SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,733,088 views

Fucking Nobody

Posts: 393

#4821 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Mirjami:
Tänään taas huomasin, miten tarpeellinen olisi oma mies. Mie en meinannut saaha lasipurnukkaa auki, vaikka kuinka väänsin ja käänsin. Täytyy nähtävästi lopettaa lasipurkkien käyttö ja siirtyä muovirasioihin.. *nauru*



Tähän on erittäin yksinkertainen konsti. Koputtele sitä kanen reunaa esim. lusikalla reippaasti eri puolilta ja awot! Kansi aukeaa äärimmäisen nätisti. Jos ei toimi niin lupaan itse tulla paikanpäälle näyttämään että toimii. *nauru*
Fucking Nobody

Posts: 393

#4822 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Mirjami:
Tätä en usko! *nauru*



Usko usko! Koita vaikka! Ja sama pätee kaikkiin jumikorkkeihin, oli kyseessä sitten pullo tai purkki. Voi sitä korkkia varovasti naputtaa esim. tiskipöydän reunaankin. Ja sen jälkeen lapsikin saa sen auki. Pitääkö tästä asiasta järjestää tukiopetusta? *nauru*
Stresspill

Posts: 220

#4823 • • Stresspill rendermonkeywrench

Mirjami:
---
onni3mk:

Kauhee tilanne, mut sit soitin mun viksulle äipälle ja se neuvo niksit enkä sit edes tarvinnu sitä miestä saamaan sitä purkkia auki kun sain sen ihan ite! *hih*

---


Siun pittää kertoa se heti miullekin!!! *hih*



Jos purkin kansi on metallia, niin sitä kannattaa lämmittää kuumalla vedellä, kas metalli lämpölaajenee -> purkki aukeaa. No eiköhän tässä oo jo niksipirkkaa tarpeeksi tähän aiheeseen..

--
Aeria Gloris

W

Posts: 1,049

#4824 • • W

Stresspill:
---
Mirjami:
---
onni3mk:

Kauhee tilanne, mut sit soitin mun viksulle äipälle ja se neuvo niksit enkä sit edes tarvinnu sitä miestä saamaan sitä purkkia auki kun sain sen ihan ite! *hih*

---


Siun pittää kertoa se heti miullekin!!! *hih*

---


Jos purkin kansi on metallia, niin sitä kannattaa lämmittää kuumalla vedellä, kas metalli lämpölaajenee -> purkki aukeaa. No eiköhän tässä oo jo niksipirkkaa tarpeeksi tähän aiheeseen..


Tai sit vois alkaa käydä salilla ettei mee koko ilta vetkutellessa yhtä fuckin purkkia auki....*iloinen*
ZaZa

Posts: 262

#4825 • • ZaZa
tahtoo pois! Nyt heti! *nyyh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

kid bionic

Posts: 275

#4827 • • kid bionic
Ja nyt vaan joukolla perustamaan klubituksen omaa deittipalvelua... *hymy*
W

Posts: 1,049

#4828 • • W

kid bionic:
Ja nyt vaan joukolla perustamaan klubituksen omaa deittipalvelua... *hymy*


Veikkaanpa ite et nää sinkkuilu jutut on just niitä jotka kannattais ehkä jopa poistaa koko klubarista...netti on täynnä sinkkuiluun keskittyviä sivustoja, ja jos klubaria ei haluta täyteen sellaisia jotka eivät klubikulttuurista ja konemusiikista välitä, vaan tulee tänne maksimoimaan ainoastaan partnerin löytömahdollisuuksiaan, niin silloin ainaskin vihoviimeinen juttu on suoda heille lisää vonkaustilaa...eli jos tännekkin tulisi edes tietysti mainitsemallasi vitsi mielellä nyt kokonainen deitti osio, rekisteröityisi klubitukseen varmasti ennestään lisää Arja Korisevaa kuuntelevia, keski-ikäisiä sinkkuja. Klubitus on klubikansan sivusto, muut suksikoot cityn tai deitin sivuille....vonkaamaan. *vink*
ee102

