kaikki loppuu aikanaan..??

178 posts, 9 pages, 91,482 views

$

Posts: 1,802

#41 • • $ Destination weekend!
Kun joskus 16-vuotiaana kävin ekaa kertaa bileissä ensin kuunneltuani alan musiikkia vuoden, päätin ettei disko (bileet) lopu koskaan. Eikä se ole loppunutkaan.

Tällaiselta näyttää minun bilehistoriikki:

1996: Eka levari ja kotibileissä soittoa, random ikärajattomia bileitä

1997: Kuukausi Sveitsissä, bileissä lähes jokainen ilta (www.mad.ch), UG-bileet

1998: Ulkona jokainen viikonloppu, klubikeikkoja (house) sekä omia bileitä. Lontoon klubit läpi.

1999: Yksin asumaan, bileissä 3krt/vk: Vertigo, Never, Ever ja kaikki kissanristiäiset. GC2000

2000: Polkkabileissä vakinaama, Kermassa käynti vähenee

2001: Lähes kaikissa Stormeissa ja muissa bileissä pk-seudulla. Meno jatkuu myöhemmin keskustan teinihelveteissä&paskoissa juottoloissa ystävien johdosta.

2002: Vanhoista bilenaamoista jäljellä murto-osa. Kuosilla ja orastavilla parisuhteilla suora yhteys biletyksen vähenemiseen. Lincolniin vuodeksi, yksi klubikeikka ja yhdet housebileet, muuten kalsarikännit tai teinihelvetti, pari kertaa Lontoossa (mm. Fridge ja Ministry).

2003: Kesällä tulee otettua takaisin tuo vuoden nyhjäys. Ulkona jokainen pe&la, ke jää väliin duunin vuoksi. Enimmäkseen housebileitä ja klubeja. Vanhoja ystäviä mahdotonta saada enää bileisiin. Musa ei enää kiinnosta ja sitoutumista tyrkytetään jokaisesta tuutista. Välillä yksin bileissä.

2004: Ei muutosta vanhoissa ystävissä. Ystävät bileissä ja siviilissä eri. Ulkona vähintään 1-2 kertaa viikossa.

STILL GOING ON STRONG.

On toki kiinnostus ehtinyt lopahdella niinkin paljon, että tällä hetkellä on viides pari levareita menossa. (Siis aina myynyt pois kun kiinnostus tai rahat ovat lopahtaneet) Cyberdogit on enimmäkseen myyty pois ja Swearit käytetty loppuun.

2005: ?

Disco daze 4ever.

(Hyväksi havaittu resepti näinkin pitkälle putkelle on olut (ja vain olut) kohtuullisissa määrissä sekä korvatulpat.)
Amnesia

Posts: 888

#42 • • Amnesia
Itsekin olen asiaa vähän funtsinut...
Luulen, että 30-vuoden täyttäminen voisi aika todennäköisesti olla sellainen rajapyykki että rupeaa tuntemaan itsensä vähän vanhaksi *uuh*
Mut kyl mä luulen, että vielä reippaasti yli kolmekymppisenä käy valikoidusti hyvissä bileissä. Riippuu tietysti paljon siitä, missä asuu. Mielelläni muuttaisin ulkomaille, ja jossain Keski-Euroopassa voisi kyllä ihan hyvin käydä bilettämässä isoissa bileissä vielä nelikymppisenä. Jos Helsingissä asun päälle kolmikymppisenä, niin silloinkin varmasti valikoidusti käyn laatubileissä (tyyliin Pacifique) siinä missä muut käy stadionkeikoilla yms.
Vähän vaikea mun on kuvitella itseäni jonnekin polkkabileisiin kolmevitosena. Ja Jyväskylään en aio jumittua kuin enää korkeintaan kolmeksi vuodeksi, eikä Jyväskylän bileissä varmaan kehtaisi enää päälle kolmekymppisenä olla.
Todennäköisesti myös sitten kun joskus toivottavasti on kunnolla rahaa, niin valkkaan lomakohteeni sen mukaan, missä olisi myös kiinnostavia bileitä, tietynlaista turismia sekin.
Hyvä puoli on se, että mä kun olen tällainen hoikka poju (tampatessa laihtuu, as you know *nauru*) ja hiukset ei kaljuunnu niin mä varmaan vielä varttuneemmallakin iällä sopeudun suht hyvin joukkoon.
Pitää vaan toivoa, että se kunto kestää *ding* Urheilijoilla raja menee n. 35 vuoden kohdalla.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#43 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

