SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,696,058 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#9461 • • hallucinogen Edain

Epailija, 27.7.2006 10:55:
Oliko tälle luukulle joku vaihtoehtokin?


Kyllähän kauniille ja muuten sosiaalissti hyväksytyille ihmisille on vaihtoehtoja mutta meille muille ei taida paljoa vaihtoehtoja olla =) Mut hei kuka sitä rakkautta, läheisyyttä yms turhaa nyt kaipais ;D

--
pikku-*possu*

Inferno@Tre

Posts: 678

#9462 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Tän luukun jäsenillä on se hyvä puoli et riittää kun on vastuussa menemisistään ja tulemisistaan vaan itsellensä. Ja voi korkata kaljan keskellä viikko ilman paheksuntaa.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Bellezaaa

Posts: 573

#9463 • • Bellezaaa Afrodite*

Inferno@Tre, 27.7.2006 19:32:
Tän luukun jäsenillä on se hyvä puoli et riittää kun on vastuussa menemisistään ja tulemisistaan vaan itsellensä. Ja voi korkata kaljan keskellä viikko ilman paheksuntaa.


*joo* todellaki!
Ihquu*hihu*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9464 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Inferno@Tre, 27.7.2006 19:32:
Tän luukun jäsenillä on se hyvä puoli et riittää kun on vastuussa menemisistään ja tulemisistaan vaan itsellensä. Ja voi korkata kaljan keskellä viikko ilman paheksuntaa.



häh... mä en edelleenkään tajua tätä asennetta *ding* pitäskö seurustellessa alkaa jokskin über pirttihirmuksi ja alkaa rajoittamaan toista..?

*nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

martina

Posts: 1,875

#9465 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Hyzenthlay, 27.7.2006 20:00:
---
Inferno@Tre, 27.7.2006 19:32:
Tän luukun jäsenillä on se hyvä puoli et riittää kun on vastuussa menemisistään ja tulemisistaan vaan itsellensä. Ja voi korkata kaljan keskellä viikko ilman paheksuntaa.

---


häh... mä en edelleenkään tajua tätä asennetta *ding* pitäskö seurustellessa alkaa jokskin über pirttihirmuksi ja alkaa rajoittamaan toista..?

*nauru*



samaa oon miettinyt. vaiks miten seurustelis, niin ei kellään ole oikeutta rajata toisen menoja tai tekemisiä. ei ketään voi omistaa.
Avatar
#9466 • • cjet Guest

martina, 27.7.2006 20:16:

samaa oon miettinyt. vaiks miten seurustelis, niin ei kellään ole oikeutta rajata toisen menoja tai tekemisiä. ei ketään voi omistaa.



Ei todellakaan ole. *hymy* Eiköhän sen yhteiselon pidä muuten kuin väkisin luonnistua.
hemuz

Posts: 2,178

#9467 • • hemuz kätevä emäntä
Voi vittu saatana *grr* *nyyh*
Zeratul

Posts: 1,170

#9468 • • Zeratul Captain miserable
Tuli tässä mieleen vanha vitsi(vai totuus?):
"Miehet ovat kuin wc-pytyt, joko varattuja tai täynnä paskaa.."
Aaah, vihdoinki löyty syy sille että sinkkuna pysyminen on niin helppoa. *justjoo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avernian

Posts: 7,451

#9469 • • Avernian Kerettiläinen

Zeratul, 29.7.2006 15:24:
Tuli tässä mieleen vanha vitsi(vai totuus?):
"Miehet ovat kuin wc-pytyt, joko varattuja tai täynnä paskaa.."
Aaah, vihdoinki löyty syy sille että sinkkuna pysyminen on niin helppoa. *justjoo*



Koska olet täynnä paskaa? *whaat*
Aika hassusti sanottu.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

laite

Posts: 2,994

#9470 • • laite MastahWankah
Sinkkuluukussa on kyl alkanut olemaan huolestuttavan kivaa viime viikkoina... *sydän*
Zeratul

Posts: 1,170

#9471 • • Zeratul Captain miserable

Avernian, 29.7.2006 19:55:
---
Zeratul, 29.7.2006 15:24:
Tuli tässä mieleen vanha vitsi(vai totuus?):
"Miehet ovat kuin wc-pytyt, joko varattuja tai täynnä paskaa.."
Aaah, vihdoinki löyty syy sille että sinkkuna pysyminen on niin helppoa. *justjoo*
---
Koska olet täynnä paskaa? *whaat*
Aika hassusti sanottu.


