SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,719,515 views

Alyna

Posts: 194

#9701 • • Alyna

Fyraett, 7.8.2006 23:40:
---
emuli, 7.8.2006 23:33:
Koitin olla hitusen sarkastinen, mutta en vissiin ihan täysillä onnistunut *lmao* *nauru*

---


:D

Jotkut tytöt/naiset tykkää oikeestikki juosta intis jäbiensä peräs, ja saa siit viel jotai kiksei :W



Hehehe.. jotkut juu varmasti! *nauru* Mutta onneks ne ajat jäi valoisaan menneisyyteen *tirsk*
psymax

Posts: 283

#9703 • • psymax

zenny, 7.8.2006 23:40:
Pari vuotta tääl tullu vietettyy nyt yhtä mittaa... *uuh* no jospa sitte joskus...


KOHTALO TOVERI....!!!!!*lohduttel**hali*
toivo elää paremmasta huomisesta...*pepsodent**tirsk*
Dana

Posts: 647

#9704 • • Edited Dana

emuli, 7.8.2006 22:47:

onks tää sit se lauantainen jäbä? *hymy* hehe.. junnu inttipoika *tirsk*



heeeey.. onko muita ottajia näkynyt? *nauru* ja sitäpaitsi.. komea se oli *kuolaa*
(niin ja Emppuli hei; mikä ihmeen junnu.. jätkä on saman ikäinen kuin neiti itse!! hehe)
hallucinogen

Posts: 8,190

#9705 • • hallucinogen Edain

domi, 7.8.2006 23:54:
eiku, hyvää kannattaa oottaa *joo*


Mä en tiedä susta domi mut ainakin mulla se on enemmänkin et sitä hyvää JOUTUU oottaa *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#9707 • • hallucinogen Edain

domi, 8.8.2006 09:41:
Ai onko sulla kiire *nauru*


Vaikka oonkin Jumalasta seuraava niin ei mullakaan loputtomasti oo vuosia tällä pallolla :D

--
pikku-*possu*

tuisku

Posts: 256

#9708 • • tuisku tomboy girleygirl
niin siis tännehän sitä on taas eksytty.. *igor*

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

Danskuh

Posts: 675

#9709 • • Danskuh pikku-Dee
huh..huh...sainpas paikat sekasin..
zeuzz

Posts: 526

#9711 • • zeuzz digital punk
byääh! :( miksi aina pilaan mahdollisuuteni tyttöön olemalla oma itseni?

*poks*

*poks*

*poks*

*poks*
pirpeli

Posts: 5,533

#9712 • • pirpeli

zeuzz, 8.8.2006 14:43:
byääh! :( miksi aina pilaan mahdollisuuteni tyttöön olemalla oma itseni?



Sä oot selkeesti miespuolinen minä. Mä pilaan aina mahdollisuuteni miespoikaan olemalla oma itseni*hmph*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#9713 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 8.8.2006 14:45:
---
zeuzz, 8.8.2006 14:43:
byääh! :( miksi aina pilaan mahdollisuuteni tyttöön olemalla oma itseni?

---


Sä oot selkeesti miespuolinen minä. Mä pilaan aina mahdollisuuteni miespoikaan olemalla oma itseni*hmph*


Aatelkaa positiivisesti :) Se ei ois koskaan voinut toimia jos ois pitänyt esittää jotain muuta kuin on, säästyitte isommilta suruilta :)

Tietysti alkaahan se välillä jurppii kun ei vastaa sitä keskimääräistä miesihannetta niin homma hankaloituu huomattavasti :D

--
pikku-*possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#9714 • • pirpeli

hallucinogen, 8.8.2006 14:48:
Aatelkaa positiivisesti :) Se ei ois koskaan voinut toimia jos ois pitänyt esittää jotain muuta kuin on, säästyitte isommilta suruilta :)

Tietysti alkaahan se välillä jurppii kun ei vastaa sitä keskimääräistä miesihannetta niin homma hankaloituu huomattavasti :D



No totta tuo kyllä.Mutta keskimääräinen miesihanne in my ass:D, mä haluun vaan ihan tavallisen ihmisen. Jotain puolia toki saa olla, hyviä ja huonoja. Kuten jo tuolla aikasemmin on tullu niin monesti ruikutettuu :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hallucinogen

Posts: 8,190

#9715 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 8.8.2006 14:52:
No totta tuo kyllä.Mutta keskimääräinen miesihanne in my ass:D, mä haluun vaan ihan tavallisen ihmisen. Jotain puolia toki saa olla, hyviä ja huonoja. Kuten jo tuolla aikasemmin on tullu niin monesti ruikutettuu :D


Tarkoitin vaan ihan yleisellä tasolla, ei siis kaikilla :) Monesti kun kysyy joltain kummosen miehen ne haluu niin ekat sanat on usein "urheilullinen ja suht pitkä jne" =D

--
pikku-*possu*

Avatar
#9716 • • cjet Guest

pirpeli, 8.8.2006 14:45:
---
zeuzz, 8.8.2006 14:43:
byääh! :( miksi aina pilaan mahdollisuuteni tyttöön olemalla oma itseni?

