Hesperia Closing Party 29.11.2003 @ Helsinki

85 posts, 5 pages, 11,802 views

Avatar
#61 • • kelasin Guest
harmi ku jäi nää väliin, hesperiassa on aina ollu kivaa *vink*
misjah

Posts: 3,373

#62 • • misjah Team Sika
mix ihmiset valittaa et liikaa jengii.. tarpeex kauhee tina vaan päälle niin se ei haittaa.. *iihhih*
hesperia oli kyl hyvä mesta.. harmi vaan et sekin meni.. *uuh*
enkä päässy tännekkään vaik mieli ois tehny tulla..

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#63 • • aaaaallu Guest
joo-o. Ihan kivat pippalot oli *joo*
Ehkä vaan liika iso epämääräinen kuosikänniapinointi siinä oli joo tosiaan vähän menoa sekoitti, mutta kuitenkin, meininki oli mahtava, jälleen kerran. *sydän*

Joku paskiainen mun uuden drinkin kyllä kaatoi maahan kun tyttöjen kanssa siinä leikittiin lattialla ja lupas muka ostaa uuden, MUT EIPÄ OSTANUT, se harmitti. Mutta sitten kun siirrettiin meidän muovailuvaha atelijee dj-pöydän kaiteelle ja levareille ja siihen yhdistettynä vielä Kimin ja Tabin jatkuva häiriköinti ja kiusaaminen, hyvä ja hassun hauska bilefiilis nousi kattoon ja jalat sai kyytiä ja hyvä mieli sai vallan *plur*

Kiitokset ja tattista deejii-pojille että jaksoi meitä känniääliöitä *plur*
*sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*

Oli kerrassaan taaaaaas mahtavata!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#64 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Kaizu:
Oikeestaan musiikki alkoi upota vasta kun Tab aloitti. Lämmintä tunnelmaa riitti, eikä kylmyys muutenkaan vaivannut. Toivottavasti tulevat jumppasalin käyttäjät tietävät mitä Helsinki menetti heidän vuokseen*igor*



tosiaankin, kuntosaleja on jo ihan liikaa, bilepaikkoja sen sijaan aivan liian vähän

[muokattu 30.11.2003 20:04]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#65 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mua harmittaa, kun missattiin tab. Oliko sen pakko soittaa viimeisenä? *igor* se ensimmäisenä soittanut (Coma?) tanssitti ja lujaa, mutta Kimik ei iskenyt. Pussyssa en ole (vielä) ikinä ollut, mutta kaipa tuosta sai sitten jotain hajua siitäkin *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

darz

Posts: 1,127

#66 • • darz

Pipa:
*eiei**dissaa**justjoo**hmph**poks*



hehe pipalta aina rankentavaa kommenttia *piis**vink* Itse en jaksanut lähteä, no se siitä *pahis*
misjah

Posts: 3,373

#67 • • misjah Team Sika

Avernian:
Kahdesta siideristä tuli krapula. Päätä ainakin särkee.


mä oon ainakin huomannu ittessäni et jos juo vähän niin tulee kauhee darra mut jos vetää pellit kunnolla jumiin niin ei tuu mitään.. vähän outoo..*hmph**ding*

--
www.team*possu*.tk

d-Whack

Posts: 17

#68 • • d-Whack Mr. Clubtrance
Juup juup, oli itseasiassa ensimmäinen kerta kun hesperiaan asti vaivauduin, ja samallapa sitten olikin viimeinen *justjoo* alkuillasta kun oli vielä hyvin tilaa tanssia niin oli mukavaa, musiikkia en niin erityisemmin kuunnellut syystä että olin tukevasti kännissä *nauru* mutta hyvin tuo meni, vaikkakin siinä kunnossa oisin varmaan polkannu pikkukakkosen tunnariakin *nauru*

kahentoista maissa alko olee niin paljon porukkaa ettei oikee enää innostanu koko mesta ja jos oikein muistan niin yhen maissa sitten tapahtui poistuminen. ihan ok bileet, hesperian tanssilattian discovalot oli kivat, muuten paikka sinäänsä ei säväyttänyt. toivottavasti ens viikolla on parempi meno Milleniumeilla, niitä odotellessa *joo* *plur*

*hali* kaikille paikallaolleille!
TonySt

Posts: 4,166

#69 • • TonySt mediamoguli

aaaaallu:

Joku paskiainen mun uuden drinkin kyllä kaatoi maahan kun tyttöjen kanssa siinä leikittiin lattialla ja lupas muka ostaa uuden, MUT EIPÄ OSTANUT, se harmitti.



