kaikki loppuu aikanaan..??

178 posts, 9 pages, 91,493 views

miGGi

Posts: 236

#121 • • miGGi ...same shit, different asshole...
NIIN minkä helvetin takia!?!? *dissaa*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Avatar
#122 • • Lilly Guest
Tällä hetkellä ei tulis mieleenkään, bileissä käyminen ja tanssiminen on mulle myös rentoutumista sekä arjesta irtautumista eli sitä mitä kaipaan nyt ja varmaan jatkossakin. Ehkä sit joskus jos asetun aloilleni tulee käytyä vähemmän mitä on kyl aika vaikea kuvitella.
ipe

Posts: 1,845

#124 • • ipe X-Rust / Holvi
niin kauan kun joku jossain soittaa edes siedettävää teknoa/acidia/italoa/elektroa tjsp. ja edes joku frendeistä lähtee mun kanssa bileisiin enkä ole siis ainoa 20 vuotta täyttänyt ihminen mestoilla yms. niin tulee kyllä käytyä bileissä. sitte kun mikään noista em. kriteereistä ei enää täyty niin järkkään itse itselleni mieleiseni bileet...

nimim. 33v ja vuodesta 1991 bileis

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Strobocop

Posts: 161

#125 • • Strobocop Skenepoliisi
Jollakin tutun tutulla on ns.kotidisko. Pitäisi kanssa hankkia omat faciliteetit jukeboxeineen ja muine laitteineen, loppuisi se helvetin tungeksiminen eikä enää tulis kaljaroiskeita housuille jne.

--
Three strikes and you are out!

tiiplis

Posts: 1,043

#126 • • tiiplis also available in sober

ipe, 1.12.2007 16:21:
niin kauan kun joku jossain soittaa edes siedettävää teknoa/acidia/italoa/elektroa tjsp. ja edes joku frendeistä lähtee mun kanssa bileisiin enkä ole siis ainoa 20 vuotta täyttänyt ihminen mestoilla yms. niin tulee kyllä käytyä bileissä. sitte kun mikään noista em. kriteereistä ei enää täyty niin järkkään itse itselleni mieleiseni bileet...

nimim. 33v ja vuodesta 1991 bileis



Näinpä (paitsi et musa saa olla melkein mitä vaan kunhan on hyvää ja ei liian tilulilua) *hymy*

nimim. kohta 35v ja vuodesta 1992 säännöllisen epäsäännöllisesti bileissä

--
italia litania nainati lailati

ezzy

Posts: 8,060

#127 • • ezzy Droid-pappa
Aika vähiin on jo käyny. Nimim. kahdet bileet viime vuonna. Mut ehkä tästä viel noustaan.

Kävin tavisraflassa ekaa kertaa about kymmeneen vuoteen viikonloppuna. Pohjakosketus. Eipä siellä tosin ketään ollu, ni oli aika private.
Beliar

Posts: 1,361

#128 • • Beliar
Kiksukarva-pimpattu rollaattori vois olla aika kova... *joo*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

miGGi

Posts: 236

#129 • • miGGi ...same shit, different asshole...
Valitettavasti.. *uuh*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

m1kk3

Posts: 5,560

#130 • • Edited m1kk3 no-life
Kovasti tuo on ollu omallakin kohdalla hiipumaan päin. Biletahti on hiipunut muutamaan kertaan vuodessa entisestä vähintään kaks kertaa kuukaudessa-tahdista. Ja musamaku on kovasti kallistunut raskaamman metallin puolelle, joka on luonnollisesti syönyt konemusan osuutta meikäläisen soittolistoilla. Jotenkin tuntuu että metallista löytyy enemmän uusia mielenkiintoisia juttuja, ehkä siksikin että oon sitä vasta kuunnellu suhteellisen lyhyen aikaa. Ja semmosta uutta konemusaa mikä oikeasti meikäläistä säväyttää ja iskee, tulee enää suhteellisen vähän. Ehkä näillä menossa olevilla minimal-tech-deep-house-buumilla ja Deadmau5-ilmiöllä on ollu osuutta asiaan, kyseinen osasto ei iske meikäläiseen ollenkaan ja rehellistä progea (ja esim. tribaalia) soittaa aika harva enää. Proge(ja -house) ku on viime vuosina ollu se mistä oon suurimmat kiksit saanu, alun trance-innostuksen mentyä ohitse. Enemmän tulee kuunneltua kaikkia vanhoja settejä ja biisejä nykyään, toki jotain uusiakin hyviä settejä tulee mm. OlliS:n toimesta pihalle :) Myös meikäläisen suhteellisen pieni kaveripiiri on melkoisen vähän kiinnostunut konemusasta joten siltäkään puolelta ei "kannustusta" juurikaan tule.

Tuskin mä vähään aikaan kokonaan bileissä käymistä ja konemusan kuuntelua lopetan, mut tahti kyllä hiipuu varmaan vielä entisestään. Tuntuu vähän että musiikillisesti meikän osalta parhaat ajat on jo menneet.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

anthocyan

Posts: 1,511

#131 • • anthocyan Kohti valoa...
Jaahas... Olin näköjään vastannu jo tähän topickiin vuonna 2004 *nauru* Ja täytyy sanoa, että oon vieläkin samaa mieltä asiasta, että fiilispohjalta mennään. Tosin on tää bailaaminen aika paljon vähentynyt niiltä ajoilta ja on tullut paljon valikoivammaksi musan suhteen. *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

miGGi

Posts: 236

#132 • • miGGi ...same shit, different asshole...

