Hesperia Closing Party 29.11.2003 @ Helsinki

85 posts, 5 pages, 11,984 views

-xx-

Posts: 5,001

#41 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Mulla oli tosi kivaa *plur*
Tuli tehtyä kaksikin asiaa ensimmäistä ja viimeistä kertaa Hesperiassa: kävin yläkerrassa ja tanssin korokkeella *iloinen*

*sydän* Tab *sydän*

--
kiitos ja anteeksi ^^

NaperO

Posts: 92

#42 • • NaperO normien katkaisin
Ihan kivat pippalot oli taas Hesperiaan saatu, joskin jokin huipennus siitä jäi puuttumaan. Mutta meikäläinen ainakin nautti musiikista ja mikäs sen tärkeämpää. Hesperialle kiitos ja kumarrus. *hymy*

--
\\\"Freeze you mother-sticker! This is a fuck-up!\\\"

Blues

Posts: 5,414

#43 • • Blues Koning van Afrika
Lattialla tuli viihdyttyä tosi paljon ja erityisesti muistiin jäi Madonnan - Hollywood biisin remix joka oli *sydän*
Koroke oli oikein kiva eikä edes helissyt kun pompin siellä*nauru* Pakko sitäkin oli kokeilla kun ei ollut aikaisemmin Hesperiassa sitä testannut.
Taas oli todella lämmin mutta nyt se ei tuntunut haittaavan yhtään kun lattialla oli niin upea meininki eikä tullut taukoja pidettyä normaaliin tahtiin.
Oli tosi ihanaa kiksua *joo*
Kiitokset kaikille tutuille ja iso*hali*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#44 • • GoA Guest
Kaduttaa että lähdin. Musiikista en voi valittaa koska tiesin sen olevan huonoa. Mutta Hesperia paikkana on vain niin kamala että olla ja voi. Ensinnäkin se että happi meinaa loppua kun ilmanvaihtoa ei ilmeisesti ole muualla kuin portailla silloin kun poke vaivautuu avaamaan ovea. Sitten se että paikkaan päästetään aina liikaa ihmisiä sisään joihin sitten törmäillään jatkuvasti tupakkeja väistellen. Onneksi kuoli noin paska paikka. En tajua mikä siinä on ollut niin viehättävää.
*dissaa*
ämsee

Posts: 722

#45 • • ämsee
Kiitos ja kumarrus Hesperialle.. Ei pettänyt tälläkään kertaa!

--
hyvä yritys

Wera<[-_-]>

Posts: 380

#46 • • Wera<[-_-]> Aina iloinen ihmehäröilijä;o))
Kiitos Hesperia menneistä *hih* Eilenkään et pettänyt!
Late

Posts: 3,441

#47 • • Late team Lasse
Olihan taas loistavat kemut. *sydän* Ikäväkyllä olin taas tapani mukaan aika finaalissa, mutta kyllä mä edes vähän sain polvea nostettua. Kiitoksia kaikille kavereille, erityisesti niinalle etkoista.

hesperia r.i.p. kys paikasta on jäänyt monet hyvät muistot.
-P

Posts: 4,972

#48 • • -P
kivaa oli, ei valittamista (paitsi kuumuus ja väen paljous, joista molemmat olivat odotettavia tosin) *iihhih*. kiitos kimille vielä setistä *hymy*

[muokattu 30.11.2003 14:05]

[muokattu 30.11.2003 14:05]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#49 • • UnityF joo just se
No niiiiiiiin siinä se nähtiin ”maria pesee mattoja ja sit viettää rauhallisen illan kotona Noran kanssa... ”`*justjoo*

