SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,702,331 views

noena

Posts: 3,138

#7421 • • noena first breath after coma

Mar6, 24.10.2005 22:27:
Niin paitsi että nyt pissität silmään *hymy*



Enhän, viime halista on ihan liian pitkä aika. mä kato tartten sellasii monta kappaletta toosi monta kertaa päivässä *vink*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mar6

Posts: 2,178

#7422 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Siis tartuin lähinnä lauseeseen : "liian monta päivää"
:P

Mut toi on ihan totta, sehän se ongelma ja hankaluus tosiaan onkin *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Rocca

Posts: 3,064

#7423 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
tää on paska luukku... mut ei voi mitään *igor*

[pieni]korjausta[/pieni]

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

noena

Posts: 3,138

#7424 • • noena first breath after coma

Mar6, 24.10.2005 22:33:
Siis tartuin lähinnä lauseeseen : "liian monta päivää"
:P

Mut toi on ihan totta, sehän se ongelma ja hankaluus tosiaan onkin *hymy*



nooh.. vähän kirjotus kusee mut ei se mitään, ymmärsit mun pointin *vink**hymy*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Rocca

Posts: 3,064

#7426 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

noena, 24.10.2005 22:40:

*lohduttel*



No ei sil voi mitään.... kyl mä lähden tästä... kun aika vaan tulee *igor*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Mar6

Posts: 2,178

#7427 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

noena, 24.10.2005 22:39:
---
Mar6, 24.10.2005 22:33:
Siis tartuin lähinnä lauseeseen : "liian monta päivää"
:P

Mut toi on ihan totta, sehän se ongelma ja hankaluus tosiaan onkin *hymy*

---


nooh.. vähän kirjotus kusee mut ei se mitään, ymmärsit mun pointin *vink**hymy*


Hihhi joo *hymy*

*hali*

--
-Where there is house there is a home-

noena

Posts: 3,138

#7428 • • noena first breath after coma

Rocca, 24.10.2005 22:41:
-clips-


Toi sama suunnitelma on täälläkin mielessä, sen toteuttaminen ei oo vaan onnistunut *justjoo*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Rocca

Posts: 3,064

#7429 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

noena, 24.10.2005 22:44:
Toi sama suunnitelma on täälläkin mielessä, sen toteuttaminen ei oo vaan onnistunut *justjoo*



Kestäää tovin *känni*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

sensei

Posts: 125

#7430 • • sensei Käyttäjä
Tuolla oli aiemmin arvioitu nomicin pariutumismahdollisuuksia joten täytyyhän se tietää miten itselle kävisi.

Huonoja? puolia:
-ajoittainen flegmaattisuus
-(ajoittain) huono juttujen taso
-en ole super-liikunnallinen
-outo päivärytmi (valtavirtaan nähden)
-en osaa laulaa
-itsepäinen
-mukavuudenhaluinen

Hyviä? puolia:
-laitan ruokaa (kuulemma ihan hyvää)
-olen sosiaalinen
-en käryä/käytä huumeita
-perusrehellinen
-mukavahko
-siivoan satunnaisesti

hmm.. en keksi nyt kyllä lisää ominaisuuksia.. Toivottavasti joku saa jaettua pisteitä ja kerrottua tulenko pariutumaan seuraavan:
a)viikon
b)kuukauden
c)vuoden
d)vuosikymmenen
e)elämän
aikana.
josbe

Posts: 1,982

#7433 • • josbe suomalainen juhlakinkku

sensei, 25.10.2005 01:12:
Tuolla oli aiemmin arvioitu nomicin pariutumismahdollisuuksia joten täytyyhän se tietää miten itselle kävisi.



Ok. Tämän kerran. Mutta seuraavasta lähtee jo lasku, kun pariutumisyhtälöistäni ja ennustajantaidoistani tulee hitti! *nauru*

Huonoja? puolia:
-ajoittainen flegmaattisuus
-(ajoittain) huono juttujen taso
-en ole super-liikunnallinen
-outo päivärytmi (valtavirtaan nähden)
-en osaa laulaa
-itsepäinen
-mukavuudenhaluinen


