Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 723,337 views

Kolera

Posts: 4,256

#1381 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Mellu-, 10.4.2008 12:55:
Pitäs kyllä itelleen kans "tilata" ravintoterapeutilta TAAS uus ravinto-ohjelma.. se kyl repii pelihoususa ku kuulee miten huonosti oon TAAS syöny :D Viimeks se piti mulle kunnon huutoraivarit *piis*


No mut hei onhan kaliaki puhasta energiaa kivassa muodossa! ei se siis voi olla pahasta.

oon jo vetäny tätä kevätkilonpudotusta siitä lähtien ku keskustelu perustettiin ja voisin pitää nyt viikon tauon ja alottaa vaikka vuoden 2009 kevätkilonpudotuksen sitte =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kinderi

Posts: 1,783

#1382 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Hmm..ei nyt välttämättä ihan hirveesti tarvis painon pudota,joku 3-5kg mahdollisesti,mutta ei yhtään enempää. Kiinteyttä sen sijaan kaivattais reippaasti *nauru*
Täällä päästäs tavotteeseen varmaan suht helpolla,kunhan noi suklaavuoret jättäis sinne kauppaan,ja tekis ruokaa välillä*blush* Tämmönen näykkiminen on sit jatkuvaa,vaikka kunnon puurot aamulla pitäs nälän pidempään pois ja oli niin terveellistäkin!

Lähtöpaino on siis 60,pituutta löytyy 160cm.. Meillä ei omaa vaakaa ole,mutta äiteellä voin tarkkailla. Jos vaikka alottais,kävis pitemmän reitin kautta kelassa ja muilla aioilla,noita vaunuja lykkien *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

annabel

Posts: 1,681

#1383 • • annabel bändäri

La Petite, 10.4.2008 13:02:
Nää väittelyt siitä millä syketasolla rasva palaa parhaiten on kyllä IMO jo kohtuu aikansa eläneitä... Tottahan se palavan rasvan prosentuaalinen osuus on matalalla sykkeellä suurempi kokonaiskulutuksen määrästä, mutta ei pidä unohtaa että rankempi liikunta kuluttaa myös huomattavasti enemmän kaloreita.



Näinhän se menee.

Suuremmalla sykkeellä treenatessa prosentuaalisesti rasvan kulutus vähenee kokonaiskulutuksesta, mutta mitä korkeammalla sykkeellä treenaa, niin sitä suurempi on rasvan kulutuksen määrä kilokaloreissa. Eli mielestäni on turha tuijottaa sykemittarin lukemia siinä mielessä, että haluaa tarkkailla poltetun rasvan määrää. Ei ole väliä, vaikka treenaisikin korkeammilla sykealueilla. Sykealueita on syytä tarkkailla silloin, kun halutaan tarkemmin määrittää, millä tavalla kuntoa olisi syytä parantaa. Eli tarvitaanko lisää peruskuntoa, vauhtikestävyyttä vai maksimi hapenottokykyä.
epicuros

Posts: 7,734

#1384 • • Edited epicuros

Super-Kerttu, 10.4.2008 12:19:
Meinasit sit tiputtaa kolmessa viikossa 11 kiloo?! *whaat* ei kovin terveellistä ja varmaankaan pysyvää. 1-1,5 kiloo viikossa olis sopiva tahti..



Kyllä se varmaan alle 50-kiloselle on jo epäterveellistä, mut tässä osoitteessa se on melko helppoa. Ei tarvitse kuin vähentää jonkin verran hiilareita ja vetää 4-6 kertaa viikossa treeniä ja tietysti aerobista, mostly. Ja melko yksilöllistähän tuo :)


Edit: Huomasin nyt vasta et kirjoitit kuun vaihteessa.. Eli siis oot varmaan jo jotain pudottanut..*ding*



Juu, katos pääsiäiskilot läks ja tuli tehtyä muuttoa yms. ni siinä lähti jo mukavasti. Tekee about 2,5-3,0kg per vko. Pitää vaan muistaa et punnaa samalla puntarilla about samaan kellon aikaan riippuen päivärytmistä yms pienistä asioista mitkä vaikuttavat +-1kg.

