kesän festarit

159 posts, 8 pages, 97,616 views

Amnesia

Posts: 888

#101 • • Amnesia

Replying to kesän festarit:

eugina, 5.1.2010 12:01:
Konemetsä ehdoton ykkönen, jos vaan tapahtuma järjestetään tänä vuonna, kovin on hiljaista ollut eikä mitään infoa missään..!?*ding* viime vuonna oli jo liput kädessä tähän aikaan..



Konemetsän kohdallahan on puhetta ollut talousvaikeuksista tms...toivottavasti järkätään, ei haittaisi yhtään vaikka olisi täysin kotimaisin esiintyjin, niitä kun Suomesta löytyy erinomaisesti, erityisesti psykepuolella *joo*
Samael Mighty

Posts: 102

#102 • • Samael Mighty ((( no comments )))

Replying to kesän festarit:

Amnesia, 5.1.2010 12:17:
---
eugina, 5.1.2010 12:01:
Konemetsä ehdoton ykkönen, jos vaan tapahtuma järjestetään tänä vuonna, kovin on hiljaista ollut eikä mitään infoa missään..!?*ding* viime vuonna oli jo liput kädessä tähän aikaan..

---


Konemetsän kohdallahan on puhetta ollut talousvaikeuksista tms...toivottavasti järkätään, ei haittaisi yhtään vaikka olisi täysin kotimaisin esiintyjin, niitä kun Suomesta löytyy erinomaisesti, erityisesti psykepuolella *joo*



Konemetsää tässä itekkin on odoteltu, tosi harmi ellei tapahtumaa järkätä.. neljänä vuonna tuonne eksyny kuitenkin :(

Ja pakko komppaa myös tota että olkoon sitten vaikka pelkkiä kotimaisia tekijöitä etc .. varmasti löytyy tulijoita.

--
Innocue vivite, numen adest

tbo

Posts: 935

#103 • • tbo budhisattva

Replying to kesän festarit:

kmmo, 5.1.2010 09:17:
päätinpä herättää tämän topicin, koska aloin jo ainakin itse
miettimään, että minne festareille sitä tänä kesänä pyrkisi.

itse yritän ainakin seuraaville (tai edes parille) näistä päästä:

Klusa Daba, Latvia
Supynes, Liettua
Satta Outside, Liettua
Tundra, Liettua
Fusion, Saksa

valitettavasti tosin en ole ainakaan vielä löytänyt tarkempia
päivämääriä noille (paitsi tietty Fusionille).

ottaisin mielelläni vastaan muita festarivinkkejä Saksa/Baltia
-akselilta.. musiikki saisi mielellään olla tekno/dubstep/ambient.



sullahan on helvetin kova lista :) Klusa Daba ja Tundrahan on ollu selkeesti _siisteimmät_ festarit millä oon ite osallistunu, ja ois kyl siistii lähtee tonne Baltteihin taas kesäreissulle...mut ainakaan Klusa Dabaa ei viime kesänä järkätty, ja voi olla et tänäkään kesänä ei kemuja oo, ainakaan siinä muodossa mitä ne oli -06-07 jollon ite tuli käytyä siellä soittamassa (-08 se oli konsertti siinä oopperatalon puistossa, Robert Rich ja keitä siellä nyt olikaan). Tundrastakaan ei oo kuulunu mitään, vaikka mä yritin Aivarsilleki meilailla tos jokunen aika sit...Mitäs noi Supynes ja Satta Outside oikein on? Kiinnostaa toki, tuolla Liettuassa kun tuntee jonkun verran jengiä niin matkasta vois tulla oikein ratkiriemukas :) Harmi et Yaga on vast ens vuonna, mut ehkäpä sitä kestää odotella siihen asti...

Tänä vuonna saattaa käydä nii et ei paljoo ehdi ulkomaille kesän mittaan, mut jospa ainakin Venäjälle Systo Paltyyn toukokuussa ja sit kiertäis noit kotimaan kemuja. Kiss Saunassa, Rammstein Provinssissa, Iron Maiden, Slayer ja muut Sonispheressä...hmmmmm.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#104 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Replying to kesän festarit:

tbo, 5.1.2010 13:32:
---
mut ainakaan Klusa Dabaa ei viime kesänä järkätty, ja voi olla et tänäkään kesänä ei kemuja oo, ainakaan siinä muodossa mitä ne oli -06-07 jollon ite tuli käytyä siellä soittamassa (-08 se oli konsertti siinä oopperatalon puistossa, Robert Rich ja keitä siellä nyt olikaan).



uhh joo.. katoin tota klusadaba.lv:tä ja ei siel kyl mitään
näkynyt. joskus marraskuussa kai ollut jokin sisätapahtuma.
harmillista :/

Tundrastakaan ei oo kuulunu mitään, vaikka mä yritin Aivarsilleki meilailla tos jokunen aika sit...



kyllä mun käsittääkseni siellä viime vuonna jotain oli.. tai
näin ainakin ymmärsin liettualaisten kavereiden puheista.
en kyl ole 100% varma asiasta.