Naisen kannalta miehen ajoittainen flegmaattisuus on sinänsä ihan hyväksyttävää, jos se ei tarkoita flegmaattisuutta naisen suhteen. Eli kunhan muistat huomioida naisesi tarpeet - niin henkiset kuin fyysisetkin - ei hätää. Ole siis aina kiinnostunut esim. tyttöjen ehdotuksista, vaikka ne kuulostaisivatkin kummallisilta (esim. romanttinen piknikki stadionin tornissa huolimatta pahasta akrofobiastasi tjsp).
Huonot jutut voivat olla joko plussaa tai miinusta, riippuen siitä, kuinka USEIN ja minä viikonpäivänä niitä lauot. Jokapäiväiset huonot jutut: miinus, kun taas sunnuntaisin jatkoilla huonot jutut: neutraali tai jopa plussaa. Superliikunnallisuutta emme kaipaa, kunha pidät itsestäsi huolta. Outo päivärytmi on ok, ainakin klubbarilaisten keskuudessa. Kunhan muistat aina välillä mennä nukkumaan samaan aikaan tytsysi kanssa. (Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin että oma kullannuppu haluaa JOKAIKINEN ilta tulla nukkumaan "vähän myöhemmin"!) *ding* Hmm... tämän muistaen antaisin tuosta kyllä puolikkaan miinuspisteen ihan varmuuden vuoksi. Laulutaidosta en osaa sakottaa, koska itsellänikään ei ole lauluääntä, mutta kauniista lurituksesta olisit kyllä saanut plussaa. Itsepäisyydestä saat tietenkin KAKSI miinuspistettä! Mukavuudenhaluisuus on ok, kunhan se ei tarkoita sitä, että jätät kauppakassit mielummin tyttösi kannettavaksi.

Hyviä? puolia:
-laitan ruokaa (kuulemma ihan hyvää)
-olen sosiaalinen
-en käryä/käytä huumeita
-perusrehellinen
-mukavahko
-siivoan satunnaisesti


Ruoanlaittamisesta pluspiste! Muista kuitenkin, että ÄLÄ koskaan arvostele tyttösi laittamia ruokia, vaikka osaisitkin kokkailla. Jos sen sijaan kehut niitä, saat varmasti yhden lisäpisteen.
Sosiaalisuudesta KAKSI lisäpistettä. Seuraavasta eli huumeiden käyttämättömyydestä yksi lisäpiste. Perusrehellisyydestä niinikään piste, ja siitä, että olet mukavahko ½ pistettä. (Täyden pisteen olisit saanut täydestä mukavuudesta *hih*) Satunnaisesta siivoamisesta tulee sen sijaan ½ miinuspistettä, koska siis siivoat vain satunnaisesti, etkä säännöllisesti *nauru*

hmm.. en keksi nyt kyllä lisää ominaisuuksia.. Toivottavasti joku saa jaettua pisteitä ja kerrottua tulenko pariutumaan seuraavan:
a)viikon
b)kuukauden
c)vuoden
d)vuosikymmenen
e)elämän
aikana.


Eli pariutumispisteesi ovat: -½-2+1+2+1+1+½-½=2½ pistettä! Jos kehut tytsysi ruokia, voit saavuttaa jopa 3½ pistettä. Oikein hyvä!

Et siis tarvitse pariutumiseen kuin 2-3 viikkoa. Riippuu tietenkin paljolti myös siitä, osaatko heti ensi näkemältä ilmaista nämä huonot ja hyvät puolesi, ja siitä, osaako tapaamasi tyttö pariutumistodennäköisyyslaskentaa!

Ole hyvä! (vain kaksikymmentä euroa, kiitos!) *nauru*
toma

Posts: 2,009

#7434 • • toma Tototoototo
Must tuntuu et tää on jotain humpuukia.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

josbe

Posts: 1,982

#7435 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

toma, 25.10.2005 10:00:
Must tuntuu et tää on jotain humpuukia.


Mit vit??? Etsä luota mun taitoihin tutkia sosiaalisia ilmiöitä?? NIIN. Muisteles nyt, mitä oon opiskellukin *pepsodent*
Zapa

Posts: 1,393

#7436 • • Zapa Mr Wrangler

josbe, Itsepäisyydestä saat tietenkin KAKSI miinuspistettä!



ja muistakaa hyvät sinkut, jos olet itsepäinen ja vielä vastapuolikin on samaa sorttia, niin sitten kannattaa unohtaa koko homma! ei tuu mitään! oivalsin juuri tuossa 4 vuoden suhteen jälkeen, että itsepäisyydellä ja periksiantammattomuudella eivät ole hyvät seuraukset, siitä voi seurata jopa suhteen katkeaminen.

kun joskus pääsette täältä pois, muistakaa suhteessa ollessanne antaa periksi asioissa ja kunnioittakaa toisten mielipiteitä. arvostakaa kumppanianne, älkääkä unohtako vielä kerran niellä sitä ylpeyttänne, ei se ole niin vaarallista vaikka sen tekee!

nimim. "voi vittu että vituttaa"
toma

Posts: 2,009

#7437 • • toma Tototoototo

josbe, 25.10.2005 10:06:
Mit vit??? Etsä luota mun taitoihin tutkia sosiaalisia ilmiöitä?? NIIN. Muisteles nyt, mitä oon opiskellukin *pepsodent*


Joopa joo :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Kianoni

Posts: 357

#7438 • • Kianoni pomputtaako?
mä meen treffeille *pahis* katotaan rupeeko *sydän* vai *haukottel*
Avatar
#7439 • • gnomex Guest
So long suckers!! *pepsodent*
tom_gore

Posts: 168

#7440 • • tom_gore kiksujäärä
Tältäkös se tuntuikin kun saa perhosia vatsanpohjaan? Pidetäänpä peukkuja, eiks? *pihkassa*