--
Valid criticism does you a favor.

Rocca

Posts: 3,064

#1385 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

syriana, 10.4.2008 10:20:

Whot...kerro miten sä oot tohon pystyny, olisko jotain vinkkejä??? p.s vihaan kaikkia liikuntamuotoja:)



heh toi oli joskus tollon 2004 :D nyt yritetään uudestaan tässä kesällä pyöräilyn kanssa :) mut ei oikeen kerkee nytten :S

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Muikku

Posts: 427

#1386 • • Muikku
Nyt kun on kevät voisin lisätä kiloja, tietysti kasvattamalla lihasmassaa. Kun ei ole läskiä, mitä laihduttaa....
Jutu

Posts: 3,054

#1388 • • Jutu Blondi

Mellu-, 10.4.2008 11:36:
jep jep, kohta alkaa meikäläiselläki himotreenaaminen ja terveet elämäntavat *hikoil* kuhan vaa suomeen ja kouluun pääsee ni homma tasottuu, nykyään tulee syötyy nii epämääräsesti jne. että ei ihme että lisäkiloja tullut *ding* samoin tuo olusen lipittäminen.. nooh.. eiköhä tää tästä..

tavotteena 70kg ennen kesäkuun alkua. lähtöpaino: 78kg ..tästä o hyvä alottaa


Turhaa sä ennen kesää sitä tiputat ku kesällä kuitenkin tulee vedettyä maggaraa, lihhoo ja kaliaa *nauru*


Mulle ainakin sanottiin, että paras "tahti" on tää PPP eli pystyy puhumaan puuskuttamatta. Joo-o, itekin pitäs tehä "jotain" mut ee paljo yksin nappais lähtee mitään lenkkiä vetämään tai muuta vastaavaa. Joku joukkuelaji olis kiva, mutta mistähän mä sitten repäsen sellasen joukkueen mikä olis mun tasoa :/

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ratas

Posts: 82

#1389 • • ratas
99->_87_->80
HO'S.
Mellu-

Posts: 4,006

#1390 • • Mellu-

Jutu, 10.4.2008 15:42:
---
Mellu-, 10.4.2008 11:36:

Turhaa sä ennen kesää sitä tiputat ku kesällä kuitenkin tulee vedettyä maggaraa, lihhoo ja kaliaa *nauru*


Mulle ainakin sanottiin, että paras "tahti" on tää PPP eli pystyy puhumaan puuskuttamatta. Joo-o, itekin pitäs tehä "jotain" mut ee paljo yksin nappais lähtee mitään lenkkiä vetämään tai muuta vastaavaa. Joku joukkuelaji olis kiva, mutta mistähän mä sitten repäsen sellasen joukkueen mikä olis mun tasoa :/



Kesäl on katos se koulu -> n.5h urheiluu per päivä + omat reenit + opistoruokailu *slurps* eiköhä meitsiki kiinteydy tossa tahdissa :D

Mut hej, sähä voisit alottaa vaikka lenttiksen ;) eiks jeh? mut voisit lähtee mun kans lenggeileen kesäl ? semmosta hirasta lenkkivä parina päivänä vkossa *pepsodent* jookos jyty?

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Timce

Posts: 5,381

#1391 • • Timce
75->78->82->86 o/

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Dementation

Posts: 2,892

#1392 • • Dementation wednesday?
En omista vaakaa, enkä aio sellaista hankkia, mutta hiukan on vatsaan kertynyt ylimääräistä ja kävin tossa tilaamassa polkupyörän.

Tänään meen hakeen mun kirkkaanvihreen retropyörän ja sit alkaa fillarilla polkeminen, uskoisin että se riittää ihan hyvin kuluttamaan sen verran että tota ylimääräistä saa vähän pois.

