Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 720,051 views

Sirppu

Posts: 685

#1361 • • Sirppu
mullaki alko viime viikolla pudotus..5kiloa mie tahon ainakkii pois.. pittää tanssia paljo nyt*tanssittel*
Vihannesta ja liikuntaa siis.

Halpojahan ovat ihan kävely/hölkkä, pyöräily..muu ulkoilu yleensäkki.Kesällä pääsee sitte heitteleen frispiitä ja juoksee pallon perässä ja sulkapalloa huitoo enemmänki.
Esa

Posts: 947

#1362 • • Esa
Viime kuukausien saldo -11 kg. Vähän hikoiluu ja pikkasen kevyempää tankkaamista. Miellyttävää olla sopivan kokoinen taas. :-)
syriana

Posts: 57

#1363 • • syriana

Rocca, 4.4.2004 21:59:
Oon ajatellu koska tämmönen topicci tulee ja sanotaan näin,että mä alotin tän jutun jo tosa jouluna ja oon aika kivasti päässy omaan tulokseeni elikkä mitat on 185cm/110kg...ja nytten mul on joulusta lähteny semmoset sopivat 20 kg pois elikkä täl hetkel 185cm/90kg ja kesäks tarvis viel saada 5-8 kiloo pois viel ni sit oon täydellisesti tyytyväinen tähän mun toimintaa...*jiihaa*



Whot...kerro miten sä oot tohon pystyny, olisko jotain vinkkejä??? p.s vihaan kaikkia liikuntamuotoja:)
remotion

Posts: 5,283

#1364 • • remotion nostatus guru
4kiloo sai tossa 3 viikossa pois, nyt ei oo mahiksia samanlaiseen omistautumiseen kun kiirettä, mutta ennen kesää saman verran vielä niin *super*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1365 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

syriana, 10.4.2008 10:20:



Whot...kerro miten sä oot tohon pystyny, olisko jotain vinkkejä??? p.s vihaan kaikkia liikuntamuotoja:)



Pääsääntöisesti laihduttaminen tapahtuu ruokatottumusten muutoksilla. Liikunta vain tukee laihduttamista ja estää esim. lihaksen "surkastumisen" laihdutettaessa.. Eli tarkkailepa syömisiäsi, olisiko siellä syytä laittaa joku asia remonttiin? Turhat nopeat hiilarit esim?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1366 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ja joo, itelläkin olis tarkoitus vähän kiristellä ennen kesää. 4 kiloa pitäis saada pois, treenit on reilassa ja ens viikolla tulee viel ruokaohjelma.. JEE! *aplodit*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

syriana

Posts: 57

#1367 • • syriana

Super-Kerttu, 10.4.2008 10:24:
---
syriana, 10.4.2008 10:20:



Whot...kerro miten sä oot tohon pystyny, olisko jotain vinkkejä??? p.s vihaan kaikkia liikuntamuotoja:)

---


Pääsääntöisesti laihduttaminen tapahtuu ruokatottumusten muutoksilla. Liikunta vain tukee laihduttamista ja estää esim. lihaksen "surkastumisen" laihdutettaessa.. Eli tarkkailepa syömisiäsi, olisiko siellä syytä laittaa joku asia remonttiin? Turhat nopeat hiilarit esim?




osui ja uppos :) mun syömistottumukset on tällä hetkellä kyllä aika pohjalukemissa samoin itsekuri, joten niistä on varmaan ihan hyvä aloittaa.
anis

Posts: 2,451

#1368 • • anis
Tää olis mullekin aika jees. On tota mahaa päässy tulemaan*joo*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

epicuros

Posts: 7,734

#1369 • • epicuros
Kuun vaihteessa oli 101kg. Vappuun mennessä tavoite saada puntari näyttämään 90kg.

--
Valid criticism does you a favor.

Mellu-

Posts: 4,006

#1370 • • Mellu-
jep jep, kohta alkaa meikäläiselläki himotreenaaminen ja terveet elämäntavat *hikoil* kuhan vaa suomeen ja kouluun pääsee ni homma tasottuu, nykyään tulee syötyy nii epämääräsesti jne. että ei ihme että lisäkiloja tullut *ding* samoin tuo olusen lipittäminen.. nooh.. eiköhä tää tästä..

tavotteena 70kg ennen kesäkuun alkua. lähtöpaino: 78kg ..tästä o hyvä alottaa

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1371 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Epicuros, 10.4.2008 11:00:
Kuun vaihteessa oli 101kg. Vappuun mennessä tavoite saada puntari näyttämään 90kg.



