Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 381,792 views

Freja

Posts: 8,775

#401 • • Freja Sihteeri
Mä taas oon sellanen, et aika paljon asioita kelpaa mulle, kunhan mulle tulee sellanen olo, että joku on nähny kaupas jotain ja aatellu et "toi on Reijan näkönen"(on se sitte 50 sentin tai 50 euron arvoista), tai vaikka sitten tehnyt itse sen lahjan ajatellen mua.

Eli siis tarkoitan nyt, et kunhan mulle tulee lahjan saatua sellanen olo et "se ajatteli mua :)", ni lahja on onnistunut.
Varmaan viimeks ala- tai yläasteella oon saanu epäonnistuneita lahjavalintoja (esim posliinieläimiä *justjoo*), nykyään kun saan vaan joululahjoja ihmisiltä jotka todella tuntee mut (äiti, iskä, systeri) niin ei oo pelkoa posliinielukoista tai vaaleenpunasista päiväkirjoista. :P

Kukatkaan ei oo kyl yhtään mun näkönen lahja, viherkasvit kyl sit on.

Toiset on helppoja, toiset ei. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hei2

Posts: 25

#402 • • Hei2 Blondiini.
Mä olen aika pitkälti myöskin sillä linjalla, että tulkoon mitä vaan, mistä hintaluokasta vaan, kunhan lahja on aidosti mietitty ja ajatuksella annettu. Sellainen lahja ilahduttaa. Joskus se lahjus voi olla ihan tarpeesta lähtöisin ja joskus taas jotakin sellaista mitä itse ei välttämättä raaskisi ostaa. Krääsästä en välitä; hienointa olisi saada jotakin pitkäkestoista (korut toimii aina) tai sitten jotain hemmotteluun liittyvää, vaikkapa lahjakortti day spahan tai illallinen pitkän kaavan mukaan hyvässä ravintolassa.
Valandir

Posts: 98

#403 • • Valandir Anjunabeats -friikki
Eiköhän sitä olla aina sinne alusvaateosastolle suunnattu kun on naisen joululahjasta ollut kyse. Hyvinkin käytännöllistä, koska käyttöä ainakin tulee olemaan mitä tahansa sieltä sitten tuokin! :)
haesul

Posts: 178

#404 • • haesul :--)
mitä jos se nainen on pikkusisko ja haluaa samalla antaa opetuksen?

--
*kuolaa*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#405 • • [Nuclear] el aprendiz
Risuja.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

infiana

Posts: 93

#406 • • infiana Baby Prodigy
joku ihana kirja (ei mitään romanttista vitun novellia jossa on fabio kannessa). Tai sit vie sen keskellä yötä ulos kaatosateeseen, pussaa ja yllättää suklaakonvehdeilla tai päivänkakkaralla. Tai jättää sydämmen muotoisen lapun jonnekkin vessan kaappiin jemmaan.
Mutta tottakai jos et ole romanttista tyyppiä niin Balenciaga saa kaikki naiset sekaisin hetkellisesti. Pointti oli se ettei sen tarvitse olla mitään isoa ja kallista. Jotain vaan mikä saa naisen tuntemaan itsensä uniikiksi.
anniharha

Posts: 1,937

#407 • • anniharha

infiana, 13.12.2007 20:47:
joku ihana kirja ,Tai jättää sydämmen muotoisen lapun jonnekkin vessan kaappiin jemmaan.



suomen kieli oppi kirja esi merkiksi <3

--
and though my words could save the world they never come out right

infiana

Posts: 93

#408 • • infiana Baby Prodigy

anniharha, 13.12.2007 20:52:
---
infiana, 13.12.2007 20:47:
joku ihana kirja ,Tai jättää sydämmen muotoisen lapun jonnekkin vessan kaappiin jemmaan.

---


suomen kieli oppi kirja esi merkiksi <3



tai sit ostaa sille kämpän niin ettei sen tarvii asuu Jyväskylässä... *hymy**plur*
anniharha

Posts: 1,937

#409 • • anniharha

infiana, 13.12.2007 20:55:
tai sit ostaa sille kämpän niin ettei sen tarvii asuu Jyväskylässä... *hymy**plur*



Kelpais! Vapaaehtoisia? *pihkassa*

--
and though my words could save the world they never come out right

kixon

Posts: 45

#410 • • kixon
Seksikkäät alusvaatteet.. Mieluummin ulkomailta kuten esim. www.annsummer.co.uk tai www.victoriassecret.com.. (voisin kertoa tämän poikaystävällenikin..) XD
AlexS

Posts: 1,389

#411 • • Edited AlexS kummasetä
Eiköhän tänkin joku ole jo tänne pistänyt...mut muistin virkistykseksi :)
&feature=related

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Avatar
#412 • • Muussika Guest

Freja, 12.12.2007 21:02:
Mä taas oon sellanen, et aika paljon asioita kelpaa mulle, kunhan mulle tulee sellanen olo, että joku on nähny kaupas jotain ja aatellu et "toi on Reijan näkönen"(on se sitte 50 sentin tai 50 euron arvoista), tai vaikka sitten tehnyt itse sen lahjan ajatellen mua.

Eli siis tarkoitan nyt, et kunhan mulle tulee lahjan saatua sellanen olo et "se ajatteli mua :)", ni lahja on onnistunut.