Sorry. En löytänyt sua enään siitä ihmispaljoudesta.
ps. Drinksuja ei kannata säilyttää lattialla moisessa tungoksessa *wink wink* *hymy*

[muokattu 1.12.2003 13:28]

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#70 • • Arto Guest
Totta.. melkein mikään ei vituta enempää kuin lasinsirut kengänpohjassa.. *piru*
Avatar
#71 • • yana Guest

Arto:
Totta.. melkein mikään ei vituta enempää kuin lasinsirut kengänpohjassa.. *piru*



lasinsirut jalkapohjissa ja varpaissa. nimim. sandaalit rox

[muokattu 1.12.2003 14:08]
-P

Posts: 4,972

#72 • • -P

aaaaallu
Kiitokset ja tattista deejii-pojille että jaksoi meitä känniääliöitä *plur*
*sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* *sydän*

Oli kerrassaan taaaaaas mahtavata!



ja kiitokset allu teille muovailuvaha elukoista *vink**nauru**hali*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

nocturnal animal

Posts: 81

#73 • • nocturnal animal
Ihanaa...........me tultiin sen verran myöhään et jouduttiin jonottamaan tunnin ennen kuin vihdoin ja viimein päästiin inee...........mut oli se sen arvosta kyl ja oli vitun hyvät bileet. Ei sit enää hesperiaa*uuh**uuh**uuh*.....mut life goes on *iloinen* aamulla kauhee krapula ja siin kunnossa piti viel lähtee duuniin.....

--
nocturnal animal

Zwek

Posts: 1,701

#74 • • Zwek
Plah! Odotin enemmän. Coma ei napannu yhtään paria biisiä lukuunottamatta. Kimik soitti ihan menevää. Ehkä illan parasta antia. Tabilta odotin paljon enemmän. Jotenkin hajanainen setti ja aikas paljon virheitä. Paikka oli tupaten täynnä ja loppuillasta törkeen kuuma...

Silti tulee hesperiaa ikävä *nyyh*
Arrrmi

Posts: 405

#75 • • Arrrmi fighter
oih ja voih! Kiitos Hesperialle ja samalla hyvästit!!

Oli taas kivaa ja nautin olostani. Nuista känniääliöitä nyt en mene puhumaan...*justjoo*
Itse olin meinaan sellasessa tuiskeessa jo saapuessani paikalle.. pahoittelen jos olin jollekin rasite.

Musiikki ei ollu oikein mulle mutta se oli odotettavissa..tosin tabilta olisin odottanu hiukan enemmän.. Muuten paikalla oli ihanasti ihkuja ja fiilis katossa, eikä mua mikään ihmisten paljouskaan erityisemmin haitannu. Tosin kuumahan siellä aina on ja kun vaan jakso raahautua portaille viilentymään jakso taas mennä..

Kiitos Hesperia!! *sydän**sydän*

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

milla

Posts: 3,699

#76 • • milla
enpä sanois et bileet oli mitenkää erikoiset, ei iskeny.. ihmiset sit pelasti sen verran kuitenkin et jakso olla loppuun asti :)
IlonaPoks

Posts: 374

#77 • • IlonaPoks Ihminen
Huh huh..

Olipas kemut.. *plur* Musiikkia en voi lähtee millään tasolla arvostelemaan kun en muista muutakun sen tao-taon.. Enkä oikeestaan sitäkään et oliko siel nyt kuuma tms.. No ei vaan.

Paljon paljon vanhoja tuttuja ja tunnelma katossa. Jee.

Muovailuvaha on jees.

täytyy omastakin puolesta vaan todeta että KIIITOS ja anteex..

ILE the pilehile.. :)*täh*

--
Huumori pois

-P

Posts: 4,972

#78 • • -P
jatkoillapa vasta olit kondiksessa *nauru**nauru**nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

IlonaPoks

Posts: 374

#79 • • IlonaPoks Ihminen

Ankeus:
jatkoillapa vasta olit kondiksessa *nauru**nauru**nauru*



Missä jatkoilla??!!.. kuka mitä häh..

*täh**täh**täh**täh**täh**täh**täh**täh**täh**täh*

--
Huumori pois

fadeout

Posts: 171

#80 • • fadeout NoStatus
Joo olihan tuolla huisin kiwaa, mut olin lopussa niin väsy että tamppaaminen vaikutti lähinnä marssimiselta *justjoo*

*sydän* HESPERIA *sydän*

--
tamppauskone - se olen minä