Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 719,938 views

Jusuplussa

Posts: 1,292

#401 • • Jusuplussa UG-///

Leppäkerttu:
Joku vois lahjottaa vähän ekstralihaa mulle*nauru*



Mulle kans joku 20kg :)
Avatar
#402 • • ALIEN Guest

Jone:192 cm pituutta ja 92 kiloa painoa ei enää käy edes mun maailmassa päinsä vaan nyt on aika tehdä omasta maailmasta parempi paikka itselle laittamalla tavoitteeksi 7 kiloa vähemmän painoa pituuden pysyessä ennallaan ja kulman korkeana.



btw. miten menee Jone? Kesäkuu alkaa jo olemaan lähellä ja rannat kutsuvat *vink**iloinen*
Jone

Posts: 8,258

#403 • • Jone Archibald Haddock

alien:
btw. miten menee Jone? Kesäkuu alkaa jo olemaan lähellä ja rannat kutsuvat *vink**iloinen*



En oo käynyt punnitsemassa itseäni nyt hetkeen, mutta tässä tuolissa istuessa ainakin silavat vaan tärähtää kun vatsaa läpsäisee. Ei mene hyvin ei. Tosin aloitan kyllä ensi viikon alussa kesäksi raksaduunin, jossa silavat viime kesänäkin katosivat. *vink*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#404 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
hih liityn kilonkaristukseen nyt kun se on jo karissut;)viime keväästä -15kg!!et nyt sitten vaan trimmataan lihasta lähteneen läskin tilalle;)täältä tullaan hietsu*nauru*
onnee kaikille yrittäjille ja onnistujille!!

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

tuitui

Posts: 1,258

#405 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mä osallistun tähän.
koitos on saada esim. 5kg pois! :)

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Avatar
#406 • • ALIEN Guest

Jone:
Tosin aloitan kyllä ensi viikon alussa kesäksi raksaduunin, jossa silavat viime kesänäkin katosivat. *vink*



Fyysinen työ ulkona kesäisin on kyl aika vidun jees varsinkin, jos voi kuunnella aina hyvää musaa samalla! *hymy*
Avatar
#407 • • pia^^ Guest
On jäänny painon tarkkailu taka-alalle ku vaaka meni rikki *nyyh* . Pari päivää ja on lakkiaiset, possuna syönny kaikkee et varmasti on turvoksis. Mieli teki vetää 10päivän nesteenpoistokuuri, mut tulin tuloksee etten nii turhamainen voi olla (?). Toisaalta vuos sit painoin kymmenen kiloo enemmä ja päätin noi 10 tiputtaa, et siihe vois melkee olla tyytyväinen. Katotaa mitä kesä tuo *vink*
Avatar
#408 • • astaroth Guest

pia^^:
On jäänny painon tarkkailu taka-alalle ku vaaka meni rikki *nyyh* . Pari päivää ja on lakkiaiset, possuna syönny kaikkee et varmasti on turvoksis. Mieli teki vetää 10päivän nesteenpoistokuuri, mut tulin tuloksee etten nii turhamainen voi olla (?). Toisaalta vuos sit painoin kymmenen kiloo enemmä ja päätin noi 10 tiputtaa, et siihe vois melkee olla tyytyväinen. Katotaa mitä kesä tuo *vink*


No sun ei nyt aikaan tarvitse tiputtaa yhtään mitään! Sä tarvitset sen 25kg lisää, niin sä oot NIIIIIIIIIIIIIIN hyvä...!*kuolaa**nauru*
Avatar
#409 • • pia^^ Guest

Astaroth:

No sun ei nyt aikaan tarvitse tiputtaa yhtään mitään! Sä tarvitset sen 25kg lisää, niin sä oot NIIIIIIIIIIIIIIN hyvä...!*kuolaa**nauru*



Tästä ollaa kai joskus puhuttukki *nauru* . Katotaa mitä se kesä tuo tai vie.
sapeli

Posts: 11,768

#410 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt vähän asian vierestä - en ole kiloja seuraillut (vaa'an puutteessa), mutta toissayönä ylittyi toisenlainen rajapyykki: Suomeen paluun jälkeen ekan kerran pystyin tanssimaan niin paljon kuin sielu sieti ilman että loppu kunto kesken! (Ja mä en siis ole mikään hissuttelija...)

*jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MaSari

Posts: 1,986

#411 • • MaSari space jammer
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten! *kiitoskiitos* Salaatteja, tomaatteja, porkkanoita, perunaa, juureksia.. Kaikki menee alas *hihu* Ja sit väliin paaaaljon vettä ja teetä ilman mitään sokeria yms yms.. Koska olen saikulla *sars* Hmh, no onneks on ihan hyvin lähteny käyntiin tää laihari.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

milla

Posts: 3,699

#412 • • milla
kolme kiloo tippunu \o/ porkkana rulez! viel muutama ja ehtii just bikinikaudeks!
Jone

Posts: 8,258

#413 • • Jone Archibald Haddock

MaSari:
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten! *kiitoskiitos*



Mun täytyy valitettavasti kertoa sulle, että toi on vaan illuusiota. Pari päivää laiharin aloittamisen jälkeen läskeistä ei katoa vielä grammaakaan.
hrdkvr

Posts: 3,929

#414 • • hrdkvr KURGO
mulla alkoi taas kuntoilukausi:

punttista 3-4 x viikko
lounaaksi AINA töissä 2prk tonnikalaa vedessä1 prk raejuustoa 1prk ananasta

kohta kilot lähtee

--
-keep it hard-

MaSari

Posts: 1,986

#415 • • MaSari space jammer

Jone:
---
MaSari:
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten! *kiitoskiitos*

---


Mun täytyy valitettavasti kertoa sulle, että toi on vaan illuusiota. Pari päivää laiharin aloittamisen jälkeen läskeistä ei katoa vielä grammaakaan.



No voi perse. Kuis pitkä aika siinä sit menee kun ne alkaa katomaan? Ja mikä illuusio tää nyt sit on?

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jusuplussa

Posts: 1,292

#416 • • Jusuplussa UG-///

MaSari:
---
Jone:
---
MaSari:
Mun maha on pienentyny, vaikka alotinkin pudottaa painoa vasta parisen päivää sitten! *kiitoskiitos*

---


Mun täytyy valitettavasti kertoa sulle, että toi on vaan illuusiota. Pari päivää laiharin aloittamisen jälkeen läskeistä ei katoa vielä grammaakaan.

---


No voi perse. Kuis pitkä aika siinä sit menee kun ne alkaa katomaan? Ja mikä illuusio tää nyt sit on?



Ei se rasva pala, jos jotain rehuja vaa mättää. Nesteitä lähtee helposti ja se vatsaki pienenee, jos syö _vähän_ (mut toi homma ei toimi pidemmän päälle). Pitää harrastaa tarpeeks liikuntaa ja ruokavalio pitää olla kans kunnossa, et alkaa tulee tulosta
Avatar
#417 • • GoA Guest

MaSari:

No voi perse. Kuis pitkä aika siinä sit menee kun ne alkaa katomaan? Ja mikä illuusio tää nyt sit on?



Sun elimistöstä on vain lähtenyt ylinmääräiset nesteet pois. Siitä johtuu ylkeensä se ekan viikon noin 2-3 kilonkin painonpudotus parhaillaan ja mahan pieneneminen vaikka rasvaa menee ehkä se muutama sata grammaa.

Ja itsekin aloitin nyt pienen dietin, alko maha paisumaan liikaa omaan makuun, dietilä aion pitää hiilarit kohtuu alhasina ja vetää enemmänkin proteiineja ja rasvaa. Lisäksi kuuluu sali 4*viikossa ja rullaluistelua oman maun mukaan, kuitenkin niin että keholle jää aikaa palautua. Lisäravinteista jätän kreatiinin pois mutta vitamiineja ja aminohappoja aion vedellä reippaasti. Vettä täytyy myös juoda reippaasti ja aineenvaihduntaa nopeutetaan kofeiinilla sekä tauriinilla. Epäilen että hermot alkavat kiristymään jossain vaiheessa mutta katotaan miten etenee. :)
MaSari

Posts: 1,986

#418 • • MaSari space jammer
Niinhän se kai sit menee. Täytyy kummiski vaan ihan rauhassa laihduttaa ettei vahingossakaan sit tuu kilot takas kun ne on saatu pois. Tuntuu kyl jo nyt kevyemmältä vaikka ne nesteet vasta oliskin menossa pois. Nyt kun tulis vielä kaunis kesä et vois mennä rantsuun *hihu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*