Posts: 775

#4829 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Sinkku minäki. Muka onnellisesti sinkku, niinku annan usein ymmärtää, mutta pienessä mielessäni mietin, että jospa vaan ois mulla joku sellanen, jonka syliin käpertyä, joka ei petä vaan välittää todella ja jossa ois sellasta muhun vetoavaa särmää. Mutta oon jo arvellu, että se on liikaa vaadittu. Onko olemassa sisäistä kauneutta? Niissä ihmisissä, joissa sitä nään tai minussa...? Liikaa pettäjiä, kaksnaamoja ja kusipäitä. *justjoo* Siksi yritän sopeutua rooliini yksinäisenä, vaikka ikuisesti. Ei tämä tähän mennessä oikeen hyvin oo menny. Ystävät pitää pystyssä, mutta muuten liikaa masennusta ja riittämättömyyden tunnettakin... *uuh* Syyttävä sormi kääntyy itseeni päin, vaikka välitän muista kyllä. Vaadinko ihmisiltä liikaa? Niin kai. Olispa helppoa, ku vois ihmisen perus luonteenpiirteet huomata ensi silmäyksellä, niin ei tarvis koko ajan epäillä ja arvella pettyvänsä kerta toisensa jälkeen. Tuntuu, ettei ihmiset oo suoria ollenkaan. Monet asiat menee liian monen mutkan kautta. Kertoisivat myös suoraan päin naamaa, missä mättää. Sitten voi ainakin yrittää kehittyä ihmisenä... Tai sit tappaisivat mut ku en mä ite tajua tehä sitä, mutta ei... joskus tuntuu niinku palais helvetissä ku ei tiiä, mitä toiset ajattelee ja tuntee vaan että ehkä oon nyt sanonu jotain väärin, mutta ku ei saa tietää, mitä... Kai sitä on helvettinsä ansainnu. Siis helvetin, jossa maallista omaisuutta kyllä on ja kavereita on, mutta siltikään ei voi luottaa keneenkään täysin eikä uskoa itseensä.*ding*
W

Posts: 1,049

#4830 • • Edited W

ee102:
Liikaa pettäjiä, kaksnaamoja ja kusipäitä. *justjoo*


Ei siis niin etteikö toi olisi totta, mut muista että oot vasta 18 vuotias...useat ihmiset uskoakseni joutuu kaluamaan aika monta ihmisuhdetta ja siinä vaiheessa kun tuntuu jo toivottomalta yleensä löytävät jotain parempaa. Ei niin että se todella olisi parempaa, ehkä ihmiset vain kyllästyvät etsimiseen ja tekevät kompromisseja eivätkä vaadi enää toiselta ihmiseltä sitä mitä aluksi ja myös jollain tapaa monen pettymyksen kautta ihmiset oppivat suhtautumaan toisiinsa nöyremmin ja ymmärtämään hyvin toimivan suhteen ainutlaatuisuutta/harvinaisuutta.
Sun ikäisenä esimerkiksi minä aina tuppaannuin ihastumaan heti alkutaipaleella "liikaa" ja tuon vuoksi sain nokkiini yhä uudestaan ja uudestaan...nykyään suhtaudun niin skeptisesti ihmissuhteisiin niiden alkuvaiheessa, etten saa siipiini, ainakaan helposti. Silti se ei tarkoita missään nimessä etteikö sitä varovaisestikkin voisi rakastua.
Itse en tänäpäivänä usko oikein siihen että ihminen voisi kovin nuorena, ainakaan helposti löytää elämän kumppaniaan, niin moni nuori haluaa viellä koitella maailmaa ja tavata uusia ihmisiä...tutkia mitä tällä kaikella on annettavaa ennenkuin osaavat antaa 100% arvoa tapaamalleen ihmiselle.
Tatu*

Posts: 39

#4831 • • Edited Tatu* Da ChARMER cHARMELEON
Sinkkuna oon ollu kohta 5v.

Tarkennan: Selibaatissa oon ollu koht 5v. :D

Kai mä oon niin parantumattoman ujo sekä vielä yleisesti ottaen vaikee luonne.

