Uudenvuodenlupaukset

397 posts, 20 pages, 168,178 views

d0a

Posts: 141

#141 • • d0a Burb!
Oikeastaan tää lupaus on jo alkanut aikaa sitten (Supersize me:n nähtyä) eli Hesburger ja McDonald's banni (toki muutkin "hamppari"mestat, mutta kotinurkila ei taida paljo muita olla).

Taitaa kyllä homma kusta, kun kerran teettää välillä vaikeuksia kävellä kyseisten paikkojen ohitse). Onneks sain kaverinkin raahattua juttuun mukaan.
peepe

Posts: 904

#142 • • peepe
En lupaa yhtään mitään
Joannah

Posts: 36

#143 • • Joannah
Lupasin luvata että nyt loppu se röksän pumppaaminen... Kaverin kans lyötiin oikeen vetoa ett onnistutaa, ni pakkoha se on sit!*nauru*

Voi kyllä jonkinmoiset olot olla jonku aikaa.. *hikoil*
*AnnU*

Posts: 157

#144 • • *AnnU* NanneNanneNanne

Joannah:
Lupasin luvata että nyt loppu se röksän pumppaaminen... Kaverin kans lyötiin oikeen vetoa ett onnistutaa, ni pakkoha se on sit!*nauru*

Voi kyllä jonkinmoiset olot olla jonku aikaa.. *hikoil*



pari ensimmäistä lakkopäivää on hirveitä..
itse olin ainkin ihan raivohullu..*piru**hmph**piru*
onnea! *lohduttel*

--
*sydän**sydän**sydän*

darkfr

Posts: 232

#145 • • darkfr d:play
varmaan yks maailman turhimmista asioista. kulttuuririhkamaa.

--
4/4

Avatar
#146 • • VilliTiikeri Guest
Itse jatkan samalla lupauksella kuin viime vuonna.. Tämä vuosi antanut niin paljon puhtia seuraavaan että uskaltaa jatkaa samaa rataa.. *hymy**hih* En tiedä onko tälläinen soveliasta mutta silti, itsellenihän minä sen lupauksen teen.. *hih*

Viime vuoden lupaukseni oli aloittaa laihdutus 1.1.2004 ja laihduttaa 26kg.. Tässä ollaan kohta vuosi menty ja 13,5kg hukkunut.. *piis**jiihaa* että jos vielä koettaisi ens vuonna saisi sen lopun poijes sitten.. *hymy*
Chatte

Posts: 4,085

#148 • • Chatte Team Teknolipat :)

Lace:
Ajattelin nyt uv:na tehdä ekaa kertaa moneen vuoteen uudenvuodenlupauksen: meen vuonna 2005 luovuttamaan verta! Siitä on pakko tehdä big deal ja tällanen rituaalijuttu, koska muuten en ikinä saa sitä tehdyksi... on se niin pelottavaa *iihhih* Hemoglobiinin nostatus on jo aloitettu *nauru*


Hyvä tyttö, niin sitä pitää. *hali*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#149 • • Chatte Team Teknolipat :)
Henkilökohtaisesti en pidä uuttavuotta sen ihmeellisempänä kuin muitakaan päiviä vuodessa, joten jos teen jotain lupauksia itselleni, teen ne silloin, kun on aiheellista.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

PieceOfMind

Posts: 628

#150 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Ai niih... ja pitää kai luvata vihdoin viimein hankkiutua eroon markoista! Just niin, markoista.. niitä on mulla kolikoina sellaset 5 litraa *justjoo* *huoh* ottaakohan mikään instanssi enää niitä vastaankaan *iihhih* *hih*
Claquesous

Posts: 3,206

#151 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Lupaan pyhästi rikkoa kaikki pyhät uudenvuodenlupaukseni

EDIT: onpas suomenkielen yhdyssanasäännöt monimutkaisia

--
32. of December

Miazu

Posts: 815

#152 • • Miazu Päivänsäde
Lupaan olla kiltisti ja olla sikailematta:)
baty

Posts: 1,607

#153 • • Edited baty TranceConnection
Tipaton tammikuu (vain suomen mantereella oltaessa)
Liqued

Posts: 187

#154 • • Liqued CyberHemuli
En oo koskaa mitää luvannu utenavuotena enkä tuu lupaamaan :D..Ei ne kumminkaa pitäs :P

--
Spin!

Lin

Posts: 230

#155 • • Edited Lin Kebab - ilman valkosipulia
1.1.2005 lähtien rupean absolutistiksi. Ei enää kulaustakaan alkoholia mulle.
Lisäksi voisin vähentää kiroilua, bilettämistä ja harrastaa liikuntaa säännöllisesti.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

sapeli

Posts: 11,768

#156 • • sapeli jokukukamikä?
Itse asiassa taidankin pyörtää puheeni ja tehdä yhden uudenvuodenlupauksen: lupaan pitää itsestäni parempaa huolta *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Major Tom

Posts: 266

#157 • • Major Tom
Lupaan omistaa ensivuoden itselleni (nyt kun on sinkkukinkku), eli hemmotella itteäni levyillä, alkoholilla ja bilettämisellä. Jossain vaiheessa kuitenkin kyllästyy ittensä hemmotteluun, joten lupaan tehdä parhaani ja koittaa kovasti löytää jonkun kuka jaksaa hemmotella mua.

Lupaan myöskin valmistua koulustani vihdoinkin ensivuoden aikana.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#158 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
en oo oikeestaan koskaan tehnyt mitään uudenvuodenlupauksia, mut tällä kertaa voisin alkaa kuitenkin harrastaa enemmän liikuntaa ja saada ton elopainon muutaman kilos alaspäin *joo* Lupaan myös bilettää ahkerasti *lmao*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Howdy

Posts: 7,955

#159 • • Howdy Oldie
Vois kyll yrittää sekoilla vähän enemmän .. ja olla kiltimmin silleen muuten ..

--
Käpy vailla vertaa

Jusuplussa

Posts: 1,292

#160 • • Jusuplussa UG-///
Lupaan olla vuoden päästä isompi ku nyt