Posts: 2,220

#347 • • Sallakat jungle, baby !
mun mielestä pitkä tukka miehellä kielii laiskuudesta ja saamattomuudesta. Tämän lisäksi se saattaa kieliä jostain epämiellyttävistä musiikillisista mieltymyksistä (nahkarotsi ja mauttomat bändipaidat kertoo tän jo ennen tukkaa) tai ylipäätään siitä ett kundi luulee sen olevan vielä jotenkin erityisen söpö juttu miehillä *poks*

Laiskuudesta/saamattomuudesta sen takia, ettei kundi jaksa ravata vajaan kuukauden välein parturissa siistimässä tukkaansa, kyse voi myös olla köyhyydestä. Silloinkin kannattaisin ajeltua päätä mielummin kuin pitkää.

Mitä järkeä kasvattaa pitkä fleda jos kuitenkin pitää sitä kiinni koko ajan ponnarilla?! Tällä argumentilla sain rakkaani harrastamaan taas muotitukkaa omalla hovikampaajallani.
Harvat miehet pitää pitkää tukkaansa auki (hyvä niin, tulee muuten sellanen etelän gigolo fiilis).
pitkätukkaisille kundeille on vaan yksi ratkaisu olemassa: rastat. Ne on hyvännäköset ja niissä on jotain ideaa. Tosin tämä ei sovi laiskoille kundeille taas yhtään.

Ok vielä muistin yhden poikkeuksen; luonnonkiharat. Mutta sittekin mielummin pituus reilusti yli olkapään.
Avatar
#348 • • Norb Guest

Sallakat, 12.2.2007 14:17:
mun mielestä pitkä tukka miehellä kielii laiskuudesta ja saamattomuudesta...

Laiskuudesta/saamattomuudesta sen takia, ettei kundi jaksa ravata vajaan kuukauden välein parturissa siistimässä tukkaansa, kyse voi myös olla köyhyydestä. Silloinkin kannattaisin ajeltua päätä mielummin kuin pitkää.

Mitä järkeä kasvattaa pitkä fleda jos kuitenkin pitää sitä kiinni koko ajan ponnarilla?!



Miten voit sanoa, että kertoo laiskuudesta? Enemmän sitä vaivaa joutuu näkemään! Joutuu harjaamaan, käyttämään hoitoainetta. Ja ei se kyllä halvemmaksikaan tule. Kyllähän sitä silti joutuu käymään parturissa siistimässä. Minusta ennemminkin "nutipää" kuvaa laiskuutta ja köyhyyttä. Just semmonen perus jutti-luukki. Sellaselle miehelle riittää kylppäriin yksi rexona-suihkugeeli joka paikkaan *poks*

Hah, mullakin on pitkät hiukset ja pidä niitä aina ponnarilla ja "sykeröllä". Mä en vaan kestä jos hiukset menee suuhun ja silmiin *ding*
Tiia

Posts: 352

#349 • • Tiia
En tykkää-äää-ääää.. missään tapauksessa, yöks.
Nee-Chee

Posts: 244

#350 • • Nee-Chee
Hot, hot, hot!!! Tosin tykkään myös omalla kullalla ihanasta irokeesista. *plur*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

Kolera

Posts: 4,256

#351 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Aikanaa tuli ajeltuu pitkästä letistä suoraa kaljuksi siksi että kuivattelu oli niin vitun perseestä, edessä/päällä olleet hiukset oli helvetin huonossa kunnossa ja pesemisen jälkeen harjaaminen oli yhtä persettä. Eikä hiuksetkaan kasvaneet oikeen kovin kovaa tahtia niin 6v jälkeen ollut juuri edes olkapäiden yli päässyt. Niin ja vielä luonnonkihara/laineikkaat hiukset niin ne oli aina ponnarilla kun muuten oli niin vitun kaamian näköset ne loppukäkkyrät mitkä ei suoristunu.
Ei tosiaan ole kovin vaativaa vetää hiustenleikkuu koneella kerran 3kk välein 5-10minsan homman ja kyniä tukkaa kaljuksi.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Sundust

Posts: 314

#352 • • Sundust Behind The Sun
Ennen oli miulla vakiona semmonen Rave mallinen tekno tukka, sotkettu ym..ym.. oon sitä nykyään kasvatellu eli, nyt on semmonen puolipitkästä pikkasen pitempi, tumma ja vieläpä luonnon taka kihara, vähän niinku edes menneellä Kirkalla *hihu* ja mie tykkään tästä tukasta.

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Foxmagon

Posts: 1,329

#353 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Menee, jos hiukset on mustat ja rastoitettu ja mahdollisesti myös tungettu nutturalle. *plur*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#354 • • Fuzzy Guest
No ei kyl... joissain tapauksissa maksimi pituus ois olkapäille, mut kalju ois enempi mun makuun*pihkassa*
sare

Posts: 100

#355 • • sare
yritin kyllä hillitä pinnallisuuttani: ei pitkiähiuksia, eikä kyllä kaljuakaan (jääny traumoja...?*ding*)

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Android

Posts: 3,908

#356 • • Edited Android

Norb, 12.2.2007 14:29:
---
Sallakat, 12.2.2007 14:17:
mun mielestä pitkä tukka miehellä kielii laiskuudesta ja saamattomuudesta...

