SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,696,098 views

Oj

Posts: 1,349

#19001 • • Oj Keep it FILTHY
Viime aikoina on tullut useasti fiiliksiä että täällähän on melkeen mielummin kuin "SEUKKAUSLUUKUSSA"
.. Paljon rennompaa.. *joo*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

siveys

Posts: 2,492

#19002 • • siveys lovely


Lähdetkö muuten nyt kaffelle mun kanssani kun sulla on kerran jo poikaystäväkin?
---
No en! :D Siis ainakaan nyt, en halua, että poikaystävä alkaa ihmettelemään mitään.



No höh :(

Mutta kerrothan ihmeessä sitten, kun haluat, että poikaystävä alkaa ihmettelemään jotain!

Näillä näkymin en oo kuitenkaan itse menossa täältä sinkkuluukusta mihinkään, joten mulla on kyllä aikaa odottaa :)
tommib

Posts: 3,204

#19003 • • tommib

Replying to SINKKULUUKKU:

Viime aikoina on tullut useasti fiiliksiä että täällähän on melkeen mielummin kuin "SEUKKAUSLUUKUSSA"
.. Paljon rennompaa.. *joo*



Ainakin osin elämä on helpompaa ja suoraviivaisempaa sinkkuna, sen olen huomannut.
ezzy

Posts: 8,060

#19004 • • ezzy Droid-pappa


---

---

--

---


.. mielienkiintoista!

Lähdetkö muuten nyt kaffelle mun kanssani kun sulla on kerran jo poikaystäväkin?
---


No en! :D Siis ainakaan nyt, en halua, että poikaystävä alkaa ihmettelemään mitään.



Sekö ei halua, että käyt ystävien tai tuttujen kanssa ulkona? O_o
ValaX

Posts: 3,891

#19005 • • ValaX
Tahtoo pois täältä*uuh*
Jokke L

Posts: 1,203

#19006 • • Edited Jokke L [GoodMusic]

Replying to SINKKULUUKKU:

Tahtoo pois täältä*uuh*



*lohduttel* mä voin kyl tulla piristää sun päivää ihan koska vain. *pihkassa*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

aada

Posts: 736

#19007 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---

---

--

---


.. mielienkiintoista!

Lähdetkö muuten nyt kaffelle mun kanssani kun sulla on kerran jo poikaystäväkin?
---


No en! :D Siis ainakaan nyt, en halua, että poikaystävä alkaa ihmettelemään mitään.
---


Sekö ei halua, että käyt ystävien tai tuttujen kanssa ulkona? O_o



No eihän tässä ole kumpikaan kysymyksessä...
ezzy

Posts: 8,060

#19008 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:



No eihän tässä ole kumpikaan kysymyksessä...



Lähinnä viittasin tuohon, että mitä ihmettelemistä hänellä siinä on jos tutustut uusiin ihmisiin tms? Miksi kukaan edes miettisi tuollaisia?
aada

Posts: 736

#19009 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:


---


No eihän tässä ole kumpikaan kysymyksessä...
---


Lähinnä viittasin tuohon, että mitä ihmettelemistä hänellä siinä on jos tutustut uusiin ihmisiin tms? Miksi kukaan edes miettisi tuollaisia?



No en ole sellainen jota yleensäkään kiinnostaisi tuosta noin vaan tutustua keneen tahansa tuntemattomiin. Jos lähtisin jotain tapaamaan, en haluaisi kertoa siitä ja se ei ole sen arvoista, että siitä syntyisi jotain ongelmia...
ezzy

Posts: 8,060

#19010 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---


No eihän tässä ole kumpikaan kysymyksessä...
---


Lähinnä viittasin tuohon, että mitä ihmettelemistä hänellä siinä on jos tutustut uusiin ihmisiin tms? Miksi kukaan edes miettisi tuollaisia?
---


No en ole sellainen jota yleensäkään kiinnostaisi tuosta noin vaan tutustua keneen tahansa tuntemattomiin. Jos lähtisin jotain tapaamaan, en haluaisi kertoa siitä ja se ei ole sen arvoista, että siitä syntyisi jotain ongelmia...



