Omakehu kaunistaa!

162 posts, 9 pages, 42,701 views

POSER

Posts: 800

#21 • • POSER Wimp and Poser
Minä olen hyvä:
- Keksimään tekosyitä
- Väittelemään
- Tanssimaan
- Juomaan (omaan hyvän viinapään)
- Olen kaunis
- Pukeudun hyvin
- Taiteilemaan
- Puhumaan paskaa
- Nauramaan itselleni ja muille

Lisä plussaa antaisin vielä itelleni miellyttäväst tuoksusta ja mausta sekä sopivasta koosta.

--
Keppiä Jehoville!

hallucinogen

Posts: 8,190

#22 • • hallucinogen Edain
Pitää sen verran kehua itseäni ,että teen parhaat voileivät *iloinen*
Monet sivistymättömät moukat eivät tajua sitä, että kurkku kuuluu margariinin jälkeen seuraavaksi, sitten leikkeleet ja lopuksi juusto *hmph*

--
pikku-*possu*

Chatte

Posts: 4,085

#23 • • Chatte Team Teknolipat :)

hallucinogen:
Pitää sen verran kehua itseäni ,että teen parhaat voileivät *iloinen*
Monet sivistymättömät moukat eivät tajua sitä, että kurkku kuuluu margariinin jälkeen seuraavaksi, sitten leikkeleet ja lopuksi juusto *hmph*


Täällä yksi sivistymätön moukka huutelee, että jos leivälle laittaa margariinia, siihenhän ei todellakaan voi enää laittaa juustoa - yöks - kurkut olkoot minun puolestani missä välissä hyvänsä - ja leikkeleisiin en ota kantaa. *vink* Mihis se salaatti jäi?!

Ja tämähän ei ollut yhtään offtopiccia... *hahjust*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

hallucinogen

Posts: 8,190

#24 • • hallucinogen Edain
Salaatin saa syödä se leikkeleen raaka-aine *nauru*
Siis pitää olla parin millin tasanen kerros ja sit oikeen maukasta ja rasvasta juustoa *iloinen*
Pysyy tällasena hoikkana niinkuin minä *joo*

--
pikku-*possu*

Avatar
#25 • • CryOniC Guest

OCS:
Nauran itselleni päivittäin. Siinä mä olen kehittynyt ihan vidusti. Nauruhan pidentää ikää *täh*


...kyllä näin!*joo*..siinä sivussa osaan sotkea asioita *iloinen*
MaSari

Posts: 1,986

#26 • • MaSari space jammer

CryOniC:
---
OCS:
Nauran itselleni päivittäin. Siinä mä olen kehittynyt ihan vidusti. Nauruhan pidentää ikää *täh*

---

...kyllä näin!*joo*..siinä sivussa osaan sotkea asioita *iloinen*



Kuulostaa ihan multa *iihhih* *hahjust*
Viimeaikaisen kokemuksen perusteella kukaan ei oo niin hyvä nappaamaan esim. flunssaa ynnä muita sellasia sairauksia kuin mä *nauru*
Joo. Ja osaan myös nolata itseni aivan totaalisesti ihan hassuissa tilanteissa *blush* Veikkaanpa ettei kukaan täällä oo niin taidokas siinä! *vink* *joo*
Hmm.. Tais mennä itseironian puolelle *iloinen* *pahis*

[muokattu 22.9.2003 21:27]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

S-T

Posts: 1,195

#27 • • S-T Pieni
Mä olen hyvä yleispätevä kaikessa, mutten TOSI hyvä paljon missään *iloinen*

osaan hyvin mm.
-loogista päättelyä vaativat jutut (mikä mun käsityksen mukaan kattaa aika suuren osan aika suuresta osasta asioita)
-tuntea asioita (tätä vähän liiankin paljon välillä, mikä aiheuttaa ristiriitoja yllämainitun ominaisuuden kanssa samaan päähän yhdistettynä)
-laittaa ruokaa
....

[muokattu 22.9.2003 21:32]

--
Pieni on kaunista.

Epailija

Posts: 5,636

#28 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Minulle on kerran todettu, että rakastettavin piirteeni on itseironisuuteni, mutta eipä tainnut tuon sanoja ottaa huomioon hieman vinoja alahampaitani - rakastettavia nekin. Lisäksi olen ilmeisesti ainakin ollut ihanan rasittava, mutta nykyään kaiketi lähinnä vain hypersuloinen. Tai sitten en.

Ei tämmöinen pikkuperfektionisti kyllä kehtaa ääneen myöntää olevansa todella hyvä missään. Väitän kuitenkin osaavani tanssia ja olevani muuten semmoinen jokapaikan höylä joka mm. hallitsee kriittisen ajattelun, omaa silmää estetiikalle, muistaa aakkoset useimmiten ulkoa ja tietää Lahden olevan mesta paikka. Ai niin. Pystyn myös nuolemaan kyynärpäätäni, mikä kuuleman mukaan on ihmisille mahdotonta. Taito sekin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

nemo

Posts: 656

#29 • • nemo Wanha kettu
No mitäs tähän sanois.... ensinnäki mä heitän tosi hyvää läppää kuten kaikki tietävät *iloinen* hhhmmm.. mitähän muuta... no, oikeestaan se menee niin et on aivan sama mihin ryhdyn ku oon siinä yleensä aina paras. *nauru*

nimim. vaatimattomuus ei vaan pue mua *iloinen*

--
Tää on mun sigu

Claquesous

Posts: 3,206

#30 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Oon maailman paras valehtelija ja kirjoitan ihan älytöntä paskaa, joka viel vaikuttaa uskottavalt

--
32. of December

POSER

Posts: 800

#31 • • POSER Wimp and Poser

mikkihiiri:
Oon maailman paras valehtelija ja kirjoitan ihan älytöntä paskaa, joka viel vaikuttaa uskottavalt



En usko *plur*

--
Keppiä Jehoville!

bansq

Posts: 931

#32 • • bansq leftfield winger.

Epailija:
Ei tämmöinen pikkuperfektionisti kyllä kehtaa ääneen myöntää olevansa todella hyvä missään.



Sama juttu. Vielä kun se pikkuperfektionismi vääntyy ihan naurettavaks itsekritisismiks joskus. *hih*

--
plip goes on.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#33 • • Jussi Soro choon!
Mä oon ihan oikeesti hyvä Trivial Pursuitissa.
Roger Roger

Posts: 3,372

#34 • • Roger Roger Kentti
Osaan ärsyttää muita (ja nautin siitä! hahahahahah)

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

pupuankka

Posts: 869

#35 • • pupuankka poly-wtf?!
mä olen pieni *nauru* ja se on paljon kivempaa kuin jos olisin iso!

sit mä osaan leipoo. ja vääntää melkein mistä tahansa reseptistä vegaanisen version (paitsi marengista, tietenkin *vink* ) *hih* *enkeli*
super-enkuli

Posts: 1,521

#36 • • super-enkuli
Mä olen vaan yksinkertaisesti niin hyvä kaikessa. *vink*

Jos nyt vakavasti alkaa miettimään niin oon hyvä sähläämään asioita. *iihhih*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Armin

Posts: 411

#37 • • Armin surffitukka

Epailija:
Ai niin. Pystyn myös nuolemaan kyynärpäätäni, mikä kuuleman mukaan on ihmisille mahdotonta. Taito sekin.



*tipahti*
mun oli äsken pakko kokeilla tota ja aika hankalaa se oli *joo* (ja nyt noi työkaverit kattoo mua kun ihan kajahtanutta....)

Mä oon aika hyvä vääntämään naamaani, saan sen mitä ihmeellisimpiin asentoihin (jos et usko, katso galleriasta) ja oon kanssa aika hyvä imitoimaan eirllaisia ääniä (nakke nakuttaja ja maantiekiitäjä on mun bravuureita) *hahjust*

Mutta sellaisia mistä olisi hyötyäkin niin ei taida olla kuin ruuanlaitto.
Ja oon kanssa nopea lukemaan ja jopa muistankin lukemani myöhemmin....

Mutta nyt on pakko lopettaa muuten kehun itseni maasta taivaisiin ja sitten oonkin VAAN hyvä olemaan omahyväinen paska *iihhih**hih*
Jone

Posts: 8,258

#38 • • Jone Archibald Haddock
Jos puhutaan siitä mistä tota kaunistavaa omaa kehua löytyy hyviksi nauruiksi saakka niin suosittelen muutamien suomalaisten dj:iden biojen lukemista. Nimiä en kuitenkaan viitsi nyt mainita ettei kukaan hitsaa herneitä sieraimiinsa. *uros**piis*
Väne

Posts: 139

#39 • • Väne asennewamma
No mulla on ensinnäkin ihan hiton hyvä kroppa ja pärstävärkki. Sitten mä olen hyvä piirtämään ja tekemään abstrakteja kuvia. Minä olen myös mukava, huomioon ottava ihminen.

ööö...tota, ja sit mä olen hyvä heittämään keskustelun väliin vittumaisia kommentteja. *pahis*

*blush**nauru**nauru*

Ainiin, meinas unohtua. Mua on aika pirun vaikee saada stressaamaan mistään. *heiii*

[muokattu 23.9.2003 10:41]

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Jone

Posts: 8,258

#40 • • Jone Archibald Haddock

Väne:
ööö...tota, ja sit mä olen hyvä heittämään keskustelun väliin vittumaisia kommentteja. *pahis*



Runs in the family, huh? Susta on kyllä tullut aika paha noissa, joskus jään melkein änkyttämään kun en keksi vastauksia sun oneliner-kuitteihisi.*nauru*