...laivalle...!!

47 posts, 3 pages, 16,237 views

Avatar
#1 • • chase Guest
...hejjj kaikki.. idea ois siis että sovitaan joku aika ja kaikki änkee samalle laivalle ketkä kynnelle kykenee... voin rupee järkkää juttuu.. siis selvittää aikatauluja lähinnä...jne jne.. *joo**joo**joo**joo**joo**joo*
arty

Posts: 159

#2 • • arty diskopunk
>> hmmz.. mitä siellä laivalla?
onko siellä reiv juttuja? :D

--
||

|Cronos|

Posts: 1,118

#3 • • |Cronos| the Moose
hmm.. tos on sellasia et ongelmia et kaikki ei ole yli 20... Idea olis muuten kyllä miavna loistava.. tarvittais valvojia jne....Vai pääseekö esim. Viroon 18w ihmiset ilman valvojaa.. Ruotsiin ei ainakaan...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

sebasti

Posts: 231

#4 • • sebasti Lauma
JEp jep... no jos tähän porukka lähtee mukaan niin kai mäkin sit jos vaan ajankohta tulee sopimaan....
Avatar
#5 • • M I (eli ent. chase) Guest
...siis ihan kaikkihan nyt ei varmasti pääse mukaan.. mutta jos katon jonku ajankohdan ja kaikki ketkä kykenee lähtee. otan selvää tosta 18.v jutusta.. ja ei oo mitään reiv juttua, mutta ku kerrotte kaikille reiv(hih..)kavereille, saadaan sinne paljon samanlaisia ihmisiä.. otetaan omat levyt mukaan ja ahdistellaan dj.tä kokoilta niillä=)
nigel

Posts: 792

#6 • • nigel
sounds niiice! :)
count me in! :)

..ps. riippuen tietenki vähä ajankohdast yms..

(muokattu 20.3.2002 12:13:25)
|Cronos|

Posts: 1,118

#7 • • |Cronos| the Moose
heh.. dj:tä onkin kiva aian ahdistella... tääl päin ku dj kerran soitti proteus ja vähän parempaa polkkaa niin sai potkut paikallisest..=) onneks kyl pääs sitte myöhemmin sinne takas.. on kumminki sen verran hyvä hommassaan..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

jucca

Posts: 89

#8 • • jucca
loistava idea...mun tietääkseni viron laivoille on ikäraja18v
tietysti ne on vähän aikeempii botskei ku noi ruotsin laivat, mut jos
hyvä posse on kasas niin mikäs siinä...*pelle* *piis*

--
happy happy joy joy

patis

Posts: 1,158

#9 • • patis 10
Viikko sitte oltiin just luokkaristeilyllä 20h cinderellalla, äijä joka sitä järkkäs vaihto ihan surutta "alaikästen" syntymäajat niin että kaikki sai maagiset 20 täyteen. Ja kukaan ei kyselly mitään. Tos oli vielä kaikki ryhmäalennukset sun muut beesissä niin lipun hinnaks tuli 5, eli hytti 20.*hih*

Elikkä kannatetaan risteilyajatusta *pahis*
POSER

Posts: 800

#10 • • POSER Wimp and Poser
Botskille vaan siel on kivaa.. eli messis kans.

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#11 • • M I Guest
juu.. en nyt sit oikeesti tiedä toimisko tää juttu, mut ainahan kannattaa yrittää.. eli laittakaa sana vimmatusti kiertämään!! mikä olis ihmisille sopiva ajankohta? oisko esim toukokuun alku jees?
mixed~thunder

Posts: 524

#12 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
LAIVALLEEEE!!!!!!LAivat rulaa *sydän**sydän**sydän*
I'm in*plur*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

Posts: 1,118

#13 • • |Cronos| the Moose
tuntuu täl hetkel et toukokuulle on nyt laitettu vähän liikaa juttua... mieluummin joku toienn ajankohta...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#14 • • cosmikki
...viroon on siis k18. ja ei toi ikä ole koskaan ennenkään ollut ongelma. laittaa vaan syntymäaikaan pari vuotta lisää *heiii*

..minä voisin luultavasti myöskin olla mukana *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

mixed~thunder

Posts: 524

#15 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Joku viisas on joskus sanonu mulle että jos joatin oikein kovast haluaa ni raivaa esteet sen tieltä...*joo*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Tyly

Posts: 908

#16 • • Tyly
Siis kyllä nyt aina laivalle voi lähteä... *joo* Mut siinä just on näitä ikäongelmii, kun on monesti mulle käyny et kun nuoriso porukka lähtee nii kattoo kaikilta paperit *suru* Ja sitten jää reissu tekemättä... *nyyh*
Mut jos asiasta sovitaan ja homma toimii nii kyllä yksi sinne lisää voidaan ilmeisesti lukea...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

scobl

Posts: 755

#17 • • scobl
ok mielenkiintoinen ajatus! Lähtisin mielellään, mutta ilman passia saattaa olla pikkusen vaikeaa *nauru* Koska saan sen? enpä tiedä, joskus!

byrokratiaa....*igor*

PS. passi on poliisilla koska rakkaat Viron viranomaiset repivät sen muovisen takasivun irti koska se oli sentin irronnut oikeasta puolesta...

byrokratiaa....*igor*

--
bred na net

slush

Posts: 685

#18 • • slush
Mä oon kans mukana tässä jutussa *hymy*
eli aina valmiina lähtemään laivalle!!!*vink*
mixed ja bunde varmaankin haluaa myös laivalle taas lähteä *plur*
oli meinaan niin legendaarinen vanhojen risteily meillä missä pojat oli mukana *joo*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#19 • • cosmikki
..mutta lähtekäämme vaikkapa sinne viroon, niin eiköhän suurimmalta osalta porukkaa löydy kuitenkin ikää.

..ja ei multa ole ainakaan koskaan mitn papereita kateltu ku ollaan laivalle menty porukalla *heiii**super*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#20 • • Tyly
Jaa siis kyl ruotti olis paljon parempi kun toi pikkumatka on semmonen heit ohi tapahtuma... Ruotsi rulaa !!!!! *plur*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu