Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,926 views

henkka

Posts: 4,973

#81 • • henkka

[Nuclear]:
Get a medical attention...*nauru*



Tell me about it *iihhih*
Dacey

Posts: 671

#82 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
tämän taisinkin unohtaa että jos oikea jalka kolahtaa niin vasemmankin täytyy, toi toistuu myös sillon jos astun katulaatan reunoille (viivoille) sillon toisenkin jalan pitää. Onneks tohon en nykyään kiinnitä huomiota, menis hermot jossai pikkukivetyksellä *nauru*
Anne

Posts: 424

#83 • • Anne The Apina.

Jone:
Ihme norppa? *aplodit*

Unohtelet siis avainta tosta lapusta huolimatta vähintään yhtä paljon kuin mä ilman lappua ja tämän harvan pääni kanssa?



En mä nyt kuitenkaan sitä avainta niin paljon unohtele. Epäilen, että sulla on kuitenkin harvempi pää kuin mulla. *hih**nauru*
Mutta yleensä sen avaimen unohtamiseen vaikuttaa se, että olen myöhässä, ajatuksissani tai sitten vaan melkoisessa koomassa. *hymy*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

anqqa

Posts: 4,034

#84 • • anqqa tirehtööri

Darianna^:
tämän taisinkin unohtaa että jos oikea jalka kolahtaa niin vasemmankin täytyy, toi toistuu myös sillon jos astun katulaatan reunoille (viivoille) sillon toisenkin jalan pitää.



totta :P toinen jalka on sillon \'epäbalanssilla\', niin pitää kolhasta johonki.. tai jos vahingossa toisella jalalla raapasee toista nilkkaa, täytyy toistaki.

^petra:
paras tapa ylittää autotie on lähteä liikkeelle kadunreunalta sen verran aikaisin, että varpaat meinaavat melkein jäädä ohitseliikkuvan auton takapyörien alle ja auton aiheuttama ilmavirta tuulahtaa kasvoilla.



toi on kyllä tuttua. ja jos se auto sattuu esim vähän hidastamaan about kohdalla, meinaa aina joskus törmätä siihen perään. muistaakseni oon kyllä tota jostain syystä vähennelly viime aikoina, muutenki vähä turhankin kiltisti odottelen valojen vaihtumisia vaikka lähin auto 500m päässä ja menossa poispäiin.. o_O

sängyssä nukkuessa/lepäillessä on mahdotonta tehdä 360 asteen kierähdys. eli jos vaikka makaa selällään ja kierähtää siitä vasemman kyljen kautta vatsalleen, ei tule kuuloonkaan että jatkais kierrosta samaan suuntaan, koska tuntuu että menee kierteille, vaan pitää palata selälleen saman kyljen kautta.

kolme. ei voi ottaa esim 3 karkkia kerralla, vaan 2 tai 4 ennemmin. jos ottaa kolmannen kerran karkkia, pitää ottaa myös vähintään neljäs. samoin kolmosen kerrannaiset, 6, 9, 12 jne, kolmonen epäonnenluku. tosin viimeaikoina oon päättäny ottaa härkää sarvista ja kumota kolmosen vaikutuksen alkamalla käyttää sitä enemmän. ennen ei ollu onnenlukua, mutta nyt alkanu suosimaan aasialaisten käyttämää kasia, missä häiritsee luku 88 saksalaisten takia. muutenkin kohtuu paha matikkafiksaatio joskus.. etsii sarjoja, kaavoja, funktioita yms mistä vaan, kuten esim jo mainituista rekisterikilvistä, puhelinnumeroista jne.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

[Nuclear]

Posts: 5,855

#85 • • [Nuclear] el aprendiz

anqqa:
sängyssä nukkuessa/lepäillessä on mahdotonta tehdä 360 asteen kierähdys. eli jos vaikka makaa selällään ja kierähtää siitä vasemman kyljen kautta vatsalleen, ei tule kuuloonkaan että jatkais kierrosta samaan suuntaan, koska tuntuu että menee kierteille, vaan pitää palata selälleen saman kyljen kautta.


Nyt kun alkaa ajattelemaan, niin itelläni kyllä ihan sama juttu. Tosin ehkä suuri syy voi myös olla, ettei sängyn leveys oikein riitä 360 asteen backsideflippiin...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Karski

Posts: 6,049

#86 • • Karski Pomon kätyri

anqqa:
alkanu suosimaan aasialaisten käyttämää kasia, missä häiritsee luku 88 saksalaisten takia.



Klubitus = anqqa jugend www.antenniosasto.net/giggle.gif

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

pinkki

Posts: 308

#87 • • pinkki säätö et co.

anqqa:
toi on kyllä tuttua. ja jos se auto sattuu esim vähän hidastamaan about kohdalla, meinaa aina joskus törmätä siihen perään.


uah, mä taas lähden usein niin aikasin, että ehtisin kävellä nopeella vauhilla sen auton alle, mut tassuttelen sit niin hitaasti että se ehtis suhahtaa nätisti ohi. Jostain syystä autoilijat usein jättää huomiotta mun vauhdin ja olettaa että ponkasen siihen eteen ja pysähtyvät, jollon seuraa nolo tilanne missä mä tuijotan harmistuneena autoa jonka ei ois tarttenu pysähtyä ja autoilija tuijottaa harmistuneena mua kun lampsin sit siitä ”edestä” pois *igor*

..outoja mielihaluja.. vedän fetaa, oliiveja ja punajuuria sellasenaa suoraa purkista haarukalla. isoja määriä. :p
cuteass

Posts: 172

#88 • • cuteass PinkeePinkiPinpi
Niitä löytyy paljon, mutt näin alkuun..
Syön popcorneista aina ensin rapean osan pois ja kerään kaikki pehmeät osat pienempään kippoon,ku niitä on tarpeeksi paljon sit kaikki pehmeät osat kerralla suuhun..
Juustonaksujem pitää ensin nahistua, sit ne on paljon parempia*joo*
Listojen tekiminen on myös mun juttu, melkein mistä tahansa saa niitä väsättyä*hymy*

--
-Mie vaan

SilverJo

Posts: 1,893

#89 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Darianna^:
jos astun katulaatan reunoille (viivoille) sillon toisenkin jalan pitää.

