...laivalle...!!

47 posts, 3 pages, 16,279 views

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#21 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
apua....juuri saavuin eilen illal tallinnasta..huh oli sellain dokausreissu et oksat pois, mut kannatetaan porukalla lähtöö, sillä mä olin kahden toisen häörpilettäjänkaa siel ja siel oli pelkkii mummoi,tosin saatii monta mummoystistä...häröiltii niin että koko laivaporukka tunnisti meidät;)pipot&arskat silmil karaokee, ym kivaa;)Nyt olo karsee ja duuni kutsuu...*nyyh*mut siis joo kandee kerätä hyvä jengi kasaan;)*joo*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Hopee

Posts: 37

#22 • • Hopee Iloinen Poika
mut voi ainaki laskee mukaa jos täält jengi on lähös...mielummin ruotsiin mut 20h sopii kans=)

--
I´m smiling again:)

Tyly

Posts: 908

#23 • • Tyly
Aivan muuten toi 20h olis ehkä sillee paras et kaikilta löytyy ainakin siihen aikaa kun ei tarvii töistä ottaa lomaa nii paljoo ja sit siellä ei menis nii tuhottomasti rahanaa... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Avatar
#24 • • Kirsikka Guest
Laivareissu kuulostais kivalta *hymy* oon kyllä ens viikolla lähdössä laivalle, Ruotsiin. Kivaa *iloinen* En kyllä tunne oikeestaan ketään täältä, mutta mitäpä pienistä *nauru* Voisin ehkä minäkin tulla mukaan..
Yohanna

Posts: 137

#25 • • Yohanna
Joo mukaan vaan kaikki jotka pääsee. Enhän mäkään ketään tunne, mut eihän se menoo haittaa! *iloinen* Pääsiäisenä kylläkin lähen 20h risteilylle... *hih*

--
-Yo

Tyly

Posts: 908

#26 • • Tyly
Jenni et kai vaa satu lähtee torstaina viikkarilla??? kun sinne oon mie menossa ja cosmikki ja sillee... *hymy*
Joo ennemmin kyl mennää 20h eikö???

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Avatar
#27 • • Kirsikka Guest
Keskiviikkona siljalla.. Melkein tärppäs! *nauru*
nigel

Posts: 792

#28 • • nigel
nono.. koskas mennää... nyt? öö.. heti?... in 5min? ööö.

aijaa...
no...


nyt?

:)
cicca82

Posts: 190

#29 • • cicca82
Me ollaan lähdös kavereitten kans pääsiäisenä laivalle, vielä en tiedä millä, mutta hauskaa tiedossa jymypaljon.... Jos jollain jotain intressei, niin voinen kertoa laivan ja ajan ja paikan heti kun sen ihte tiiän...*sydän*

--
partyparty im here so also party is here

milla

Posts: 3,699

#30 • • milla
...joo, mä ens viikolla infoon lisää.. yritän säätää sinne pientä yllätystä, mutta saa nyt nähdä onnistuuko...*joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo*
cicca82

Posts: 190

#32 • • cicca82
Mä kans tykkään yllätyksistä...



*sydän*

--
partyparty im here so also party is here

milla

Posts: 3,699

#33 • • milla
...yllätys kosahti*suru**suru*.. eip voi midään.. yritin kuitenkin..okei mutta siis:


LAIVA ON FANTAASIA, LÄHTEE 18.5 KLO.18.00. IKÄ 21.V.

-NYT KAIKKI VARAAMAAN PAIKKOJA SINNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-

kelasin eka sitä cinderellaa, mutta sinne ois ollu jätkiltä 23. sanotte vaan iäks enemmän kun mitä se todellisuudessa on, kun varaatte paikan nyt tonne.. ja muistakaa levyt, jotta voidaan kiusaa deejiitä... aikasemmaks ei saanu tätä reissua, koska laivat oli niin täynnä.. mutta myös tämä täyttyy nopeasti, joten soita jo tänään.. sovitaan sitte myöhemmin missä siellä nähään...? onks tää ok? mä varasin jo matkan itelleni, plus parille frendille...

HUOM! tähän loppuun vielä, et mä en ota mitään vastuuta siitä jos joku ei pääsekkään sinne ikänsä takia. meillä toi iän kusettaminen kyllä onnistui aikoinaan*pahis*

(muokattu 23.3.2002 14:31:14)
cosmikki

Posts: 1,261

#35 • • cosmikki
hmmh.. mulla ei kyllä ole ikää, mutta en tosiaan stressaa sitä. ketkä kaikki nyt olisi lähdössä? kun en ala matkaa varailemaan ellei ole muitakin tulossa *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#36 • • |Cronos| the Moose
tota on nyt viel täs vaihees vähän paha sanoa et tuleeko lähettyä ku ei tiedä viel et onks sinne des ketään lähös ja toi ikä homma (ei ole kyl suurin ongelma).. nää työ hommat kyl vähän rajottaa...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

sebasti

Posts: 231

#37 • • sebasti Lauma
18.5 on alliance turus kårenil... mä ainakin oon jo lupautunu menee sinne... harmi kun osu samal päiväl*uuh*
Yohanna

Posts: 137

#38 • • Yohanna
Öö.. voishan toi olla ihan jees.. täytyy kyl vielä miettiä. *hymy*

Onko kukaan lähdössä pe 29.3. cinderellalle ?*vink* Ajattelin vaan jos joku sattuis samalla bootille.. *iloinen*

--
-Yo

nigel

Posts: 792

#39 • • nigel
mun kyl tekis kovasti mieli mennä laivailee.. en oo kummiskaa kolmeen vuoteen käyny laival..
sanoisin että mä oon megessä..
(mut en jos raha rajoittaa) :(

eli, lopputulos?

no idea..

haluuhaluuhaluu.
milla

Posts: 3,699

#40 • • milla
...joo... äsken varmistin paikkatilanteen sieltä, ja ei ollu kaks kahen hengen hyttiä jäljellä. en sitte tiedä onks jengi täältä varannu paikkoja, vai... hieman kyllä epäilen. jos ihmiset ketkä on varannu, ni viittis ilmottaa tänne...? mä oon ainaki parin kaverin kanssa nyt varmasti menossa, jos ketään nyt kiinnostaa*vink*

...vähän on kyllä sellanen olo että tää homma ei kyllä onnistunut*uuh**eiei*