SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,914 views

Leppäkerttu

Posts: 225

#3681 • • Leppäkerttu
tajusin eilen, että olen ollut vapaa jo puoli vuotta(?!?) Tuntuu siltä kuin olisi eronnut vasta pari viikkoa sitten. Pitkästä suhteesta toipuminen vie ikuisuuden. Olen yllättävän tyytyväinen nykyiseen olotilaan, saa nähdä monta kuukautta/vuotta vielä menee ennen kuin pystyy taas suhteeseen. Outo olo kun en tunne itseäni sinkuksi, mutten kyllä luule seurustelevanikaan*ding*
Grass

Posts: 237

#3682 • • Grass fiilistelijä
*poks* tänne tietysti kuuluu :<<
ZaZa

Posts: 262

#3683 • • ZaZa
täällä ei ole kivaa... *eiei*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

-lera-

Posts: 394

#3684 • • -lera-
hmmm.... vieläkin täällä... enkä valita *vink*
Avatar
#3685 • • greenie Guest
Vaikka kirjoitinkin joskus vuodenvaihteessa, että on aika lähteä pois täältä - seuraan tätä palstaa, ehkä vähän salaa, toisella silmällä.

Vaikka toisaalta, mitäs ideaa siinä on? ;)
Avatar
#3686 • • Equalizer Guest

ZaZa:
täällä ei ole kivaa... *eiei*



Ei kyl....*hmph*
[reiv:]

Posts: 769

#3687 • • [reiv:]
Jotenkin tää topikki tuntuu vähän turhalta.
Tän ainoa idea tuntuu olevan ”olen sinkku”
kuuluttaminen, eikä moinen lihatiskimeininki
oikein sovi minulle...
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#3688 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

lohikarme:
JEE!! Mun vierailu täällä kesti noin kolme päivää *nauru* Kaverikin tokas et olit sinkku niinq tyyliin 4minuuttii!!! *nauru* Mualiman ihanin/kaunein tyttö löytyi *plur*



Ihan mielenkiinnosta kysyisin (kaikki saa vastata), että milloin luokittelette itsenne sinkuksi ja milloin seurustelette? Missä se ”häilyvä” raja siis kulkee?

[muokattu 2.6.2004 22:20]
lohikarme

Posts: 1,730

#3689 • • lohikarme RitariVittupää
Mä luokittelen sen lähinnö sillai et sinkkui ollaan sillon ku ollaan sovittu että on erottu ja taas pariutuneeksi sit kun sovitaan että ollaan yhessä *nauru*

--
Qualis artifex pereo

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#3690 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

lohikarme:
Mä luokittelen sen lähinnö sillai et sinkkui ollaan sillon ku ollaan sovittu että on erottu ja taas pariutuneeksi sit kun sovitaan että ollaan yhessä *nauru*


*aplodit*

Kuulostaa vaan niin hassulta toi sovitaan että ollaan yhdessä päivän taikka parin tuntemisen jälkeen. Eikö siihen seurusteluun sen syvällisempää tutustumista tarvita? *hymy*
lohikarme

Posts: 1,730

#3691 • • lohikarme RitariVittupää
Hmm...ja sä tiesit tästä hommasta niinq kuinka paljon?? Meinaan etteikö sitä seurustelun aikanakin voi ihastuu toiseen ja tutustuu??

--
Qualis artifex pereo

keisha

Posts: 1,394

#3692 • • keisha bullet with butterfly wings

lohikarme:
Hmm...ja sä tiesit tästä hommasta niinq kuinka paljon?? Meinaan etteikö sitä seurustelun aikanakin voi ihastuu toiseen ja tutustuu??

Eikö ensin pidä tutustua toiseen ja ihastua ennen kuin edes alkaa seurustelemaan?*täh*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Grass

Posts: 237

#3693 • • Grass fiilistelijä
tosi nihku luukku ;<<
Jonne

Posts: 151

#3694 • • Jonne Member of Private Trainer Association
*haukottel*jokapaikkaan sitä uteliaisuuttaan löytää,jopa tähän foorumiin..kun ei sitä koskaan tiedä missä siihen oikeaan kumppaniin törmää..Ennen oli niin ettei himas keneenkään uuteen tuttavaan voinu törmätä,mutta nyt on nettiyhteys eli koko maailmaan kontakti..niin mikä ettei se täältäkin käsin olisi mahdollista löytää ”se oikea” kumppani..aika mielenkiintoista..Tosin riski on aina olemassa,että voiko luottaa juttuihin..anyway,jostainhan se on aloitettava..kun tuota Roomaakaan ei rakennettu päivässä..totuus tulee kuitenkin jossain vaiheessa pintaan,jos valehtelee..ja valheella on tunnetusti lyhyet jäljet.-Aika kuluu ja sitä ei ole tehty hukattavaksi! *hihu*

[muokattu 3.6.2004 06:01]
lohikarme

Posts: 1,730

#3695 • • lohikarme RitariVittupää

keisha:
---
lohikarme:
Hmm...ja sä tiesit tästä hommasta niinq kuinka paljon?? Meinaan etteikö sitä seurustelun aikanakin voi ihastuu toiseen ja tutustuu??

