Uudenvuodenlupaukset

397 posts, 20 pages, 167,787 views

DagO

Posts: 1,066

#161 • • DagO häröö
Lupasin jo viime vuonna etten lupaa mitään uudenvuoden lupauksii. Ja lupaus on pitänyt.
Lallu

Posts: 356

#162 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
Jätän roskaruuan vähemmälle, kebut ja mäcci safka+ sipsit saa nyt odottaa hiukan aikaa!!!! *justjoo*
Lin

Posts: 230

#163 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Avernian:
---
-Linda-:
1.1.2005 lähtien rupean absolutistiksi. Ei enää kulaustakaan alkoholia mulle.

---

Muista sitten, ettei keskiyön jälkeen uudenvuodenaattona juoda enää! *hih*



Muistan muistan... Ei tippaakaan!

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Rocca

Posts: 3,064

#164 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

-Linda-:
1.1.2005 lähtien rupean absolutistiksi. Ei enää kulaustakaan alkoholia mulle.



Ei tuu onnistuu *hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Lin

Posts: 230

#165 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Rocca:
---
-Linda-:
1.1.2005 lähtien rupean absolutistiksi. Ei enää kulaustakaan alkoholia mulle.

---

Ei tuu onnistuu *hih*



Aivan varmasti onnistuu... Mä en pahemmin tykkää alkoholista, joten tästä tulee helppoa. Yleensä se on kaikille muille tosi vaikeeta, kun joku ei juo. Tänä vuonna en oo ollut kertaakaan humalassa, viime vuonna taisin olla 2 kertaa. Oon juonut max 1o drinksua koko vuonna.

Kiitos kannustuksesta! *NAURU*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Rocca

Posts: 3,064

#166 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew

-Linda-:

Aivan varmasti onnistuu... Mä en pahemmin tykkää alkoholista, joten tästä tulee helppoa. Yleensä se on kaikille muille tosi vaikeeta, kun joku ei juo. Tänä vuonna en oo ollut kertaakaan humalassa, viime vuonna taisin olla 2 kertaa. Oon juonut max 1o drinksua koko vuonna.

Kiitos kannustuksesta! *NAURU*



Jaa sori en tienny tätä *hymy* tonhan onnistuu vallanmainiosti sitten *hymy* voisin koittaa jos onnistuis itte lopettamaan ihan kokonaan tupakin vedon vaikka ei sitä enää kyllä tuu poltettuu yhtään..pelkästään jos on humalassa ei muuten..en tiiä mikä siin on et tulee himo siihe *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Lin

Posts: 230

#167 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Rocca:

Jaa sori en tienny tätä *hymy* tonhan onnistuu vallanmainiosti sitten *hymy* voisin koittaa jos onnistuis itte lopettamaan ihan kokonaan tupakin vedon vaikka ei sitä enää kyllä tuu poltettuu yhtään..pelkästään jos on humalassa ei muuten..en tiiä mikä siin on et tulee himo siihe *uuh*



Se on vaan tahdonvoimasta kiinni... *justjoo**nauru*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Rocca

Posts: 3,064

#168 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

-Linda-:

Se on vaan tahdonvoimasta kiinni... *justjoo**nauru*



Kirjaimellisesti...kyllä mulla on lujat tahdonvoimat...*joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

2000

Posts: 420

#169 • • 2000 Opetuslapsi
Se tosiaan meni taas sekin vuosi!
Minä lupaan uudenvuodenlupauksena lahjoittaa joka kuukausi rahaa hyväntekeväisyyteen!

--
2 nasty 4 U

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#170 • • Aziz Combat Fighter

2000:
Se tosiaan meni taas sekin vuosi!
Minä lupaan uudenvuodenlupauksena lahjoittaa joka kuukausi rahaa hyväntekeväisyyteen!



Mä voin ottaa vastaan ni saan vuokran maksettuu paremmin!
JustinSan

Posts: 822

#171 • • Edited JustinSan Nullius in verba
Musta tulee ens vuonna maailman eniten vahvoin, älykkäin, nopein, tehokkain, lennokkain, näppärin, sukkelin, kieroin, ovelin, taidokkain, veistoksellisin, empaattisin, sympaattisin, herttaisin, karskein, makein, kirpein, suolaisin, rikkain, avuliain, armeliain, rakastetuin, luotetuin, arvostetuin, selväpäisin, rohkein, tyylikkäin, runollisin, pasifistisin, terrorismivastaisin, perustavanlaatuisin, tervein ja upein ihmisolento koskaan ikinä! TEH los muchos graNDe bueno cha cha chaa EL BASTARDO strikes again!


(d'uh, jos lähetää tekee lupauksii mitkä ei kuitenkaa pidä, ni kai sitä voi samantein laittaa kunnolla saatana)

*ding*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

soulsaw

Posts: 444

#172 • • soulsaw 1.0
vähennän tuopakointia kanss, must.. *hymy*

--
_____

MissKoo

Posts: 1,289

#173 • • MissKoo
Jaahas.. minä lupaan pitää tipattoman tammikuun, jos menen bilettelee niin se tapahtuu sitten selvinpäin. Sitten lupaan alkaa taas kuntoilemaan ja käymään salilla. Röökinpolttoa en lupaa lopettaa, mutta lupaan vähentää.
devisss

Posts: 345

#174 • • devisss superhero.
Hankin paremmin palkatun duunin. Ja ainahan voi laihduttaa. *justjoo*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Avatar
#175 • • ALIEN Guest
hoidan selkäni kuntoon ja olen kesään mennessä täydessä treenikunnossa ja elokuussa juoksen cooperin vähintään 3000m ^___^
Jumala

Posts: 62

#176 • • Jumala
Mitään en lupaa. Tai jos lupaan, niin veto-oikeudella sitten, niin.
mirah

Posts: 257

#177 • • mirah Starchild
Lupaan alottaa karkkilakon, tulla isoksi tytöksi, suorittaa koulun loppuun, ansaita rahaa miljoonasti, muuttaa pois kotoa, kutistua vielä enemmän, kasvattaa hiukset [siis pitkiksi, kyllä mulla hiukset on ennestään *hihu*], olla hermostumatta liioista, antaa anteeksi enemmän, hankkia oman auton, mennä sukuloimaan enemmän ja pitää kiinni absolutistimista. [emmä tajuu]

Ja lupaan tänä vuonna et vaan yks ei tuu toteutettuu, ja veikkaan et se on toi et tuun isoksi tytöksi. *nauru*
T-rex

Posts: 262

#178 • • T-rex ku(i)va tomaatti
lupaan vähät välittää muiden ihmisten rajoittavista lausunnoista ja elää elämääni juuri niin kuin itse haluan carpe diem-meiningillä.

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Pauha

Posts: 515

#179 • • Pauha
Eipä ole vielä kertaakaan tullu luvattu mitää, mut nyt voi luvata että pitää heinakuusta eteenpäin hauskimman kesän ikivä *piis*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Avatar
#180 • • astaroth Guest

Pauha:
mut nyt voi luvata että pitää heinakuusta eteenpäin hauskimman kesän ikivä *piis*


Sama täällä: intti kutsuu. :/