Hulluin teko?

103 posts, 6 pages, 30,642 views

|Cronos|

Posts: 1,118

#1 • • |Cronos| the Moose
Tuli täs just mieleen että mitä kaikkea hullua ihmiset on menny joskus tekemään?

(muokattu 11.3.2002 17:40:38)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Hurjimus

Posts: 188

#2 • • Hurjimus Team Yökukkujat
*nauru* no huh.. onhan sitä kaikkenlaista tullu tehtyä.. siitä on kyllä vaikeeta lähtä erittelemään mitään ehdottomasti hulluinta tekoa.. ehkä muut vois sanoa paremmin. *iloinen*
Ei kyllä nyt tule kovin montaa mieleen ja voi kuitenkin olla että en ala tässä edes muistelemaan niitä pahimpia, ei niitä halua kukaan kuulla.. *nauru*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

Tyly

Posts: 908

#3 • • Tyly
Mikäköhän olis hulluu?? Onx siis semmonen siisti juttu vai sit joku ihan sairas???
Ku kumpaakin kai löytyy... Yx vois olla ku ajoin keskel yötä vastaantulevien kaistalla hetken ihan vaa... mut siin oli välissä liikenteenjakaja.... tosin toi ei oo viel huluuu*suru*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Tyly

Posts: 908

#4 • • Tyly
Mikäköhän olis hulluu?? Onx siis semmonen siisti juttu vai sit joku ihan sairas???
Ku kumpaakin kai löytyy... Yx vois olla ku ajoin keskel yötä vastaantulevien kaistalla hetken ihan vaa... mut siin oli välissä liikenteenjakaja.... tosin toi ei oo viel huluuu*suru*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

mixed~thunder

Posts: 524

#5 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Naama edellä Bunden saunan lattialle,oli aika kova veto ja oikeestaa kaikki senjälkee *hymy* Mut sehän oli vaa tyhmää ei hulluu...*suru*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#6 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
No tähän ikään sitä on ehtin kokee ja tehä vaik mitä hulluu ja enemmän hulluu, tyhmää ja hauskaa....Hulluinta on mennä suoraan pileist duuniin....joka kerta vannon et tää oli vika, ni eikös mitä kohta sama toistuu...Yksittäisii hulluus tekoi jos listaa alkas tulis pitkä...*hih*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

cosmikki

Posts: 1,261

#7 • • cosmikki
*nauru**nauraa**hih**nauru**nauraa**hih**nauru**nauraa**hih*

..siis tää on ihan Hullu topicci *nauru*

..mä tulen varmaan rustailemaan tänne kymmeniä viestejä vielä tämän jälkeen. hienoa diablo *heiii*!

...niin. siis. mä olen esimerkiksi joskus nukkunut Korson Lehtiroskiksessa yhden yön, ja vielä ihan selvinpäin. ja hmmh.. suorassa Jyrkin lähetyksessä sanonut mikaela metsolle; "haista kukkanen", ja siitähän vasta haloo nousikin *nauru*

..öö.okei. mä olen tyhmä *vink*

...ehkä annan muillekin suun vuoron *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#8 • • |Cronos| the Moose
Heh.. se on aian kiva ku saa kehuja...itse mietein kanssa että tänne pitäs varmaan laitta myös jotain omia kokemuksia mutta etn itedä että kestättekö lukea niitä ollenkaan... on erinäisiä pullon pyöritys sekoiluja... pirun sarvet päässä pari paikallisessa "1.mestassa" jne... noo pullon pyöritys hommat on pahimmat mut jos niistä haluaa tietää niin saa varauta aika kovaan juttuun...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#9 • • cosmikki
diablo; mä olin kans kerran täällä "1. mestassa" pukeutuneena piruksi. mulla oli siis sarvet, hännät, viitat ja systeemit. kyllä ihmiset vähän tsiigasi, mutta ei tullut kuin positiivista kommenttia *nauraa**hih**nauru**vink**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#10 • • Tyly
Näitä pikkuhulluja juttuja jos halutaan nii olis tämmöinen: Bailasin systan läksiäisissä meidän keittiön pyödällä Puh-boksereissa... ja kaikki sen varmaa muistaa..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#11 • • cosmikki
lisäys Tylyn viestiin: ne boxerit oli silkkiset *nauru**nauraa**hih**nauru**heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#12 • • juhani_phs Guest
Hulluin teko? Siis yks vaa?
Aika moni niistä jutuista on sellasii mitä tänne ei viitti kirjottaa, kun no,
voitte ite arvailla, haluuko hulluimmat tekonsa julkisuuteen...*punastus*
jos nyt jotain niin viime vuonna tuli vähän liikaa luotettuu taitoihin laudan
päällä. tuloksena oli aivotärähdys 14tikkii, lähes kokonaan irtileikkautunu korva ja
sioiltaan mennyt polvi..
kaiken päälle mä vielä hihittelin sairalassa kun ne tikkas sitä korvaa paikoilleen. se vaan tuntu niin hassulta ku on koko pää ihan puutunut..
-phe
|Cronos|

Posts: 1,118

#13 • • |Cronos| the Moose
Joo sama juttu...=) ajalin autoa ne sarvet päässä koko illan ja keräsin kivoja katsoita ja hymyjä... ku olin enne "1.mestaa" menny bar illusioniin silloin ruli sellasia katseita et mikäs hullu tuolt tulee.. mul oli ihan helvetin ahuskaa silloin... seuraavaks olen vähän puhunu et täytyy laittaa hamepäälle sinne jne..=) katsellaan sitte ihmisten ilmeitä..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

|Cronos|

Posts: 1,118

#14 • • |Cronos| the Moose
tohon tylyn kommenttiin voin pistää et olin kavereiden pippaloissa ja mult puuttu ne boxerit..=)pullon pyöritystä..nääs... mut ollaan ihan hiljaa siitä..

(muokattu 12.3.2002 8:57:16)

(muokattu 12.3.2002 9:32:53)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Yohanna

Posts: 137

#15 • • Yohanna
Hurjimuskin heräs kun tuli tällänen topicci.. *hih**vink* Kertokaa kaikkee sairaan hullua, haluu kuulla.. mähän en oo ikinä tehnyt mitään. *igor*

--
-Yo

Insomnia

Posts: 684

#16 • • Insomnia Haahuilija
meixilläkin taitaa olla toi pirun sarvet ja diablon puntti päässää kouvolan "1 mestoissa"

sit toinen mulla on autossa vakionopeuden säädin ja tehas valmisteinen kattoluukku niin laitoin nopeuden 40 km/h, avasin kattoluukun ja menin kattoluukust puolix ulos ja kääntelin rattia jalalla.....hieman se keräs katseita *nauraa*

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

|Cronos|

Posts: 1,118

#17 • • |Cronos| the Moose
toi on itseasiaas aika hyvä.. täytyy myöntää se... kyl näettäväst ihmiset kaikkea hullua tekee ku vauhtiin pääsee..*vink*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

puupi

Posts: 385

#18 • • puupi the puupi
no ok.. onhan noita tehty.. kaikki on jos ei oo pullossa kasvanu. no tyhmin ainakin yks niistä on ku Damisssa nukuin yön ihan assan lähellä sillalla.. ihan silleen lepposesti makuupussissa, no aamulla kun heräiltiin ni huomattiin , että se oli nostosilta ja että öisin ei vaan ollu mitään trafiikkia, muuten ois voinu molskahtaa..
No toi nyt oli noita nuoruuden hairahduksi..*hih**voiei*

--
KM

mixed~thunder

Posts: 524

#19 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Niin no,onhan sitte näitäkin että ekaks ahaa-elämyksien saatteleman keskellä yötä uimaan,ja sitten liikkuvassa autossa vaatteitten vaihtoa ym.*cool*
Samaa sarjaa->Civicin laseihin hieman sähköteippiä,ja kokeilemaan mahtuuko auto Hesburgerin ikkunan ja valotolpan väliin *iloinen*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

scobl

Posts: 755

#20 • • scobl
cosmi, lehtiroskiksessa nukkuminenhan on ihan tavallista illan viettoa :D itse olen nukkunut lehtiroskiksessa 2 kertaa *vink* Suosittelen Helsingin Sanomien roskista, se on leveämpi ja pehmeämpi *nauraa*

--
bred na net