Hulluin teko?

103 posts, 6 pages, 30,800 views

Syder

Posts: 2,255

#81 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Hmm, riippuu vähä ketkä pojat pussaa teitä. Jotkut osaa jotkut ei, mitään ei häviä ku ottaa selvää *sydän*

--
Divida et impera.

UnityF

Posts: 15,721

#82 • • UnityF joo just se
Niitä on niin monta että oikeen pitää valikoida... Ainakin yx on bengi hyppy se oli ihan ufoo... sit maidonjuonnin kisa kippasin 3 litraa maitoo ja sit olo oli tosi turvonnu... tai kun mut koristeltiin viime joulun alla joulukuusex ja piti lähtee ulkona käymään... tai kun mä lauloin karaokea hirveällä äänellä laivalla... tai kun oltiin räsypokkaa puistossa... kyllähän noita riittää...*ding**voiei**justjoo**joo**pelle*
Katrina

Posts: 605

#83 • • Katrina
Se on kyllä valitettavasti fakta, että jotkut tytöt osaa paremmin pussata kuin jotkut pojat.
KaveriTavara

Posts: 440

#84 • • KaveriTavara pyryharakka
hehee...täytyypä kertoo teille jotain tosi ällöttävää (tekin voitte kokeilla..)niin oli yhen tyypin synttärit ja me väsättiin sille sit ihan oma koktaili...se sisälsi kananmunia,fairya,soijaa,sinappia ja kaikkee muuta mukavaa mitä kaapeista sattui löytämään.ja kaiken kukkuraksi eräs tyyppi kusi sinne lasiin.no synttärisankari tietysti joi sen ja sanoi vielä et ei se niin pahaa ollu mitä se luuli...sairasta...

--
hyvässä lihassa ei harmita

Avatar
#85 • • yana Guest
Katrina:

Se on kyllä valitettavasti fakta, että jotkut tytöt osaa paremmin pussata kuin jotkut pojat.



ja jotkut pojat paremmin kuin jotkut tytöt
Avatar
#86 • • yana Guest
rölli:

se sisälsi kananmunia,fairya,soijaa,sinappia ja kaikkee muuta mukavaa mitä kaapeista sattui löytämään.ja kaiken kukkuraksi eräs tyyppi kusi sinne lasiin.



missä tää tapahtu. jossain keravan amiksen autonrasvaajalinjan bileis?

"onpas siistii juottaa kaverille kusta ja pesuainetta"


oonks mä ainoo jonka mielestä on oikeesti todella kusipäistä kohdella kavereita tolla tavalla, enkä nää tossa yhtään mitään hauskaa?

tosi PLUR meininkiä joo.

[muokattu 29.10.2002 18:59]
KaveriTavara

Posts: 440

#87 • • KaveriTavara pyryharakka
yana4000:

rölli:se sisälsi kananmunia,fairya,soijaa,sinappia ja kaikkee muuta mukavaa mitä kaapeista sattui löytämään.ja kaiken kukkuraksi eräs tyyppi kusi sinne lasiin.

missä tää tapahtu. jossain keravan amiksen autonrasvaajalinjan bileis?

"onpas siistii juottaa kaverille kusta ja pesuainetta"



jos sä asuisit täällä niin tekisit ihan samoi asioit!tääl on niin vitun tylsää et pakko keksii jotain tosi sairasta et jaksaa elää!!!ja tiedoksi et missään muuaalla ei voi olla näin tylsää kuin vantaalla!!!(tarkemmin korsossa)
viinalla tietty oli osansa asiassa....

--
hyvässä lihassa ei harmita

Avatar
#88 • • yana Guest
nojoo mä asuin 19v vantaalla ja ei mulla tylsää ollut.
ja humalalla en kyllä puolustelis yhtään mitään. *justjoo*

oli kuntomikäoli niin ei noin kohdella ketään

lähinnä raukkamaista tollainen. olisitte edes sanonut sille kaverille mitä siinä on tai juoneet ite kanssa osan.

