Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,469 views

cheat

Posts: 796

#241 • • cheat
Kun oikein vittuuntuu ja adjektiivit loppuu kesken tulee pakonomainen terve irvistää ja näyttää keskisormea.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Avatar
#242 • • Enkeli Guest

cheat:
Kun oikein vittuuntuu ja adjektiivit loppuu kesken tulee pakonomainen terve irvistää ja näyttää keskisormea.



Ihan vitun hyvä juttu *aplodit*
kwani

Posts: 26

#243 • • kwani bad kitty
Tästä mieliteosta tosin olen jo onneksi(ko?) päässyt eroon...

Elikkäs, muksuna mummo laittoi aina koulun jälkeen ruokaa ja jostain syystä usein perunamuusia! No se ei uponnut meikäläiseen ei sitten mitenkään, ennen kuin mummo keksi laittaa lisukkeeksi mansikkahilloa! *nauru* Johan alkoi maistua muusikin! Tosin suurin osa yhdestä lusikallisesta oli sitä hilloa, eikä suinkaan pottumuusia...mutta ainahan ei voi voittaa...
Saara

Posts: 1,954

#244 • • Saara #2970

kilobitti:
ainoa mitä keksin, on että tsekkaan usein montakin kertaa että liesi on varmasti pois päältä - etenkin, jos vähän jännittää joku jännä meno tai on kiire.



Oon niin vainoharhainen, jos oon vaikka matkalla äitille dösällä, ni yhtäkkiä mun päähän tulee ajatus et suljinko kahvinkeittimen tai hellan jne.... sitten on kivaa kun kuumottaa et palaako kämppä maan tasalle vai ei.... Usein tämä tapahtuu matkan alkuvaiheessa, ja sit ku pääsee vihdoinki kotiin ni heti pitää kattoa ettei mikään ole päällä.

Ei ole kertaakaan jäänyt mitään päälle, mut silti joka kerta kun lähtee kotoa.....

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Saara

Posts: 1,954

#245 • • Saara #2970

Lene:
Puhdistusaineet. *nauru* Kauhiasti tekisi mieli ostella erilaisia puhdistusaineita jne. Argh. Puhumattakaan niiden käyttämisestä. *justjoo**taputapu*

Tykkään silittämisestä. Myöhään illalla, jonkin tv-ohjelman parissa. Ennen en voinut sietää. *justjoo*

Tykkään myöskin pyykinpesusta. *nauru*

[muokattu 18.4.2004 17:11]



Tervetuloa meille pyykkaamaan ja siivoomaan *vink*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Toykio

Posts: 294

#246 • • Toykio
Koulun ruokalassa on tarjoitin kasassa vain muutama keltainen tarjotin muiden tavallisten puunväristen seassa. Jos saa ketaisen tarjoittimen fanfaarit alkaa soimaaan ja kohdistin valot syttyy...ja sinulle sinaantuu hyvä päivä!!!
Minulle on ollut pari kertaa tarve ottaa keltainen tarjotin kasan välistä, jos se ei osukkaan kohdalle...
*ding* En silti tiedä , tuleeko siitä siltikään hyvää päivää kun itse menee laittamaan kohtalon sormet peliin...
Nacu

Posts: 1,293

#247 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Toykio:
\”tarjoitin kasassa\” \”ketaisen tarjoittimen\” \”kohdistin valot\”



+ kaikki pilkkuvirheet *eiei*

Nii, tää oli tää mun *vink*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Juhgu

Posts: 7,921

#248 • • Juhgu Virnistelijä
Värikkäiden turkinpippureiden pureskelu on niin euforista touhua, että pistää miettimään mitä niihin on laitettu.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#249 • • RINY Guest

Cloud:
Kaikilla jotain HC-pakkomielteitä verraten.. No jaa mun tarvii vaan hyppyyttää sitä jalkaani edelleenkin ylös ja alas. Niin että varpaat pysyy maassa mutta kanta nousee ilmaan.. sellasta neuroottista heilutusta kokoo ajan jotta on edes jotain tekemistä ;)



Olen huomannu itsestäni nykyään että välillä heilutan käsiäni ihan ku kuulisin jotain musiikkia. Se alkaa itseäänkin välillä ärsyttää. Toi saattaa iskeä ihan vaikka kesken bussimatkan. *nauru* *jiihaa*
Elmiira

Posts: 1,446

#250 • • Elmiira
Mulla on lapsesta asti ollu kummallinen korvafetissi *hymy*
Tykkään hiplata ihmisten (lähinnä siis entiset jätkäkaverit ovat joutuneet käsittelyyn) korvanlehtiä, etenkin jos ne ovat kylmät...