U stole my words, BoobStand. *joo*

Yks mun saamista ihanimmista lahjoista ikinä on semmoi ite tehty ja kotiuunissa paistettu (:D) savinen taulu, johon on kaiverrettu uggala buggala -kielellä nii helly teksti et tuli tippa silimään ku sen luki (saatika kun kuulin et se on ollu koulutehtävä ja se teksti on pitäny lukee koko luokan kuullen :D). *plur*
Kattelen sitä vieläkin melkeen päivittäin ku siitä tulee niin hyvä mieli. :)
MaSari

Posts: 1,986

#413 • • MaSari space jammer
koru vaa <3

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-V-

Posts: 587

#414 • • -V-
Monesti kun multa kysytään et mitä tahdon, niin vastaan etten mä mitään tartte tai sit Murmelille vastaan et "sut". Mutta tosiasissa kyllä niitä lahjoja on kiva saada ja ehkä vähän jopa möksähtäisin jos ei Murmeli olis mua jouluna ajatellut ja hankkinut jotain kivaa...

Muakaan ei kiinosta lahjan hinta, vaan se tarkoitus ja ajatus on tärkeintä. Murmeli on yrittäny kysellä mitä tahtoisin, mutta kun ei oikein oo mitään sellaista erityistä, ja tykkään hirmusesti aina lahjan tuomasta yllätyksellisyydestä. Tai toki tiedän mitä Murmelilta tahtoisin, mutta se on taas ihan eri juttu *lmao* (ja niitä hesan matkalippuja on vieläki kymmenen saamatta)

Mistään krääsästä ja tilpehööristä en tykkää, se on varma. Mut mistä sit tykkäisin... Kaikki toimiva ja käytännöllinen on jees, esim vaatteet, kirjat, TARVITTAVAT tavarat, jne... toisaalta pitää kyllä tietää aika tarkkaan mun maku jos lähtee mulle jotain vaatteitä ym ostamaan, korut toimii aina, varsinkin jos yhtään tietää mistä mä tykkään... (valkokultaa *vink vink*), , tai sit hajuvedet... Lahjakortit on ihan jees saada sukulaisilta ym, mut omalta Murulta toivois aina jotain vähän enemmän "ajatusta" vaativampaa...

Tykkään siis lahjasta joka on "kauas" kestoisa, mutta myös jotku hemmottelu jutut on jees, varsinkin jos niihin sisältyy yhdessäoloa... Mutta mielikuvitusta saa toki käyttää. Ja jos ei muuta keksi ni vie vaikka sit sinne alusvaateosastolle...

*hihu* joulua odotellessa *nauru*
-V-

Posts: 587

#415 • • -V-

katjastina, 12.12.2007 19:30:
Joku ihana hierontaöljy ja kokovartalohieronta. Paljon pusuja ja suojaamatonta seksiä, jonka ansiosta tulis syysiltojen ratoks pieni vauva...oispa täydellistä*plur*



*joo* tää kuulostaa ihanalta!!!
Sallakat

Posts: 2,220

#417 • • Sallakat jungle, baby !
itse olisin ainakin tosi iloinen jos saisin L'Occitane luomutuotteita. niillä on kauniita hajuja ja tosi hyviä tuotteita muutenkin. Itselläni on hius-, vartalo- ja kasvohoitotuotteita tältä merkiltä ja olen ollut tosi tyytyväinen.
Amuck

Posts: 2,396

#418 • • Amuck dub-i-dub

violet_angel, 13.12.2007 22:10:
Monesti kun multa kysytään et mitä tahdon, niin vastaan etten mä mitään tartte tai sit Murmelille vastaan et "sut". Mutta tosiasissa kyllä niitä lahjoja on kiva saada ja ehkä vähän jopa möksähtäisin jos ei Murmeli olis mua jouluna ajatellut ja hankkinut jotain kivaa...


Anteeksi mutta minkä takia sitten sanot ettet tarvitse mitään? Ai hitto mua ärsyttää tilanteet kun ollaan sovittu että mitään ei hankita, ja toisella onkin lahja ostettuna. Oikeastaan mä möksähtäisin enemmän siitä että toinen ON hankkinut jotain kiellosta huolimatta.

Voi miesparat, millä te voitte tietää miten naisia tulee kohdella kun kuitenkin olemme niin vitun omituisia.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pirpeli

Posts: 5,533

#419 • • pirpeli

2la, 14.12.2007 12:35:
Voi miesparat, millä te voitte tietää miten naisia tulee kohdella kun kuitenkin olemme niin vitun omituisia.



Mä ihmettelen usein samaa :D Jotenkin ne vaan aina välillä onnistuu...
Nainen pitää tuntea, ennenkun sille käy ostelee yhtään mitään. Tai sitte naista pitää kuunnella :) Sama se on miehen kohdalla. Ihan turha sille on jarrusukkia ostella tai Axea, jos kumpikaan ei kiinnosta. Pitää pitää korvat auki, niin tietää mistä ne pitää. Ja mitä ne haluaa.

Naiselle voi ihan hyvin ostaa vaikka 8 veistä, jos tietää, että ne tulee käyttöön. Tai vaikka aniliininpunasen alusasun, jos tietää, että siitä väristä pitää. Ja tottakai kokoa voi kysyä, tai sitte vakoilla alusvaatelaatikolla.(Olettaen, että sinne on pääsy..)

Ite haluaisin jotain käytänöllistä tai hemmottelua. Tai sitte jotain pientä kivaa jostain osto- ja myyntiliikkeestä. Kyllä tuo ukko tietää, mistä pidän :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

wiwi

Posts: 1,575

#420 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
http://www.parempilahja.fi/

Me ollaan poikakaverin kanssa sovittu, ettei osteta mitään toisillemme. Paitsi, että se on turhaa, ei kummankaan rahatilanne ole paras mahdollinen. Ja kohta on kuitenkin edessä muutto yhteen (*plur*), mieluummin ostetaan sitten yhdessä jotain tarpeellista.

Em. sivustoa kuitenkin vinkkasin siskolle. Sanoin, että jos haluaa jotain välttämättä ostaa ja sen olevan sellaista, mistä oikeasti ilahdun, niin ostaisi jotain tuolta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.