Meinasit sit tiputtaa kolmessa viikossa 11 kiloo?! *whaat* ei kovin terveellistä ja varmaankaan pysyvää. 1-1,5 kiloo viikossa olis sopiva tahti..


Edit: Huomasin nyt vasta et kirjoitit kuun vaihteessa.. Eli siis oot varmaan jo jotain pudottanut..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Camfer

Posts: 259

#1372 • • Camfer
tässä juuri huomasin että miten tärkeää se oikeasti onkaan että syö "kokoajan". tuossa joulukuussa alottelin laihista ja tammikuun loppuun mennessä sain -13kiloa. sit jämähti vaikka kaikki piti olla ok. nyt oon ihan orjallisesti syönyt +-10min heitoilla 2h välein jotain pientä, pelkkä puolikas ruispala ja siinä jotain möttöä päällä ja nyt on parissa viikossa lähtenyt taas putoamaan paino. eli mennään jo -15kilossa aloittamisesta.

10 kiloa vielä pois niin saan pleikkari 3:sen
Ripzu

Posts: 202

#1373 • • Ripzu

Super-Kerttu, 10.4.2008 12:19:




1-1,5 kiloo viikossa olis sopiva tahti..




Niin se menee. Pudotin itse pari vuotta sinne vuodessa 14 kiloo.
Nykyään harrastan liikuntaa 4-5 krt viikossa, tunnin päivässä. Lenkillä 3-4 krt
ja pari kertaa salilla. Arkipäivät syö normaalisti terveellistä ruokaa, viikonloppusin saa herkutella ja nauttia alkoholia ihan huoletta.

Kesää odotellessa :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#1374 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Super-Kerttu, 10.4.2008 12:19:
Meinasit sit tiputtaa kolmessa viikossa 11 kiloo?! *whaat* ei kovin terveellistä ja varmaankaan pysyvää. 1-1,5 kiloo viikossa olis sopiva tahti..


Edit: Huomasin nyt vasta et kirjoitit kuun vaihteessa.. Eli siis oot varmaan jo jotain pudottanut..*ding*



No silti 11 kiloa kuukaudessa on suhteellisen paljon. Ja tuo 1,5 kiloa viikossa alkaa myös olla aika hurja tahti, jos painonpudotusta meinaa jatkaa pitempäänkin. Eikähän se enää välttämättä onnistukkaan, kun aletaan olla jo siellä lähellä tavoitepainoa.
Mellu-

Posts: 4,006

#1375 • • Mellu-

Super-Kerttu, 10.4.2008 10:24:

Liikunta vain tukee laihduttamista ja estää esim. lihaksen "surkastumisen" laihdutettaessa..



siis liikuntahan (airobinen) "polttaa" rasvaa.. mutta ko.liikunnan syke-taso ei saa ylittää 130 (muistaakseni) että rasva "palaa",jos menee yli tai ali niin rasva ei "pala" vaan liikunnan vaikutus kohdistuu lihaksiin --> lihakset kasvaa --> paino nousee.. ja tässä vaiheessa kannattaa sitten unohtaa se vaaka ja ottaa mittanauha kauniiseen käteen :)


*piis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

-Kerttu-

Posts: 4,542

#1376 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mellu-, 10.4.2008 12:47:
---
Super-Kerttu, 10.4.2008 10:24:

Liikunta vain tukee laihduttamista ja estää esim. lihaksen "surkastumisen" laihdutettaessa..

---


siis liikuntahan (airobinen) "polttaa" rasvaa.. mutta ko.liikunnan syke-taso ei saa ylittää 130 (muistaakseni) että rasva "palaa",jos menee yli tai ali niin rasva ei "pala" vaan liikunnan vaikutus kohdistuu lihaksiin --> lihakset kasvaa --> paino nousee.. ja tässä vaiheessa kannattaa sitten unohtaa se vaaka ja ottaa mittanauha kauniiseen käteen :)


*piis*



Totta, mut jos haluat läskistä eroon, niin sitten tarvitaan ruokavalion rukkausta. Läski ei valitettavasti muutu lihakseksi, niin kuin monet tuntuu kuvittelevan. Lihasta kasvatetaan ja läski poltetaan pois. Itekin enemmän tuijotan peilikuvaa kuin puntaria, koska treenaan paljon salilla melko raskailla painoilla, niin paino nousee väistämättä. Mut usein ihmiset kuvittelee, et liikunnalla vois jotenkin hyvittää omat mässäilyt. Jos haluat hyllyvän läskin pois, harrasta liikuntaa ja syö oikein..