or_neon:
Eheeeeeiiiiii... Vielä piiiiitkään aikaan.. Justhan se vasta alkoki.. Ei.. ei ajatella loppua vielä todella pitkään aikaan. En voi elää ilman elektronista musiikkia.*jiihaa*



Niinpä *joo* vasta jonkin aikaa sitten kuvioihin tulleelle tää topicci on samaa luokkaa kuin ”miten haluaisit kuolla” *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Howdy

Posts: 7,955

#44 • • Howdy Oldie

Amnesia:
Itsekin olen asiaa vähän funtsinut...
Luulen, että 30-vuoden täyttäminen voisi aika todennäköisesti olla sellainen rajapyykki että rupeaa tuntemaan itsensä vähän vanhaksi *uuh*
Mut kyl mä luulen, että vielä reippaasti yli kolmekymppisenä käy valikoidusti hyvissä bileissä. Riippuu tietysti paljon siitä, missä asuu. Mielelläni muuttaisin ulkomaille, ja jossain Keski-Euroopassa voisi kyllä ihan hyvin käydä bilettämässä isoissa bileissä vielä nelikymppisenä. Jos Helsingissä asun päälle kolmikymppisenä, niin silloinkin varmasti valikoidusti käyn laatubileissä (tyyliin Pacifique) siinä missä muut käy stadionkeikoilla yms.
Vähän vaikea mun on kuvitella itseäni jonnekin polkkabileisiin kolmevitosena. Ja Jyväskylään en aio jumittua kuin enää korkeintaan kolmeksi vuodeksi, eikä Jyväskylän bileissä varmaan kehtaisi enää päälle kolmekymppisenä olla.
Todennäköisesti myös sitten kun joskus toivottavasti on kunnolla rahaa, niin valkkaan lomakohteeni sen mukaan, missä olisi myös kiinnostavia bileitä, tietynlaista turismia sekin.
Hyvä puoli on se, että mä kun olen tällainen hoikka poju (tampatessa laihtuu, as you know *nauru*) ja hiukset ei kaljuunnu niin mä varmaan vielä varttuneemmallakin iällä sopeudun suht hyvin joukkoon.
Pitää vaan toivoa, että se kunto kestää *ding* Urheilijoilla raja menee n. 35 vuoden kohdalla.



Onhan noita tervaskantoja millä on niin yrmeet eväät että nehän paahtaa sydärin partaalla *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Apo

Posts: 1,574

#45 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Eipä sitä enää jaksa innostua normibileistä samaan tapaan kuin aikaisemmin. Oma elektronisen musiikin ja skenen ymmärrys on parantunut biletyksen, bilejärkkäyksen, levyjen soittelun ja musanteon ansiosta (tai syystä) ja sitä kautta vaatimustaso on noussut reilusti korkeammalle kuin silloin joskus.

Pakko myöntää että on hieman ikävä niitä aikoja ku pelkkä basari riitti saamaan tanssilattialle, mutta eipä mennyttä viitsi kovin pitkään haikailla kun uusiakin kokemuksia on aina edessäpäin *jiihaa* *aplodit*
$

Posts: 1,802

#46 • • $ Destination weekend!

Apo:
Eipä sitä enää jaksa innostua normibileistä samaan tapaan kuin aikaisemmin. Oma elektronisen musiikin ja skenen ymmärrys on parantunut biletyksen, bilejärkkäyksen, levyjen soittelun ja musanteon ansiosta (tai syystä) ja sitä kautta vaatimustaso on noussut reilusti korkeammalle kuin silloin joskus.

