fobiat, pelot & vidun pahat mielenterveysongelmat =D

317 posts, 16 pages, 133,912 views

kilobitti

Posts: 2,419

#141 • • kilobitti 1-2-3 techno

Mr.Pink:
Oksentaminen/tukehtumisen tunne.



Meitä on täällä monta*hih* Itse tosin hallitsen pelkoni aika hyvin nykyään...tai ainakin piilotan sen*vink*

Nieluvijelyä en anna ottaa vaikka mikä olisi(viimeks ja ainoan kerran otettu n.20v sitten) en myöskään anna lääkärin laittaa sitä vitun lastaa suuhuni.



Joku kokenut kipusisko ymmärsi joskus pistää mun selälleen kun toi otettiin. Ei se kivaa ollut siltikään, mut huomattavasti helpompaa.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ella_

Posts: 1,329

#142 • • ella_

kilobitti:

Meitä on täällä monta*hih* Itse tosin hallitsen pelkoni aika hyvin nykyään...tai ainakin piilotan sen*vink*



outoa. oon aina elänyt siinä kuvitelmassa että oon yksin tän omituisuuteni kanssa :D

--
Elementary, my dear.

Cloudberry

Posts: 493

#143 • • Cloudberry

signify:
*laittaa ylös kaikkien pelkoja* ja *juonittel* hähähä *pahis*



Ei muutenki jo valmiiksi vitun vainoharhasille ihmisille saa sanoa noin! *grr*
Onneks en tunnustanu mitään tarkkaa.. *iihhih*
Avatar
#144 • • CryOniC Guest

Cloudberry:
---
signify:
*laittaa ylös kaikkien pelkoja* ja *juonittel* hähähä *pahis*

---


Ei muutenki jo valmiiksi vitun vainoharhasille ihmisille saa sanoa noin! *grr*
Onneks en tunnustanu mitään tarkkaa.. *iihhih*



Joo!!!Sepä vasta oiskin hauskaa flipauttaa joku ihan täysin!!!*muhaha*
sit voi vanhoilla päivillä miettii ja olla ylpee kui kivaa se oliki ku se ykskin sekos siellon täysin...ja mä sain siitä niin vitusti kiksejä....
Vitun hyvä idea...

[muokattu 15.6.2004 15:03]
T0mbstone

Posts: 728

#145 • • T0mbstone The Process.
Pelot ja fobiat kannattaa kohdata ja käsitellä kunnolla.
Epämiellyttävien kokemusten pelko rajoittaisi ainaskin itsellä liikaa elämää, ja mielellään heti pelkotilojen esiintyessä kaivaa mielen syövereistä syvimmän syyn esiin.
Usein pelkkä pelon/fobian rehellinen kohtaaminen ja tarkastelu auttaa ymmärtämään miten turhasta asiasta olikaan kyse.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

pinkki

Posts: 308

#147 • • pinkki säätö et co.
Mä pelkään traktoreita. Hämähäkeistä kiipeilen kans aika hyvin seinille. Nykysin tosin pystyy sentää kulkee samal kadul niiden kaa. traktorien siis, ei hämähäkkien. eiku siis hämähäkkienki kaa pystyy kyl samal kadul kulkee, mut traktorien kaa ei oo aina voinu. Tai on voinu jos soon toises korttelis. vaiks ois samal kadul. hmm
-Kerttu-

Posts: 4,542

#148 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä pelkään korkeita paikkoja yli kaiken..Ennen ei ollut mitään hätää, Mut mitä vanhemmaksi tulen sitä suuremmaksi pelko kasvaa..Nykyisin mua ei saa mihinkään korkealle..Parvekkeetkin on siinä ja siinä.. Näsinneula ei tulis kuuloonkaan..*ding*