Laiskuudesta/saamattomuudesta sen takia, ettei kundi jaksa ravata vajaan kuukauden välein parturissa siistimässä tukkaansa, kyse voi myös olla köyhyydestä. Silloinkin kannattaisin ajeltua päätä mielummin kuin pitkää.

Mitä järkeä kasvattaa pitkä fleda jos kuitenkin pitää sitä kiinni koko ajan ponnarilla?!
---


Miten voit sanoa, että kertoo laiskuudesta? Enemmän sitä vaivaa joutuu näkemään! Joutuu harjaamaan, käyttämään hoitoainetta. Ja ei se kyllä halvemmaksikaan tule. Kyllähän sitä silti joutuu käymään parturissa siistimässä. Minusta ennemminkin "nutipää" kuvaa laiskuutta ja köyhyyttä. Just semmonen perus jutti-luukki. Sellaselle miehelle riittää kylppäriin yksi rexona-suihkugeeli joka paikkaan *poks*

Hah, mullakin on pitkät hiukset ja pidä niitä aina ponnarilla ja "sykeröllä". Mä en vaan kestä jos hiukset menee suuhun ja silmiin *ding*



Joo, täällä lukee kyllä niin kummallisia väittämiä ja luuloja että jää sanattomaksi. Mä taidan sitten olla laiska, saamaton ja köyhäkin samalla.

En ymmärrä miksi tuo ei päde naisiin. Naiset siis saavat pitää hiukset ponnarilla, mutta miehet eivät.

Mitäpä järkeä on kasvattaa pitkät hiukset? Minäpä kerron miksi. Nuorempana(kin) minulla oli pitkät hiukset. Vähän ennen inttiä leikkasin tukan lyhyeksi, melkein kaljuksi. En ikinä viihtynyt lyhyttukaisena. Tuntui siltä, että osa identiteetistäni katosi, että osa minusta puuttui. Oli "alaston" olo. Minulle on aivan samantekevää, jos nirppanokat ja trendikkäät ihmiset "muotitukkineen" ovat sitä mieltä, että pitkät hiukset eivät miehille sovi. Ihmiset tykkäävät eri ulkonäöistä - hyvä niin. Mutta kun ruvetaan tekemään yleistyksiä köyhyydestä, laiskuudesta ja saamattomuudesta menee se jo niin naurettavaksi ja samalla surulliseksi, että ei voi kuin pudistella päätään. Toisaalta ulkonäköfiksaatiosta kärsivä yhteiskunta tuottaa juuri tällaisia mielikuvia.

Mun hiukset ei kerro musta mitään (muuta kuin että viihdyn niissä). Niistä aiheutuva reaktio muissa ihmisissä kertoo huomattavasti enemmän niiden ihmisten arvomaailmasta. Valitettavasti.
Aamu

Posts: 999

#357 • • Aamu you had me at hello
ei tykätä

--
Do you think the expansion will make me fat?

asdf

Posts: 3,155

#358 • • asdf
Ei tosiaan kolahda mulle, parhaiten iskee lyhyt siili (mallia Wentworth Miller tai Justin Timberlake) tai sit semmonen out-of-bed-pörrö. *pihkassa*
Jutu

Posts: 3,054

#359 • • Edited Jutu Blondi
Tää taitaa olla jo kolmas kerta kun kerron tän, mutta ei kait se oo niin justiinsa. Eli joillakin miehillä pitkät hiukset voivat olla todella pjårnåt, mutta joillekin ne eivät sovi yhtään. Ja sellaiset limaletit joita ei hoideta ollenkaan on ihan *eiei*. Jos ei halua nähdä vaivaa niiden hiusten eteen niin ajelkoon pois ja pitäisi sen ruman kaljunsa.

Ja ne pitkät hiukset menevät missä muodossa vaan; esim Hybrid Childrenistä tuttu Jasse ja hänen kikkurat, Cradle of filthin Dani rastoineen tai CoB:sta tunnetun Aleksi Laihon piikkisuorat ja vaaleat hiukset *sydän* Ja erikoismaininnan saa oma veli enkelin kiharoinaan ja luonnollisen mustina. On se niin väärin että toinen saa tummat ja paksut hiukset luonnostaan ja sitten mulle suotiin tää harmaan hiirulaisen osa :P

Tosiaan, Juhkunkin hiukset on aika ihkut varsinkin silloin kun oon humalassa *pihkassa* :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#360 • • niomic Guest

Zenni, 13.2.2007 00:36:
Ei tosiaan kolahda mulle, parhaiten iskee lyhyt siili (mallia Wentworth Miller tai Justin Timberlake) tai sit semmonen out-of-bed-pörrö. *pihkassa*



Nyt meni kyl sormi suuhun. Minkähän pituista / tyylistä lettiä edustaa out-of-bed-pörrö :D?