Omakehu kaunistaa!

162 posts, 9 pages, 42,499 views

gangsta

Posts: 45

#1 • • gangsta
Kertokaa siis rohkeasti kaikki missä olette hyviä, jopa parhaita. Millaisia erikoislahjakkuuksia omaatte ja missä olette tunteneet onnistuvanne oikein kunnolla.
Päästäkää vaan ulos kaikki miksi juuri te olette niin perkeleen hyviä ja ainutlaatuisia.
Itse koen olevani loistava iskemään naisia, tekemään salaattia ja tottakai olen myös erinomainen tanssija*iloinen*
Howdy

Posts: 7,955

#2 • • Howdy Oldie
Tiedän kyllä mikä olen ja mitä en ja muutkin sen tietää .. . ei ole tarvetta mainostella .. *nauru**piis*

--
Käpy vailla vertaa

Karski

Posts: 6,049

#3 • • Karski Pomon kätyri
Mä olen vaatimaton.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

Posts: 8,258

#4 • • Jone Archibald Haddock
Mä oon aivan uskomattoman hyvännäköinen.
Sen lisäksi oon tosi fiksu ja sanavalmis.
Lisäksi oon SPP nro. 2.
Mulla on loistava maku eri asioiden suhteen.

Aivan paras olen ärsyttämään sellaisia ihmisiä, jotka eivät tiedä, mitkä lausahdukseni ja julistukseni tulisi ottaa todesta ja mitä ei. Näitä ihmisiä on ihmisistä suurin osa.

Ei mul muuta. Moi.
misjah

Posts: 3,373

#5 • • misjah Team Sika
siis niinku niin MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ!!!!!!!!!!!!*sydän**sydän**sydän*

--
www.team*possu*.tk

Blues

Posts: 5,414

#6 • • Blues Koning van Afrika
Olen loistava kertomaan huonoja juttuja ja olen sarkastinen tavalla jota muut eivät ymmärrä.
Osaan loistavasti imitoida intialaista aksenttia ja kuuluisia repliikkejäni on ”I'm Rafi. I am from India” *nauru*

Olen myös hyvä olemaan vaatimaton. Muut jätän mainitsematta kun olen myös hyvä pitämään hyvät puoleni piilossa

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

äm

Posts: 2,376

#7 • • äm
Mikä täällä haisee? *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#8 • • shiva Guest
siis todellakin!! *nauru*
pitää tuntea oma arvonsa, ja vastuunsa. *vink* meillä hyvännäkösillä ihmisillä kun on ihan kauheen iso vastuu.. on näytettävä rumille mitä kauneus on, ja tietty oltava kaunis! *iloinen*

nim. ei ole helppoa olla hyvännäköinen ja tietää sitä
Avatar
#9 • • GoA Guest
Osaan nauraa itselleni. *nauru* Tosin eipä tuota elämää muuten jaksaisi ellei osaisi. *hih*

[muokattu 22.9.2003 09:49]
Tiikerriii

Posts: 1,113

#10 • • Tiikerriii Tj
Mä olen vain tälläinen pieni tigru ei mua kukaan koskaan huomaa ja jään aina jalkoihin......*plur*

team*hellokitty*

--
RÄYH!!!!

hallucinogen

Posts: 8,190

#11 • • hallucinogen Edain
Mä oon ihan jees tyyppi *iloinen*

Toivottavasti en liikaa kehunut itseäni *iihhih*

--
pikku-*possu*

Avatar
#12 • • GoA Guest

infiana:
Voi ku keksis itsestään jotain hyvää... *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*



Kyllä sussakin on varmasti paljon hyvää. *hymy* Joten kyllä sinä varmasti jotain kehuttavaa keksit itsestäsi. Anna vain palaa kaikista pienistäkin asioista. *hymy*

La Tigre:
Mä olen vain tälläinen pieni tigru ei mua kukaan koskaan huomaa ja jään aina jalkoihin...... *plur*



Jaa kukaan ei huomaa vai? *nauru**hymy*
Elsa F

Posts: 2,763

#13 • • Elsa F Koululainen :)
Mä osaan saada ihmiset nauramaan itselleni...

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Sallakat

Posts: 2,220

#14 • • Sallakat jungle, baby !
hmmm nyt kyl tuli paha kysymys, oikeesti *ding**ding**ding* omasta mielestäni oon melkein aina ollu tosi hyvä ihmistuntija, sillai tietyllä vaiston tasolla hmmm toi ei oo kyl onneks ikinä pettänyt mua *joo*
Sitten voin sanoa sen verran omasta puolestani, ett nautin kavereideni luottamusta koska ne tietää ett mä en ikinä levitä kenenkään juttuja eteenpäin. Aika moni uskoutuu mulle asioistaan ja jopa haukkuu toisia ihmisiä mulle kun ne tietää ett voi tehdä niin eikä siitä tule jälkiseurauksia *joo**nauru*
Muuten en kyllä joo sitten keksikään muuta paitsi että tietenkin mulla on maailman paras maku kaikkien mahdollisten asioiden suhteen kuten vaatteet, musa, leffat ja kaikki muutkin yleismaailmalliset asiat! *iloinen* tietty koska se on MUN maku ja mun mielipiteet ja niistä jos mistä on mukava taistella toisten kanssa *joo**hih*

edit: lisäystä

[muokattu 22.9.2003 11:33]
kuu

Posts: 1,174

#15 • • kuu tyttttö

Salla:
hmmm nyt kyl tuli paha kysymys, oikeesti *ding**ding**ding* omasta mielestäni oon melkein aina ollu tosi hyvä ihmistuntija, sillai tietyllä vaiston tasolla hmmm toi ei oo kyl onneks ikinä pettänyt mua *joo*



Joo mulla sama homma.

--
köh köh

OCS

Posts: 1,828

#16 • • OCS
Nauran itselleni päivittäin. Siinä mä olen kehittynyt ihan vidusti. Nauruhan pidentää ikää *täh*
_2

Posts: 325

#17 • • _2
Huippu hyvä suuntavaisto... *nauru*
dirtyface

Posts: 344

#18 • • dirtyface rok.
Mähän oon paras kaikessa..*super* Ja vaatimattomuuteni lisäksi myös erittäin kaunis*nauru*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Lenita

Posts: 1,423

#19 • • Lenita
Mä teen ihan sairaan hyvää makaronilaatikkoo*iloinen*

--
^_____________^

ella_

Posts: 1,329

#20 • • ella_
oon kuulemma hyvä manipuloimaan... taito sekin *justjoo*

--
Elementary, my dear.