Hammaslääkäri

482 posts, 25 pages, 326,461 views

lunake

Posts: 800

#301 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Vko sitten maanantaina kävin poistatuttamassa 2 visuria ja tuloksena edelleen jomottava monttu. Ei kuulemma ole tulehtunut (päivystyksessä kävin) vaan särkee "muuten vaan". Kuulemma aina joku onnekas saa parin vkon jomotuksen ja joku selvii parilla päivällä. Noh, 800mg burania riittää. *nauru**ding*

--
Hedelmällisyys on påp!

Fakiiri

Posts: 462

#302 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Itselläkin olisi edessä 2 viisurin poisto, ilmeisesti isompi operaatio koska joudutaan ensin leikkelemään viisurit ikenen sisältä pois. Kulema tunnin operaatio per hammas, järkyttävät säryt ja verenvuodot jälkeenpäin. *uuh*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Avatar
#303 • • aalto2 Guest
mmm.. pitäis vissiin miettiä taas ajan varaamista normitarkastusta varten. viime kerrasta onki jo hetki aikaa ..
oooo

Posts: 1,249

#304 • • oooo

lunake, 11.3.2008 20:14:
Vko sitten maanantaina kävin poistatuttamassa 2 visuria ja tuloksena edelleen jomottava monttu. Ei kuulemma ole tulehtunut (päivystyksessä kävin) vaan särkee "muuten vaan". Kuulemma aina joku onnekas saa parin vkon jomotuksen ja joku selvii parilla päivällä. Noh, 800mg burania riittää.



Mä olin niin onnekas, että n. viikko viisurileikkauksen jälkeen jouduin lääkäriin säryn vuoksi ja suu revittiin uudelleen auki. Eli todellakin siis revittiin verille se kohta, josta viisuri oli poistettu. Tämä tehtiin siksi, koska olin saanut jonkun ihme jutun suuhuni. Sen jälkeen suu oli kipeä ja roikutin päätä, jotta sain veren valumaan suusta ulos. En voinut liikuttaa suuta ollenkaan ja sain tungettua särkylääkkeet kurkkuun väkisin, itkuhan siinä tuli *nauru*

Ei mua muuten ole viisurileikkaukset oikein sattunut mutta se uudelleen verille repiminen kyllä vähän teki kipeää.

Pelottelen täällä taas ihmisiä.
Syce

Posts: 1,649

#305 • • Syce

lunake, 11.3.2008 20:14:
Vko sitten maanantaina kävin poistatuttamassa 2 visuria ja tuloksena edelleen jomottava monttu. Ei kuulemma ole tulehtunut (päivystyksessä kävin) vaan särkee "muuten vaan". Kuulemma aina joku onnekas saa parin vkon jomotuksen ja joku selvii parilla päivällä. Noh, 800mg burania riittää. *nauru**ding*



Kumma.. mulla ei mitää kipua missään vaiheessa... eikä ole nytkään. hieman verta suussa koko ajan. särkylääkkeitä en ole syöny kertaakaan*ding*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#306 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

lunake, 11.3.2008 20:14:
Vko sitten maanantaina kävin poistatuttamassa 2 visuria ja tuloksena edelleen jomottava monttu. Ei kuulemma ole tulehtunut (päivystyksessä kävin) vaan särkee "muuten vaan". Kuulemma aina joku onnekas saa parin vkon jomotuksen ja joku selvii parilla päivällä. Noh, 800mg burania riittää. *nauru**ding*



Mulla jatku ainakin molempien hammasleikkausten jälkeen kipu reilun viikon verran (tai puoltoista). Se on niin henkilökohtaista miten se paranee, miten kokee kivun ja miten operaatio on onnistunut jne.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Syce

Posts: 1,649

#307 • • Syce
täytyy vielä lisätä et olen todella positiivisesti yllättynyt näistä kahdesta viimeisimmästä käynnistä. täytyypi hieman muokkailla tuota gallup hässäkkää...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#308 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Syce, 11.3.2008 21:01:
Kumma.. mulla ei mitää kipua missään vaiheessa... eikä ole nytkään. hieman verta suussa koko ajan. särkylääkkeitä en ole syöny kertaakaan*ding*



tasan ei käy onnen lahjat :D mä vaan oksentelin ja makasin sohval 12h samassa asennossa sinä ekana päivänä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ninscu

Posts: 635

#309 • • ninscu candydelic
Huomenna pitäs mennä *hikoil* 14 kk jonotin aikaa. ahdistaa.