Jos siltä näyttää, niin sit vois harkita hiukan vatsalihasten tekoa vaikka illalla tms, mutta aloitetaan nyt tolla pyöräilyllä tää oma kuntoon palautuminen *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1394 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
liikkunu vajaa 3 viikkoa normaalia enemmän ja syöny herkkuja normaalia paljon vähemmän, mut eipä oo paino laskenu grammaakaan *igor* Noh, lisää yrtystä..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#1395 • • niomic Guest

Hyzenthlay, 10.4.2008 19:10:
liikkunu vajaa 3 viikkoa normaalia enemmän ja syöny herkkuja normaalia paljon vähemmän, mut eipä oo paino laskenu grammaakaan *igor* Noh, lisää yrtystä..



Herkkuja ehkä vähemmän, mutta onko ruokavalio muuten terveellinen :)? Liikunta nyt lähinnä auttaa ruoansulatusta, näläntunnetta, luonnollista väsymystä, fiilistä ja hieman polttoakin, mut safka ja säännöllisyys on kyl aika kriittisiä.
nomic

Posts: 4,120

#1396 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
88,4 -> 84,5. En tiedä paljonko nyt on.
Jättänyt pois paljon sokeria (myös kokikset!), pizzan (*uuh*), mäkit ja heset boikottiin, enemmän liikkumista ja lopuksi koittanut vaihtaa ruokailutottumuksia niin, että syö monta kertaa päivässä mutta vähän kerralla.
Tuo viimeisin tuottaa hieman ongelmia, kun ennen tottunut tankkaa pari kertaa päivässä överisti.
Ehkä tuo alku on vaikein, kun pitää saada vatsalaukku zipattu.

Tavoite on, että näkee pippelin, kun käy pissillä! *jiihaa*
Apo

Posts: 1,574

#1397 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

niomic, 10.4.2008 19:14:
Herkkuja ehkä vähemmän, mutta onko ruokavalio muuten terveellinen :)? Liikunta nyt lähinnä auttaa ruoansulatusta, näläntunnetta, luonnollista väsymystä, fiilistä ja hieman polttoakin, mut safka ja säännöllisyys on kyl aika kriittisiä.



Ja jos urheilee kunnolla niin kannattaa pitää mielessä että lihasmassan kasvu nostaa painoa.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1398 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ihan normiterveellinen. Paljon vähärasvaista lihaa, ruisleipää, kasviksia ja vähärasvasia maitotuotteita. Tosin on tohon aikaan nyt tosin darrapizzakin ja joku karkkipussi mahtunu :D voishan tässä vielä terveellisemminkin syödä, mut kyse on siitä, mistä on valmis luopumaan..

Joo siis raskailla painoilla treenaaminen saa painon ylöspäin. Sit oon harrastanut itse asiassa vähemmän. Tunnin aamulenkit ennen aamiaista on tän hetken juttu *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#1399 • • niomic Guest

Apo, 10.4.2008 19:18:
---
niomic, 10.4.2008 19:14:
Herkkuja ehkä vähemmän, mutta onko ruokavalio muuten terveellinen :)? Liikunta nyt lähinnä auttaa ruoansulatusta, näläntunnetta, luonnollista väsymystä, fiilistä ja hieman polttoakin, mut safka ja säännöllisyys on kyl aika kriittisiä.

---


Ja jos urheilee kunnolla niin kannattaa pitää mielessä että lihasmassan kasvu nostaa painoa.



Heh joo, itelle toi on niin vakio / tiedostettu ja täälläkin monesti mainittu ihan läpiposteissa että eipä tullu erikseen mieleen :P
Apo

Posts: 1,574

#1400 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

niomic, 10.4.2008 19:27:
Heh joo, itelle toi on niin vakio / tiedostettu ja täälläkin monesti mainittu ihan läpiposteissa että eipä tullu erikseen mieleen :P



Joo, liian helppo irtopiste kyl :)

Oma kesäkunnon hakeminen edistyy hyvin, kolmas vuosi menossa ja kesäkunto alkaa olla kondiksessa.