W:

Veikkaanpa ite et nää sinkkuilu jutut on just niitä jotka kannattais ehkä jopa poistaa koko klubarista...netti on täynnä sinkkuiluun keskittyviä sivustoja, ja jos klubaria ei haluta täyteen sellaisia jotka eivät klubikulttuurista ja konemusiikista välitä, vaan tulee tänne maksimoimaan ainoastaan partnerin löytömahdollisuuksiaan, niin silloin ainaskin vihoviimeinen juttu on suoda heille lisää vonkaustilaa..

.eli jos tännekkin tulisi edes tietysti mainitsemallasi vitsi mielellä nyt kokonainen deitti osio, rekisteröityisi klubitukseen varmasti ennestään lisää Arja Korisevaa kuuntelevia, keski-ikäisiä sinkkuja. Klubitus on klubikansan sivusto, muut suksikoot cityn tai deitin sivuille....vonkaamaan. *vink*

Eikö konemusadiggari / klubittaja saa vongata (ts. etsiä seuraa vastakkaisesta sukupuolesta)?

Mä oon kuunnellu tesnoo jo vuodesta 'sirppi ja vasara', ja kyllä vonkaan. Netissä ja IRL. Oon jo sangen kyllästyny sinkkuiluun. Eikös tää olis ihan hyvä paikka klubbareiden löytää 'samanhenkistä deittiseuraa'?

--
'FeelTheBassComeDownOnMeBaby'

Dacey

Posts: 671

#4832 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
hetken jo näytti siltä et olis päässy pois täältä, jonkun kakslahkeisen kainaloon mut ei *uuh*
-xx-

Posts: 5,001

#4833 • • Edited -xx- Dr. -xx-, PhD

-xx-:
---
Helpointa on olla sekaantumatta keneenkään tai mihinkään, välttääkseen väärinkäsityksiä muiden kuin itsensä kanssa *hihu*
---
sapeli:
---
No mutta mitä hauskaa siinä olis? Ja sitä paitsi, mun mielestä itsestään oppii paljon muiden ihmisten kautta...
---
Hm, niin ei se kovin hauskaa ole...
---
Okei, huono sanavalinta - mitä mielenkiintoista siinä olis? *hymy* Elämä kävis yksin aika tylsäks...


Tännekin voisi taas muistaa kirjoitella...

Tarkoitin siis tuolla keskustelun avauksella ihmissuhteita, omassa tapauksessani vastakkaiseen sukupuolen edustajien kanssa. Ja jotenkin muuten kuin kavereina sekaantumista (ihastuminen/vehtailu/säätö/pano/joku muu juttu).
Kyllähän noita mielenkiintoisia asioita elämässä sattuu ja tapahtuu, vaikka tuollaisia vältteleekin. Nuo sekoittavat elämäni kohdalle osuessaan ainakin joksikin aikaa ihan täysin. Noistakin tietysti oppii, ja olen ottanutkin opikseni.

Tylsää kyllä on joskus yksin, mutta seurassakin voi olla tylsää. Olen sellainen tyyppi, että tarvitsen aikaa myös yksin itselleni, ja olen tottunut elämään yksin, eli yksinäisyyskään ei ole juuri nyt kovin paha juttu. Pienempi paha siis kuin itsensä satuttaminen ihmissuhteiden kiemuroissa. Ahdistun jos joku odottaa minulta jotain, tai edes tuntuu siltä että joku odottaa jotain mitä en välttämättä pysty antamaan. Siksi on helpompaa tehdä mahdollisimman pian kaikille selväksi että minulta ei kannata odottaa mitään, jonka jälkeen olenkin siis 'oikeutettu' olemaan antamatta itsestäni yhtään mitään. Johtunee siitä että itse en haluaisi odottaa keneltäkään mitään, koska sitten vain pettyy korkeisiin odotuksiinsa.