Ja toinen mitä pelkään on lentäminen.Hallitsen pelkoni, niin että pystyn kyllä matkustamaan lentokoneessa, mutta mitenkään siitä en nauti. Jännitän ja pelkään koko lennon ajan ja pienikin ilmakuoppa saa mut ihan paniikkiin..Todella inhottavaa!*grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

serotonot

Posts: 3,137

#149 • • serotonot Paul Easy

pinkki:
Mä pelkään traktoreita. Hämähäkeistä kiipeilen kans aika hyvin seinille. Nykysin tosin pystyy sentää kulkee samal kadul niiden kaa. traktorien siis, ei hämähäkkien. eiku siis hämähäkkienki kaa pystyy kyl samal kadul kulkee, mut traktorien kaa ei oo aina voinu. Tai on voinu jos soon toises korttelis. vaiks ois samal kadul. hmm


pakko kysyy..

Mikä traktoreissa pelottaa? hämähäkit vielä ymmärrän ja ymmärrän varmaan traktorinkin mutta kummeksuttaa vaan suuresti
Avatar
#151 • • djmg Guest

Lera:
mul on varmaan kaikki mahdilliset fobiat *nauru* korkeanpaikankammo, ahtaanpaikankammo (hissit on pahimmat) kaikki kauheet ötökät, pimeä, hmm. mitäs niit viel on.. *justjoo* kaikki sairaudet.. ja paljon muuta.. *uuh*



*nauru* samas tilantees elellään ...*hmph*
pinkki

Posts: 308

#152 • • pinkki säätö et co.

serotonot:
pakko kysyy..

Mikä traktoreissa pelottaa? hämähäkit vielä ymmärrän ja ymmärrän varmaan traktorinkin mutta kummeksuttaa vaan suuresti


älä, emmäkää *hymy*
jos noon paikal ni ei mitää hätää, mut meen ihan vauhkoks jos ne liikkuu ja pörrää ja örmyy ympäriinsä.

varmaa alitajusesti jotai samaa ku mitä tol yhel (eivoimuistaa kukaseoli) matalal lentävist isoist äänekkäist koneist, yhistyy vaistoihin tms, sillon kun joskus oli viel isoja vaarallisia peto-eläimiä. ...tosin lentoliskoja ei tainnu olla enää iha ihmisten aikoihi.. nooh se vesitti sen pointin sit
Pablo

Posts: 1,875

#153 • • Pablo

pinkki:
---
serotonot:
pakko kysyy..

Mikä traktoreissa pelottaa? hämähäkit vielä ymmärrän ja ymmärrän varmaan traktorinkin mutta kummeksuttaa vaan suuresti



tai sit traktorin yhdistää mielessään työntekoon ja on fobia siitä että joutuisi tekemään fyysistä työtä. jos ajatellaan että maajussit joutuvat tekemään aika pitkää päivää. *hih*
JustinSan

Posts: 822

#154 • • JustinSan Nullius in verba
Hmm, olin tossa jokin aika sitten AMK hakukokeis ja siel oli sellane systeemi mis piti jatkaa lausetta ”Tykkään..., Vihaan..., Inhoan..., Mielestäni...” jne. Kaikkiin muihin sain ihan sujuvasti vastattua paitsi ”Pelkään...” kohtaan, koska jäin oikeesti kelaamaan, että mitähän tässä nyt pelkäisi kunnes aika loppui.
Eli en oikein keksi mitään mitä aivan hirmu pahasti pelkäisin. Jotkut ötökät on vähän nihkeitä mut neki yleensä vaan nakkaa ikkunasta pihalle kun eipä ne sulle oo mitää tehny. Korkeat paikat ei ole erityisen mukavia mutteivät ylitsepääsemättömiäkään (35m köysilaskeutuminen sai kyl ihan hyvin adrenaliinit jylläämään *joo* )
Hmm, hmm. Pimeys on suht nihkeet, siis tyyliin jos pitäs yksin mennä yöllä johonki pimeeseen, varsinki tuntemattomaan, esim. metsään ni kyl hetken miettisin muita vaihtoehtoja, mut kyllä sekin luonnistuu.
Hum hum. Läheisten ihmisten menettäminen olisi tietysti enemmänkin kuin nihkeetä, mutta enpä nyt sitäkään voi erityisesti sanoa pelkääväni / murehtivani koska se tilanne tuskin pelkäämällä / murehtimalla mihinkään muuttuu.
Väkivaltaiset hyökkäykset (toisten, ihmisten [lue: väkivaltaisten urpojen *grr* ] taholta) hmm. ne on aika pelottavia, tai enemmän sellaisia kiihdyttäviä kokemuksia.