Klo 20 aikoihin Nora uteli multa että miksi jo noin 100 otusta on varmaan soitellu/ laittanu viestii ja sanoin että tänään on Hesperian hautajais bileet.. nora sit pakotti mut lähtee laitto mut meikkaa pika pikaa ja niin sit pomppasin bussiin ja sit junaan ja huoh paikalla oltiin...
Paikalla oli paljon tuttuja jotka oli aika kivasti yllättyneitä kun olinkin paikalle saapunu vaikka toisin olin sanonnu. Musiikki oli sitä mitä tiesin sen olevankin että ei mitään erikoisen erillaista... Kuuma.. no aina siel on kuuma.. *hymy*
Mä kyllä missasin Tabin setin koska lähin sit kummiskin ajoissa kotiin nukkumaan koska mä tulinkin periaatteella mä vain pistäydyn.. *joo*
Kotona oli ihanaa kömpii omaan sänkyyn nukkumaan kun muut vasta lopetteli hesperiassa tanssimista.. Mulla jäi ihan jees fiilis.
Hesperiasta jäi paljon muistoja...*sydän*

Ja erityis kiitos Itikselle ja Riikalle... *sydän*

[muokattu 30.11.2003 14:12]
wattsson

Posts: 146

#50 • • wattsson
Oli taas vaihteeks erittäin hyvät bileet! musiikki oli parasta mahdollista ja ja tunnelma oli mahtava. tanssilattialta tosin löytyi vähä normaalia enemmän känniääliöitä ja sit se pikkujoulu porukka, alko vähä naurattaa ku joku 40v nainen tulee siihen jotaa lääppii ja kysyy ”oonks liian vanha sulle” *nauru**nauru* kuuma oli ja pitkäst aikaa tuli kunnon hiki. mut kiitos hesperia ihanista bileistä ja heihei *pihkassa*

tabin setistä jäi soimaa päähän se biisi sen puheen jälkee!?!? mikä se oli, se levy mitä tab siel halaili ja näytteli??
Damien

Posts: 2,882

#51 • • Damien [tr3ox]
Olin kyllä niin ikiroudassa koko illan ettei mun ehkä kannattais ensimmäisenä alkaa kritisoimaan, mutta 02.00 alkoi jo ahdistamaan. Porukkaa oli siis liikaa tai Hesperian ilmanvaihtoi oli pahasti tauolla, ei nimit. meinannut enää saada happea ja pökrä kävi lähellä.
Ai nii ja sit siel oili liian paljon hyvännäköisiä naisia, meinas aivokuori kärähtää ja taas ahdistaa kun aina kun päänsä käänsi, oli sielä suunnassa joku super.... Liikaa stimulantteja, liika on liikaa.
display23

Posts: 3,069

#52 • • display23

PeryMason:
känniääliöitä


me ei ainakaan oltu!*hahjust*
vaavu

Posts: 1,324

#53 • • vaavu vara-vana
Kyllä Hallmarkin hautajaiset oli mulle enemmän SE tapahtuma. Kun tämmöinen visualisti olen, niin heti ensimmäisenä pisti silmään paikan riisuttu ilme: ei dekon dekoa. Tämä on aikamoisessa kontrastissa sekä Hallmarkin että Pussyn suhteen, joissa molemmissa on ihan eri tavalla silmänruokaa. Tuollaisenaan Hesperia oli vain... no, hotellin yökerho.

Bileet oli ihan jees, ja erityisesti Tero soitti ihkua heti alkuillasta *sydän*, mutta piti sitten kuitenkin kömpiä kohtuu aikaisin kotiin.

Kyllä se Orkidean ja Tabin hehkuttelu silloin viimeisessä Hallmarkissa oli paljon enemmän *pihkassa*.
efo

Posts: 1,908

#54 • • efo Laserpoint
Tietty ois voinu jäädä kotiinki.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#55 • • pipa Guest
*eiei**dissaa**justjoo**hmph**poks*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#56 • • Tiikerriii Tj
mä tykkäsin ihan kauhiasti*hymy*harmi että joutui lähtemään aikaseen kotiin *igor*

--
RÄYH!!!!