Selkeästi hieman erilainen ajatusmaailma omaani verrattuna, siksi ihmettelinkin.
En ikinä rajoittaisi seurustelukumppanini liikkumista tai kaveripiiriä, edellisistäkin suhteista jokainen on ravannut nettituttujen kanssa ulkona ilman mitään seuraamuksia kummallekaan osapuolelle. Luottamus ja rehellisyys on tässä itselleni se avain. Salailusta ja tollasista ihme peleistä ja turhasta miettimisestä jää vaan paska maku suuhun kaikille.
aada

Posts: 736

#19011 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---

---


No eihän tässä ole kumpikaan kysymyksessä...
---


Lähinnä viittasin tuohon, että mitä ihmettelemistä hänellä siinä on jos tutustut uusiin ihmisiin tms? Miksi kukaan edes miettisi tuollaisia?
---


No en ole sellainen jota yleensäkään kiinnostaisi tuosta noin vaan tutustua keneen tahansa tuntemattomiin. Jos lähtisin jotain tapaamaan, en haluaisi kertoa siitä ja se ei ole sen arvoista, että siitä syntyisi jotain ongelmia...
---


Selkeästi hieman erilainen ajatusmaailma omaani verrattuna, siksi ihmettelinkin.
En ikinä rajoittaisi seurustelukumppanini liikkumista tai kaveripiiriä, edellisistäkin suhteista jokainen on ravannut nettituttujen kanssa ulkona ilman mitään seuraamuksia kummallekaan osapuolelle. Luottamus ja rehellisyys on tässä itselleni se avain. Salailusta ja tollasista ihme peleistä ja turhasta miettimisestä jää vaan paska maku suuhun kaikille.



Joo, ihan totta. Ei miesystävä kyllä minua rajoita, vaan minä itse. Kyllä saan vapaasti tavata ketä haluan, aivan kuten hänkin.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#19012 • • peikkolapsi miisa the maskotti
no, mutta.
viime kerrasta onkin kaksi vuotta!
täällä ollaan taas.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

tommib

Posts: 3,204

#19014 • • tommib


---

---
Viime aikoina on tullut useasti fiiliksiä että täällähän on melkeen mielummin kuin "SEUKKAUSLUUKUSSA"
.. Paljon rennompaa.. *joo*
---


Ainakin osin elämä on helpompaa ja suoraviivaisempaa sinkkuna, sen olen huomannut.
---


Mä taas oon ihan yllättynyt kuinka helppoa tää seurustelu on. Ei tää tunnu yhtään rajoittavalta, saan tehdä mitä haluan ja toinen tukee siinä. Vielä kun ollaan aika samanlaisia, niin ymmärtää aina toisen näkökannan asioihin, ei tule mitään suuria kommunikointiongelmia. Tai sitten oon vaan alkuhuumassa, hehe. ;-)



Ihanaa kuulla, että asia on noin. Oma ex-vaimo rajoitti tyylistä alkaen kaikkea ja paljastui todella sairaaksi narsistiksi ja kontrollifriikiksi tässä viime aikoina. Mennä sain joo, mutta loppu oli sitten miten oli. Tyylin piti olla tietynlainen jne.
walkout__

Posts: 401

#19015 • • walkout__ DJ
Pitäs rueta ettiskeleen vaimoa, koska alkaa olla ikää jo sen verran, että kohta enää lihatiskibaarien 18-25-vuotiaita kertakäyttömimmejä ei enää kiinnosta.
Inferno@Tre

Posts: 678

#19016 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Ei kun tulevaa EX avokkia etsimään.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

hannahia

Posts: 65

#19017 • • hannahia
Hei mikä tässä nyt on vialla, että vedän puoleeni joko a) varattuja miehiä, b) sitoutumiskammoisia tai c) ihan täysiä urpoja? Ja näitä a-vaihtoehtoja on nyt täs vuoden aikana tullu eniten vastaan... Voisin haluta jo poistua tästä luukusta...
walkout__

Posts: 401

#19019 • • walkout__ DJ

Replying to SINKKULUUKKU:

Hei mikä tässä nyt on vialla, että vedän puoleeni joko a) varattuja miehiä, b) sitoutumiskammoisia tai c) ihan täysiä urpoja? Ja näitä a-vaihtoehtoja on nyt täs vuoden aikana tullu eniten vastaan... Voisin haluta jo poistua tästä luukusta...



Urpot on kovia yrittään iskeä naisia mutta niiden käytöstavoilla ei kyllä räpsää irtoo.. =D
hannahia

Posts: 65

#19020 • • hannahia

Replying to SINKKULUUKKU:

Hei mikä tässä nyt on vialla, että vedän puoleeni joko a) varattuja miehiä, b) sitoutumiskammoisia tai c) ihan täysiä urpoja? Ja näitä a-vaihtoehtoja on nyt täs vuoden aikana tullu eniten vastaan... Voisin haluta jo poistua tästä luukusta...



Ja lisätäänpä listaan myös pelimiehet... tosin ne ehkä myös kuuluu ryhmään sitoutumiskammoiset..?

Aada: Itseasiassa en ees haluais enää säätää, vaan olis kiva jos olis se oma jonka viereen käpertyä *sydän*