Mitäs noi Supynes ja Satta Outside oikein on?



Supynes on enemmänki teknopainotteinen pikkufestari.
se on ollut siellä tietääkseni kahtena kesänä (en kyl ole
ite sinne vielä päässyt).. soittamassa ollut ainakin Ben Klock
ja Anders Ilar.

Satta on Satta Barin dubstep/dub/jne -painotteinen juttu
Klaipedassa hiekkarannalla.. kaveri oli siellä viime vuonna
ja suositteli kovasti.

tuolla Liettuassa kun tuntee jonkun verran jengiä niin matkasta vois tulla oikein ratkiriemukas :) Harmi et Yaga on vast ens vuonna, mut ehkäpä sitä kestää odotella siihen asti...



mullakin on siellä jonkin verran tuttuja ja mun liettulaiset
ihqukämppikset on menossa sinne taas kesäksi, niin pakkohan
sinne on itekin tunkee mukaan :) viime kesän bileet Kauanaksen
kasvitieteellisessä puutarhassa ainaki rokkasi!

--
dasinoaisnvs

sapeli

Posts: 11,768

#105 • • sapeli jokukukamikä?
Täytyykin muuten pitää silmällä että milloin järjestetään Airport Jamit 2010! *pepsodent* Ei ehkä virallisesti festari, mutta close enough. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tbo

Posts: 935

#106 • • tbo budhisattva

Replying to kesän festarit:

kmmo, 5.1.2010 14:20:

---
Tundrastakaan ei oo kuulunu mitään, vaikka mä yritin Aivarsilleki meilailla tos jokunen aika sit...
---

kyllä mun käsittääkseni siellä viime vuonna jotain oli.. tai
näin ainakin ymmärsin liettualaisten kavereiden puheista.
en kyl ole 100% varma asiasta.



Joo oli, olin siel ite soittamassa chillissä ja vein dekojakin, ja oli kyl niin hienot kemut et morjens. Viimevuotinen mesta oli ihan helvetin hyvä, lääniä olis ollu varmaan 10x isommalle jengille mut hyvä ettei ollu, fiiwis oli todella intiimi ja letkeä ja hippi. Arvostan suunnattomasti :)

Tän vuoden sessioista ei tosiaaan oo viel kuulunu mitään, mut jospa Aivars vastais täs näin...Luulisin et Klusa Daba on olemassa siinä muodossa tänä vuonna et ne järkkää ton Tundran chillin kuten ne on tehny parina viime vuonnakin (sitä kautta mäkin sinne eksyin, tutustuin Wickissiin tosiaan Klusa Daban puitteissa ja sitä kautta tuli kutsu tonne), mut ans kattoo ny...

Ite tekis mieli lähtee Burg Herzbergiin Saksaan joka on the Original Hippie Gathering, järkätty vuodesta -68. Lähinnä bändejä psykedelian laajalta skaalalta, mut siel oli DJ-stagekin viime vuonna. Yleensäkin noi pienemmät festarit rules, meininki ja fiilis on huomattavasti enämpi kohdillaan kuin noissa isommissa karkeloissa. Tosin, elokuussa olis Boom joka olis sit ihan oma keissinsä...


mullakin on siellä jonkin verran tuttuja ja mun liettulaiset
ihqukämppikset on menossa sinne taas kesäksi, niin pakkohan
sinne on itekin tunkee mukaan :) viime kesän bileet Kauanaksen
kasvitieteellisessä puutarhassa ainaki rokkasi!



Liettuahan se rules, jotenki oon olu huomaavinani et vaikka se on halpa mesta jonne on iisi päästä aika harva suomalainen sinne eksyy. Jengi jää Tallinnaan ja Riikaan kun ne on niin hip ja pop ja iisisti käden ulottuvilla jonku Ryanairin tai laivojen takia, mut Liettua on noista ehkä meikän suosikki :)

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

juu-zo

Posts: 577

#107 • • juu-zo *KoneHuone*

Replying to kesän festarit:

eugina, 5.1.2010 12:01:
Konemetsä ehdoton ykkönen, jos vaan tapahtuma järjestetään tänä vuonna, kovin on hiljaista ollut eikä mitään infoa missään..!?*ding* viime vuonna oli jo liput kädessä tähän aikaan..



Jep, itsekin olen erittäin yllättynyt ollut että edes järjestäjien puolesta ei minkäänlaista infoa ole ollut. Olisi se sitten mukava kuulla sekin että koko tapahtumaa ei järjestetä kuin vain nyt odotella sormi p*******ä ja toivoa parasta. Toivottavasti tänäkin vuonna pääsisi metsään.