Paremman puutteesa roikun omissa korvissani *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Violette

Posts: 102

#251 • • Violette Humppamuija

Nacu:
---
Toykio:
”tarjoitin kasassa” ”ketaisen tarjoittimen” ”kohdistin valot”
---


+ kaikki pilkkuvirheet *eiei*

Nii, tää oli tää mun *vink*



Ihan sama juttu minulla... *eiei*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

sapeli

Posts: 11,768

#252 • • sapeli jokukukamikä?

caitrin:
Onneksi tämän kaiken tarkistamiseen ei enää nykyään mene kuin n. 5 minuuttia. Silti myöhästyn juuri tuon 5 minuutin takia joka paikasta vähintäänkin sen 5 minuuttia *igor*



Ööö... onko tullut mieleen alkaa valmistautumaan lähtöä varten 5 minuuttia aiemmin? *ding* *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

äm

Posts: 2,376

#253 • • äm

Violette:
---
Nacu:
---
Toykio:
”tarjoitin kasassa” ”ketaisen tarjoittimen” ”kohdistin valot”
---
+ kaikki pilkkuvirheet *eiei*

Nii, tää oli tää mun *vink*
---
Ihan sama juttu minulla... *eiei*


ämmää risoo myös *joo*
Ja lisäisin urputuslistaan vielä samaisesta tekstistä kohdan \”alkaa soimaan*dissaa* Se on (helvetti) alkaa soida tai ruveta soimaan *igor*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

martina

Posts: 1,875

#254 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Galrav:
aina kun on jossain korkeella tekee mieli hypätä alas...
ei ehkä mikään kaikkein turvallisin juttu*ding*



tuttua... *iihhih*
Jupe

Posts: 571

#255 • • Jupe
Maksalaatikko ja kermavaahtoa tai sitten mustikkakeitto ja salmiakki. *kuolaa* *plur*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Dueno

Posts: 168

#256 • • Dueno klubbarin rumin
Hajottaa kaikki kynät mitä saan käteen...

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Pikku Manna

Posts: 35

#257 • • Pikku Manna
tennispallojen tuore tuoksu..ah,kylmäkellari..tai oman kullan ominais tuoksu*sydän*
Violette

Posts: 102

#258 • • Violette Humppamuija

äm:
---
Violette:
---
Nacu:
---
Toykio:
”tarjoitin kasassa” ”ketaisen tarjoittimen” ”kohdistin valot”
---
+ kaikki pilkkuvirheet *eiei*

Nii, tää oli tää mun *vink*
---
Ihan sama juttu minulla... *eiei*

---

ämmää risoo myös *joo*
Ja lisäisin urputuslistaan vielä samaisesta tekstistä kohdan ”alkaa soimaan” *dissaa* Se on (helvetti) alkaa soida tai ruveta soimaan *igor*



Ihanaa, kun on kohtalotovereita *jiihaa*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

zari

Posts: 716

#259 • • zari Team Tamppaajat
~Pakko puhdistaa korvat joka aamu suihkun jälkeen *igor*
~Ku meen nukkuun ja pistän kännyyn herätyksen pakko tarkistaa se ainakin muutamaan otteeseen, että herätys on oikein,jne
~Jos avaan jääkaapin oven mun on suljettava ekana alapuolen ovi, sit vasta yläpuolen ovi *nauru*
~Jos pistän vikana meidän ulko-oven kii sitä on ainakin 3-4 kertaa kokeiltava että se on varmasti lukossa, sain siitä joskus porukoilta valitukset et ”onks sun niin kovaa kokeiltava sitä ovee ku kuuluu yläkertaan asti?” *ding*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

coco

Posts: 172

#260 • • coco hifipanda
jos mulla on huonoja päiviä niin sysään ne automaattisesti jonkun esineen syyksi.

saatan olla käyttämättä jotain tiettyjä boksereita tyyliin pari kuukautta
koska viime kerralla kun niitä pidin sattui jotain ikävää.

ja yksi viime aikoin sattuneis jutuistt on kun ostin lampun,
ja sitten parin viikon päästä tuntui ettei asiat mene niin kuin pitäisi
-> lamppu oli kiinni viikon koska ajattelin sen tuottavan mulle huonoo onnee.

.____.''