Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 204,355 views

Rocka

Posts: 150

#121 • • Rocka

Epailija:


Tuota harrastan itsekin. Autossa volyymi on käytännössä aina parillinen luku - paitsi silloin kun kuskaan yhtä kaveria, jonka mielestä sen pitää olla viidellä jaollinen. Tuolloin annan periksi pitkin hampain. *hih*



huom!!! luvut 10, 20, 30, 40, 50 jne ovat sekä parillisia, että viidellä jaollisia.
~~MillaMágico~~

Posts: 152

#122 • • ~~MillaMágico~~

Ilona :):
---
UnityF:
mun on nykyään pakko saada joka päivä pelkkää näkkäriä ja jotain teetä... siis se on ihan must.. *joo*
näkkäri maistuu nyt paremalle kuin edes makeiset tai muu leipä...*ding**slurps*

---



JOO.. vähän voita ja juustoo päälle .. nam.. näkkirit on ihan tolkuttomia

ja aina kun on paha mieli jostain on saatava iso VANILJAVIINERI. ne toki maistuis muutenki mut ei oikein linjat kestäis jokapäiväistä herkuttelua tolla.. eipä.. stokkan herkku kutsuu.. moiii..
[/q


Et voinu lähtä ostaa....TOLKUTOOOOON!!!!!
]

[muokattu 29.1.2004 23:29]

Epailija

Posts: 5,636

#123 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Rocka:
huom!!! luvut 10, 20, 30, 40, 50 jne ovat sekä parillisia, että viidellä jaollisia.



Useimmilla levyillä vain 10 on liian hiljainen äänentaso ja 20 saattaa jo olla epämukavan meluisaa. Kaveri yleensä halusi volyymin viiteentoista, kun itse pidän sitä yleensä välillä 12-14. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

tiipi

Posts: 506

#124 • • tiipi

Optimus Prime:
Mul on välil tapana rupee tekee yksinkertaisia laskutoimituksia rekkarin numeron luvuilla keskenään.

esim. ABC-981... 8+1=9, 81/9 =9, *igor* *ding*



tätä on tullu munki harrastettua, enemmän kyl nuorempana. ja aina niistä tuntu saavan jonkilaisen laskutoimituksen tehtyy *iihhih*

ja aina kun lähden himasta, ni kun oon kävelly viitisen metriä ovelta, mun on pakko kattoo taaksepäin, et ovi on varmasti kiinni. vaikka just oisin työntäny sen ihan varmasti kunnolla lukkoon. *justjoo*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Avatar
#125 • • pipa Guest
oksennatte jos kerron...
Howdy

Posts: 7,955

#126 • • Howdy Oldie
Hmm , mul on ihan sairas mielihalu .. aina kun mä nään pakastimen niin mulle tulee hillitön vimma daivaa sinne... ja sit mä haluun muuttuu ihan siniseks ..
Pakko ollu alkaa välttelemään pakastimia kun alkaa heti kuola valuu ja silmät kiiluu ..

--
Käpy vailla vertaa

display23

Posts: 3,069

#127 • • display23
aina kun on jossain korkeella tekee mieli hypätä alas...
ei ehkä mikään kaikkein turvallisin juttu*ding*
Avatar
#128 • • Enkeli Guest
pakonomainen siivoaminen.
en voi lähtee himasta mihinkään enneku oon laittanu kaikki järjestykseen ja pedannu sängyn.
siis ärsyttää välillä niin paljon ku pakko siivoo kaikki paikat enneku pystyy liikkumaan mihinkään. oon myös neuroottinen vaatteitten pesijä, koko ajan voisin pestä pyykkiä.
puhdas pyykki tuoksuu niin hyvältä!!! arg!!!
Progress

Posts: 955

#129 • • Progress

Epailija:
---
Rocka:
huom!!! luvut 10, 20, 30, 40, 50 jne ovat sekä parillisia, että viidellä jaollisia.

---


Useimmilla levyillä vain 10 on liian hiljainen äänentaso ja 20 saattaa jo olla epämukavan meluisaa. Kaveri yleensä halusi volyymin viiteentoista, kun itse pidän sitä yleensä välillä 12-14. x)



toihan tietty on ihan laitekohtaista...Eli riippuu soittimesta, vahvistimesta(sen säädöistä) ja equn säädöistä. Jne. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Lothar

Posts: 97

#130 • • Lothar

SiSu:
aina kun on jossain korkeella tekee mieli hypätä alas...
ei ehkä mikään kaikkein turvallisin juttu*ding*



Taisin joskus jostain lukea, että tällainen mielihalu löytyy suurimmalta osalta ihmisiä.. Hämärää..

--
"Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa."