Se oli mun pointti..

Edit: Kirjoittelin taas ihan omiani..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,774

#1377 • • Freja Sihteeri

Lyylikki, 10.4.2008 12:42:
No silti 11 kiloa kuukaudessa on suhteellisen paljon. Ja tuo 1,5 kiloa viikossa alkaa myös olla aika hurja tahti, jos painonpudotusta meinaa jatkaa pitempäänkin. Eikähän se enää välttämättä onnistukkaan, kun aletaan olla jo siellä lähellä tavoitepainoa.



Tjooh, mul o se n. 0,5 kiloa viikossa tavotteena, jos vaiks kiinteytyiskin samal :P

Ei enää paljoo jälel, paino junnannut nyt tosi pitkää yhes pistees, mut päätin et se johtuu siitä kun oon taas alkanut liikkumaan pitkän sairastelun jälkee ja lihakset taas kehittyy :P Uusia vaatteita pitäis koko aja olla ostamassa, vanhat ei enää istu hyvin päälle. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sallakat

Posts: 2,220

#1378 • • Sallakat jungle, baby !
täällä taas o/
tarkoitus on tiputtaa painoa tyytyväiselle tasolle eli ne pari kiloa mitä tässä on tullu kun ei salille ole päässyt. ruokavalion kuntoon laittaminen on ollut osa tätä ensimmäistä askelta.
Mellu-

Posts: 4,006

#1379 • • Mellu-

Super-Kerttu, 10.4.2008 12:50:
---
Mellu-, 10.4.2008 12:47:
---
Super-Kerttu, 10.4.2008 10:24:

Totta, mut jos haluat läskistä eroon, niin sitten tarvitaan ruokavalion rukkausta. Läski ei valitettavasti muutu rasvaksi, niinkuin monet tuntuu kuvittelevan. Lihasta kasvatetaan ja läski poltetaan pois. Itekin enemmän tuijotan peilikuvaa kuin puntaria, koska treenaan paljon salilla melko raskailla painoilla, niin paino nousee väistämättä. Mut usein ihmiset kuvittelee, et liikunnalla vois jotenkin hyvittää omat mässäilyt. Jos haluat hyllyvän läskin pois, harrasta liikuntaa ja syö oikein..

Se oli mun pointti..



Juu, ihan totta.. pitää myös syödä oikein *joo* Koska kyllähän se laardi näkyy --> peilin tuijottelu OK IMO,olet siis oikeassa tässä *piis*.Itsekkin reenaan puntilla parina päivänä viikossa raskailla painoilla ja teen hidasta ja nopeaa voimaa vuoropäivinä :) lisänä sitten joka päivä lenttisreenit 2-3h kerralla. Liikun paljon mutta syön todella yksipuolisesti (lue:huonosti) ja siksi vissiin päässyt vähän pulskistumaan.. toisaalta yhtenä syynä on tää mesta missä asun ja huonosti varustettu keittiö :( (tahtoo OMAN keittiön)

Pitäs kyllä itelleen kans "tilata" ravintoterapeutilta TAAS uus ravinto-ohjelma.. se kyl repii pelihoususa ku kuulee miten huonosti oon TAAS syöny :D Viimeks se piti mulle kunnon huutoraivarit *piis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

La Petite

Posts: 1,160

#1380 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Nää väittelyt siitä millä syketasolla rasva palaa parhaiten on kyllä IMO jo kohtuu aikansa eläneitä... Tottahan se palavan rasvan prosentuaalinen osuus on matalalla sykkeellä suurempi kokonaiskulutuksen määrästä, mutta ei pidä unohtaa että rankempi liikunta kuluttaa myös huomattavasti enemmän kaloreita.
Mä oon sitä mieltä, että kannattaa valita itselle mieluinen liikuntamuoto, koska mikään ei ole niin perseestä kuin väkisin jonkun tylsän lajin vääntäminen. Kun on kivaa, jaksaa liikkua ja läski lähtee *hymy*

Lihasmassan kasvattaminen taas kasvattaa kokonaiskulutuksen määrää, joka taas laihduttaa.
Eli punttia ja jotain KIVAA aerobista, ja siinä alkaa olla paketti jo kondiksessa *hihu*

--
Rem tene, verba seqventur