Haa! Arvasin, etä unohdin vielä jotain!

anqqa;
muistaakseni oon kyllä tota jostain syystä vähennelly viime aikoina, muutenki vähä turhankin kiltisti odottelen valojen vaihtumisia vaikka lähin auto 500m päässä ja menossa poispäiin.. o_O

*uuh* Itse kävelin vihreillä suojatien yli ku auto ajoi päälle.. Taisi vielä olla ainoa kerta ku ylitin tien kaikkien maailman sääntöjen ja lakien mukaan ja tuon siitä saa palkaksi! *taputapu*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Epailija

Posts: 5,636

#90 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Varpaiden välejä ei saa jättää epäbalanssiin. Eli jos sattuu esim. tuolilla istuessaan tökkäämään tuolinjalan jomman kumman jalan varpaiden väliin, niin sama pitää tehdä toisella jalalla. Ja jos kyse ei ole isovarpaan viereisestä välistä, niin kaikki välit tulee yleensä käytyä molemmilla jaloilla läpi - välillä useaan kertaan, jos se jostain syystä tuntuu toisessa jalassa erilaiselta. *ding*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

SilverJo

Posts: 1,893

#91 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Mä en muuten tykkää varpaista.. *ding* Weird! *joo*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Epailija

Posts: 5,636

#92 • • Epailija Physicist, 2nd class.

SilverJo:
Mä en muuten tykkää varpaista.. *ding* Weird! *joo*



Ei vitsi olet twisted. *nauru**hih*

Siis noin yleisesti vai ihanko vain mausta? *vink*

Edit: Typot poies.

[muokattu 28.1.2004 16:41]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

MaSari

Posts: 1,986

#93 • • MaSari space jammer

SilverJo:
Mä en muuten tykkää varpaista.. *ding* Weird! *joo*



Vähä sama juttu, musta jalat/jalkaterät on muutenki jotenki limaset sillee *hahjust*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

India

Posts: 475

#94 • • India

SilverJo:
Mä en muuten tykkää varpaista.. *ding* Weird! *joo*



En mäkään! Mulla on suoranainen kammo varpaista... yöks!!
Mikään ei vois olla etovampaa ku koskea toisen varpaisiin.. En edes kesäisin tykkää näyttää varpaitani. Jos menen kylään sandaaleilla ja istutaan olohuoneessa on mun työnnettävä varpaat maton alle tai jotenkin nuuten jemmata...

Hyi en ikinä antaisi kenenkään leikata mun varpaankynsiä tai saatikka sitten itse tarttuisi toisten kynsiin... *sars*
äm

Posts: 2,376

#95 • • äm

India:
En mäkään! Mulla on suoranainen kammo varpaista... yöks!!
Mikään ei vois olla etovampaa ku koskea toisen varpaisiin.. En edes kesäisin tykkää näyttää varpaitani. Jos menen kylään sandaaleilla ja istutaan olohuoneessa on mun työnnettävä varpaat maton alle tai jotenkin nuuten jemmata...

Hyi en ikinä antaisi kenenkään leikata mun varpaankynsiä tai saatikka sitten itse tarttuisi toisten kynsiin... *sars*



Tämän alle myös minun allekirjoitukseni *joo*
Varpaat on kaameita.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

SilverJo

Posts: 1,893

#96 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

En mäkään! Mulla on suoranainen kammo varpaista... yöks!!
Mikään ei vois olla etovampaa ku koskea toisen varpaisiin.. En edes kesäisin tykkää näyttää varpaitani. Jos menen kylään sandaaleilla ja istutaan olohuoneessa on mun työnnettävä varpaat maton alle tai jotenkin nuuten jemmata...

Hyi en ikinä antaisi kenenkään leikata mun varpaankynsiä tai saatikka sitten itse tarttuisi toisten kynsiin... *sars*

Veit jalat suustani! (oksennus!!)

Siis noin yleisesti vai ihanko vain mausta?


..kohta lentää laatta! *kivatsulle*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

MaSari

Posts: 1,986

#97 • • MaSari space jammer
Taitaa mennä vähän offtopiciksi tämä keskustelu.. *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Progress

Posts: 955

#98 • • Progress

SilverJo:
Mä en muuten tykkää varpaista.. *ding* Weird! *joo*



mä taas RRRAkastan varpaita...kun ne on puhtaat(vasta pestyt), tykkään imeä, nuoleskella ja suukotella niitä mielinmäärin..Olenko outo? *hih*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#99 • • kelasin Guest

Progress:
mä taas RRRAkastan varpaita...kun ne on puhtaat(vasta pestyt), tykkään imeä, nuoleskella ja suukotella niitä mielinmäärin..Olenko outo? *hih*



sillä hilkulla *vink*
Progress

Posts: 955

#100 • • Progress

hallaaa:
---
Progress:
mä taas RRRAkastan varpaita...kun ne on puhtaat(vasta pestyt), tykkään imeä, nuoleskella ja suukotella niitä mielinmäärin..Olenko outo? *hih*

---


sillä hilkulla *vink*



heeeeeh! *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*