Avatar
#131 • • tepsutin Guest
kerran vuodessa on pakko saada näkkäri, jolla on voita, sinappia ja juustoa ja sit se laitetaan mikroon *kuolaa*
enrapture

Posts: 117

#132 • • enrapture Cyberpunk
välillä tekee mieli nostaa pitchiä... thats right I'm addicted to music, it's the only thing I think of *ding*

--
Rave music aint what it used to be...

itis

Posts: 2,518

#133 • • itis Morning Star

Howdy:
Hmm , mul on ihan sairas mielihalu .. aina kun mä nään pakastimen niin mulle tulee hillitön vimma daivaa sinne... ja sit mä haluun muuttuu ihan siniseks ..
Pakko ollu alkaa välttelemään pakastimia kun alkaa heti kuola valuu ja silmät kiiluu ..



*nauru* toi on sulta aika normaalia *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Epailija

Posts: 5,636

#134 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Progress:
toihan tietty on ihan laitekohtaista...Eli riippuu soittimesta, vahvistimesta(sen säädöistä) ja equn säädöistä. Jne. *hymy*



Tietysti. Puhun nyt kuitenkin nimenomaan erään tietyn auton stereoista. *hymy*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MaSari

Posts: 1,986

#135 • • MaSari space jammer

Enkeli:
pakonomainen siivoaminen.
en voi lähtee himasta mihinkään enneku oon laittanu kaikki järjestykseen ja pedannu sängyn.
siis ärsyttää välillä niin paljon ku pakko siivoo kaikki paikat enneku pystyy liikkumaan mihinkään.



Hipheij mä en ookkaa ainoo addiktoitunu! Tai siis mul on sama pakkomielle. En saa mielenrauha jos en saa asioit tehdyks, koskien siivoamista ja oikestaan kaikkee muutakin *ding*

Howdy:
Hmm , mul on ihan sairas mielihalu .. aina kun mä nään pakastimen niin mulle tulee hillitön vimma daivaa sinne... ja sit mä haluun muuttuu ihan siniseks ..
Pakko ollu alkaa välttelemään pakastimia kun alkaa heti kuola valuu ja silmät kiiluu ..



Tää on jo sairasta *nauru*

[muokattu 30.1.2004 17:00]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Howdy

Posts: 7,955

#136 • • Howdy Oldie

MaSari:
---
Enkeli:
pakonomainen siivoaminen.
en voi lähtee himasta mihinkään enneku oon laittanu kaikki järjestykseen ja pedannu sängyn.
siis ärsyttää välillä niin paljon ku pakko siivoo kaikki paikat enneku pystyy liikkumaan mihinkään.

---


Hipheij mä en ookkaa ainoo addiktoitunu! Tai siis mul on sama pakkomielle. En saa mielenrauha jos en saa asioit tehdyks, koskien siivoamista ja oikestaan kaikkee muutakin *ding*


---
Howdy:
Hmm , mul on ihan sairas mielihalu .. aina kun mä nään pakastimen niin mulle tulee hillitön vimma daivaa sinne... ja sit mä haluun muuttuu ihan siniseks ..
Pakko ollu alkaa välttelemään pakastimia kun alkaa heti kuola valuu ja silmät kiiluu ..

---


Tää on jo sairasta *nauru*

[muokattu 30.1.2004 17:00]



*vink* *reps*

--
Käpy vailla vertaa

NextAce

Posts: 2,505

#137 • • NextAce Alienated

SiSu:
aina kun on jossain korkeella tekee mieli hypätä alas...
ei ehkä mikään kaikkein turvallisin juttu*ding*



mulla sama juttu..

--
-Alienation-

-----

Pätkis

Posts: 1,038

#138 • • Pätkis Pikkis
Mun pakkomielle on istua ruokapöydässä niin, että jalat on ristissä tuolilla. Siis intiaanien tapaan, ei suinkaan naisellisesti sievät sääret päällekkäin. On HIRVEÄÄ olla hianosti ulkona syömässä korrektissa seurassa kun ei tod sovi nostaa kinttuja ristiin! Usein sitten jossain PizzaHutin nurkkaloossissa huomaan ennen pitkää nostaneeni toisen jalkaterän viereisen polven tuntumaan penkille, siis sille puolen, joka ei näy kaikelle kansalle... *blush* Bussissakin on epämukavaa istua nätisti jalat vierekkäin. Tai seistä paikallaan paino kummallakin jalalla. Tai ylipäätään olen mieluummin aina johonkin suuntaan mutkalla, ellei sitten jokin tekeminen kyseisellä hetkellä vaadi vartalon suoruutta *vink*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Priest

Posts: 86

#139 • • Priest Mitnick
Huulirasva addikti ja syön panttereita niin kuin pieni eläin
(kyseessä on siis Fazerin karkki) *aplodit*

--
"If it doesn't hurt, it doesn't count. That REALLY hurt, so it must count..."

henkka

Posts: 4,973

#140 • • henkka

Ilona :):
ja aina kun on paha mieli jostain on saatava iso VANILJAVIINERI. ne toki maistuis muutenki mut ei oikein linjat kestäis jokapäiväistä herkuttelua tolla.. eipä.. stokkan herkku kutsuu.. moiii..



äääh... kunnon Smirnoff Vanilla Twist paukku raakana tai cokiksen kans, johan mieli muuttuu *vink* *iihhih*

[muokattu 1.2.2004 03:32]