Ehkä vielä joskus joku asia, tilanne tai ihminen saa minut luopumaan varovaisuudestani.. toivottavasti :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

AnderS

Posts: 470

#4834 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

-xx-:

Tylsää kyllä on joskus yksin, mutta seurassakin voi olla tylsää. Olen sellainen tyyppi, että tarvitsen aikaa myös yksin itselleni, ja olen tottunut elämään yksin, eli yksinäisyyskään ei ole juuri nyt kovin paha juttu. Pienempi paha siis kuin itsensä satuttaminen ihmissuhteiden kiemuroissa. Ahdistun jos joku odottaa minulta jotain, tai edes tuntuu siltä että joku odottaa jotain mitä en välttämättä pysty antamaan. Siksi on helpompaa tehdä mahdollisimman pian kaikille selväksi että minulta ei kannata odottaa mitään, jonka jälkeen olenkin siis 'oikeutettu' olemaan antamatta itsestäni yhtään mitään. Johtunee siitä että itse en haluaisi odottaa keneltäkään mitään, koska sitten vain pettyy korkeisiin odotuksiinsa.

Ehkä vielä joskus joku asia, tilanne tai ihminen saa minut luopumaan varovaisuudestani.. toivottavasti :)



No voe! Tää teksti vois olla ihan hyvin mun kirjoittama.
Täs oli niin paljon samaa kuin mun elämäntilanteessani.
Mä olen vaan tässä miettinyt että nautinko mä tästä
tilanteesta jollain sairaalla tavalla? Kun tuntuu että
mitään muutosta ei asioihin tule. Kait se on vaan niin
helppoa olla päästämättä ketään lähelle, ei tartte kyllä pettyä
mutta eipä tapahdu paljon muutakaan. Kun on ollut tarpeeksi
kauan yksin, kasvaa kynnys koko ajan päästää joku lähelleen.
Mä olen tullut kuiteskin siihen tulokseen että olen pelkuri jonka on
turha valittaa yksinäisyyttään, kun syyllinen löytyy peilistä.
sapeli

Posts: 11,768

#4835 • • sapeli jokukukamikä?

AnderS:
---
-xx-:
---



Jos nyt saan olla toivoton romantikko hetken niin kerronpa teille että minä uskon siihen että kun löytää sen oikean (tai yhden niistä oikeista) niin siinä ei tarvi häpeillä sitä mitä on tai mitä toiselle antaa, vaan se on justiinsa niinkuin pitääkin ja mitä se toinen tarvii. Jos jutut tuntuu hankalilta ja nihkeiltä jo alkuunsa niin ehkä se ei vaan ole se sopiva vastakappale - eteenpäin sitä enempää murehtimatta ja seuraavaa kokelasta etsimään.

Nimimerkillä: oman vastakappaleeni löytänyt *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jazmine

Posts: 1,009

#4836 • • Edited Jazmine Pösilö

Avernian:
---
sapeli:
---
AnderS:
---
-xx-:
---

Jos nyt saan olla toivoton romantikko hetken
---


Aina saa! (tsekkaa titteli ;)) *hifive*


---

niin kerronpa teille että minä uskon siihen että kun löytää sen oikean (tai yhden niistä oikeista) niin siinä ei tarvi häpeillä sitä mitä on tai mitä toiselle antaa, vaan se on justiinsa niinkuin pitääkin ja mitä se toinen tarvii.
---


*joo*


---

Jos jutut tuntuu hankalilta ja nihkeiltä jo alkuunsa niin ehkä se ei vaan ole se sopiva vastakappale - eteenpäin sitä enempää murehtimatta ja seuraavaa kokelasta etsimään.

---


You got it, man! :)

Nimimerkillä: kokelaita etsimässä *vink*


Vai että kokelaita... oij oij. .ei sellasta ennää jaksa *poks* Kyl on kokeilut kokeiltu... juu, ja tajusin pointin, tuli vaan toi fiilis just nyt... *eiei*

--
Polcca on parasta *sydän*

Elmiira

Posts: 1,446

#4837 • • Elmiira
Etukäteisvaroitus: Sisältää nyt jo lieventynyttä, mutta kuitenkin kiukkuista avautumista ihmisten kusipäisyydestä *grr*


Eli ok, sinkkuna olo on jees ja sitten taas ei ole...
Olen nyt viime viikon aikaan saanut ihan tarpeekseni ihmissuhteista.

