kesän festarit

159 posts, 8 pages, 97,601 views

Freja

Posts: 8,774

#81 • • Freja Sihteeri
Mä taidan jättää oikeestikin perinteisen Provinssin väliin tänä vuonna, sillä en halua maksaa 85 euroa siitä, että siellä ei montaa hyvää esiintyjää ole.

Mä suuntaan siis Turkuun Ruisrockiin *plur* Vähän jännittää kyl, ku en ikinä ruisrockis oo ollu, ja turussakin vaa 3 kertaa, joista 2 x oli kun mentii bussil/junal satamaan ja lähettii laivalle. Matkaseurakin puuttuu vielä *nauru*

Villiä *hih*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sallakat

Posts: 2,220

#82 • • Sallakat jungle, baby !
konemetsä *sydän*
ja ellei sitten jonnekin keskieurooppaan eksy kesällä niin sitten sinne jonnekin metsäilemään myös!
Bellezaaa

Posts: 573

#83 • • Bellezaaa Afrodite*
Ilosaareen haluis ihan ihan tosi tosi paljon*joo*
Oli viime vuonna niin *plur* ihquu*hihu*
pirpeli

Posts: 5,533

#84 • • pirpeli
Mä en ole ikinä ollut festareilla, jotain pientä lukuunottamatta. Ei oikein kiinnosta, lähinnä sen takia, et suomipoppi/rokki eikä ulkomaan örisijät uppoo, samoin kuin ei kaljassauinti tai telttaan oksentaminenkaan.... Koneisto on tullut koettua pari kertaa ja ens kesänä tarkotuksena lähteä Konemetsään :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#85 • • cjet Guest
Ainut mikä tällee jaksaa enää kiinnostaa on kyl DBTL. Jäi viimekesästä niin kivat muistot. *hymy*
Avatar
#86 • • Edited x Guest
toukokuussa inox toulousessa ja jotkut festarit singaporen edustalla olevalla saarella
kesakuussa sonar ja glastonbury
heinakuussa dancevalley ja/tai extrema outdoor ja jotkut festarit teneriffalla, of all places

bring it on *iloinen*

edit. inox unehtu
Verottaja

Posts: 1,174

#87 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tuskaan tekis mieli. Emperor & Immortal *aplodit*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Mussu

Posts: 1,755

#88 • • Mussu
Konemetsä
Sziget

*tanssittel*
Mark

Posts: 7,311

#89 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Sonar @ Barca & todnäk Konemetsä *joo* Kaikenkarvaset juhannusfestarit kierrän mahdollisimman kaukaa.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jinkso

Posts: 1,209

#90 • • Jinkso FINRG
Konemetsä on kyllä ainoo mihin meikäläinen suostuu lähtemään.
Avatar
#91 • • Muussika Guest
Meikä haluis Provinssiin, Tuskaan ja ehkis Konemetsään. *joo*

Kesä ja festarit on *plur* ja *sydän* !
Slind

Posts: 116

#92 • • Slind Lake Doom beachboy
Sziget. Eipä oo aikasemmin festareilla tullu käytyä ni tuolta on hyvä alottaa.

--
If it is too hard, you are too old

MiMoSa

Posts: 1,664

#93 • • MiMoSa
Ikinä ennen en oo missään festareilla käyny vaikka monesti on pitäny mut tänä vuonna lähetään työpaikan kesäreissulle Provinssiin.*jiihaa* Ja onneks ollaan hotellissa yö, mä oon jo niin mukavuudenhaluinen etten olis kyl mihkään telttailee viittiny lähteä.*hihu* Olis pitäny rymytä sillon nuorempana mut se vaan aina jotenkin jäi...

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#94 • • Edited Muussika Guest
Nyt näyttäs vahvasti siltä, että meikä suuntaa Provinssiin kamujen kans. Ihana kaveri soitti mulle eilen alkuyöstä kun kerroin mun tilanteen sille eka viestillä, ja pohdittiin et mulle tekis varmasti hyvää päästä ihan eri maisemiin. Ei tarvis yksin kärvistellä täällä kotona ku kaikki asiat pyöris varmasti päässä. Hyvää seuraa, järvimaisema, hyvää musaa ja toivon mukaan aurinko. *sydän*

Ehkä tää olo tästä taas paremmaksi muuttuu. *hihu*

edit: Öhhh, enpä oo sittenkään niin varma et lährenkö tänne, tänään ois ihan hyvä päättää asia kun huomenaamulla olis lähtö. *nauru* On se kumma miten tämmösessä stressiolotilassa on tosi vaikeeta tehdä mitään päätöksiä... *ding* Pelkään, että pelkästään esim. peseytymismahdollisuuden puute saattas tällä hetkellä aiheuttaa ahistusta, vaiks yleensä nautin täysin siemauksin telttailusta ja römyämisestä. Ehkä mun kuitenkin pitäs jäädä vaan tänne Helsingin suunnille ja ehkä suunnata huomenna Treelle... Hmmmh...
yoni k

Posts: 667

#95 • • Edited yoni k disko
Festarit:

Roskilde (Jos liput vielä jostain, matkat jo maksettu*nauru*) jos ei lippuja saada, niin viikon reissailua tanskassa ja muualla autolla, ehkä damissakin)

Raumablues (Kaveri kova fani ja iteki alkanu tykkäämään enemmän North Mississippi Allstarsista, sen takia mennään*tanssittel*)

Sziget (Aika varmasti menossa, halpakin ku on artisteihin nähden)

+ muita menoja:

Hanko juhannuksena ( Hanko Silversand Midnight Party ja muutenkin muodostunut perinteeksi ja onhan siellä aika festarihälinäkin ja musiikkiakin! )


+ kaikki tutut päähänpistosreissut *känni*
maiu

Posts: 328

#96 • • maiu ..miau..
Ilosaari!! Ja sehän on jo ihan parin päivän päässä, oujee!!!
..viime/toissavuonna siellä leirintäalueella oli jollain levarit ja soittelivat hyvää musiikkia, toivottavasti jotain vastaavaa taas.. :)

--
sitä saa, mitä tilaa

¡ Previous post a couple of years ago !
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#97 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
päätinpä herättää tämän topicin, koska aloin jo ainakin itse
miettimään, että minne festareille sitä tänä kesänä pyrkisi.

itse yritän ainakin seuraaville (tai edes parille) näistä päästä:

Klusa Daba, Latvia
Supynes, Liettua
Satta Outside, Liettua
Tundra, Liettua
Fusion, Saksa

valitettavasti tosin en ole ainakaan vielä löytänyt tarkempia
päivämääriä noille (paitsi tietty Fusionille).

ottaisin mielelläni vastaan muita festarivinkkejä Saksa/Baltia
-akselilta.. musiikki saisi mielellään olla tekno/dubstep/ambient.

--
dasinoaisnvs

Pauha

Posts: 515

#98 • • Pauha
Riippuu lomista, jos pääsen niin Sziget *sydän*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Tyranoid

Posts: 1,552

#99 • • Tyranoid FINRG
Rammstein on Provinssissa. Sinne siis.
eugina

Posts: 898

#100 • • eugina YleX tt-i *sydän*
Konemetsä ehdoton ykkönen, jos vaan tapahtuma järjestetään tänä vuonna, kovin on hiljaista ollut eikä mitään infoa missään..!?*ding* viime vuonna oli jo liput kädessä tähän aikaan..

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*