[muokattu 29.10.2002 19:16]
Avatar
#89 • • ikj Guest
nuorempana sytytin tulipaloja...*pahis*se on itse asiassa aika tyhmää..ei hulluu...varsinki siinä kuivassa maassa missä asuin*häh*yhen kerran sytytin kaverin kans koulun aidan vieressä olevan heinä kasan,sit se levis sillai kivasti aitaa pitkin koko kouluu ympäri, seuraavana päivänä tultiin kouluun niin oltiin mustan ympyrän sisällä*nauraa*joo,ei pitäis nauraa....vaikka mä olin sillon tosi nuori ja tuli kiinosti niin paljon...sit joskus tehtiin batteri pommeja kaverin kans...mut ei ne räjähtänyt,syttyi vaan toinen tulipalo*voiei*ok...mä lopetan nyt, mä kuulostan ihan psykolta!mä oon oikeesti *enkeli* sit kerran salaa otettiin tyttöystävän kanssa sen äidin auton ajelulle(piti käydä kiskalla*hymy*)mul ei siis ole ajo korttii,ja olen alaikänen,oli vaan pakko päästä kokeilee miten se subaru kulkee*heiii*
UnityF

Posts: 15,721

#90 • • UnityF joo just se
on meitä Vantaalaisia moneen lähtöön... Mä oon asunnu Vantaalla jo 11vuotta... Ja kaikkea kivaa ja hulluu on tullut tehtyy...*slurps*
dirtyface

Posts: 344

#91 • • dirtyface rok.
yana4000"onpas siistii juottaa kaverille kusta ja pesuainetta"


oonks mä ainoo jonka mielestä on oikeesti todella kusipäistä kohdella kavereita tolla tavalla, enkä nää tossa yhtään mitään hauskaa?

tosi PLUR meininkiä joo.

[muokattu 29.10.2002 18:59][/quote]

Ei, et ole ainoa. Ite asun Lohjalla ja voin luvata, että täällä on takuulla tylsempää kuin missään Vantaalla.. Mut ei tulis mieleenkään tehä mitään tollasta. Tai ehkä jotain tollasta, mut ei mitään kusta tai pesuainetta. Kaiken pitäis olla ihan juotavissa. Ja luultavasti kertoisin kuitenkin mitä siinä on ennen ku kukaan jois, oon sellanen*enkeli*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Pan

Posts: 140

#92 • • Pan
Nico:


Ku mä sieltä sit josssain vaiheessa lähdin liikkeelle ni liikeentunnistimet tietty hokas mut ja putkassa kävin.



Tulipahan vain mieleeni, että jos liikkuu tarpeekis hitaasti niin nämä liikkeentunnistimet eivät huomaa. *pahis*

--
Positiivinen pakana

anqqa

Posts: 4,034

#93 • • anqqa tirehtööri
hämmennys -> häröily

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Katrina

Posts: 605

#94 • • Katrina
yana4000:

Katrina:Se on kyllä valitettavasti fakta, että jotkut tytöt osaa paremmin pussata kuin jotkut pojat.

ja jotkut pojat paremmin kuin jotkut tytöt




varmasti fakta tämäkin!
r0n

Posts: 2,258

#95 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Ranskassa pääsiäisenä 02....
Val Thorens:issa alpeilla lumilautailemassa.

Muutaman kaverin kanssa uhrattiin kokonainen päivä (about 8h) yhden laskun takia. Lähdettiin käpiltä n. 7.30 aamulla, laskettiin toiseen kylään (Courchevel nimeltään), otettiin sieltä kabiini toiseksi korkeimmalle huipulle. Sieltä sitten laskettiin hieman alemmas, ja siitä sitten alettiin kapuamaan eräälle toiselle vielä korkeammalle huipulle. Koko Val Thorensissa oli siihen aikaan lumivyöryvaara. Arviolta 6h kavuttiin helvetin jyrkkiä, paikoin jäisiä seinämiä. Aurinko porottaa koko ajan pilvettömältä taivaalta, on helvetin kuuma, hengitys käy koko ajan vaikeammaksi ja raskaammaksi. Eväinä meillä oli suklaata ja vettä, ja niillä pärjäsimme mainiosti. Kapusimme reilusta 2000 metristä suunnilleen 3.400 metriin. Sitä pelkäsi kyllä helvetisti, ketään muita ei ollut lähellä, lumivyöry-vaara, hiki valuu, vaikea hengittää, sydän hakkaa kahtasataa. Vihdoin kuitenkin pääsimme sille toiselle huipulle. Päätimme mistä mennään, kuka menee ensin jne. Ja siitä hetkestä n. puolen tunnin ajan oli täydellistä. Puuteria palleihin saakka, jyrkkiä kohtia, vaarallisia rotkoja, ja edelleen se lumivyöry-vaara.
I had the time of my life. Kukaan (ainakaan sinä kautena) ei ollut laskenut sieltä mistä me laskimme. Täydellinen lasku, SE täydellinen lasku.

