Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 383,250 views

Jocular

Posts: 1,359

#361 • • Jocular Janni
Naikkoselle omaan autoon jenkeistä tilattu bobblehead omalla pärställä *nauru* Tän mä viel joskus jollekki toteutan ;)

http://www.whoopassenterprises.com/

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Anselmi

Posts: 2,578

#362 • • Edited Anselmi And sell me
Rakkauttaja piis ka a.

--
sen pituinen se

Avatar
#363 • • Jaska Guest
Ei mitään.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#365 • • [Nuclear] el aprendiz
Risuja ja mielialalääkkeitä.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

DiamonDie

Posts: 676

#366 • • DiamonDie mediahippi
Omalla toivelistallani on lähinnä tietokirjoja - vegaanisia keittokirjoja, lääketieteellisiä kirjoja ja pari kirjoittamiseen/kirjojen myymiseen liittyvää opusta. Kyllä minulle kelpaisi se vuohikatraskin, tosin tilaa sille saattaisi löytyä vähän huonosti. Naispuolisia ystäviäni ajattelin lahjoa esim. vedoksilla itse ottamistani valokuvista ja minttusuklaapipareilla.

Parasta olisi jos ylipäänsä saisi viettää joulua, mitä ei ole päässyt tekemään viiteen vuoteen, mutta tänä vuonna ehkä onnistuukin.
terraluna

Posts: 1,270

#367 • • terraluna Agentti
-Lahjakortti Helsinki Day Spahan
-Skumppaa
-Uusi mikseri
-Koru
-Kotitossut ja -housut ni ei tarvi aina pölliä niitä mieheltä :D

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Avatar
#368 • • Lilly Guest
-Haleja ja pusuja
-Pehmoleluja*plur*
-Musiikkia
-Koruja
-Minttulikööriä
Josssu

Posts: 506

#369 • • Josssu
Poni. *blush*

Ja kaikki söpö ja vaaleenpunanen käy myös.
Trixie

Posts: 1,342

#370 • • Trixie
Itselle kelpais kunnon valurautanen paistokasari, keittiöveitsisarja sellaset kunnolliset, jossa kunnon kokkiveitsi yms, kokovartalohieronta *hih* lahjakortti johonkin aromaattiseen hoitoon, uus kylpytakki, yökkäri tms. ja tietty paljon rakkautta, hellyyttä, paijjausta ja pusuja *plur*

--
face your fears and live your dreams

Jutu

Posts: 3,054

#371 • • Jutu Blondi

Trixie, 11.12.2007 16:33:
keittiöveitsisarja sellaset kunnolliset, jossa kunnon kokkiveitsi


Niin mullekin kelpais *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Caro²

Posts: 5,301

#372 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kyllä se nyt niin on, että jos joku miehenretale täältä lukee vinkkejä naiselleen, niin paras joululahja lienee toinen mies..

soo ja soo.
ville

Posts: 3,780

#373 • • ville olen oikeasti ujo

Trixie, 11.12.2007 16:33:
Itselle kelpais kunnon valurautanen paistokasari, keittiöveitsisarja sellaset kunnolliset, jossa kunnon kokkiveitsi yms,



Vinkki jos tämän meinaa toteuttaa: ostaa kerralla kunnollisen veitsen 100e hintaluokasta, niin ei tarvitse uusia sitä enää koskaan :)
Fyrisch

Posts: 4,525

#374 • • Fyrisch
Mä en oo nainen mut mullekki kelpaa kokkiveitsi joululahjaks, mieluiten takefu..

Edellisest lohkes palanen terästä :E

09.004.180_detail.jpg
Cloud

Posts: 2,162

#375 • • Cloud Game Freak

Jutu, 11.12.2007 16:42:
---
Trixie, 11.12.2007 16:33:
keittiöveitsisarja sellaset kunnolliset, jossa kunnon kokkiveitsi

---

Niin mullekin kelpais *hih*


Pst pst. Jos lahjan ostajat valittavat näiden välineiden kalliutta niin tässä pro tips. Lahden suunnalla vaikuttaville.

Renkomäen abc:lla iittalan tehtaanmyymälä. Sielä on suomen "halvimmat" tehtaanmyymälä hinnat. Ne myy b:luokkaa mutta samalla hinnalla tai lähes samalla saa priimaakin siinä sivussa.

Sieltä itselleni ostanut keittiöveitsiä todella paljon halvemmalla sekä pannuja ja muita.
Esmes Hackamanin kokkiveitsi jonka normikauppa hinta on 40e ostin 10e..

Eli ei tulisi kamalan kalliiksi nuo joululahjat edes, mitä nuo tuommoiset "laadukkaina" yleensä on.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jutu

Posts: 3,054

#378 • • Jutu Blondi

ezzy, 11.12.2007 17:17:

large_Voodoo.jpg


Toi on hieno, mut hiukan tyyris mun lompuukille. Ja epäilen ettei kukaan muukaan sitä ostais mulle *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ville

Posts: 3,780

#379 • • ville olen oikeasti ujo

Cloud, 11.12.2007 17:01:
Sieltä itselleni ostanut keittiöveitsiä todella paljon halvemmalla sekä pannuja ja muita.
Esmes Hackamanin kokkiveitsi jonka normikauppa hinta on 40e ostin 10e..

Eli ei tulisi kamalan kalliiksi nuo joululahjat edes, mitä nuo tuommoiset "laadukkaina" yleensä on.



On olemassa hyviä keittiöveitsiä ja sitten on olemassa oikeasti todella laadukkaita kettiöveitsiä.

Fiskarsit edustaa tota hyvää päätä. Ei niissä mitään vikaa ole, päin vastoin ne tarjoavat todella hyvän hinta/laatusuhteen. Mutta jos haluaa ostaa veitsen, joka kestää pitkään, sen saa aina teräväksi ja se pysyy terävänä, kannattaa ostaa kertaluokkaa parempi tuote.
Cloud

Posts: 2,162

#380 • • Cloud Game Freak

ville, 11.12.2007 17:23:



On olemassa hyviä keittiöveitsiä ja sitten on olemassa oikeasti todella laadukkaita kettiöveitsiä.

Fiskarsit edustaa tota hyvää päätä. Ei niissä mitään vikaa ole, päin vastoin ne tarjoavat todella hyvän hinta/laatusuhteen. Mutta jos haluaa ostaa veitsen, joka kestää pitkään, sen saa aina teräväksi ja se pysyy terävänä, kannattaa ostaa kertaluokkaa parempi tuote.



Täysin samaa mieltä.

Tosin atm olen täysin tyytyväinen iittala/hackam/fiskars ym tasoisiin välineisiin keittössäni. Ehkä sitten isompana omassa asunnossa jo voikin jo hankituttaa ne kaikkin designimmat ja parhaimmat välineet.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.