Jep. Olen äärimmäisen hassu yksilö. *vitunkuivaanauruahymiö*
Loppupeleissä se kuinka täynnä paskaa satun olemaan on kai yhdentekevää, ainahan naiset on tykänny mulkuista. Eli todellinen ongelma on kokemusteni mukaan se että naisiakin on vain kahdenlaisia, niitä jotka ei vaan kiinnosta ihan tarpeeksi ja niitä joita ei pysty edes lähestymään pettymyksen pelosta.
Olisikohan tämä teoria lähempänä totuutta?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#9472 • • ALIEN Guest

martina, 27.7.2006 20:16:
---
Hyzenthlay, 27.7.2006 20:00:
---
Inferno@Tre, 27.7.2006 19:32:
Tän luukun jäsenillä on se hyvä puoli et riittää kun on vastuussa menemisistään ja tulemisistaan vaan itsellensä. Ja voi korkata kaljan keskellä viikko ilman paheksuntaa.

---


häh... mä en edelleenkään tajua tätä asennetta *ding* pitäskö seurustellessa alkaa jokskin über pirttihirmuksi ja alkaa rajoittamaan toista..?

*nauru*

---


samaa oon miettinyt. vaiks miten seurustelis, niin ei kellään ole oikeutta rajata toisen menoja tai tekemisiä. ei ketään voi omistaa.



ei ole oikeutta rajata toisen menoja mut on oikeus sanoa mielipiteensä ja osoittaa pettymyksensä jos toisella menee liian lujaa. Ja sen uhalla vaikka sanoa et suhde kaatuu ellei siihen tule loppua, koska ei varmaan alunperin ruvennut seurustelee jonkun kanssa joka esim. käyttää usein pahasti keskushermostoa tuhoavia aineita, mikä ei pidemmän päälle ole hyväksi suhteelle (yleistys)
Axu-T

Posts: 427

#9473 • • Edited Axu-T
Juuuh.. Niiiiih... Sinkkuja vaan luukutellaan.. Mjuuu... *täh*
Ozie

Posts: 1,389

#9474 • • Ozie
Moi te sinkut *sydän* *plur*
Aune-mummo

Posts: 543

#9475 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Minullakin on vielä juoksuaika *plur**jiihaa* toivottavasti tämä tunne kestää vielä edes muutaman kuukauden..
Avatar
#9476 • • cjet Guest
Huh mikä reissu DBTL.. *nauru* En kyl onnistunu bongaa ketään sinkkutyttöjä, vaikka mun ois pitäny yöpaikka kyl jostai hommaa.. lopputuloksena nukuin pe-su akselilla ainoastaan la-su yön ja senki auton takapenkillä.. Eli olihan taas kunnon poikamies reissu.. ja käytännössä ihan yksin palloilin ja tutustuin ihmisiin.. Turku on kyl ihme paikka.. En tuntenu sielt ketään vielä perjantaina, mut nyt tunnen jo ainaki 8 ihmistä lisää. Ja voi hemmetti niitä naisia kesäasusteissa.. *plur* Pitäsköhän muuttaa sinne kohta häröilee.. *hih*
Avernian

Posts: 7,451

#9477 • • Edited Avernian Kerettiläinen

Zeratul, 30.7.2006 01:46:
--- Eli todellinen ongelma on kokemusteni mukaan se että naisiakin on vain kahdenlaisia, niitä jotka ei vaan kiinnosta ihan tarpeeksi ja niitä joita ei pysty edes lähestymään pettymyksen pelosta.
Olisikohan tämä teoria lähempänä totuutta?



Lähempänä varmaan. [pieni](Sitten siinä välimailla on ne tytöt, joita ei vain kiinnosta. :p) [/pieni]

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

bubbelgum

Posts: 2,477

#9478 • • bubbelgum ~sylikissa~
Joo-oh, sinkkuna sitä ollaan edelleen, enkä voi edelleenkään väittää että tästä mitenkään hirveen paljoa nauttisin. *hmph*
Mutta toisaalta niin en kyllä usko että olisin vielä valmis mihinkään syvempään suhteeseen tällä hetkellä. *ding* Eli sinänsä vähän pattitilanne. *uuh* Noh, onneks löytyy se halikaveri jonka kanssa lievittää sitä pahinta läheisyyden kaipuuta ja halipulaa. *sydän*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Dementation

Posts: 2,892

#9479 • • Dementation wednesday?
halikaverit on kyllä pop *sydän*
Kyllä mä kaipaisin sitä tiettyä halikaveria itselleni, jonka kanssa homma olis vähän vakaampaa ja vakavempaa, mutta enpä ainakaan vielä ole sitä järkevän etäisyyden tai muun toimivuuden puitteissa löytänyt... Joten etsintä jatkuu... Vaikka itsestään se luultavasti löytyy, jos on löytyäkseen, kun ei kukaan tarkoituksellisesti tälläistä koita iskeä *vink*

Vai koittaisko sittenkin *tirsk*

Joo, koomailupäivän omakivaosuus jatkuu... *blush*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Strobocop

Posts: 161

#9480 • • Strobocop Skenepoliisi
Kolme kuukautta sinkkuna ja meininki vaan paranee. Onnistuisipa venyttää ainakin pariin vuoteen. Jeah.

--
Three strikes and you are out!