--
Respect is not given, it is taken

UzU

Posts: 2,361

#108 • • UzU [33100]
Itsehän katselin tuossa Rockwerchterin lippuja mut 188e lippu, ~20 telttailu ja ~200e lennot on kyl tällä kertaa liikaa. Line-up vaikuttaa ekojen artistien jälkeen viime vuosien tapaan kovalta: Pearl Jam, Rammstein, Green Day, Pink ja Muse.

Ehkä sitä sitten taas Hurricaneen tms. Pitää vähän tsekkailla missä vois nähdä Soundgardenin.
alpha_

Posts: 122

#109 • • alpha_
Oho, Pendulum tulossa Provinssiin. Jos on livekeikka niin on on kyllä itselleni kesän ykkösfestarit, DJ setillä ei niin väliä kun se on jo kertalleen nähty. Livejä eivät taida kovin usein vetää.
UkeUke

Posts: 394

#110 • • UkeUke

Replying to kesän festarit:

alpha_, 12.3.2010 23:22:
Oho, Pendulum tulossa Provinssiin. Jos on livekeikka niin on on kyllä itselleni kesän ykkösfestarit, DJ setillä ei niin väliä kun se on jo kertalleen nähty. Livejä eivät taida kovin usein vetää.


Justiinsa olin samaa tulossa tiedottamaan.. ja tuntuis hassulle, jos koko bändi EI tulis paikalle, festareilla sellanen Djset jotenkin ei mun mielestä kuullosta kovin hienolle.. Huonoa tässä on vaan se, että Pendulumilta tulossa uus levy mikä näyttää pahasti siltä, että poppia, poppia ja vielä kerran radiohittejä ._.*eiei*
alpha_

Posts: 122

#111 • • Edited alpha_

Replying to kesän festarit:

UkeUke, 12.3.2010 23:31:
Justiinsa olin samaa tulossa tiedottamaan.. ja tuntuis hassulle, jos koko bändi EI tulis paikalle, festareilla sellanen Djset jotenkin ei mun mielestä kuullosta kovin hienolle.. Huonoa tässä on vaan se, että Pendulumilta tulossa uus levy mikä näyttää pahasti siltä, että poppia, poppia ja vielä kerran radiohittejä ._.*eiei*



Joo kyllä itsekin uskon että ihan live tiedossa, mutta pitääpä ootella että info ilmestyy myös bändin omille sivuille. Uudesta albumista en osaa sanoa oikein mitään, muuta kuin sen että kyllähän monet In Silico -levyäkin haukkui, vaikka mielestäni kyseessä on ihan loistava albumi. Ja toimii varmasti kitaroiden, laulun ym. kanssa nimenomaan hyvin juuri livenä, ainakin mitä on katellut tuota Brixton Academy -dvd:tä.

edit: Tulipa samantien haettua uus biisi Watercolour ihan mielenkiinnosta. Popimpaa linjaa toki verratuna varhaisempaan tuotantoon, mutta hyvin vois toimia livenä toikin biisi. Nää on toki makuasioita, jotkut ei varmasti tykkää yhtään tosta uudemmasta tyylistä.
bansq

Posts: 931

#112 • • bansq leftfield winger.

Replying to kesän festarit:

alpha_, 12.3.2010 23:38:
---
UkeUke, 12.3.2010 23:31:
Justiinsa olin samaa tulossa tiedottamaan.. ja tuntuis hassulle, jos koko bändi EI tulis paikalle, festareilla sellanen Djset jotenkin ei mun mielestä kuullosta kovin hienolle.. Huonoa tässä on vaan se, että Pendulumilta tulossa uus levy mikä näyttää pahasti siltä, että poppia, poppia ja vielä kerran radiohittejä ._.*eiei*

---


Joo kyllä itsekin uskon että ihan live tiedossa, mutta pitääpä ootella että info ilmestyy myös bändin omille sivuille. Uudesta albumista en osaa sanoa oikein mitään, muuta kuin sen että kyllähän monet In Silico -levyäkin haukkui, vaikka mielestäni kyseessä on ihan loistava albumi. Ja toimii varmasti kitaroiden, laulun ym. kanssa nimenomaan hyvin juuri livenä, ainakin mitä on katellut tuota Brixton Academy -dvd:tä.

edit: Tulipa samantien haettua uus biisi Watercolour ihan mielenkiinnosta. Popimpaa linjaa toki verratuna varhaisempaan tuotantoon, mutta hyvin vois toimia livenä toikin biisi. Nää on toki makuasioita, jotkut ei varmasti tykkää yhtään tosta uudemmasta tyylistä.



joo siis jou jou rumpu baasoo parhaimillaa vähä siistii reiv muna reiv led seppeliin kitara soolo hyvä meno ja basso linja on niiku prodikys eikä mitää lussutteluu vaa täysii menoo käet ilmaaa

in siliko on vähä niiku limp piskitin alpumi rok kenrelle eli tosi tärkee ja mitta paalu loistavuudes

--
plip goes on.