Mun ex:än uus pano on sitä miletä et pilaan niiden suhteen jne, vaikken edes juuri exääni yhteyttä pidä *ding* Joo en tiedä mistä se noita juttuja keksii ja levittelee niitä ympäri kaupunkia*grr* ketuttaa!!! No tämän asian sain pois päiväjärjestyksestä, onneksi... ei kiinnosta tulla sotketuksi muiden ongelmiin, kun en niihin oikeesti edes ole syyllinen *hmph*

Sitten tuossa sunnuntaina soitti yksi äijä, jota olen tapaillut tjsp... (No ok, en tiedä missä me oikein mentiin... ei hyvin vakavaa kuitenkaan...) No herra kuitenkin vain soitti ihan kertoakseen et oli vloppuna yrittänyt iskeä mun pikkusiskoa kun minä olin poisa kaupungista *poks* Niin, ei kuulu mulle kun ei seurustella, mut että mun SISKOA!!! "Niin pyysin sitä meille ja soitin sille just mut se ei vastannu..." <- No ei joo, kun minä olin vieressä ja se tyttöraukka ei uskaltanu kertoa mulle kuka soittaa...

No eipä ollu eka kerta kun näin käy... *eiei*

Ja ei, en ole katkera siskolleni, joka on laihempi ja kauniimpi, sillä hän on minulle rakas *plur* Olen vaan todella pettynyt miehiin... Joilla tuo hauska läppä: "Mie oon rakastunu sun siskoon" karkaa välillä käsistä... Musta se ei jaksa enää olla hauskaa...

Et sillai... Ja mikä oli pointti... *ding*
Onneksi en ainakaan viime aikoina tapaamieni äijien kanssa ole vakavampiin suhteisiin ruvennut, iditooteiksihan ne on osoittautuneet *poks* Miksi ne sattuu aina mun kohdalle *nyyh* Et sinkkuilu on kivaa ja silleen...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

ee102

Posts: 775

#4838 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
"Kysy niiltä." Kuningasvastaus. *taputapu* Niinku en ois kysynyki... Sit vaan tyypit vääntyilee ja kääntyilee ja sulkee suunsa tai vihjasee jotain hyvin kaukaa haetusti. *uuh* Ei oo mukavaa. Jos ihmisis on jotain vikana, miks niille ei anneta mahdollisuutta parantaa tapojaan sanomalla suoraan mielipiteensä. Eihän suoraan sanomisenkaan tarvi olla loukkaavaa. Siinä vaan oppii jotain itestä tai / ja siitä, joka on mielipiteensä ilmaissut.
ee102

Posts: 775

#4839 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Mutta jäipä myöntämättä tossa edellisessä, että oonhan mä kyllä vielä tosi nuori niinku joku tossa huomautti. Enkä oikeen tiiä vielä mistään juuri mitään. Ei tässä mikään kauhee hoppu oo, mutta on vaan joku kumma tunne, etten ainakaan elä kovin pitkään tällä menolla, ku lähellä kuolemaaki tullu jonku kerran käytyä. Itepä elämäntyylini valinnu kyllä enkä elämältäni kovin paljon oota ku ei taida olla paljon antaakaa. Kun ei tunne tietävänsä niin ei voi ku ihmetellä ja tukkiuttaa päätään sille liian monimutkaisilla ajatuksilla ja loppumattomalla kysymysten virralla. Tai antaako sitte vaan kaiken olla ja ittensä siinä mukana? *ding* En halua lopettaa etsimistä ja tutkimista, vaan moraalikäsityksetki saattaa mietteissään kääntää nurinpäin, kun näkee arvelee itsensä niin pieneksi ja mitättömäksi. Ei kai mitään ollu odotettavissa.
kap-pu

Posts: 1,167

#4840 • • kap-pu the amazing suction cup boy
liityin joukkoonne. voi ankeutta.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.