Pakko myöntää että on hieman ikävä niitä aikoja ku pelkkä basari riitti saamaan tanssilattialle, mutta eipä mennyttä viitsi kovin pitkään haikailla kun uusiakin kokemuksia on aina edessäpäin *jiihaa* *aplodit*



Sama täällä, ajat muuttuu ja rupeaa kriittiseksi. Pahin kaikista on kuitenkin se, että ystäväpiiri ihmettelee miten joku jaksaa vielä käydä bileissä. Vittu mä olen vasta 23! Ei minkään parisuhteen tai perheenperustamisen pitäisi lopettaa bilekulttuurista diggailua ja siihen edes ajoittaista osallistumista.

En usko monenkaan lapsen pistävän pahakseen jos isukki on pari kertaa kuussa jossain muualla kuin kotona.

Olen painostettu, joten jatkan pakoilua.
NextAce

Posts: 2,505

#47 • • NextAce Alienated

psysex:
millon sinulle tulee aika,kun loppuu ”se”bileissä juoksu?



Silloin kun ollaan mullan alla.

--
-Alienation-

-----

$

Posts: 1,802

#48 • • $ Destination weekend!
Nämä läheisimmät ystävät joiden kanssa tuli ravattua (reivattua) mitä ihmeellisimmissä paikoissa tahtovat jotain muuta nykyään. Känni kyllä maistuu mutta klubille/bileisiin ei voi maksaa viittä euroa enempää vaikka tulot ovat moninkertaistuneet vuosien varrella.

Suuren suosion ovat saavuttaneet Baker's, Botta ja Kalle. Eivät pösilöt havaitse, että sisäänpääsymaksu on sulautettu drinksuihin.

Pitää hyväksyä, että kaikki muuttuu mutta myös sekin, että toiset eivät elämäntilanteeseensa kaipaa muutosta. Etenkään jos sille ei ole terveydellisiä tai taloudellisia syitä.

Lapset pitää kasvattaa hyvin ja rakkaudella. Oma pappakin kävi ja käy edelleen oopperassa (siis siinä oikeassa oopperassa) vaikka menikin joskus myöhään.

Vähintäänkin sitä tuntee itsensä vanhaksi jos ystäväpiiri leikkii aikuista.
Orfeus

Posts: 5,872

#49 • • Orfeus

NextAce:
---
psysex:
millon sinulle tulee aika,kun loppuu ”se”bileissä juoksu?

---


Silloin kun ollaan mullan alla.


*iihhih*
Rocca

Posts: 3,064

#50 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
PÖH makuunhan täs just ollaan päästy ni ei tästä kyl viel päästetä irti..!!!

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#51 • • Juzba Guest

psysex:
millon sinulle tulee aika,kun loppuu ”se”bileissä juoksu?


Ei sitä tiedä.. Mutta ei vielä pitkään aikaan!! *iloinen*
Uhuu

Posts: 844

#52 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
sit kun tää ei oo enää hauskaa, sit mä poistun....

-eiuhuustaniinvaaneroonpääse

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

NextAce

Posts: 2,505

#53 • • NextAce Alienated

climate:
---
NextAce:
---
psysex:
millon sinulle tulee aika,kun loppuu ”se”bileissä juoksu?
---
Silloin kun ollaan mullan alla.

---


Entäs jos sä vaihdat uskontoa elämäsi myöhemmässä vaiheessa ja alat uskoa vaikkapa sielunkiertoon? Silloin sä et periaatteessa oman uskontosi mukaan lakkaa olemasta vaikka sä olisit mullan alla. Herää kysymys jatkaisitko bilettämistä seuraavassa inkarnaatiossa? *ding* *ding*



No sen näkee sitten*hih*

--
-Alienation-

-----

Unik

Posts: 4,117

#54 • • Unik
Onhan tässä tullut jo käytyä kerran jos toisenkin ja muutaman vuoden ajan bileissä, eikä loppua taida näkyä.
*sydän*
Pablo

Posts: 1,875

#55 • • Pablo

Orfeus:
ei todellakaan pysty kuvitteleen et mikään muu musa potkis koskaan edes kuuntelu mielessä*eiei*



samoilla linjoilla ollaan tässä asiassa...

ehkä bileissäkäynti alkaa kaikilla vähän hiipumaan automaattisesti siinä vaiheessa kun alkaa olla väh. 10 vuotta vanhempi kun muut. ;)
vaavu

Posts: 1,324

#56 • • vaavu vara-vana

root:
En usko monenkaan lapsen pistävän pahakseen jos isukki on pari kertaa kuussa jossain muualla kuin kotona.



Entäs jos isukki ja äidykki haluaa mennä yhdessä nostamaan jalkaa? ;)

Voisin kuvitella että mulle lapsen syntymä on ensimmäinen rajapyykki, joka vaikuttaa bileissä käyntiin jonkun verran. Tosin voin kyllä hyvin kuvitella, että ainakin seuraavat 5 vuotta tulee käytyä bileissä, kolmekymppiseksi, ja mahdollisesti siitäkin eteenpäin. Kaikki riippuu siitä löytyykö omanoloista porukkaa ja bilettä.
anthocyan

Posts: 1,511

#57 • • anthocyan Kohti valoa...
Sanotaan näin, että fiilispohjalta mennään... *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

UnityF

Posts: 15,721

#58 • • UnityF joo just se

anthocyan:
Sanotaan näin, että fiilispohjalta mennään... *hymy*



sama täällä.. kattoo mitä tulevaisuus tuo tullessaan mut jotenkin aijon varmaan pysyy tavalla tai toisella tässä grenessä mukana... *hymy*
Avatar
#59 • • Kirsikka Guest
Uskaltaudumpas nyt laittamaan tällaisen vuodatuksen...

Mulla on ainakin bileissä käynti jo jollain tasoa lopahtanut... Ensinnäkin, en millään pysy hereillä niin myöhään (ihan totta viimeeksi bileissä nukahdin...) ja oma sänky tuntuu aina houkuttelevammalta vaihtoehdolta. Toiseksi kotona joutuu olosuhteiden pakosta kuuntelemaan lähes jatkuvasti musiikkia, joten silloin kun poikakaveri lähtee bileisiin se tietää hetken rauhaa ja hiljaisuutta...

Jossain vaiheessa jaksoin reippaasti valvoa viiteen ja tanssia hiki päässä tuntikausia, ja bileissä oli oikeasti kivaa. Nykyään ei vaan kiinnostusta löydy, ja varmaan viimeisen puolen vuoden aikana jos olen bileisiin raahautunut ei kivaa ole ollut... Joten enpä sitten ole käynytkään liiemmin bileissä viime aikoina.
India

Posts: 475

#60 • • India

vaavu:
---
root:
En usko monenkaan lapsen pistävän pahakseen jos isukki on pari kertaa kuussa jossain muualla kuin kotona.
---


Entäs jos isukki ja äidykki haluaa mennä yhdessä nostamaan jalkaa? ;)


Tulin mukaan vasta muutama vuos sitten ja tyttöseni oli silloin jo pari vuotias.
mulla ei oikein muksu haitannut tahtia ollenkaan, kiitos ihanien sukulaisten jotka on vahtinut pirpanaa..

Siihen tietenkin vaikuttaa se etten juo alkomahoolia bileissä joten sitä jaksaa helposti olla seuraavana aamuna skarppina leikkimässä mukulan kanssa.
Nyt sitten kun on toinen tulossa, rupee toi hoitoon laittaminen olemaankin jo kinkkisempi juttu. Mutta uskon että yhä jatketaan bileistämistä. Sitä vaan joutuu valitsemaan tarkemmin ne harvemmat bileet mihin sitten pääsee (ainakin yhdessä).

Erikseenhän voi sitten taas juoksennella.. *jiihaa*