UkeUke

Posts: 394

#113 • • UkeUke

Replying to kesän festarit:

bansq, 13.3.2010 00:24:
---
alpha_, 12.3.2010 23:38:
---
UkeUke, 12.3.2010 23:31:
Justiinsa olin samaa tulossa tiedottamaan.. ja tuntuis hassulle, jos koko bändi EI tulis paikalle, festareilla sellanen Djset jotenkin ei mun mielestä kuullosta kovin hienolle.. Huonoa tässä on vaan se, että Pendulumilta tulossa uus levy mikä näyttää pahasti siltä, että poppia, poppia ja vielä kerran radiohittejä ._.*eiei*

---


Joo kyllä itsekin uskon että ihan live tiedossa, mutta pitääpä ootella että info ilmestyy myös bändin omille sivuille. Uudesta albumista en osaa sanoa oikein mitään, muuta kuin sen että kyllähän monet In Silico -levyäkin haukkui, vaikka mielestäni kyseessä on ihan loistava albumi. Ja toimii varmasti kitaroiden, laulun ym. kanssa nimenomaan hyvin juuri livenä, ainakin mitä on katellut tuota Brixton Academy -dvd:tä.

edit: Tulipa samantien haettua uus biisi Watercolour ihan mielenkiinnosta. Popimpaa linjaa toki verratuna varhaisempaan tuotantoon, mutta hyvin vois toimia livenä toikin biisi. Nää on toki makuasioita, jotkut ei varmasti tykkää yhtään tosta uudemmasta tyylistä.

---


joo siis jou jou rumpu baasoo parhaimillaa vähä siistii reiv muna reiv led seppeliin kitara soolo hyvä meno ja basso linja on niiku prodikys eikä mitää lussutteluu vaa täysii menoo käet ilmaaa

in siliko on vähä niiku limp piskitin alpumi rok kenrelle eli tosi tärkee ja mitta paalu loistavuudes


..nii ja jos vielä sitte suomeks olisin saanu saman jutun *nauru* pum pum pam pam.... Niin siis kyllähän toi musa jollekin menee ja itseasiassa eihän ne nyt perkele tollasta tekis, ellei se menis massalle paremmin ku kunnon drum&bass-vääntö, mut emmää vaan tykkää siitä, että noin omalaatunen rumpubasso-bändi menee pilalle.. Noh, aikansa kutakin, niinhän tässä on käyny jo niin monelle DJ:llekin, että hyvä ura on takana päin ja nykyään tehdään musaa oikeestaan rahan takia vaan. Ymmärrettäköön.....ehkä...jotenkin..
kap-pu

Posts: 1,167

#114 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Sziget 2010 tiedossa. ennakkomaksu vuokra-asunnoista maksettu, seuraavaksi lentoliput ja festarilippu ostoon. Ohjelmaa julkistetaan ensi viikon alkupuolella, toistaiseksi tiedossa vain itse läsnäolonsa vahvistaneita - enimmäkseen pieniä, mutta mukana so far Bad Religion, Gotan Project, Asian Dub Foundation ja jotainjotain.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

sapeli

Posts: 11,768

#116 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to kesän festarit:

sapeli, 5.1.2010 15:30:
Täytyykin muuten pitää silmällä että milloin järjestetään Airport Jamit 2010! *pepsodent* Ei ehkä virallisesti festari, mutta close enough. *joo*



Julkaistu! *jiihaa*

http://www.airportjam.ee/

Eli Heinäkuun 23. ja 24. päivä, meitä on ainakin lähdössä kaksi klubbarilaista "etelänmatkalle" Viroon Airport Jameihin, oli niin kivaa viime vuonna!

Tässä vielä linkki tuohon viime vuoden reissusta kirjoittamaani blogiin:

http://klubitus.org/blog.php?nimi=sapeli;kk=200907

So, who's with us? *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#117 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
yay, Liettuan SUPYNES 2010 varmistunut ja lennotkin hallussa! *sydän*

--
dasinoaisnvs

Avatar
#120 • • Muussika Guest
Tänä vuonna taitais tulla 10 pyöreetä vuotta täyteen, meinaan TUSKA -festareilla käymisen suhteen. Sinne siis taas, ylläripylläri newsflash!

Tuskan lisäksi tiedossa Sonar -festarit Barcelonassa. <3 Sopivasti vastapainoa!

Örinää ja basson murinaa!