Vähä mä oon *super* ku en (ainakaan tähän väliin) keksi mitään pelättävää *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

quile

Posts: 136

#155 • • quile Kävelevä banneri.

Pablo:
---
pinkki:
---
serotonot:
pakko kysyy..

Mikä traktoreissa pelottaa?

---


tai sit traktorin yhdistää mielessään työntekoon ja on fobia siitä että joutuisi tekemään fyysistä työtä.


*yessir*
Pablo

Posts: 1,875

#156 • • Pablo

thequile:
---
Pablo:
---
pinkki:
---
serotonot:
pakko kysyy..

Mikä traktoreissa pelottaa?

---


tai sit traktorin yhdistää mielessään työntekoon ja on fobia siitä että joutuisi tekemään fyysistä työtä.

---

*yessir*



tai sitten se olikin mun oma alitajuinen fobia ! *iihhih**nauru*
jeesboks

Posts: 4,064

#157 • • jeesboks p u p u
Hämähäkkejä yli kaiken...*hikoil*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

NukeCow

Posts: 34

#158 • • NukeCow en tajuu.

jeesboks:
Hämähäkkejä yli kaiken...*hikoil*



Oon kuullu juttuu että araknofobiasta parantuneet ihmiset tekee melko usein täyskäännöksen ja alkaa ihkuumaan niitä käsittämättömällä tarmolla.

Hämähäkit eivät ole pelottavia, ne ovat ihania <3

T: Viikon hämähäkkikurssilla lorvinut hämähäkkien genitaaleja tuijotellut spiderlover <3 <3 <3

--
.underachievement of nature.

sune

Posts: 2,096

#159 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mulla on myös korkeenpaikankammo..(tuntuu et kaikilla on) ja samoin ahtaan, mut se ei oo niin paha. . . .
Se on kauhua jos laitat vahingossa liian pienen paidan päälle etkä saa sitä pois. Näin kävi ruotsissa jossain vaatekaupassa mulle ja menin totaalliseen paniikkiin et joudunko pyytää niitä myyjiä leikkaamaan sen paidan helvettiin mun päältä vai mitä mut ähkiminen tuotti tulosta ja sain sen rätin irti musta..naurattaa nyt, mut sillon ei todellakaan naurattanut.ja tosi tarkasti katon etten vahingossakaan ala tunkea enää liian pieniä vaatteita päälleni *joo*

Sitten on tietty taas nää perinteiset hämähäkki,käärme örkkikammot, pahinta on jos joku hämähäkki on päässy vaikka kädelle tai jotain..hiuksiin...HYI HELVETTI, sillon tuntuu et se on menoa nyt *hymy* Sit on kaikkia muita pelkoja, pelkään pimeetä metsää vaikka metsästä olen tänne tullut, mutta se vaan on niin hirveä asia.

jooh..on varmaan muitakin, mut en just nyt saa päähäni..*pelle*

--
ei kovin ihku eikä plur

Elmiira

Posts: 1,446

#160 • • Elmiira
Pelkään kaikkia ötököitä väliltä muurahaiset - hiiret...
Eli siis ihan pienet ei pelota, eikä esim. käärmeet, rotat, liskot tms. mut kaikki siltä väliltä, jopa perhoset!!! (Jos ne tulee liian lähelle)

Sitten pelkään lähes poikkeuksetta kaverini kyydissä, jos sillä on joku uudempi auto alla... Muija luulee osaavansa ajaa, vaikka on ajanut kolme kolaria ja ajaa kaikkialla ihan s**tanan lujaa ja päin p:tä... silloin pelottaa, eli mielellään en siihen kyytiin astu, saati anna sille autoani!!!!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~