---
Eikö ensin pidä tutustua toiseen ja ihastua ennen kuin edes alkaa seurustelemaan?*täh*


Tolla seurustelulla tarkotin lähinnä edellistä suhdetta enkä sitä johonka ollaan menossa.Täsmennys jäi pois jotenka taisit saada väärän käsityksen *nauru*


[muokattu 3.6.2004 08:17]

[muokattu 3.6.2004 08:19]

--
Qualis artifex pereo

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#3696 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

lohikarme:
---
keisha:
---
lohikarme:
Hmm...ja sä tiesit tästä hommasta niinq kuinka paljon?? Meinaan etteikö sitä seurustelun aikanakin voi ihastuu toiseen ja tutustuu??

---
Eikö ensin pidä tutustua toiseen ja ihastua ennen kuin edes alkaa seurustelemaan?*täh*

---

Tolla seurustelulla tarkotin lähinnä edellistä suhdetta enkä sitä johonka ollaan menossa.Täsmennys jäi pois jotenka taisit saada väärän käsityksen *nauru*


[muokattu 3.6.2004 08:17]

[muokattu 3.6.2004 08:19]


Niin, saatanhan minä jotain asiasta tietää... Itselläni ei vain ole kokemusta ihastumisesta seurustelun aikana, enkä sitä kyllä haluakkaan kokea. Siinä saa välit olla aika huonolla mallilla, jos ihastuu toiseen.

Mutta jokainen taplaa tavallaan ja jos sinä haluat hyppiä kukkasesta toiseen niin se on oma asiasi. Kunhan et vain loukkaisi kenenkään tunteita kovinkaan pahasti...

[muokattu 3.6.2004 16:11]
Avatar
#3697 • • Mr. Jenkins Guest
Pai pai... Tää poistuu!
S-T

Posts: 1,195

#3698 • • S-T Pieni

De Souza:
Niin, saatanhan minä jotain asiasta tietää... Itselläni ei vain ole kokemusta ihastumisesta seurustelun aikana, enkä sitä kyllä haluakkaan kokea. Siinä saa välit olla aika huonolla mallilla, jos ihastuu toiseen.

Mutta jokainen taplaa tavallaan ja jos sinä haluat hyppiä kukkasesta toiseen niin se on oma asiasi. Kunhan et vain loukkaisi kenenkään tunteita kovinkaan pahasti...



Ihastumisessa seurustelun aikana ei ole mitään vikaa, jos kumpikin osapuoli osaa suhtautua siihen oikein. Seurustelukumppanin tulisi imo tajuta, että ihastuminen on inhimillinen asia, sitä tapahtuu pitkissä suhteissa, uskaltaisinko väittää, useimmille. Ainakin itse ihastun vähän väliä - eikä tuo muuta tunteitani kumppaniani kohtaan pitkällä aikavälillä lainkaan.

Toisaalta taas myös ihastuvan osapuolen pitäisi tajuta, että ihastuminen on vain ihastuminen ja vaikka ihastumisen tunne tuntuu mukaansatempaavan ihastuttavalta pitkän suhteen aripäiväistyneen välittämisen ja kiintymyksen rinnalla, ei sen mukaan ehkä kannata lähteä. Itse suuresti epäilen, että lohikarme ei ole tätä ehkä ihan sisäistänyt. Sääli.

--
Pieni on kaunista.

Toykio

Posts: 294

#3699 • • Toykio
Niimpä, aina kannattaa olla kaukaa viisas ja ihastua suhteessa jo uuten mahdolliseen seurustelukumppaniin jos näyttää rakkaus kariutuneelta...

Yksi minun ystäväiseni ei ole sinkkupäiviä ikinä nähnytkään, mikä saa minut aina silloin tällöin kateeliseksi...mutta toisilla on kai tuo pariutuminen helpompaa.(?) No, joka tapauksessa, aina kun tyttönen on eronnut, niin samalla hän on aina tipahtanut kuin kissa jaloilleen mutta silti suoraan uuteen syliin!
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#3700 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

S-T:

Ihastumisessa seurustelun aikana ei ole mitään vikaa, jos kumpikin osapuoli osaa suhtautua siihen oikein. Seurustelukumppanin tulisi imo tajuta, että ihastuminen on inhimillinen asia, sitä tapahtuu pitkissä suhteissa, uskaltaisinko väittää, useimmille. Ainakin itse ihastun vähän väliä - eikä tuo muuta tunteitani kumppaniani kohtaan pitkällä aikavälillä lainkaan.



Olet aivan oikeassa. Ehkä ilmaisin itseni hieman väärin *ding*. Kyllähän sitä saattaa hetkellisesti tuntea vetoa johonkin toiseen. Yleensä se kuitenkin menee ohi muutamassa päivässä, ellei nopeamminkin.


S-T:
Toisaalta taas myös ihastuvan osapuolen pitäisi tajuta, että ihastuminen on vain ihastuminen ja vaikka ihastumisen tunne tuntuu mukaansatempaavan ihastuttavalta pitkän suhteen aripäiväistyneen välittämisen ja kiintymyksen rinnalla, ei sen mukaan ehkä kannata lähteä. Itse suuresti epäilen, että lohikarme ei ole tätä ehkä ihan sisäistänyt. Sääli.



Sinäpä sen sanoit. Hyvä, että joku muu osaa pukea ajatukseni sanoiksi paremmin kuin minä itse *hih*