itis

Posts: 2,518

#57 • • itis Morning Star
Pakko sanoa etten ollut ihan järjissäni tuolla, kun ihan sama oli miten kuuma tahansa tai miten tungosta tahansa ja vaikka kuka känniääliö olisi siinä önkäillyt niin mulla vaan oli ihan jumalattoman kivaa vaikka mä en muka edes tykkää kiksusta kun se on niin hidasta... Mikä mulla sitten olikin, niin hapenpuutetta lukuunottamatta ihan sairaan hauskaa ja Musa toimi kuin junan vessa parhaimmillaan. Kiitoksia Taas Ihquille kavereille ja muille kauniille ihmisille, kyllä teidän kanssa on kiva hillua ajatukset nollatoiminnalla ja pomppia tuntitolkulla kuin glowstickin niellyt siellä lavalla *hih*

Hyvä lopetus paikalle, ainakin minulle tuosta Hesperiasta jää kultaisia muistoja jos ei lasketa ilmastointia...

Kiitos Riikalle, on se vaan niin hyvä et on taitavia tyyppejä kavereina *hih*

Unity > eipä kesta, np. *sydän*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Avatar
#58 • • Arto Guest
Oli kyllä todella nastaa!!!*super**super**super*
Verrattuna Hallmarkin musiikkiin pidin tän kertaista antia huomattavasti parempana!!!
Varsinkin KimiK ja Tao-Tao veivät taas jalat alta.*pelle**heiii*
Kaizu

Posts: 194

#59 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Oikeestaan musiikki alkoi upota vasta kun Tab aloitti. Lämmintä tunnelmaa riitti, eikä kylmyys muutenkaan vaivannut. Toivottavasti tulevat jumppasalin käyttäjät tietävät mitä Helsinki menetti heidän vuokseen*igor*

--
PaartiPaarti

Armin

Posts: 411

#60 • • Armin surffitukka
No, paikkaa ei kyllä jää ikävä.

Kyllä olisi palotarkastaja ollut kauhuissaan jos olisi nähnyt paikan vellovan ihmismäärän.

Musiikki oli ihan nappiiin, tykkäsin todellatodella, mutta tanssia ei hirveesti jaksanut huonon ilman takia ja loppuvaiheessa iltaa pelkkä seisominen nosti hien pintaan.

Ja kiitos kaikilel tutuille ja ihkuille että olitte saapuuneet paikalle, piristitte iltaan kivasti (joo, lähtö viivästyi puolitoista tuntia)

Ja siihen asiaan ei varmaan koskaa tulla puuttumaan, että ravintoloiden kävijämääriä alettaisiin vahtia. Otetaan väkeä vain niin paljon sisälle kuin mahdollista koska eihän täällä mitään koskaan tapahdu. Sama homma on esim Rauman suosituimmassa ravitolassa, jos kompastuu rappusissa niin nou hätä, väkeä on niin paljon ettei pääse katumaan.
Mutta jossitellaanpa hiukan, mitä jos joskus käy niin että jotakin tapahtuu, syttyy tulipalo tai joku hullu laahaa jonkun pommin paikkaan tai joku muu katastrofi.
Nämä ovat vain äärimmäissyitä.
Nytkin siellä on jo tarpeeksti tukalaa, ihmisiä vilisee jatkuvasti joka paikassa, tilaa ei ole ja ilmanvaihto on heikko, ihmiset tupakoivat missä sattuvat, pahoittaen tilannetta vessa ja baaritiskijonoista puhumattakaan.
Käsittääkseni ravintolaan mennään julimaan ja pitämään hauskaa eikä tukahduttamaan itsensä väkimäärään joukkoon.
Eilen taas muistin miksi käyn enää niin harvoin missään...

Ja onhan se kivaa kun on paljon ihymisiä, ja tehdään kävijäennätyksiä jne mutta ravintoloille on ihan turvallisuussyistä asennettu kävijämääräraja kota pitäisi mielestänie des suuripiirteisti noudattaa.
Koska tungos ei ole kivaa kuin niille jotka siitä hyötyvät, ei niille ketkä ovat paikalla ja niille jotka siellä tysökentelevät esim. tiskin takana.

Lisäys: Meni nyt off-topicin, mutta kun pääsin vuodattamisen vauhtiin niin *vink*

[muokattu 30.11.2003 18:52]