--
.. grooving with the eternal now ..

Syce

Posts: 1,649

#310 • • Edited Syce

Hyzenthlay, 11.3.2008 21:19:
---
Syce, 11.3.2008 21:01:
Kumma.. mulla ei mitää kipua missään vaiheessa... eikä ole nytkään. hieman verta suussa koko ajan. särkylääkkeitä en ole syöny kertaakaan*ding*

---


tasan ei käy onnen lahjat :D mä vaan oksentelin ja makasin sohval 12h samassa asennossa sinä ekana päivänä.



vähän votkaa ja tabascoa suuhun niin saa ehtaa bloody marya*nauru**känni***slurps*
tws

Posts: 512

#311 • • tws
hammaslääkärit on iha vitusta!! *igor*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

ninscu

Posts: 635

#312 • • ninscu candydelic
Jahas. Yläviisurit sai poistotuomion. Tosin vasta parin vuoden päästä ne pitäs käydä hoitelees, ellei sit ala oireileen aikasemmin. Toisessa oli alkava reikä ja ne oli muutenki kuulemma ihan vinos.
VERY NICE *hikoil*

--
.. grooving with the eternal now ..

mariq

Posts: 2,154

#313 • • mariq
Apua, mun ei ois pitäny alkaa lukee tätä topikkia, kun oon parin tunnin päästä menos viisurileikkaukseen ja jännitti kyl ihan tarpeeks jo valmiiks *poks* kääk!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

plink

Posts: 1,405

#314 • • plink team paska
kävin äsken poistattamassa viisaudenhampaan ja nyt tulee verta siitä tyhjästä kolosta. ite operaatio ei sattunut tippaakaan, mut kauanhan toi verentulo mahtaa kestää..? pitäs päästä lähteen tästä töihin pikkuhiljaa :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Jaques

Posts: 1,390

#315 • • Jaques HUGC / So Nice!

plink, 15.4.2008 09:27:
kävin äsken poistattamassa viisaudenhampaan ja nyt tulee verta siitä tyhjästä kolosta. ite operaatio ei sattunut tippaakaan, mut kauanhan toi verentulo mahtaa kestää..? pitäs päästä lähteen tästä töihin pikkuhiljaa :P



Harsotuppo suuhun, kolon päälle ja puraset niin kyl se vähitellen loppuu.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

anis

Posts: 2,451

#316 • • anis
En ole ikinä varsinaisesti pelännyt hammaslääkäreitä ja aikaisemmin hyviä kokemuksia niistä kun olen Savonlinnassa käynyt lääkärissä. Mutta heti kun siirryin stadiin asumaan ja jouduin Meikkuun(muistaakseni se oli siellä) päivystykseen niin hyvin epäammattimaista sähellystä. Tästä voi kertoa se, että olen kahdesti joutunut käymään saman hampaan takia siellä ja kolmas kertakin odottaa, nim. eivät ole puhdistaneet kunnolla kun ovat tehneet juurihoitoa yms ja nyt siellä on ihana mätäpaise joka siis voi levitä koko suuhun joten olis aika mennä uudestaan. En vaan mielelläni menisi kun eivät kuitenkaan osaa sille mitään tehdä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

plink

Posts: 1,405

#317 • • plink team paska

anis, 15.4.2008 09:46:
En ole ikinä varsinaisesti pelännyt hammaslääkäreitä ja aikaisemmin hyviä kokemuksia niistä kun olen Savonlinnassa käynyt lääkärissä. Mutta heti kun siirryin stadiin asumaan ja jouduin Meikkuun(muistaakseni se oli siellä) päivystykseen niin hyvin epäammattimaista sähellystä. Tästä voi kertoa se, että olen kahdesti joutunut käymään saman hampaan takia siellä ja kolmas kertakin odottaa, nim. eivät ole puhdistaneet kunnolla kun ovat tehneet juurihoitoa yms ja nyt siellä on ihana mätäpaise joka siis voi levitä koko suuhun joten olis aika mennä uudestaan. En vaan mielelläni menisi kun eivät kuitenkaan osaa sille mitään tehdä.



mä menin aikanaan ruskeasuon päivystykseen ja tekivät ensihoidon niin päin vittua, että oon viimeset puol vuotta saanut juosta juurihoidoissa. oon joutunut kokemaan mm. kun tilapäispaikkaa hiotaan suoraan hermon päältä, ja se ei ole mikään kiva tunne. puudutus ei nimittäin kai pieleen tehdyn ensihoidon jälkeen enää auta mitään. suosittelen välttämään ruskeasuon päivystystä ja painelemaan suoraan yksityiselle, mikäli rahatilanne vain suinkaan antaa myöten.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

anis

Posts: 2,451

#318 • • anis

plink, 15.4.2008 09:52:
---
anis, 15.4.2008 09:46:
En ole ikinä varsinaisesti pelännyt hammaslääkäreitä ja aikaisemmin hyviä kokemuksia niistä kun olen Savonlinnassa käynyt lääkärissä. Mutta heti kun siirryin stadiin asumaan ja jouduin Meikkuun(muistaakseni se oli siellä) päivystykseen niin hyvin epäammattimaista sähellystä. Tästä voi kertoa se, että olen kahdesti joutunut käymään saman hampaan takia siellä ja kolmas kertakin odottaa, nim. eivät ole puhdistaneet kunnolla kun ovat tehneet juurihoitoa yms ja nyt siellä on ihana mätäpaise joka siis voi levitä koko suuhun joten olis aika mennä uudestaan. En vaan mielelläni menisi kun eivät kuitenkaan osaa sille mitään tehdä.

---


mä menin aikanaan ruskeasuon päivystykseen ja tekivät ensihoidon niin päin vittua, että oon viimeset puol vuotta saanut juosta juurihoidoissa. oon joutunut kokemaan mm. kun tilapäispaikkaa hiotaan suoraan hermon päältä, ja se ei ole mikään kiva tunne. puudutus ei nimittäin kai pieleen tehdyn ensihoidon jälkeen enää auta mitään. suosittelen välttämään ruskeasuon päivystystä ja painelemaan suoraan yksityiselle, mikäli rahatilanne vain suinkaan antaa myöten.



Jep... Hmm tai sit jos ei oo kovin kipee ni jos sais ajan johki muualle. Kun ei noi päivystykset ainakaan oo kovin hyviä, niil on niin kiire siellä. Tai no, taitaa olla kyl muuallaki. Onkohan yksityiset paljonki kalliimpia? Kyl voisin toisaalta panostaa suuhuni mut ei mulkaa nyt ihan mansikoita oo maksaa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

plink

Posts: 1,405

#319 • • plink team paska

anis, 15.4.2008 09:58:
---
plink, 15.4.2008 09:52:
---
anis, 15.4.2008 09:46:
En ole ikinä varsinaisesti pelännyt hammaslääkäreitä ja aikaisemmin hyviä kokemuksia niistä kun olen Savonlinnassa käynyt lääkärissä. Mutta heti kun siirryin stadiin asumaan ja jouduin Meikkuun(muistaakseni se oli siellä) päivystykseen niin hyvin epäammattimaista sähellystä. Tästä voi kertoa se, että olen kahdesti joutunut käymään saman hampaan takia siellä ja kolmas kertakin odottaa, nim. eivät ole puhdistaneet kunnolla kun ovat tehneet juurihoitoa yms ja nyt siellä on ihana mätäpaise joka siis voi levitä koko suuhun joten olis aika mennä uudestaan. En vaan mielelläni menisi kun eivät kuitenkaan osaa sille mitään tehdä.