*jasmine*, 22.10.2008 14:00:
---
miGGi, 25.9.2008 20:27:
Valitettavasti.. *uuh*

---




ei välttämättä....



miten niin...??? *purr*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Avatar
#133 • • hottium Guest
Jossain vaiheessa varmaankin alkaa siirtya generistä toiseen, ehkä vanhemmiten rauhallisempaan / lungimpaan. Itsehän kelasin kuolla bileissä niinkuin se joku random-vanhus siin jossain studio 54 -leffassa. Ei vaan on se fiilis ainakin tähän asti ollut aina niin euforinen mikä bileissä käydessä tulee riippumatta siitä juoko alkoholia vai onko selvinpäin. tietenkin asia voi helposti olla täysin eri jollekin deelipäälle joka päättää joskus lopettaa, voi tulla todellisuus vastaan nopeasti.
tomii

Posts: 3,594

#135 • • tomii kallion herttua
Mä kyl epäilen, että hautaan asti. Tosin joitakin suvantovaiheita voi tulla matkan varrelle, oli ne sitten fiiliksestä tai lapsista tai jostakin muusta johtuvia, mutta tuskin lopetan koskaan täysin "bileissä" käymistä, koska tämä(kin) musiikki [elektroninen tanssimusiikki tai miksikä pitäisi kutsua] ja sen tahdissa tanssiminen on mulle vaan niin iso osa elämää. En oikeastaan edes ymmärrä tyyppejä, jotka jotenkin "kasvaa" KOKONAAN/LOPULLISESTI ulos tästä meiningistä. Ei vain mene jakeluun. Tuntuu jotenkin takinkääntö-meiningiltä tai joltaan "seurasinpas tätäkin muoti-ilmiötä, kun kaveritkin" -osastolta. (provosoitukaa ihmeessä, jotka kokevat nämä kommentit viiltävän ;)

Nykyään tulee käytyä enemmän bileissä kuin esim. vuosituhannen vaihteessa, josta saa kiittää ja syyttää promoottorien toinen tositaan tiukemmista buukkauksista ja bile-konsepteista. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#136 • • REivaaja Guest

Tuntuu jotenkin takinkääntö-meiningiltä tai joltaan "seurasinpas tätäkin muoti-ilmiötä, kun kaveritkin" -osastolta. (provosoitukaa ihmeessä, jotka kokevat nämä kommentit viiltävän ;)


En mäkään uskonut että koskaan joulu tuntuisi paskalta päivältä, vaan sitä se nykyään on.
Avatar
#137 • • astaroth Guest

tomii, 23.10.2008 22:30:
Nykyään tulee käytyä enemmän bileissä kuin esim. vuosituhannen vaihteessa, josta saa kiittää ja syyttää promoottorien toinen tositaan tiukemmista buukkauksista ja bile-konsepteista. :)


mua taas vituttaa se, että käytännössä edustin aivan eri musiikkikoulukuntaa vielä vuosituhannen vaihteessa. ko. aikakauden musiikilla olisi selkeästi ollut mulle paljon enemmän tarjottavaa, kun vertaa yleisesti tänä päivänä bileissä kuultavaan ja kaupoista ulos puskevaan musiikkiin

taitaa suht pitkältä aikakaudelta olla laskettavissa yhden käden sormilla ne artistit, joiden takia on nimenomaan ollut _pakko_ päästä kuulemaan ja hehkuttamaan pikkuliisan innokkuudella. vielä vähemmän on niitä, jotka lunastivat odotukset. hellfishin setti on tainnut näistä viimeisimmistä nyt muistua parhaiten. muitakin positiivisia yllätyksiä on toki ollut

kuitenkin tulen joka kerta mieluummin valitsemaan bileet, koska vaikka musiikki ei aina olisikaan 100%:sesti se mun juttu, tunnen silti kerta kerralta olevan enemmän kotona
Tyranoid

Posts: 1,552

#138 • • Tyranoid FINRG
Kaikki loppuu aikanaan vaan konsanaan ei milloinkaan.
kinderi

Posts: 1,783

#139 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Mar6, 29.11.2007 20:11:
Kyllä mä luulen että vaikka ikää olisi enemmänkin ja pari lasta niin mieluummin mä käyn nautiskelemassa jostain konemusiikkityyppisestä saundista kun istun jossain lähiöräkälässä jotain ikivihreitä kuunnellen :D *hymy* Ei se nyt niin eri juttu ole :D
Toisaalta perheellisenä ei varmaan jokaisiin kesteihin jaksaisi lähteä enää :>



Sou truu,sou truu. Ei mulle ainakaan lapset tuonu tullessaan mitään karaokehinkua tai räkäläintoa,vaan (lähes) samalla innolla lähden bileisiin sillon kun pääsen. Vähän väsyneempänä ehkä *nauru*

Nyt tulee vähän tarkemmin katottua mihin menee,kun ei kuitenkaan jatkuvasti pääse.

Mä vedän hautaan saakkaa,ja vielä sielläkin poljen jalkaa *tanssittel*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Fakiiri

Posts: 462

#140 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Too old ei jaksa, ei kiinosta *haukottel*
Aika harvakseltaan tulee käytyä ulkona (dokaamassa).

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.