Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 721,385 views

discopöllö

Posts: 128

#441 • • discopöllö Bijou
Koska liikumme täällä kevätkilonpudotus alueella. Kommenttini proteiinijuomista oli esitetty nimenomaan painonpudotusmielessä. Ei massan kavatus yms. *vink*

--
The elegant Bijou enjoys her friends, ribbons and jewels. With her refined and delicate nature, she is the Ham-Ham sweetheart.

Jone

Posts: 8,258

#442 • • Jone Archibald Haddock
Tossa taas erinomainen esimerkki postauksesta, jolla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa ja joka karkoittaa täältä keskustelemasta ne, joita alkuperäinen aihe kyllä kiinnostaa, mutta noi punttisitäpunttitätä-läpät lähinnä vituttavat.

edit: Tuli yksi postaus väliin jo, eli tarkoitan Hyzenthlayn sydeemiä.

[muokattu 26.5.2004 15:15]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#443 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun tietääkseni moni laihduttaja pudottaa niitä kaloreita liikaakin. Mieluummin karsii sitten vaikka vaaleasta leivästä kun proteiinijuomasta.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#444 • • Jone Archibald Haddock

Hyzenthlay:
mun tietääkseni moni laihduttaja pudottaa niitä kaloreita liikaakin. Mieluummin karsii sitten vaikka vaaleasta leivästä kun proteiinijuomasta.



Voit sä karsii itsesi täältä sinne ”Puntti & sali”-topiciin? Kiitos.

Edit: Voipa olla et oon taas ko. nuoren naisen ignorelistalla, joten joku muu välittäisi kertoa asian, niin menisi ehkä perille.

[muokattu 26.5.2004 15:16]
S-T

Posts: 1,195

#445 • • S-T Pieni
*grr*

Onks tää se juttu, millä saan mua 100kg painavammat bodarit karkoitettua omalle alueelleen *vink*

--
Pieni on kaunista.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#446 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Jone:
Tossa taas erinomainen esimerkki postauksesta, jolla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa ja joka karkoittaa täältä keskustelemasta ne, joita alkuperäinen aihe kyllä kiinnostaa, mutta noi punttisitäpunttitätä-läpät lähinnä vituttavat.

edit: Tuli yksi postaus väliin jo, eli tarkoitan Hyzenthlayn sydeemiä.

[muokattu 26.5.2004 15:15]



Sori, oli vaan pakko puuttua, kun tuntu, että olin aika eri mieltä asioista.. Mutta siis kerran viikossakin salilla olis laihduttajalle hyväksi, vaikkei muuten harrastaisikaan. Rankka kilonpudotus karsii aina myös lihaksista, joten lopputulos voi olla aika ”muodoton”, ns. laiha läski.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#447 • • ALIEN Guest
Jone *sydän* Hyzenthlay

*lmao*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#448 • • [Nuclear] el aprendiz

alien:
Jone *sydän* Hyzenthlay

*lmao*


Päivän parasta antia... =D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

DESPE

Posts: 4,580

#449 • • DESPE
hehheh hyvä Alien :)

ainiin : Olen sinut painoni kanssa *iihhih*
Rocca

Posts: 3,064

#450 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Rocca:
Oon ajatellu koska tämmönen topicci tulee ja sanotaan näin,että mä alotin tän jutun jo tosa jouluna ja oon aika kivasti päässy omaan tulokseeni elikkä mitat on 185cm/110kg...ja nytten mul on joulusta lähteny semmoset sopivat 20 kg pois elikkä täl hetkel 185cm/90kg ja kesäks tarvis viel saada 5-8 kiloo pois viel ni sit oon täydellisesti tyytyväinen tähän mun toimintaa...*jiihaa*



Näin tähän omaan lisätäkseni niin täl hetkel painoo 84-85 ja iltasin vatsoja ja punnerruksia + muu urheilu..*joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

RINJET

Posts: 6,900

#451 • • RINJET Team Sika
siis turhan moni täälläkin unohtaa nuo pienet perussäännöt mitkä vallitsee painonpudotuksessa...

1. Lisää HYVIÄ rasvoja ruokavalioosi ( eli rypsiöljyä tai oliiviöljyä suoraan sellaisenaan kuumentamatta) saattaa maistuu aluks pahalle, mut siihen tottuu. Tämä lisää lipolyysin määrää elimistössä eli rasva-aineenvaihduntaa. eli kansankielisesti tungetaan hyviä rasvoja naamaan että ”pahat” lähtis pois. Aika moni laihduttaja pelkää rasvoja, vaikka suurin syy lihomiseen ovat hiilihydraattien ja huonojen rasvojen yhdistelmä. (noin 0.5g/painokilo olisi suositeltava määrä)

2. Aamulenkki tyhjään vatsaan tai vaihtoehtoisesti riittävän ajan kuluttua viime-ateriastasi. Elimistö käyttää suoraan melkeen rasvaa energiaksi, kun ei hiilareita ole enään saatavilla yön paaston jälkeen.

3. Vähennä hiilarit minimiin, paitsi treenipäivinä, Muista että ketoosi ei kuintenkaan sovi aloittelijalle.

4. Ei hiilareita illan viimeisellä aterialla ollenkaan , vain proteiinia ja rasvoja. Yöllä elimistö ei tarvitse hiilareita mihinkään ja ne varastoituvat helposti rasvaksi.

5. Nimimerkillä näillä ohjeilla -25kg

6. Osta vain sellaista ruokaa kotiisi mikä sopii diettiisi, näin ei tule syötyä muuta, eikä ne diettiruuat niin herkkuu oo et niitä hirveesti tekis mieli ylimmäärästä ahmia.

7. SYÖ 3 tunnin välein ( jos harrastat punttailua ota 30g proteiinia joka aterialla) eli saat päivässä syödä 5-6 kertaa vaikka olet dietillä ) esim sopiva jako kaloreissa on ainakin itsella, Aamu: 350, Lounas 400, päivällinen 400, palautusjuoma 250, iltapala 300, välipalat 200 per kappale *2 , eli vajaat 2000 kalorii... sillä pitäs jo pienemmänki miehen laihtuu, nainen voi jättää noi välipalat pois ni tulee sopivat määrät..

8: Muista että laihdutat rasvaa, et lihaksia. Mitä nopeammin laihdut sen suurempi osa kadotetusta massasta on lihasta ja nestettä, sopiva vauhti pudotukseen olisi noin 0,5kg/viikko.


Tässä jotain ohjeita , ota ihmeessä yhteyttä jos haluat lisäneuvoja, Nimellistä korvausta vastaan voin suunnitella juuri sinun tarpeisiin ja tavoitteisiin sopivan ruokavalion sekä treeniohjelman...

--
www.team*possu*.tk

Jone

Posts: 8,258

#452 • • Jone Archibald Haddock

alien:
Jone *sydän* Hyzenthlay

*lmao*



There's just a thin line between love and hate. Rakkauteni on tosin varattu, mut vihaa (no, inhoa kyl paremminkin) multa piisaa vielä pitkäksi aikaa. *vink*
Avatar
#453 • • ALIEN Guest
Hei, mä kun en tarvitse mitään kilojenpudotus -haastetta niin laitanpa itselleni toisen! Eli saanko ens elokuuhun mennessä vedettyä spagaatin loppuun asti?? *iloinen*


2155364.jpg
tämä kuva on viime loppu -kesästä 2003 ja vähän oon mennyt huonompaan suuntaan, kiitos kipeän selän, mikä tietty fiksataan... eli muutama sentti olisi vielä!! *nauru* Jos onnistun niin laitanpa iloista uutista tulemaan sitten myöhemmin! *possu*/

[muokattu 27.5.2004 14:17]
RINJET

Posts: 6,900

#454 • • RINJET Team Sika
Ihmistä, joka on narsistinen, pidetään huomionkipeänä, itsekeskeisenä, itserakkaana. Hänellä on vaikeuksia eläytyä toisten tunteisiin ja asemaan. Seurassa hän voi olla rasittava, koska ei itsekeskeisyydeltään ja huomionkipeydeltään kykene ottamaan riittävästi huomioon kanssaihmisiään.

--
www.team*possu*.tk

ella_

Posts: 1,329

#455 • • ella_
spagaatti *sydän*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#457 • • GoA Guest
Rabari, _todella_ asiallista tekstiä. Siinä oli paljon hyvää asiaa tiivistettynä. *joo*
Avatar
#458 • • ALIEN Guest

rabari:
Ihmistä, joka on narsistinen, pidetään huomionkipeänä, itsekeskeisenä, itserakkaana. Hänellä on vaikeuksia eläytyä toisten tunteisiin ja asemaan. Seurassa hän voi olla rasittava, koska ei itsekeskeisyydeltään ja huomionkipeydeltään kykene ottamaan riittävästi huomioon kanssaihmisiään.



Ja siksi sä lainaat mun kameraa?? *nauru*

[muokattu 27.5.2004 14:18]
JustinSan

Posts: 822

#459 • • JustinSan Nullius in verba
Ei muuta ku kaikki vaan piriä kiskomaan, laihdutuslääkkeeksihän se alunperin kehitettiinkin *hymy* sitä vaan muutaman viikon kuuri ni kyllä kilot karisee *lmao*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Jusuplussa

Posts: 1,292

#460 • • Jusuplussa UG-///

JustinSane:
Ei muuta ku kaikki vaan piriä kiskomaan, laihdutuslääkkeeksihän se alunperin kehitettiinkin *hymy* sitä vaan muutaman viikon kuuri ni kyllä kilot karisee *lmao*



En tiedä kehitettiinkö se nyt ihan laihdutusta varten, mutta jenkeissä sitä on ainakin käytetty laihdutuslääkkeenä. Nuhaan ja keskittymishäiriöihin sitä ainakin käytettiin 1930 luvulla

edit: rasvaimu + DNP jos haluu laihtua *nauru*

[muokattu 27.5.2004 14:41]