---


mä menin aikanaan ruskeasuon päivystykseen ja tekivät ensihoidon niin päin vittua, että oon viimeset puol vuotta saanut juosta juurihoidoissa. oon joutunut kokemaan mm. kun tilapäispaikkaa hiotaan suoraan hermon päältä, ja se ei ole mikään kiva tunne. puudutus ei nimittäin kai pieleen tehdyn ensihoidon jälkeen enää auta mitään. suosittelen välttämään ruskeasuon päivystystä ja painelemaan suoraan yksityiselle, mikäli rahatilanne vain suinkaan antaa myöten.

---


Jep... Hmm tai sit jos ei oo kovin kipee ni jos sais ajan johki muualle. Kun ei noi päivystykset ainakaan oo kovin hyviä, niil on niin kiire siellä. Tai no, taitaa olla kyl muuallaki. Onkohan yksityiset paljonki kalliimpia? Kyl voisin toisaalta panostaa suuhuni mut ei mulkaa nyt ihan mansikoita oo maksaa.



en kyllä osaa oikeita hintoja sanoa, koska oon ite käynyt yksityisellä ns. kaupungin ostopalveluna (eli ite maksan siitä sen, minkä maksaisin kaupungin hoidossakin ja kaupunki maksaa loput). mut äsken kävin viisaudenhampaan poistossa samalla yksityisellä ihan kokonaan omaan piikkiini, eikä sen hinta kyllä ollut siltikään kuin 34 euroa. eli varmaan kun pikkasen soittelee ja tutkii asiaa, niin voi jopa suht edukasta hoitoa saada.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

anis

Posts: 2,451

#320 • • anis

plink, 15.4.2008 10:08:
---
anis, 15.4.2008 09:58:
---
plink, 15.4.2008 09:52:
---
anis, 15.4.2008 09:46:
En ole ikinä varsinaisesti pelännyt hammaslääkäreitä ja aikaisemmin hyviä kokemuksia niistä kun olen Savonlinnassa käynyt lääkärissä. Mutta heti kun siirryin stadiin asumaan ja jouduin Meikkuun(muistaakseni se oli siellä) päivystykseen niin hyvin epäammattimaista sähellystä. Tästä voi kertoa se, että olen kahdesti joutunut käymään saman hampaan takia siellä ja kolmas kertakin odottaa, nim. eivät ole puhdistaneet kunnolla kun ovat tehneet juurihoitoa yms ja nyt siellä on ihana mätäpaise joka siis voi levitä koko suuhun joten olis aika mennä uudestaan. En vaan mielelläni menisi kun eivät kuitenkaan osaa sille mitään tehdä.

---


mä menin aikanaan ruskeasuon päivystykseen ja tekivät ensihoidon niin päin vittua, että oon viimeset puol vuotta saanut juosta juurihoidoissa. oon joutunut kokemaan mm. kun tilapäispaikkaa hiotaan suoraan hermon päältä, ja se ei ole mikään kiva tunne. puudutus ei nimittäin kai pieleen tehdyn ensihoidon jälkeen enää auta mitään. suosittelen välttämään ruskeasuon päivystystä ja painelemaan suoraan yksityiselle, mikäli rahatilanne vain suinkaan antaa myöten.

---


Jep... Hmm tai sit jos ei oo kovin kipee ni jos sais ajan johki muualle. Kun ei noi päivystykset ainakaan oo kovin hyviä, niil on niin kiire siellä. Tai no, taitaa olla kyl muuallaki. Onkohan yksityiset paljonki kalliimpia? Kyl voisin toisaalta panostaa suuhuni mut ei mulkaa nyt ihan mansikoita oo maksaa.

---


en kyllä osaa oikeita hintoja sanoa, koska oon ite käynyt yksityisellä ns. kaupungin ostopalveluna (eli ite maksan siitä sen, minkä maksaisin kaupungin hoidossakin ja kaupunki maksaa loput). mut äsken kävin viisaudenhampaan poistossa samalla yksityisellä ihan kokonaan omaan piikkiini, eikä sen hinta kyllä ollut siltikään kuin 34 euroa. eli varmaan kun pikkasen soittelee ja tutkii asiaa, niin voi jopa suht edukasta hoitoa saada.



Ok, pitää alkaa selvittelemään asiaa ;)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.