Sen jälkeen sopikin laskea after-ski:hin kuppia kaatamaan.

--
6er reihe

ChocoCat*

Posts: 690

#96 • • ChocoCat* Prinsessa
Vähä kivoja lueskella noita -joitakin...*nauru*

Mun elämä on täynnä pieniä hulluja ja hauskoja tekoja. Vaikka oonki *enkeli* ni osaan olla pikku*piru*..

Ala-asteella hajotin isojen poikien lumilinnan. Sit ne tuli koulussa valittaan et mee kasaan se tai kerrotaan isälles..Arvaa kuka EI menny vaan hajoitti sen heti uudelleen.
Sit oli kaikki hevostalli varkaudet..(hohhoijaa..*ding*) just tuli niitäki muisteltua.
ja entäs ku ala-asteella kaverin kaa otettiin pikkumarilta minisukset et päästiin alamäkee kotiin nopeesti ja pikkumari itkee ja juoksee perässä...Lopuks vaan viskattiin ne metsään.

Ylä-asteella opettaja piti lukita penkillä monistus huoneeseen ja keksin antaa yhden rinnakkais luokan pojan nimen..*justjoo*

Laivalla meillä on aina mun SISKON kaa hubaa......Meillä on kyllä muutenkin aina hubaa.
Esim. kerran jaettiin Zed;in mainoskortteja käytävillä ”kaada bambi” yms. Meni täydestä vielä ihmisiin..kivaa oli muiden kustannuksella ..

ja mitäs vielä...entäs ne hyttitarkastukset ”Huomiooo, Hyttitarkastus!! ”ja kaikki...*justjoo**igor* Onhan noita...*hih*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Avatar
#97 • • pipa Guest
hmmh.. en tiiä hulluimmasta mut tyhmimmästä..
*eiei*
Avatar
#99 • • Samout Guest
Meitsin Isoisä ampu vaimonsa ,9 vanhan poikansa ja lopuksi itsensä. Jos hulluutta etsii niin jokainen löytää sen itsestään. Kaverin kans tehtiin maja naapurin sedän maille ja se ei oikein tykänny. Kusipää hajoitti*eiei* meidän majan! Kostox sytytettiin sen pelto palamaan. Oli aika nätin näköstä kun äijä yritti pitää tulta irti talostaan. (tuli kyl vitusti remmiä himas!)
stic

Posts: 21

#100 • • stic
Enpä jaksa tähän taaskaan hirveää tilitystä kasata, mutta tuli vaan mieleen, että joskus pienenä kaverin kanssa oltiin jotain ampumarataa tutkimassa ja siellähän oli salaperäinen kiskoilla liikkuvan maalitaulun (termit hallussa) ohjauskoppi. Sinnehän piti tietenkin päästä, mutta siinä ovessa oli semmonen jykevä lukko. Mutta sitten huomattiin että ovessa olikin saranat ulkopuolella. Eikun vaan ruuvimeisseliä handuun ja ruuvaamaan saranoita irti. No eipä sieltä sitten mitään mielenkiintoista tietenkään löytynyt *hmph* Taas remontti-reiskaa leikkimään eli saranat takaisin paikoilleen ja avot! kukaan ei huomaa että siellä on edes käyty. Ja ikäähän löytyi jotain <10 Tämä oli yksi harvoista seurauksettomista sekoiluista *nauru*

--
Er, no offence but you are a robot aren't you