---


Sä oot selkeesti miespuolinen minä. Mä pilaan aina mahdollisuuteni miespoikaan olemalla oma itseni*hmph*



*nauru* Kuulostaa myös multa.. *tirsk* Mut joo, ei tosiaan kandee varmaan ottaa stressiä.. eiköhän sielt viel joku tuu vastaan joka hyväksyy ihmisen sellaisena kuin se on.. *hymy*
Dana

Posts: 647

#9717 • • Dana

Cjet, 8.8.2006 15:32:
---
pirpeli, 8.8.2006 14:45:
---
zeuzz, 8.8.2006 14:43:
byääh! :( miksi aina pilaan mahdollisuuteni tyttöön olemalla oma itseni?

---


Sä oot selkeesti miespuolinen minä. Mä pilaan aina mahdollisuuteni miespoikaan olemalla oma itseni*hmph*

---


*nauru* Kuulostaa myös multa.. *tirsk* Mut joo, ei tosiaan kandee varmaan ottaa stressiä.. eiköhän sielt viel joku tuu vastaan joka hyväksyy ihmisen sellaisena kuin se on.. *hymy*


no todellakin!! Hiiteen sellaset jotka koettavat sua muuttaa tai eivät arvosta sua just sellaisena kuin olet! Ajanhukkaa, sanon minä!!
Avatar
#9718 • • cjet Guest

Dana, 8.8.2006 15:41:

no todellakin!! Hiiteen sellaset jotka koettavat sua muuttaa tai eivät arvosta sua just sellaisena kuin olet! Ajanhukkaa, sanon minä!!



Juuri näin. *hymy*
zeuzz

Posts: 526

#9719 • • Edited zeuzz digital punk

Cjet, 8.8.2006 15:32:
*nauru* Kuulostaa myös multa.. *tirsk* Mut joo, ei tosiaan kandee varmaan ottaa stressiä.. eiköhän sielt viel joku tuu vastaan joka hyväksyy ihmisen sellaisena kuin se on.. *hymy*



tottahan tuo... mutta jos ihan perustasolla jäisi ne sammakoiden päästelyt pois ja saisi sanottua sen valmistelemansa lainin tyyliin:

tyttö: ohoh! sait jo työt tehtyä?
poika: joo. rikoin ennätyksiä tänään :/
tyttö: mitenkäs noin? tyyli muuttunut ihan totaalisesti :)
poika: juu nyt on niin paljon energiaa, et on pakko purkaa johonkin. josta pääsemmekin aiheeseen: mitäs teet ensi viikonloppuna ;D?
tyttö: *blush*


meni oikeasti näin:

tyttö: ohoh! sait jo työt tehtyä?
poika: joo. rikoin ennätyksiä tänään :/
tyttö: mitenkäs noin? tyyli muuttunut ihan totaalisesti :)
poika: noo kofeiinilla jaksaa ja tauriinilässynlässynblaapblaapseliseli....

eli ei näin *eiei*

miten normaali ulos-pyytäminen voi olla näin vaikeaa?? *nyyh*
Amuck

Posts: 2,396

#9720 • • Amuck dub-i-dub

zeuzz, 8.8.2006 15:51:
*eiei*


Tulipa tästä mieleeni.
Kaveri sanoi että mä oon ihan hillitön flirtti, ja tavallaan tuo on tottakin. Silloin kun ei oikeasti pätkääkään kiinnosta, tulee heiteltyä kaiken maailman kamalia iskulauseita. Esimerkiksi baarimikon kysyessä että mitäs neidille saisi olla, mä vastasin älykkäänä "kossubattery ja sun puhelinnumeros *silmäävilkuttel*". Siis häh, se ei ollut edes mitenkään hyvännäköinen, en mä ajatellut asiaa mitenkään, mutta tuo laini vain hyppäsi suusta. Ja kun dna-kaupan söpöliini kysyi puhelinnumeroa, ehdin vastata "joo annan mun jos sä annat sun" ennen kuin tajusin että työkseenhän se raukka sitä numeroa kysyy. :D

Mutta annas olla kun pitäisi tosissaan sanoa jotain mielenkiinnon osoittavaa. Ihan jäässä. Silloin tulee just jotain tuollaista kofeiiniesitelmää. :(

Täytyy äkkiä tehdä se "Anna ees säälistä" -paita, jos se toimisi noin niinkuin jäänrikkojana.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco